Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Re: 148

Příspěvek od Honzík » 10.12.2005 23:30

Ostatně po zavedení trasy D pojedou metrem a ne 193 na Pankrác, takže by byla zbytečná
Fořtík píše:
Honzík píše:Pokud budou na 18 někdy nízkopodlažní tramvaje, zruší 148, 193 z PP natáhnou na Podolskou Vodárnu a 188 z KH na PP.
Děláš si srandu? Jeď někdy 193 od PP dolu a od Synkáče nahoru a uvidíš, jak vypadá. Spoustu lidí by ti asi za ten krok "poděkovalo". Mysli, než něco plácneš! :evil:

mauricio
Uživatel
Příspěvky: 37
Registrován: 23.11.2004 21:59

Příspěvek od mauricio » 10.12.2005 17:45

9001 píše:
mauricio píše:kolik v Praze jezdí ještě Neoplanů N4014? Na netu sem našel fotku z nezjištěného datumu 3002 po nehodě (zničené přední čelo) s popiskem "je odstaven na vyřazení". Ale hned pod tím fotku 3002 z dubna 2005 jak je v dílnách...a čelo mělo...tak nevím teda :)
Jsou celkem 3. 3001 a 3003 jsou v provozu. 3002 je odstaven na náhradní díly.
aha, ďík

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10206
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 10.12.2005 17:02

mauricio píše:kolik v Praze jezdí ještě Neoplanů N4014? Na netu sem našel fotku z nezjištěného datumu 3002 po nehodě (zničené přední čelo) s popiskem "je odstaven na vyřazení". Ale hned pod tím fotku 3002 z dubna 2005 jak je v dílnách...a čelo mělo...tak nevím teda :)
Jsou celkem 3. 3001 a 3003 jsou v provozu. 3002 je odstaven na náhradní díly.

mauricio
Uživatel
Příspěvky: 37
Registrován: 23.11.2004 21:59

Příspěvek od mauricio » 10.12.2005 16:49

kolik v Praze jezdí ještě Neoplanů N4014? Na netu sem našel fotku z nezjištěného datumu 3002 po nehodě (zničené přední čelo) s popiskem "je odstaven na vyřazení". Ale hned pod tím fotku 3002 z dubna 2005 jak je v dílnách...a čelo mělo...tak nevím teda :)

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Re: 148

Příspěvek od Honzík » 03.11.2005 2:07

Přestoupí si z tramvaje aspoň mi nebude tolik vadit ta zrušená část TT a 18ka bude jezdit plná
Fořtík píše:
Honzík píše:Pokud budou na 18 někdy nízkopodlažní tramvaje, zruší 148, 193 z PP natáhnou na Podolskou Vodárnu a 188 z KH na PP.
Děláš si srandu? Jeď někdy 193 od PP dolu a od Synkáče nahoru a uvidíš, jak vypadá. Spoustu lidí by ti asi za ten krok "poděkovalo". Mysli, než něco plácneš! :evil:

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 02.11.2005 19:21

4021 píše:Jo tak to se omlouvám, se psal rychle a špatně se vyjádřil. Já myslel že v Horních Počernicích bude od 1.12. ještě jezdit DP linky 261 a 273. Už je jisté, že i 223 bude Hotlinerova. Reagoval sem tak na to, že si psal, že by se mohl prohlásit za ČSAD MHD Horní Počernice :wink: .

No a jsou drby klepy, že na 223 koupí Horkej 15m Citaro...... :P
A proč by se tak nemohl jmenovat? Bude mít všechny tři linky MHD Horní Počernice :) (221 ex 1, 222....). Citaro mu přeju. Dnes jsem šel po Tyláku a všiml jsem si jediného busu... Most 185. Ten mne pronásleduje snad všude....

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 02.11.2005 11:53

O olomoucké trmavji v tématu Pražské autobusy, ale jo to je kumšt. Jste mimo hoši...

218
Uživatel
Příspěvky: 72
Registrován: 16.11.2003 22:14
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 218 » 02.11.2005 11:50

V Olomocui to vypadá podobně a to je tam jen jedna pořádná zatáčka :twisted: . Taky by to mohlo zvádnout 7, ta jede skoro pořád rovně (a taky 2 a 13, ale to jsou sóla...)

KM

Příspěvek od KM » 02.11.2005 10:44

Když se tak dívám, co píšou o chování pouhých Aniter na brněnských kolejích v obloucích (ne prosté trhání, ale i náklon současně do boku a vzhůru, syndrom "rohlík") obávám se, že pro nové tramvaje máme v Praze vhodné pouze linky 21, a snad 20 ve verzi Podbaba, možná ex15 Florenc-Lehovec.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: 148

Příspěvek od Fořtík » 02.11.2005 8:23

Honzík píše:Pokud budou na 18 někdy nízkopodlažní tramvaje, zruší 148, 193 z PP natáhnou na Podolskou Vodárnu a 188 z KH na PP.
Děláš si srandu? Jeď někdy 193 od PP dolu a od Synkáče nahoru a uvidíš, jak vypadá. Spoustu lidí by ti asi za ten krok "poděkovalo". Mysli, než něco plácneš! :evil:

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 01.11.2005 14:41

syverin píše:No teda nevím, na ČM bydlím a že by Hotliner provozoval jakoukoli z výše zmiňovaných linek jsem si nevšiml. 221, 303 a 701, to jo, ale tyhle? Navíc 261 byly, aspoň za mého mládí, klouby, takže jasně DP, na 273 zase jezdí NP pořadí, takže zase DP

Že není tak strašnej co se týče vozů... Mostecký se už rozpadly, ty, co zbyly, jezděj 701, kupuje nový Connecta. A když jsem jel řepskou (553x), které chyběly dveře kabiny řidiče... to jsem viděl u Hotlinera naposled v Karlíně...

240 bude mít v téhle podobě jízdní dobu kolem 40-45 minut, takže bezkonkurenční. A pár lidí, kteří tu relaci využijí, existuje (minimálně já :lol: )
Jo tak to se omlouvám, se psal rychle a špatně se vyjádřil. Já myslel že v Horních Počernicích bude od 1.12. ještě jezdit DP linky 261 a 273. Už je jisté, že i 223 bude Hotlinerova. Reagoval sem tak na to, že si psal, že by se mohl prohlásit za ČSAD MHD Horní Počernice :wink: .

No a jsou drby klepy, že na 223 koupí Horkej 15m Citaro...... :P

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

148

Příspěvek od Honzík » 31.10.2005 19:06

Pokud budou na 18 někdy nízkopodlažní tramvaje, zruší 148, 193 z PP natáhnou na Podolskou Vodárnu a 188 z KH na PP.

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 25.10.2005 22:41

Na Antarktickém Městě se Horkolinery vidí zatím pouze v provedení Europrak; zvenčí vypadají dobře, ale interiér je původní a na motoru je také co vylepšovat (zejména oblaka smradu). Poněkud "utěšující" je fakt, že na některých busech Connexu (165) je rez více vidět.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 25.10.2005 21:34

4021 píše:Tak Horkej v Počernicích nebude ale ještě jezdi 223, 261 a tu 273. Teda já mám takové zprávy :wink: . Je to jenom dobře že NAD bude jezdit DP a Horkej bude mít svojí oblast. Výlukou překvapení cestující nebudou ještě víc naštvaný z nasazených autobusů a Horkej bude mít jistotu km a určitě mu to peněžitě přijde vhod a vozový park by se mohl zlepšit. Rozhodně ale Horkej už neni tak strašnej jak to bejvalo, i když bohužel občas opravdu ten vrak někam vyjede, ale to maj všichni. Horkej jenom trochu víc :lol: .

A 240 má mít návaznosti v Běchovicích na vlak. Jako Háje-Úvaly :!: To je supr, ne? :D Stejně si toho ale nikdo nevšimne a riskovat nebude... sem zvědavej jestli mi bude na sečtení cestujících stačit jedna ruka... :lol:
No teda nevím, na ČM bydlím a že by Hotliner provozoval jakoukoli z výše zmiňovaných linek jsem si nevšiml. 221, 303 a 701, to jo, ale tyhle? Navíc 261 byly, aspoň za mého mládí, klouby, takže jasně DP, na 273 zase jezdí NP pořadí, takže zase DP

Že není tak strašnej co se týče vozů... Mostecký se už rozpadly, ty, co zbyly, jezděj 701, kupuje nový Connecta. A když jsem jel řepskou (553x), které chyběly dveře kabiny řidiče... to jsem viděl u Hotlinera naposled v Karlíně...

240 bude mít v téhle podobě jízdní dobu kolem 40-45 minut, takže bezkonkurenční. A pár lidí, kteří tu relaci využijí, existuje (minimálně já :lol: )

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 25.10.2005 17:23

syverin píše:Víceméně je to přesně tak. Existuje jakási dohoda, že Horký přestane jezdit NAD pro Podnik a výměnou za to dostane několik linek ve "svém" severovýchodu města. Ještě mu chybí 273 a může se prohlásit za ČSAD MHD Horní Počernice :-).

A ta 240, co se vám na ní tak nelíbí? to nemá právo na to být využívaná? Na ČM bydlí docela dost ldí a tohle je jeden z mála směrů, který byl dostupný mimořádně bídně. (A lobbuju za to proto, že bydlím na ČM, jezdím minimálně jednou týdně do Hostivaře a přestup na 183 a čekání v kolonách na Průmyslové mne rozhodně nenaplňuje)
Tak Horkej v Počernicích nebude ale ještě jezdi 223, 261 a tu 273. Teda já mám takové zprávy :wink: . Je to jenom dobře že NAD bude jezdit DP a Horkej bude mít svojí oblast. Výlukou překvapení cestující nebudou ještě víc naštvaný z nasazených autobusů a Horkej bude mít jistotu km a určitě mu to peněžitě přijde vhod a vozový park by se mohl zlepšit. Rozhodně ale Horkej už neni tak strašnej jak to bejvalo, i když bohužel občas opravdu ten vrak někam vyjede, ale to maj všichni. Horkej jenom trochu víc :lol: .

A 240 má mít návaznosti v Běchovicích na vlak. Jako Háje-Úvaly :!: To je supr, ne? :D Stejně si toho ale nikdo nevšimne a riskovat nebude... sem zvědavej jestli mi bude na sečtení cestujících stačit jedna ruka... :lol:

Odpovědět