8729 píše:Proč by to mělo být jen Iveco x Evobus? Co takovej Solaris nebo SOR (i když ten kvůli kapacitě výroby spíš ne).
Solaris je bohužel ze hry kvůli požadavku DPP na antikorozní ošetření karoserie, které Solaris neprovádí, neb vyrábí rovnou z nerezu.
Sor bych také vyloučil, protože to je na něj moc velké sousto
Peter píše:S tím bych mohl souhlasit, ale dokud se neupřesnění "stovky busů" na "několik let", tak se můžem pouze dohadovat. Pod tímto pojmem se může schovávat 200busů na 10let nebo taky 400 busů na 4roky...
Myslím, že k-rep sleduješ
Lze očekávat standardní roční obnovu ve výši 80 - 100 autobusů, což je je ideální počet vzhledem k velikosti pražského vozového parku. Slyšel jsem něco o hromadné objednávce 620 vozů.
Jinak se na k-repu psalo (resp. několik nezávislých zdrojů se shodlo), že zapůjčené autobusy nejsou žádnou náhradou, ale zapůjčkou na pět let s možností následného odkupu ...
P.S. Moderátoři: Nešlo by toto téma sloučit s Pražskými autobusy, neb už ten název o outsourcingu je úplně mimo...