Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 14.1.2006 10:06

Ta 216 se mi docela líbí :D . Ale kdyby měla interval jako 128, tak by tam asi moc lidí nejezdilo, kdo by na to čekal. Tam právě je v té oblasti blbý, že od každýho místa to neni moc daleko na tramvaj. Takže když by sme zavedli autobus a chtěli aby s nim jezdili místní na tramvaje, tak by to chtělo pořádný interval. A kdo by to platil, že...

Ale ta 184... no nevim nevim. Z Nových Vokovic by ztratili rychlý spojení na metro. To je docela blbý tohle. Mohly by tam ve špičce zajíždět vybraný 218... no to by mě Dědinští asi uškrtili...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 13.1.2006 20:23

prý že si obyvatelé Baby přejí bus linku. tudíž navrhuji minibusaci 216:
216 BABA - Matějská - U Matěje (přestup 131) - Špitálka - Dyrinka - Hanspaulka - Bořislavka (přestup tram) - Starodejvická - Pod Vyhlídkou - Macharovo nám. - Sibeliova (přestup tram) - Norbertov - Nám. Před Bateriemi - Na Bateriích - U Vojenské nemocnice - Vojenská nemocnice (přestup tram) - STAMICOVA

Aritmu vyřeší vybrané špičkové spoje 184 :mrgreen: :
184 N.BUTOVICE - ... - PETŘINY - Libocká - Litovický potok - Divoká Šárka - Nádr. Veleslavín - Na Pastvinách - NOVÉ VOKOVICE

nicméně přetížené 179 by to určitě prospělo...

Uživatelský avatar
Filippl
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 17.9.2005 21:01
Bydliště: Zabrze-POLSKO

Příspěvek od Filippl » 13.1.2006 16:33

po vystavbe metra C na kobylisy autobusy se presnuly tam taky
stejna situace bude na skalce
co se stane z busami na dejvicich po vystavba acka na motola dal?
a po vystavbe decka je planovane nejake nadrazicko autobusove na novych dvorach nebo nekde?
jsou planovane nejake zmny v LV nocnich autobusu z duvody vyvoju metra?

Uživatelský avatar
Paulie
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 20.6.2005 13:34

Příspěvek od Paulie » 05.1.2006 23:18

Tož o to,nejsem milovníkem kloubů,ale čistě ze strategickýho hlediska si myslim,že momentálně má vyšší kapacita taky větší cenu a od toho mě neodradíš.-)

kocour

Příspěvek od kocour » 05.1.2006 23:14

No, abych byl upřímný, dopustil jsem se menší provokace a schválně jsem čekal, kolik milovníků kloubáků po mně vystartuje se sekáčkem na led :-)

Nezklamali jste mne :-) :-)

Na oplátku přiznávám, že já kloubusy nerad.

Uživatelský avatar
Archibald
Uživatel
Příspěvky: 13
Registrován: 27.2.2005 17:29
Bydliště: daaaleko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Archibald » 05.1.2006 23:00

Dobře dejme tomu že za 10-15 let bude v provozu několik nových TT,ale území Prahy se zase rozroste a nebo vzniknou velké příměstské obce či drobná města,která budou potřebovat kapacitní autobusovou dopravu.
Prostě vždycky tady budou místa a aglomerace,ked nebude kolejová doprava a SD busy stačit prostě nebudou.

Když o tom tak přemýšlím,tak naše diskuze je velmi relativní,kdoví co bude za 10-15 let.... :)

kocour

Příspěvek od kocour » 05.1.2006 22:59

To už vyřešil Tom, nevím, proč bych ho měl opakovat, ale když to chcete mermomocí zopakovat:

Letos nových kloubů nebude tolik potřeba, protože
1) je jich hodně po GO a jedna GO, to je jako nový autobus,
2) Bude se protahovat metro, to je další úspora kloubáků.

