Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod jara v 24.10.2005 19:18

Karotka napsal:To je paradox, že Čehý-hot-liner má nejnovější busy na zadarmových linkách k hypermarketům ... nebo spíš na ně od nich dostal prachy.

Ano podle mého supermakety jim platí provoz a oni dělají pouze udržbu a řízení.
jara
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc

Odeslatod Karotka v 24.10.2005 19:12

To je paradox, že Čehý-hot-liner má nejnovější busy na zadarmových linkách k hypermarketům ... nebo spíš na ně od nich dostal prachy.
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
 
Založen: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Odeslatod syverin v 24.10.2005 19:00

No pánové, já se divím, že se podivujete nad stoupajícím zastoupením Horkého na linkách PID. a) Nejsou to takové vraky, jak se zdá (leckteré řepské si s nimi nezadají). b) Linky nepřiděluje DP, ale ROPID, organizace zřizovaná městem. c) DP se může snažit jak chce, ale ROPID jako městská organizace bude Horkého vždy protěžovat. O důvodech můžete spekulovat...
Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
 
Založen: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512

Odeslatod Alois v 24.10.2005 18:37

A kdy tím normálním dopravcem bude, jestli se smím zeptat? Pro mě směrodatné, že už dnes musí na své linky chtě nechtě dva tři vraky vypravit a s vyšším počtem pořadí se toto číslo zvýší. Jako cestujícího mě zajímá teď, ne nějaký výhledově, časem, možná apod.

Jinak mě napadá, že bych mangementu DP půjčil svou učebnici na Marketing a management. Třeba by se dozvěděli, že jedním z cílů podnikatelského subjektu je snaha o co největší podíl na trhu, nikoliv opak.
Alois
 

Odeslatod 4021 v 24.10.2005 16:33

240: No je to opravdu pitomá linka, co se týče trasy a intervalů. Bohužel, no částečně i bohudík, neprošel návrh na změnu 181 a 183 a tak jako aby se vyřešilo spojení jižáku s čerňákem, vymyslel Ropid tu 240 (tedy Černý Most - Nádr. Běchovice - Dubeč - Dolní Měcholupy - Sídl. Hor. Měch. - Sídl. Petrovice - Háje). Bohužel jen PD 6-20 hod. v intervalech 30-60-30.

Hotliner x DP: No já předpokládám že ta X4 teď na listopad je poslední náhradka Hotlinera, protože se DP s Horkým dohodli že Horkej už nebude zajišťovat náhradky a dostane normální linky. Horkej tak bude mít jistý Počernice, to je OK. Časem to bude normální dopravce jako ostatní, i co do vozového parku. A náhradky bude jezdit DP. No tak to ještě jednou vydržíme.
Uživatelský avatar
4021
Uživatel
 
Založen: 27.12.2003 17:08

Odeslatod willyjeff v 23.10.2005 22:44

radek31 napsal:jestli budou jezdit ty vraky co vždy, tak jsem fakt rád, že už nejezdím do Strašnic - Hotliner musí mít fakt dlouhé prsty
hlavně si vymysleli další "polní" linku, který asi bude převážet zajíce z jedný nory do druhý....
Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
 
Založen: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)

Odeslatod radek31 v 23.10.2005 22:39

jestli budou jezdit ty vraky co vždy, tak jsem fakt rád, že už nejezdím do Strašnic - Hotliner musí mít fakt dlouhé prsty
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod Martin v 23.10.2005 20:47

A je to opět tady!
Na náhradní autobusové se opět vrací společnost Hotliner (naštěstí jen na vybrané náhradky)... Přání Pražanů po komfotním cestování se tak splnila. Provoz NAD X-4 mezi I.P.Pavlova a Koh-i-noorem tak již od 2.11. připadne tomuto dopravci...
Díky jakési zajímavé dohodě mezi DPP a touto společností bude Hotliner také místo podniku provozovat linky 222, 223, 251, 562 a 564 a novou linku 240 (Černý Most-Sídliště Petrovice), díky čemuž třeba garáž Hostivař přijde o 13 šejdrů, které se jí těžko udou kompenzovat v plném počtu...
Rozhodně zajímavé, což?
Martin
 

