Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od pan Vedoucí » 31.1.2007 17:03

Absolut píše:Na druhou stranu, pokud by se podařilo něco tam vyvolat, tak by bylo moc fajn předělat obě zastávky Oblouková tak, aby vyhovovaly platným ČSN i podnikovým předpisům. .
V zastávce Oblouková proběhlo v průběhu tuším října místní šetření, na ktereé zastupci Ropidu, DP a Policie tuto možnost studovali. Kdo to celé zazdil mi možná nebudete věřit, ale byl to sám DP.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 31.1.2007 16:37

Stavební řešení. Větší osová vzdálenost kolejí, širší nástupní ostrůvky se zábradlím + přístřeškem a jen jeden jízdní pruh pro auta. Taková Poliklinika Vysočany, ale bez retardérů, ty nám na Vršovické nikdy neprojdou.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 31.1.2007 16:29

Absolut píše:V tramvajové zastávce? Mno, teoreticky ano, prakticky budou námitky ze strany JPT i autobusů, že se tam busou motat, úzká zastávka není vhodná na takový obrat cestujících, není vyhovující osová vzdálenost pro provoz autobusů po tramvajovém tělese, autobus by musel za zastávkou přejez do pruhu pro IAD, nebo by blokoval tramvaj, čekající na čočky rovně... milión drobností...

Na druhou stranu, pokud by se podařilo něco tam vyvolat, tak by bylo moc fajn předělat obě zastávky Oblouková tak, aby vyhovovaly platným ČSN i podnikovým předpisům. Obě zastávky TRAM mají nevyhovující přístup pro cestující, nízkou nástupní hranu a úzké ostrůvky. V zastávce z.c. je dokonce přímo v zastávce umístěn velmi nevhodně přechod pro chodce. Řešení bych měl, se stavební úpravou zastávek a dokonce by umožňovalo i stanicování BUS společně s tramvajemi, avšak podotýkám, že se jedná o nevhodné řešení z hlediska zdržování tramvaje. Ale šlo by to a celkem jednoduše.
Zdržování tramvaje je sice nevhodné na druhou stranu je nevhodný i přestup. Jaké máš řešení?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 31.1.2007 16:29

K Tvé otázce přímo a jednoduše - za současného stavebního stavu tam ty busy v zastávce TRAM stát nemohou a myslím, že by tam policajt nepustil do zastávek TRAM d.c. ani NAD při výluce.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 31.1.2007 16:27

V tramvajové zastávce? Mno, teoreticky ano, prakticky budou námitky ze strany JPT i autobusů, že se tam busou motat, úzká zastávka není vhodná na takový obrat cestujících, není vyhovující osová vzdálenost pro provoz autobusů po tramvajovém tělese, autobus by musel za zastávkou přejez do pruhu pro IAD, nebo by blokoval tramvaj, čekající na čočky rovně... milión drobností...

Na druhou stranu, pokud by se podařilo něco tam vyvolat, tak by bylo moc fajn předělat obě zastávky Oblouková tak, aby vyhovovaly platným ČSN i podnikovým předpisům. Obě zastávky TRAM mají nevyhovující přístup pro cestující, nízkou nástupní hranu a úzké ostrůvky. V zastávce z.c. je dokonce přímo v zastávce umístěn velmi nevhodně přechod pro chodce. Řešení bych měl, se stavební úpravou zastávek a dokonce by umožňovalo i stanicování BUS společně s tramvajemi, avšak podotýkám, že se jedná o nevhodné řešení z hlediska zdržování tramvaje. Ale šlo by to a celkem jednoduše.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 31.1.2007 16:17

Absolut píše:Napiš na MČ Praha 10, současně na DP a měsíc nato na Ropid. Po dalších 14 dnech na všech dotčených institucích prudit osobně. No a sežeň si pár kumpánů, kteří udělají to samé.

