čim víc obchodu tím víc TESCOOskar píše:Cože? Na skalce je TESCO?
To je takovýto strašně daleko, jak tam člověk musí udělat asi 500 kroků od města pěšky ?
...
Nejvíc mě dostalo, že TESCO na Skalce otevírali v době, kdy už bylo jasné, že nedaleký Eden bude taky TESCO... Ať žije TESCO v Praze - v rastru 500 metrů
Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Matošo
- Uživatel
- Příspěvky: 279
- Registrován: 06.6.2007 11:46
- Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
- Kontaktovat uživatele:
Snad si nemyslel, že několikaměsíční projekt za desítky milionů zrušej a stavenište srovnaj se zemí jenom kvůli tomu, že se rozhodli koupit pár obchodů po Kerfůru...Oskar píše: Nejvíc mě dostalo, že TESCO na Skalce otevírali v době, kdy už bylo jasné, že nedaleký Eden bude taky TESCO... Ať žije TESCO v Praze - v rastru 500 metrů
Cože? Na skalce je TESCO?demon píše:Tesco v Letňanech a na Skalce nesnese srovnání absolutně v ničem !!!
To na Skalce se sotva uživí, to v Letňanech je stále v rozpuku...
Na DH by se neuživilo ani jedno z nich.
To je takovýto strašně daleko, jak tam člověk musí udělat asi 500 kroků od města pěšky ?
...
Nejvíc mě dostalo, že TESCO na Skalce otevírali v době, kdy už bylo jasné, že nedaleký Eden bude taky TESCO... Ať žije TESCO v Praze - v rastru 500 metrů
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Tesco v Letňanech a na Skalce nesnese srovnání absolutně v ničem !!!4021 píše:No třeba do Tesca v Letňanech jezděj napraný autobusy každej den od rána do večera každých deset minut . Takže aby sme lidi donutili jezdit přes Depo postavíme jim tam supermarket.... proč jim to rovnou nenařídíme?
To na Skalce se sotva uživí, to v Letňanech je stále v rozpuku...
Na DH by se neuživilo ani jedno z nich.
Pro těch pár lidí, to by mě zajímalo která společnost by tam stavěla svůj supermarket, to by byli padlí na hlavu.pawel píše:docela se divím, že při výstavbě stanice HO nebyly vytvořeny nějaké obchodní prochy (větší než relay -> takže supermarket).
No třeba do Tesca v Letňanech jezděj napraný autobusy každej den od rána do večera každých deset minut . Takže aby sme lidi donutili jezdit přes Depo postavíme jim tam supermarket.... proč jim to rovnou nenařídíme?pawel píše: pak by lidi přestali skuhrat a rádi by jezdili do Dubče a spol. přes depo... (ostatně nechápu, kdo jede MHD do obchodu o ploše Tesca na nákup, ale to ponechme stranou..)
Honzík: No 24 by čekat nemusela kdyby měla odjezdy z Kobylisy minutu nebo dvě po odjezdu 17. Když se podívám na současný prázdninový provoz v sedle tam jsou 2 minuty na přestup, ve špičce ale 0, to je chyba, nostejně by tam mohli čekat. O víkendu je to velmi milé, přesně naopak, odjede 24 a 17 přijede za 2 minuty.
Co je to tady za lidi... ona byla revoluce, víte to?
docela se divím, že při výstavbě stanice HO nebyly vytvořeny nějaké obchodní prochy (větší než relay -> takže supermarket). pak by lidi přestali skuhrat a rádi by jezdili do Dubče a spol. přes depo... (ostatně nechápu, kdo jede MHD do obchodu o ploše Tesca na nákup, ale to ponechme stranou..)
no, třeba se cestující dočkají obchodu v nějaké další hale DH - když se dala obětovat myčka, obětujem i pár dalších kolejí
no, třeba se cestující dočkají obchodu v nějaké další hale DH - když se dala obětovat myčka, obětujem i pár dalších kolejí
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Si děláš *****?
24 čekat na 17ku z Ďáblic. Máš ponětí o tram. dopravě vůbec?
To je dobře že tam udělali návaznosti, to v případě 146 nebo 208 na DH neni vůbec myslitelný že jo.
Ale asi o tom řidiči moc nevědí, nechce se mi věřit, že to dělají schválně nebo z lenosti. Pokud se jim to nepíše do vozáků mělo by se tak učinit. A nebo hlášení do kabiny řidiče ve stylu "počkej na 24 z Ďáblic" . Proč ne.
