V zastávce Oblouková proběhlo v průběhu tuším října místní šetření, na ktereé zastupci Ropidu, DP a Policie tuto možnost studovali. Kdo to celé zazdil mi možná nebudete věřit, ale byl to sám DP.Absolut píše:Na druhou stranu, pokud by se podařilo něco tam vyvolat, tak by bylo moc fajn předělat obě zastávky Oblouková tak, aby vyhovovaly platným ČSN i podnikovým předpisům. .
Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- pan Vedoucí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07.12.2006 10:23
- Bydliště: Praha
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Zdržování tramvaje je sice nevhodné na druhou stranu je nevhodný i přestup. Jaké máš řešení?Absolut píše:V tramvajové zastávce? Mno, teoreticky ano, prakticky budou námitky ze strany JPT i autobusů, že se tam busou motat, úzká zastávka není vhodná na takový obrat cestujících, není vyhovující osová vzdálenost pro provoz autobusů po tramvajovém tělese, autobus by musel za zastávkou přejez do pruhu pro IAD, nebo by blokoval tramvaj, čekající na čočky rovně... milión drobností...
Na druhou stranu, pokud by se podařilo něco tam vyvolat, tak by bylo moc fajn předělat obě zastávky Oblouková tak, aby vyhovovaly platným ČSN i podnikovým předpisům. Obě zastávky TRAM mají nevyhovující přístup pro cestující, nízkou nástupní hranu a úzké ostrůvky. V zastávce z.c. je dokonce přímo v zastávce umístěn velmi nevhodně přechod pro chodce. Řešení bych měl, se stavební úpravou zastávek a dokonce by umožňovalo i stanicování BUS společně s tramvajemi, avšak podotýkám, že se jedná o nevhodné řešení z hlediska zdržování tramvaje. Ale šlo by to a celkem jednoduše.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
V tramvajové zastávce? Mno, teoreticky ano, prakticky budou námitky ze strany JPT i autobusů, že se tam busou motat, úzká zastávka není vhodná na takový obrat cestujících, není vyhovující osová vzdálenost pro provoz autobusů po tramvajovém tělese, autobus by musel za zastávkou přejez do pruhu pro IAD, nebo by blokoval tramvaj, čekající na čočky rovně... milión drobností...
Na druhou stranu, pokud by se podařilo něco tam vyvolat, tak by bylo moc fajn předělat obě zastávky Oblouková tak, aby vyhovovaly platným ČSN i podnikovým předpisům. Obě zastávky TRAM mají nevyhovující přístup pro cestující, nízkou nástupní hranu a úzké ostrůvky. V zastávce z.c. je dokonce přímo v zastávce umístěn velmi nevhodně přechod pro chodce. Řešení bych měl, se stavební úpravou zastávek a dokonce by umožňovalo i stanicování BUS společně s tramvajemi, avšak podotýkám, že se jedná o nevhodné řešení z hlediska zdržování tramvaje. Ale šlo by to a celkem jednoduše.
Na druhou stranu, pokud by se podařilo něco tam vyvolat, tak by bylo moc fajn předělat obě zastávky Oblouková tak, aby vyhovovaly platným ČSN i podnikovým předpisům. Obě zastávky TRAM mají nevyhovující přístup pro cestující, nízkou nástupní hranu a úzké ostrůvky. V zastávce z.c. je dokonce přímo v zastávce umístěn velmi nevhodně přechod pro chodce. Řešení bych měl, se stavební úpravou zastávek a dokonce by umožňovalo i stanicování BUS společně s tramvajemi, avšak podotýkám, že se jedná o nevhodné řešení z hlediska zdržování tramvaje. Ale šlo by to a celkem jednoduše.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Já se jen ptám, mohli by ty busy stát v tramvajové zastávceAbsolut píše:Napiš na MČ Praha 10, současně na DP a měsíc nato na Ropid. Po dalších 14 dnech na všech dotčených institucích prudit osobně. No a sežeň si pár kumpánů, kteří udělají to samé.
Tu zastávku tam zatrhně policajt kvůli šířce pruhů u TRAM ostrůvku a blízkému SSZ. To jen abys věděl dopředu, jak to dopadne.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Napiš na MČ Praha 10, současně na DP a měsíc nato na Ropid. Po dalších 14 dnech na všech dotčených institucích prudit osobně. No a sežeň si pár kumpánů, kteří udělají to samé.
Tu zastávku tam zatrhně policajt kvůli šířce pruhů u TRAM ostrůvku a blízkému SSZ. To jen abys věděl dopředu, jak to dopadne.
Tu zastávku tam zatrhně policajt kvůli šířce pruhů u TRAM ostrůvku a blízkému SSZ. To jen abys věděl dopředu, jak to dopadne.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Můžeš se ozvat na ROPID, ale je to vždy otázka jednání s městskou částí, protože ta většinou zřízení zastávky platí.DJ LA DÉFENSE píše:Otázka, kam se (asi na Ropid?) zasílají návrhy na zřízení zastávky? Skutečně u Obloukové by stálo za to zřídit zastávku pro autobusy 106, 124, 139 směrem na Kloboučnickou. Kvůli přestupu 6, 7, 24
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Zajímavé, ještě bych tam něco přidal, např. Sobín pro 306 a 357 a pro noční linky bych udělal na znamení všechny zastávky kromě konečných a přestupních bodů s čekáním.4021 píše:Tak snad už definitivní verze: http://pidservis.ic.cz/data/pdf/report_1169565928.pdf
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nádraží Krč
Asi nějaký VáclavHonzík píše:Znovu na znamení? Jaké to hovado?
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Nádraží Krč
Znovu na znamení? Jaké to hovado?
No je toho dost... Něco vítám, na druhou stranu podle tohohle kritéria by zastávky na znamení mohly být pomalu všechny. Ale co vyloženě nepochopim, proč například zast. K Hájům, Mototechna, Nad Markétou nebo Pávovské náměstí budou celodenně !? A Terasy zůstaly (Tam asi někdo nemyslí, budu jim muset pomoct mailem)!!4021 píše:Tak snad už definitivní verze: http://pidservis.ic.cz/data/pdf/report_1169565928.pdf
Tak snad už definitivní verze: http://pidservis.ic.cz/data/pdf/report_1169565928.pdf
V prvním pololetí loňského roku se psalo o ukončení výroby řady 900 na konci října. Ale kvůli velkému množství objednaných vozů se asi skončilo s výrobou až nyní. Důvodem má být nová emisní norma Euro 4 a rozhodnutí nepřizpůsobovat řadu 900 této normě. (Jestli by se do řady 900 fyzicky nevešel motor splňuijící Euro 4, to nevím. Nebo se to na tu normu svedlo a Irisbus doufal, že prodá víc podstatně dražších Citelisů.) Co bude místo ní? Tak místo mých oblíbených C954 (E) je Crossway / Arway a prý se chystá i městské provedení na nátlak českých a slovenských DP. Uvidíme. Co bude místo kloubů, to opravdu netuším. Meziměstské klouby se nevyrábějí už od nástupu typu B961 a u městských se asi spoléhá na Citelisy kupované za dotace.DavidD píše:Někde jsem četl, že letos už Karosa 9** se nevyrábí?je to pravda? a že už ani Karosa se to nejmenuje,víte někdo něco o tom?