Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 22.2.2006 17:05

S tim že 127 nebude souhlasim, je to kravina na entou...

Ale ta umejvárna je fakt na pěst... :evil: ach jo... Ta 146 stejně bude bandaskojidní (jen PD 5-7 a 14-16) - nidko s ní jezdit nebude a pak jí zrušej....

prostě Ropid...

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 22.2.2006 17:00

Je dobře že vyšuměl ten Suchdol... jezdit přes Budovec k univerzitě je blbost... :) Na jedné straně si sice může stěžovat základní škola... ale ty lidi tam z toho taky nadšení nebudou, když by jim tam každé 4 min jezdil zbytečně kloubový bus...

Martin

Příspěvek od Martin » 22.2.2006 16:54

Tak dneska se ke mně dostaly z ROPIDu kusé informace o linkovém vedení autobusů po zprovoznění stanice Depo Hostivař (mluví se o termínu 15.5.2006). V podstatě se chystá ta "nejnečekanější" variata: všechny městské linky ze Štěrbohol, Uhříněvsi a Dubče budou zkráceny nové stanici metra, stejně jako linky příměstské. Linky 208, 212 a 238 budou též zajíždět k depu. S ohledem na nedávné otevření TESCA na Skalce bych alespoň jednu-dvě linky na Skalku zachoval.
Jedinou zajímavostí je plánované zavedení nové linky 146 v trase Českomoravská-Spojovací-Černokostelecká-Depo Hostivař.

Jinak změny v Suchdole a na lince 291 (prodloužení na Albertov) bohužel vyšuměly do ztracena.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 23.1.2006 8:26

Důvodem pro 127 je hlavně překročení limitů hlučnosti v obratišti Suchdol.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 23.1.2006 0:21

To stejně dlouho nevydrží :) mimoto mám tušení že omezení se ještě bude týkat 147... Budovec zas tolik spojení nepotřebuje...

ale asi tak nějak tuším co bylo zamýšleno... na zast. zemědělská univerzita jsou sice k dispozici dva busy... ale jeden jede ze zástávky do Dejvic a další na výhledy... takže nyní z frekventované zastávky pojedou dva busy dolu do Dejvic... a likvidace 147 může pokračovat...

nicméně možná bych zajíždění 147 na suchdole otočil, prostě by jela z Dejvic po trase 107 do zemědělský univerzity a pak teprve na Budovec a pak na výhledy... to by byli všichni spokojený... stejně k tomu dojde....

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalič » 23.1.2006 0:06

Ježiš to je zase posílení s tou 127 výmysl

Jeslti má pomoci studentům tak bych jí vedl v trase

1. Dejvická-Podbaba-V sedlici (pouze přípoj na vlak) - Kamýcká - Zemědělská univerzita - Suchdol

2. A když už to nejde tak alespoň v obráceném pořadí (když se potřebuju dostat do školy, nemám zájem objíždět celej Suchdol)

Počítám že ještě dojde k omezení 107, takže posílení nebude veškerý známý, akorát do konečné Suchdol (základní škoda) bude slabší provoz

Ať žije Ropid :-(

Martin

Příspěvek od Martin » 22.1.2006 23:50

V únoru se chystá zřízení dvou nových autobusových linek. První pojede ve špičkách pracovních dnů v tuším 20 mintovém intervalu v trase Kobylisy-Vozovna Kobylisy-Sídliště Čimice a ponese (pokud si dobře pamatuju) číslo 169.
Druhou bude polookružní linka 127, která pojede v trase Dejvická-Budovec-Zemědělská univerzita-Dejvická v pracovních dnech v rozsahu cca 6-20 hodin. V souvislosti s touto změnou bude upraven (omezen) provoz linky č. 107.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

148

Příspěvek od Honzík » 22.1.2006 23:30

V období mezi dokončením City a dostavbou trasy D, bude asi 148 celodenně celotýděnně ukončena až v zastávce Budějovická, neboť se zvýší přesun osob.

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 16.1.2006 18:35

Jó, to by se taky dalo, ale přijde mi to ještě více zbytečné. Leda ty spoje, které zajíždí na Letiště. Jeden spoj bych ještě přidal navíc a o víkendu bych na Letiště vedl 2 spoje. Jeden ráno a jeden kolem páté večer. Poté by mohli pokračovat na Petřiny, ale přijde mi to přesto všechno lehce zbytečné vyhazování peněz. :?

Uživatelský avatar
Filippl
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 17.9.2005 21:01
Bydliště: Zabrze-POLSKO

Příspěvek od Filippl » 16.1.2006 18:32

aneb 254 prodlouzit z letisti pres OC na divokou sarku a pak na petriny, aby lide z kopaniny meli lepsi dopravu na tram(2 smery)
aneb z petrin to prodlouzit na kulatak a udelat z toho polookruzni

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 16.1.2006 18:27

OC1 je opravdu dobrý nápad..... :D :lol: :D :D
OC2 má smysl, ale jednou za 60 minut. Vřím, že spíš, než přes Horoměřickou by lidi do OC jezdili OCdvojkou. Podle mně by se to uživilo ... :D :D

Uživatelský avatar
Filippl
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 17.9.2005 21:01
Bydliště: Zabrze-POLSKO

Příspěvek od Filippl » 16.1.2006 18:26

ad. OC1:hezky napad, ale tram mi se vic libi(ale to je realne tak za 15-20 let)

ad. OC2:
to proste ne ma cenu!!
na Kopanine bydli asi 400 lidi, a nikdo ne jede busem rovne z letiste do OC

ad. OC3:
do oblasti Dl. Mile z Butovic uz jedi 179 a 225
a jeste z NB je par minut metrem na Zlicin, do Tesca

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 16.1.2006 18:24

Sirka píše:Možná OC3 vést ze Zličína nebo aspoň přes Zličín.
Teoreticky by to mohlo být ukončené na Zličínš, vedeno přes Stodůlky, Malou a Velkou Ohradu, Nové Butovice a dále přes Fialku podle mé trasy, co? :) :D :D

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Příspěvek od Sirka » 16.1.2006 18:22

Možná OC3 vést ze Zličína nebo aspoň přes Zličín.

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 16.1.2006 18:13

Já bych tam zavedl pár nákupních busů.....
OC1 - DEJVICKÁ - Horoměřická - divoká Šárka - Nová Šárka - OC
OC2 - PŘEDNÍ KOPANINA - K tuchoměřicům - Letiště Ruzyně - Terminál Sever 2 - Terminál Jih - OC
OC3 - NOVÉ BUTOVICE - K Fialce - Bavorská - OC

Takto by to bylo podle mého gusta. Došlo by k posílení oblasti Letiště a taky Dejcivká - Divoká Šárka. :) Ale odborník nejsem ... :oops:

Odpovědět