demon píše:Nikdy jsem s tím sice nejel, neznám ani technické parametry a přestože se mi to po stránce designu vůbec nezamlouvá, tak zkušenosti cestujících na a-165, kde se něco podobného objevuje, jsou veskrze pozitivní.
Já myslím, že cestující na 165 jsou vždy nadšeni, když se vůbec jejich spoj objeví
Dosti často jezdím SORkama na 240 při cestě za zaměstnáním. Vnitřní uspořádání v nízké části je dosti nepraktické (a u čtyřdvéřové verze, kterou bude provozovat DP je snad ještě horší), přeci jenom podélné sedačky v autobusu nejsou to nejlepší. Dalším problémem je častá nesehranost mezi řidičem a manuální převodovkou (DP bude mít automat), holt chlapci s Ukrajiny jsou zvyklí na jinou těchniku. Dalším mínusem jsou dveře, kterými v zimě dovnitř pěkně táhne díky netěsnostem.
Co můžu hodnotit jízdní vlastnosti, tak ty má BN 12 vcelku dobré, až tedy na projíždění velkých oblouků. Autobus má patrně větší rozvor než Karosy, takže si musí dosti do zatáček hodně najíždět.
Při celkovém hodnocení je nutno brát v potaz, že se jedná o nejlevnější autobus na trhu. To když na stejné lince natrefím na Citaro, to je jiná jízda