Ale asi o tom řidiči moc nevědí, nechce se mi věřit, že to dělají schválně nebo z lenosti. Pokud se jim to nepíše do vozáků mělo by se tak učinit. A nebo hlášení do kabiny řidiče ve stylu "počkej na 24 z Ďáblic" . Proč ne.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
24/17
Ono to zkrácení teoreticky nevadí, protože 24 a 17ka by měly navazovat. Mají stejný odjezdy z Kobylis. Tudíž logicky 24 by měla počkat na 17ku, ze které přestupují lidé. Bohužel jsem viděl, jak 24ka nemohl chvilku počkat a ujela a lidé museli stejna jet 10kou a to mě teda vážně sere. Pak to nemá vůbec cenu ty přeestupy, když kvůli 15 vteřinám, nemůže 24ka počkat. Hlavně že nevadí pomalé jízdy a zpoždění 15minut. To je ok, ale ty vteřiny to už ok není.
No jo, v současném stavu jak jezdí 195 natřískaná by se do ní cpali ještě všichni ze 177 (to ale fyzikální zákony stejně nedovolují) a 177 by jezdila s pár lidma na Depo Hostivař... fakt geniální návrh.Káem píše:Při otevření DH se propásla příležitost zavléci 177 k DH nebo jí roztrhnout a ukončit jí tam od P8a9, a nástupkyni 177 ukončit na Skalce. Úlohu přímého spojení by plnila dostatečně 195.
Ale aspoň by se víc zaplnila konečná autobusů na DH, a to sme přece chtěli od začátku, že? Ukázat že je co tam ukončit za autobusy.
Sám sis odpověděl! To je dost podstatný rozdíl, jestli vystupuju z metra co končí dřív než potřebuju já a musim čekat na další spoj kvůli jedné stanici nebo pěti stanicím.arny píše:Že to není pásmový provoz? A jaký je v tom rozdíl od „béčka“? Ano je to jedna stanice a cca 1 km trati.
Já nikde nepsal že žádný.arny píše:To je snad jedno, sám o několik příspěvků píšeš, že do DH nejezdí mnoho (podle Vás žádný) cestujících.
Já do DH nechci cpát další soupravu, já sem už od prvních náznaků že by se ze Skalky mělo protahovat metro všude tvrdil, že je to zbytečnost, která jenom zkomplikuje spoustě lidem jízdu veřejnou dopravou, jsou lidé (těch je ale také dost), kteří na tom jsou stejně jako před uvedením DH do provozu, a těch co jsou na tom lépe je zanedbatelně málo.arny píše:Tak proč tam hnát další ve špičce (údajně) prázdnou soupravu. Tak zavedeme pásmový provoz Dejvická – Skalka – Depo H… to je to samé jako na „B“ A k těm intervalům , v raní špičce A - 2:30, B 2:30, C – 1:55, takže rozdíl půl minuty
No tam byl provoz... v té největší špičce dosahovaly průměrné intervaly Dubečských a Uhříněveských linek DP intervalu 5 minut a Říčanské linky intervalu cca 10 minut... no díky tomu ta ÚValská ulice byla pořád zacpaná a tak si odlehčila teďka.arny píše:K těm úsporám vozo km: Samozřejmě, že jsou a úspory obrovské je to sice jen 2 km, ale úspora nafty na 8 linkách, která stejně tento úsek prostály. tzn lepší ovzduší, nižší hlučnost, lepší propustnost komunikací.
tak ale z Ládví lidi co jezdí někam do zastávek na lince 24 bude asi podstatně míň, než těm co využívali přestupy na Skalce a Černokostelecké mezi linkami do Uhříněvsi a tangentama. Nemůžeš jentak něco vymyslet a argumentovat tim, že je to to stejný, nesmíš zapomenout porovnat o kolika cestujících se bavíme. A chtěl bych vidět tebe jak každej den jezdíš jednu stanici metrem s přestupem navíc před prodloužením metre jenom kvůli tomu, aby obyvatelé okolo té původní konečné neměli tolik autobusů pod okny. Pořád mám stejně dojem že na Skalce díky tangentám a linkám jako 154, 271 je pořád provoz velmi silnej, oproti tomu co tam byl dříve. Ono se zdá že těch autobusů tam ubylo hafo (protože spousta čísel že), přitom ale se stačí podívat na jejich intervaly a hned je vidět jaká spousta autobusů tu už nemusí parkovat...arny píše:K té 177 – ano, a já můžu argumentovat tím, že třeba lidi z Ládví nemají přímé spojení na Invalidovnu, protože zkrátili 24 a musí několik zastávek jinou tramvají nebo nedej bože jednu stanici metrem.