Odeslatod Martin v 13.9.2005 18:13

Špičky by se změna týkat neměla, jen sedla a víkendu....
Martin
 

Odeslatod Béďa Trávníček v 13.9.2005 15:47

Martin napsal:Tohle mě docela překvapilo:
Od 1.10. se v zavádí proklad v jízdním řádu autobusu a vlaku... Konkrétně jde o linky 204/244 a příměstské vlaky v úseku Smíchov-Radotín, díky čemuž se také prodlužují intervaly na zmíněných bus-linkách. Docela zajímavý tah, pokud bude ovšem dostatečně propagován...

Propagovat prodloužení intervalů? To bych raději nepraktikoval... :lol:
Jinak pokud se nepletu busy do Radotína jezdí ve špičce v prokladu 06,16,26,36,46 a 56. A vlaky k Berounu po 171 xx:04 a xx:34. Ubydou tedy dva autobusové spoje? :? 8-)
Béďa Trávníček
 

Odeslatod Martin v 13.9.2005 15:12

Tohle mě docela překvapilo:
Od 1.10. se v zavádí proklad v jízdním řádu autobusu a vlaku... Konkrétně jde o linky 204/244 a příměstské vlaky v úseku Smíchov-Radotín, díky čemuž se také prodlužují intervaly na zmíněných bus-linkách. Docela zajímavý tah, pokud bude ovšem dostatečně propagován...
Martin
 

Odeslatod Ondra.H v 11.9.2005 10:59

Martin napsal:K 1.10. se mění trasy linek 133 a 207. Linka 207 bude zkrácena do trasy Florenc-Ohrada a v provozu bude v PD od šesti, v sobotu od sedmi a v neděli až od třinácti hodin. Na Staroměstskou bude náhradou prodloužena linka 133.

PS: Nevíte někdo o osudu vyřazeného kačerovského vozu 6068? V pátek byl již bez ev. čísel odstaven na Břevnovské...

6068 je autoškola DP
Uživatelský avatar
Ondra.H
Uživatel
 
Založen: 13.3.2005 20:37

Odeslatod Martin v 10.9.2005 21:22

K 1.10. se mění trasy linek 133 a 207. Linka 207 bude zkrácena do trasy Florenc-Ohrada a v provozu bude v PD od šesti, v sobotu od sedmi a v neděli až od třinácti hodin. Na Staroměstskou bude náhradou prodloužena linka 133.

PS: Nevíte někdo o osudu vyřazeného kačerovského vozu 6068? V pátek byl již bez ev. čísel odstaven na Břevnovské...
Martin
 

Odeslatod Béďa Trávníček v 01.9.2005 11:22

Afenot napsal:Aha, děkuju za vysvětlení, ale těch řidičů utratim víc :P , na jeden autobus jsou minimálně dva řidiči, ne??

No nevím, ale 3*2=6 a 2*2=4. Takže ubydou dva řidiči, pokud dva kloubáci nahradí tři klasické... 8-)
Béďa Trávníček
 

Odeslatod Afenot v 01.9.2005 9:50

Ondrys napsal:
Afenot napsal:
7036 napsal:V budoucnu se spíše počítá s náhradou standardních vozů kloubovými - neochota platit řidiče a najeté km.

Platit řidiče se bude muset tak jako tak, ne?? A najeté km taky...
Nebo to zas nechápu?? :oops:

Místo 3 klasických autobusů, pojedou třeba jen dvo klobusy, takže šetříš za mzdu jednoho řidiče a za kilometry, ale kapacita je stejná (jen jsou delší intervaly).

Obrázek Aha, děkuju za vysvětlení, ale těch řidičů utratim víc :P , na jeden autobus jsou minimálně dva řidiči, ne??
Afenot
Uživatel
 
Založen: 17.11.2003 20:21
Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha

PředchozíDalší

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron