Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Valema
Uživatel
Příspěvky: 208
Registrován: 08.11.2006 18:58

Příspěvek od Valema » 10.8.2007 2:44

Oskar píše:Cože? Na skalce je TESCO? :lol:

To je takovýto strašně daleko, jak tam člověk musí udělat asi 500 kroků od města pěšky ? :D
...
Nejvíc mě dostalo, že TESCO na Skalce otevírali v době, kdy už bylo jasné, že nedaleký Eden bude taky TESCO... Ať žije TESCO v Praze - v rastru 500 metrů :smt041
čim víc obchodu tím víc TESCO :lol: :lol: :D :D

Uživatelský avatar
Matošo
Uživatel
Příspěvky: 279
Registrován: 06.6.2007 11:46
Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matošo » 10.8.2007 2:40

Oskar píše: Nejvíc mě dostalo, že TESCO na Skalce otevírali v době, kdy už bylo jasné, že nedaleký Eden bude taky TESCO... Ať žije TESCO v Praze - v rastru 500 metrů :smt041
Snad si nemyslel, že několikaměsíční projekt za desítky milionů zrušej a stavenište srovnaj se zemí jenom kvůli tomu, že se rozhodli koupit pár obchodů po Kerfůru...

Uživatelský avatar
Oskar
Uživatel
Příspěvky: 1212
Registrován: 10.6.2006 11:17
Bydliště: Ano
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oskar » 10.8.2007 0:05

demon píše:Tesco v Letňanech a na Skalce nesnese srovnání absolutně v ničem !!!
To na Skalce se sotva uživí, to v Letňanech je stále v rozpuku...
Na DH by se neuživilo ani jedno z nich.
Cože? Na skalce je TESCO? :lol:

To je takovýto strašně daleko, jak tam člověk musí udělat asi 500 kroků od města pěšky ? :D
...
Nejvíc mě dostalo, že TESCO na Skalce otevírali v době, kdy už bylo jasné, že nedaleký Eden bude taky TESCO... Ať žije TESCO v Praze - v rastru 500 metrů :smt041

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 09.8.2007 22:56

4021 píše:No třeba do Tesca v Letňanech jezděj napraný autobusy každej den od rána do večera každých deset minut :wink: . Takže aby sme lidi donutili jezdit přes Depo postavíme jim tam supermarket.... proč jim to rovnou nenařídíme?
Tesco v Letňanech a na Skalce nesnese srovnání absolutně v ničem !!!
To na Skalce se sotva uživí, to v Letňanech je stále v rozpuku...
Na DH by se neuživilo ani jedno z nich.

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 09.8.2007 18:20

pawel píše:docela se divím, že při výstavbě stanice HO nebyly vytvořeny nějaké obchodní prochy (větší než relay -> takže supermarket).
Pro těch pár lidí, to by mě zajímalo která společnost by tam stavěla svůj supermarket, to by byli padlí na hlavu.
pawel píše: pak by lidi přestali skuhrat a rádi by jezdili do Dubče a spol. přes depo... (ostatně nechápu, kdo jede MHD do obchodu o ploše Tesca na nákup, ale to ponechme stranou..)
No třeba do Tesca v Letňanech jezděj napraný autobusy každej den od rána do večera každých deset minut :wink: . Takže aby sme lidi donutili jezdit přes Depo postavíme jim tam supermarket.... proč jim to rovnou nenařídíme?

Honzík: No 24 by čekat nemusela kdyby měla odjezdy z Kobylisy minutu nebo dvě po odjezdu 17. Když se podívám na současný prázdninový provoz v sedle tam jsou 2 minuty na přestup, ve špičce ale 0, to je chyba, nostejně by tam mohli čekat. O víkendu je to velmi milé, přesně naopak, odjede 24 a 17 přijede za 2 minuty.

Co je to tady za lidi... ona byla revoluce, víte to?

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 09.8.2007 16:43

docela se divím, že při výstavbě stanice HO nebyly vytvořeny nějaké obchodní prochy (větší než relay -> takže supermarket). pak by lidi přestali skuhrat a rádi by jezdili do Dubče a spol. přes depo... (ostatně nechápu, kdo jede MHD do obchodu o ploše Tesca na nákup, ale to ponechme stranou..)
no, třeba se cestující dočkají obchodu v nějaké další hale DH - když se dala obětovat myčka, obětujem i pár dalších kolejí :smt003

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Si děláš *****?

Příspěvek od Honzík » 09.8.2007 16:15

24 čekat na 17ku z Ďáblic. Máš ponětí o tram. dopravě vůbec? :evil: :evil:

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 09.8.2007 15:20

To je dobře že tam udělali návaznosti, to v případě 146 nebo 208 na DH neni vůbec myslitelný že jo.

Ale asi o tom řidiči moc nevědí, nechce se mi věřit, že to dělají schválně nebo z lenosti. Pokud se jim to nepíše do vozáků mělo by se tak učinit. A nebo hlášení do kabiny řidiče ve stylu "počkej na 24 z Ďáblic" :) . Proč ne.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

24/17

Příspěvek od Honzík » 09.8.2007 15:09

Ono to zkrácení teoreticky nevadí, protože 24 a 17ka by měly navazovat. Mají stejný odjezdy z Kobylis. Tudíž logicky 24 by měla počkat na 17ku, ze které přestupují lidé. Bohužel jsem viděl, jak 24ka nemohl chvilku počkat a ujela a lidé museli stejna jet 10kou a to mě teda vážně sere. Pak to nemá vůbec cenu ty přeestupy, když kvůli 15 vteřinám, nemůže 24ka počkat. Hlavně že nevadí pomalé jízdy a zpoždění 15minut. To je ok, ale ty vteřiny to už ok není. :evil: :evil:

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 09.8.2007 13:53

Káem píše:Při otevření DH se propásla příležitost zavléci 177 k DH nebo jí roztrhnout a ukončit jí tam od P8a9, a nástupkyni 177 ukončit na Skalce. Úlohu přímého spojení by plnila dostatečně 195.
No jo, v současném stavu jak jezdí 195 natřískaná by se do ní cpali ještě všichni ze 177 (to ale fyzikální zákony stejně nedovolují) a 177 by jezdila s pár lidma na Depo Hostivař... fakt geniální návrh.

Ale aspoň by se víc zaplnila konečná autobusů na DH, a to sme přece chtěli od začátku, že? Ukázat že je co tam ukončit za autobusy.

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 09.8.2007 13:51

arny píše:Že to není pásmový provoz? A jaký je v tom rozdíl od „béčka“? Ano je to jedna stanice a cca 1 km trati.
Sám sis odpověděl! To je dost podstatný rozdíl, jestli vystupuju z metra co končí dřív než potřebuju já a musim čekat na další spoj kvůli jedné stanici nebo pěti stanicím.
arny píše:To je snad jedno, sám o několik příspěvků píšeš, že do DH nejezdí mnoho (podle Vás žádný) cestujících.
Já nikde nepsal že žádný.
arny píše:Tak proč tam hnát další ve špičce (údajně) prázdnou soupravu. Tak zavedeme pásmový provoz Dejvická – Skalka – Depo H… to je to samé jako na „B“ A k těm intervalům , v raní špičce A - 2:30, B 2:30, C – 1:55, takže rozdíl půl minuty
Já do DH nechci cpát další soupravu, já sem už od prvních náznaků že by se ze Skalky mělo protahovat metro všude tvrdil, že je to zbytečnost, která jenom zkomplikuje spoustě lidem jízdu veřejnou dopravou, jsou lidé (těch je ale také dost), kteří na tom jsou stejně jako před uvedením DH do provozu, a těch co jsou na tom lépe je zanedbatelně málo.
arny píše:K těm úsporám vozo km: Samozřejmě, že jsou a úspory obrovské je to sice jen 2 km, ale úspora nafty na 8 linkách, která stejně tento úsek prostály. tzn lepší ovzduší, nižší hlučnost, lepší propustnost komunikací.
No tam byl provoz... v té největší špičce dosahovaly průměrné intervaly Dubečských a Uhříněveských linek DP intervalu 5 minut a Říčanské linky intervalu cca 10 minut... no díky tomu ta ÚValská ulice byla pořád zacpaná a tak si odlehčila teďka. :roll:
arny píše:K té 177 – ano, a já můžu argumentovat tím, že třeba lidi z Ládví nemají přímé spojení na Invalidovnu, protože zkrátili 24 a musí několik zastávek jinou tramvají nebo nedej bože jednu stanici metrem.
tak ale z Ládví lidi co jezdí někam do zastávek na lince 24 bude asi podstatně míň, než těm co využívali přestupy na Skalce a Černokostelecké mezi linkami do Uhříněvsi a tangentama. Nemůžeš jentak něco vymyslet a argumentovat tim, že je to to stejný, nesmíš zapomenout porovnat o kolika cestujících se bavíme. A chtěl bych vidět tebe jak každej den jezdíš jednu stanici metrem s přestupem navíc před prodloužením metre jenom kvůli tomu, aby obyvatelé okolo té původní konečné neměli tolik autobusů pod okny. Pořád mám stejně dojem že na Skalce díky tangentám a linkám jako 154, 271 je pořád provoz velmi silnej, oproti tomu co tam byl dříve. Ono se zdá že těch autobusů tam ubylo hafo (protože spousta čísel že), přitom ale se stačí podívat na jejich intervaly a hned je vidět jaká spousta autobusů tu už nemusí parkovat... :roll:
arny píše:A 146, je podle mě zbytečná linka.
Konečně se na něčem dohodnem :) . Ale když už to DH stojí, stálo by za to protáhnout 133 na Depo Hostivař se zrušením 146. To by ten přestup na 177 spočívající vlastně ve dvou přestupech nebyl tak krkolomný. Už slyšim ale ty argumenty jak to nemá cenu, stačí se podívat jak jezdí 208 prázdná... no jo, většina lidí jezdí právě tu jednu stanici metrem, protože ty autobusy jezdí málo a maj zafixováno že metro jezdí často... i když v tomhle případě vlastně je víc autobusových spojů na černokosteleckou než spojů metra na Skalku... :twisted:

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 09.8.2007 9:10

4021 píše:po otevření DH navíc aby měli na Ropidu co odpovídat na dotazy že se ztratilo spojení na 177 se zavedla 146 uplně navíc - takže žádná úspora km na buslinkách.
Při otevření DH se propásla příležitost zavléci 177 k DH nebo jí roztrhnout a ukončit jí tam od P8a9, a nástupkyni 177 ukončit na Skalce. Úlohu přímého spojení by plnila dostatečně 195.

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 08.8.2007 22:35

Že to není pásmový provoz? A jaký je v tom rozdíl od „béčka“? Ano je to jedna stanice a cca 1 km trati. To je snad jedno, sám o několik příspěvků píšeš, že do DH nejezdí mnoho (podle Vás žádný) cestujících. Tak proč tam hnát další ve špičce (údajně) prázdnou soupravu. Tak zavedeme pásmový provoz Dejvická – Skalka – Depo H… to je to samé jako na „B“ A k těm intervalům , v raní špičce A - 2:30, B 2:30, C – 1:55, takže rozdíl půl minuty
Mě je jasný, že každý Václavák, ale dnes je trend příměstskou dopravu vymisťovat mimo hustě obydlené zony (což Strašnice jsou) a ukončit je pokuď možno v okrajových částech, mimo obydlená území nebo v průmyslových zónách a u stanice metra, jako se stalo u DH. ¨
K těm úsporám vozo km: Samozřejmě, že jsou a úspory obrovské je to sice jen 2 km, ale úspora nafty na 8 linkách, která stejně tento úsek prostály. tzn lepší ovzduší, nižší hlučnost, lepší propustnost komunikací.
K té 177 – ano, a já můžu argumentovat tím, že třeba lidi z Ládví nemají přímé spojení na Invalidovnu, protože zkrátili 24 a musí několik zastávek jinou tramvají nebo nedej bože jednu stanici metrem. Těch míst je v Praze mnoho, kdy musíš jet i jednu zastávku jinou linkou abys se někam dostal. A 146, je podle mě zbytečná linka.

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 08.8.2007 20:39

146 by jako plnohodnotná linka měla smysl při intervalech 10 minut a při celotýdenním provozu..... :wink:

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 08.8.2007 20:00

No DH neni to samý jako pásmový provoz na béčku, tam se jedná o několik kilometrů (Zličín - Butovice, ćeskomoravská - čený most), tam by se to sakra prdoražilo kdyby jeli všechny spoje celou trasu, ale tady na áčku se jedná jen o jednu stanici a navíc áčko nemá tak krátký intervaly... to rozhodně nelze srovnávat.

arny: "Většinu příměstských linek ukončit v koncových stanicích a na „áčku“ je to Depo Hostivař."
No jo, ale všichni nemají za cíl cesty Václavák... po otevření DH navíc aby měli na Ropidu co odpovídat na dotazy že se ztratilo spojení na 177 se zavedla 146 uplně navíc - takže žádná úspora km na buslinkách.

Odpovědět