Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Opravit se dá všechno, ale tenhle je fakt na zrušení...Jabberwocky píše:Dá se takhle dodělaný vůz ještě nějak opravit, nebo je to komplet na zrušení?
Nebo z něj taky uděláme trolejbus, to by bylo řešení, aspoň by tam napříště nemělo co hořet.
Ápropos Goode, jak se těšíš na trolejbusík, ten jsi ještě nedělal, ne ?
22x a spol. z Černého Mostu si kdysi nejspíš uplatil Horký na magistrátu. 240 šla k Hotlinerovi, protože jí DP nechtěl jezdit a navíc si účtuje moc peněz za vozokm. Zajímavé je též, že 240 hrozilo díky převzetí Horkého Connexem zrušení, protože i Connex si účtuje více Kč za vozokm.Karotka píše:Co se týče jiných linek (22x, 240...), v tom má prsty asi Ropid.
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Zrovna 165 není outsourcing - tu provozuje "odnepaměti" někdejší ČSAD Vršovice. Co se týče jiných linek (22x, 240...), v tom má prsty asi Ropid.
Vozový park bych Connexu nevytýkal - ruční převodovka je lacinější na výrobu i údržbu a dokonce i úspornější, SOR je podle mě pohodlnější než uřvaný a rozklepaný Cintybus/Šilelis (designově je to obojí katastrofa). Connex má trochu jiné problémy - nedělá si příliš hlavu s jízdními řády a s údržbou (cca měsíc nespravené nedovírající se dveře hovoří za vše)
Vozový park bych Connexu nevytýkal - ruční převodovka je lacinější na výrobu i údržbu a dokonce i úspornější, SOR je podle mě pohodlnější než uřvaný a rozklepaný Cintybus/Šilelis (designově je to obojí katastrofa). Connex má trochu jiné problémy - nedělá si příliš hlavu s jízdními řády a s údržbou (cca měsíc nespravené nedovírající se dveře hovoří za vše)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 02.1.2007 17:39
- Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)
Hehe, ale Connex neni jedinej dopravce kterej v Praze provozuje na městkejch linkách busy z manuální převodovkou. DP Praha jich má taky několik desítek, jedná se o busy z řady 5XXX a to jsou mnohokrát ty autobusy i po GO. Takže zase v tomhle směru nelze Connexu manuál vytýkat. Ten stav některých Karos je opravdu někdy děsivý, ale již se pomalu vyřazují a nahrazují novými.
Proč by se neměli v Praze používat autobusy značky SOR? Myslíš snad že by se v Praze měli používat pouze Iveca V tomhle směru si nelze zas tak vybírat. Neni to jako kupovat si auto.... Ve sféře hromadné přepravy osob musíš hledět na cenu vozidla, náročnost a cenu běžné údržby. A na tohle musíš koukat především, když seš soukromník, kterej od Hl.m. Prahy nedostává na nákup nových vozů dotace jako DPP, uvědom si že DPP se jmenuje celím názvem DOPRAVNÍ PODNIK HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY z čehož myslim už jasně vyplívá, že DPP je Hl.m. Prahy, kdežto Connex je soukromník. Trošku si protři oči, prober se z naivity, doporučuji ti si zjistit cenu standartního IVECA a SORU, až tu cenu zjistíš ponoř se do představ soukromníka, kterej musí nákup financovat z vlastní kapsy bez nějákejch dotací... Myslim že ti SOR vyjde levnějc
Proč by se neměli v Praze používat autobusy značky SOR? Myslíš snad že by se v Praze měli používat pouze Iveca V tomhle směru si nelze zas tak vybírat. Neni to jako kupovat si auto.... Ve sféře hromadné přepravy osob musíš hledět na cenu vozidla, náročnost a cenu běžné údržby. A na tohle musíš koukat především, když seš soukromník, kterej od Hl.m. Prahy nedostává na nákup nových vozů dotace jako DPP, uvědom si že DPP se jmenuje celím názvem DOPRAVNÍ PODNIK HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY z čehož myslim už jasně vyplívá, že DPP je Hl.m. Prahy, kdežto Connex je soukromník. Trošku si protři oči, prober se z naivity, doporučuji ti si zjistit cenu standartního IVECA a SORU, až tu cenu zjistíš ponoř se do představ soukromníka, kterej musí nákup financovat z vlastní kapsy bez nějákejch dotací... Myslim že ti SOR vyjde levnějc
Outsourcování linek
Asi to bude už hodně staré téma, ale napamatuju si, že bych někde viděl odpověď. Proč provozuje některé městské linky - například 165 - externí dodavatel? Například právě u pražského Connexu je podle mě u vozového parku všechno špatně. Buďto lochneská příšera SOR s designem promáčklé krabice od bot nebo devítistovák s hlučnými motory, nekomfortní manuální převodovkou, která se do MHD nehodí, socialistickým linem nebo "buse" panely s velmi zvláštním fontem. Omlouvám se za takovou kritiku, ale u DP jsem zvyklý na určitý standard a nechápu, proč by někteří Pražané měli za své peníze dostávat horší služby...
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Další fotky z hořícího 3436: http://pidservis.ic.cz/report.php?no=397&style=standard