Konečně se na něčem dohodnem . Ale když už to DH stojí, stálo by za to protáhnout 133 na Depo Hostivař se zrušením 146. To by ten přestup na 177 spočívající vlastně ve dvou přestupech nebyl tak krkolomný. Už slyšim ale ty argumenty jak to nemá cenu, stačí se podívat jak jezdí 208 prázdná... no jo, většina lidí jezdí právě tu jednu stanici metrem, protože ty autobusy jezdí málo a maj zafixováno že metro jezdí často... i když v tomhle případě vlastně je víc autobusových spojů na černokosteleckou než spojů metra na Skalku...arny píše:A 146, je podle mě zbytečná linka.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Při otevření DH se propásla příležitost zavléci 177 k DH nebo jí roztrhnout a ukončit jí tam od P8a9, a nástupkyni 177 ukončit na Skalce. Úlohu přímého spojení by plnila dostatečně 195.4021 píše:po otevření DH navíc aby měli na Ropidu co odpovídat na dotazy že se ztratilo spojení na 177 se zavedla 146 uplně navíc - takže žádná úspora km na buslinkách.
Že to není pásmový provoz? A jaký je v tom rozdíl od „béčka“? Ano je to jedna stanice a cca 1 km trati. To je snad jedno, sám o několik příspěvků píšeš, že do DH nejezdí mnoho (podle Vás žádný) cestujících. Tak proč tam hnát další ve špičce (údajně) prázdnou soupravu. Tak zavedeme pásmový provoz Dejvická – Skalka – Depo H… to je to samé jako na „B“ A k těm intervalům , v raní špičce A - 2:30, B 2:30, C – 1:55, takže rozdíl půl minuty
Mě je jasný, že každý Václavák, ale dnes je trend příměstskou dopravu vymisťovat mimo hustě obydlené zony (což Strašnice jsou) a ukončit je pokuď možno v okrajových částech, mimo obydlená území nebo v průmyslových zónách a u stanice metra, jako se stalo u DH. ¨
K těm úsporám vozo km: Samozřejmě, že jsou a úspory obrovské je to sice jen 2 km, ale úspora nafty na 8 linkách, která stejně tento úsek prostály. tzn lepší ovzduší, nižší hlučnost, lepší propustnost komunikací.
K té 177 – ano, a já můžu argumentovat tím, že třeba lidi z Ládví nemají přímé spojení na Invalidovnu, protože zkrátili 24 a musí několik zastávek jinou tramvají nebo nedej bože jednu stanici metrem. Těch míst je v Praze mnoho, kdy musíš jet i jednu zastávku jinou linkou abys se někam dostal. A 146, je podle mě zbytečná linka.
Mě je jasný, že každý Václavák, ale dnes je trend příměstskou dopravu vymisťovat mimo hustě obydlené zony (což Strašnice jsou) a ukončit je pokuď možno v okrajových částech, mimo obydlená území nebo v průmyslových zónách a u stanice metra, jako se stalo u DH. ¨
K těm úsporám vozo km: Samozřejmě, že jsou a úspory obrovské je to sice jen 2 km, ale úspora nafty na 8 linkách, která stejně tento úsek prostály. tzn lepší ovzduší, nižší hlučnost, lepší propustnost komunikací.
K té 177 – ano, a já můžu argumentovat tím, že třeba lidi z Ládví nemají přímé spojení na Invalidovnu, protože zkrátili 24 a musí několik zastávek jinou tramvají nebo nedej bože jednu stanici metrem. Těch míst je v Praze mnoho, kdy musíš jet i jednu zastávku jinou linkou abys se někam dostal. A 146, je podle mě zbytečná linka.
No DH neni to samý jako pásmový provoz na béčku, tam se jedná o několik kilometrů (Zličín - Butovice, ćeskomoravská - čený most), tam by se to sakra prdoražilo kdyby jeli všechny spoje celou trasu, ale tady na áčku se jedná jen o jednu stanici a navíc áčko nemá tak krátký intervaly... to rozhodně nelze srovnávat.
arny: "Většinu příměstských linek ukončit v koncových stanicích a na „áčku“ je to Depo Hostivař."
No jo, ale všichni nemají za cíl cesty Václavák... po otevření DH navíc aby měli na Ropidu co odpovídat na dotazy že se ztratilo spojení na 177 se zavedla 146 uplně navíc - takže žádná úspora km na buslinkách.
arny: "Většinu příměstských linek ukončit v koncových stanicích a na „áčku“ je to Depo Hostivař."
No jo, ale všichni nemají za cíl cesty Václavák... po otevření DH navíc aby měli na Ropidu co odpovídat na dotazy že se ztratilo spojení na 177 se zavedla 146 uplně navíc - takže žádná úspora km na buslinkách.