Tu zastávku tam zatrhně policajt kvůli šířce pruhů u TRAM ostrůvku a blízkému SSZ. To jen abys věděl dopředu, jak to dopadne.
Já se jen ptám, mohli by ty busy stát v tramvajové zastávce

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 31.1.2007 13:46

Napiš na MČ Praha 10, současně na DP a měsíc nato na Ropid. Po dalších 14 dnech na všech dotčených institucích prudit osobně. No a sežeň si pár kumpánů, kteří udělají to samé.

Tu zastávku tam zatrhně policajt kvůli šířce pruhů u TRAM ostrůvku a blízkému SSZ. To jen abys věděl dopředu, jak to dopadne.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 31.1.2007 12:40

DJ LA DÉFENSE píše:Otázka, kam se (asi na Ropid?) zasílají návrhy na zřízení zastávky? Skutečně u Obloukové by stálo za to zřídit zastávku pro autobusy 106, 124, 139 směrem na Kloboučnickou. Kvůli přestupu 6, 7, 24
Můžeš se ozvat na ROPID, ale je to vždy otázka jednání s městskou částí, protože ta většinou zřízení zastávky platí.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 31.1.2007 12:22

Otázka, kam se (asi na Ropid?) zasílají návrhy na zřízení zastávky? Skutečně u Obloukové by stálo za to zřídit zastávku pro autobusy 106, 124, 139 směrem na Kloboučnickou. Kvůli přestupu 6, 7, 24

JaHu
Uživatel
Příspěvky: 224
Registrován: 17.5.2006 8:58

Příspěvek od JaHu » 24.1.2007 9:02

4021 píše:Tak snad už definitivní verze: http://pidservis.ic.cz/data/pdf/report_1169565928.pdf
Zajímavé, ještě bych tam něco přidal, např. Sobín pro 306 a 357 a pro noční linky bych udělal na znamení všechny zastávky kromě konečných a přestupních bodů s čekáním.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Nádraží Krč

Příspěvek od Proxy » 23.1.2007 19:27

Honzík píše:Znovu na znamení? Jaké to hovado?
Asi nějaký Václav :lol:

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Nádraží Krč

Příspěvek od Honzík » 23.1.2007 18:16

Znovu na znamení? Jaké to hovado?

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Příspěvek od Sirka » 23.1.2007 17:35

4021 píše:Tak snad už definitivní verze: http://pidservis.ic.cz/data/pdf/report_1169565928.pdf
No je toho dost... Něco vítám, na druhou stranu podle tohohle kritéria by zastávky na znamení mohly být pomalu všechny. Ale co vyloženě nepochopim, proč například zast. K Hájům, Mototechna, Nad Markétou nebo Pávovské náměstí budou celodenně :? !? A Terasy zůstaly :evil: (Tam asi někdo nemyslí, budu jim muset pomoct mailem)!!

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 23.1.2007 16:30


JaHu
Uživatel
Příspěvky: 224
Registrován: 17.5.2006 8:58

Příspěvek od JaHu » 19.1.2007 8:18

DavidD píše:Někde jsem četl, že letos už Karosa 9** se nevyrábí?je to pravda? a že už ani Karosa se to nejmenuje,víte někdo něco o tom?
V prvním pololetí loňského roku se psalo o ukončení výroby řady 900 na konci října. Ale kvůli velkému množství objednaných vozů se asi skončilo s výrobou až nyní. Důvodem má být nová emisní norma Euro 4 a rozhodnutí nepřizpůsobovat řadu 900 této normě. (Jestli by se do řady 900 fyzicky nevešel motor splňuijící Euro 4, to nevím. Nebo se to na tu normu svedlo a Irisbus doufal, že prodá víc podstatně dražších Citelisů.) Co bude místo ní? Tak místo mých oblíbených C954 (E) je Crossway / Arway a prý se chystá i městské provedení na nátlak českých a slovenských DP. Uvidíme. Co bude místo kloubů, to opravdu netuším. Meziměstské klouby se nevyrábějí už od nástupu typu B961 a u městských se asi spoléhá na Citelisy kupované za dotace.

Odpovědět