I v minulosti byla léta, kdy se kloubáky nakupovaly jen omezeně nebo vůbec.

kocour

Příspěvek od kocour » 05.1.2006 22:55

Archibald píše:Jednak se toho za těch 10-15 let asi moc nepoastaví a jestli tak určitě ne všechno,aby mělo takovou kapacitu,že by se klouby mohli úplně zrušit.
A dokážete si dneska představit např.linku 177,136,119 atd bez kloubů?
Já teda fakt ne
Já mluvím o budoucnosti a o tom, co by mělo být.
Vy mluvíte o dnešku.
Jakou to má, prosím, souvislost?

Dobrou noc.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 05.1.2006 22:54

kocour píše:Ale pánové, vy jste jak ti novináři.

Já jsem neřekl, že se to postaví.

Já říkám, že takhle nějak vypadá ideální stav a že kloubusy do ideálního stavu prostě nepatří, kloubusy jsou jen dlouhodobé provizorium a že by bylo záhodno, kdyby do 20 let úplně zmizely.
No jo, ale bavíme se o tom, co bude město v nejbližší době kupovat za busy. A to nejde vycházet z ideálního stavu, ale z místní reality. I největší snílek na radnici by nevěřil, že se toho postaví tolik :) . Což ovšem znamená, že klouby bude potřeba kupovat dál.

kocour

Příspěvek od kocour » 05.1.2006 22:53

Jinak chápu, že někdo má slabost pro kloubáky - taky jsem na ně koukal s otevřenou pusou, když se v roce 1978 poprvé objevily na 177. A naivně jsem si myslel, že časem budou jezdit úplně všude ... někdo má slabost pro kloubáky, někdo pro metro, někdo pro tramvaje a někdo sbírá brouky ...

Uživatelský avatar
Archibald
Uživatel
Příspěvky: 13
Registrován: 27.2.2005 17:29
Bydliště: daaaleko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Archibald » 05.1.2006 22:51

No mě docela šokuje tohle
kocour píše:mně by třeba vůbec nevadilo, kdyby v horizontu dalších 10 až 15 let zmizely z Prahy úplně.
Jednak se toho za těch 10-15 let asi moc nepoastaví a jestli tak určitě ne všechno,aby mělo takovou kapacitu,že by se klouby mohli úplně zrušit.
A dokážete si dneska představit např.linku 177,136,119 atd bez kloubů?
Já teda fakt ne

kocour

Příspěvek od kocour » 05.1.2006 22:48

Ale pánové, vy jste jak ti novináři.

Já jsem neřekl, že se to postaví.

Já říkám, že takhle nějak vypadá ideální stav a že kloubusy do ideálního stavu prostě nepatří, kloubusy jsou jen dlouhodobé provizorium a že by bylo záhodno, kdyby do 20 let úplně zmizely.

Uživatelský avatar
Archibald
Uživatel
Příspěvky: 13
Registrován: 27.2.2005 17:29
Bydliště: daaaleko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Archibald » 05.1.2006 22:41

kocour píše:
Jinak:
- Suchdol: nahradí tramvaj
- Dědina, letiště:- nahradí tramvaj a metro/rychlodráha
- relace JM - Spořilov - Vršovice: zralá na tramvaj
- relace Lhotka - Libuš - Thomayerka: nahradí ji metro D
143 - relace pro tramvaj
- Strahov, motolská nem.: zralé na tramvaj
- Bohnice a Čimice: zralé na tramvaj, ale protože by to byla politická sebevražda, popř. bude osobně vraždit absolvent Cechu vrahů lord Vetinari, vyřeší se to snížením intervalů
- relace Ďáblice - Prosek - Vysočany: zralá na tramvaj
- relace Palmovka - sídl. Letňany: zralá na tramvaj
- Na padesátém - Úvalská: zralé na tramvaj
- relace Řepy - Břevnov: zralá na tramvaj
- relace Chodov - Košík - ZM: zralá na tramvaj.

Kde vám zbude - v horizontu 10 - 20 let - místo na kloubusy????
A hlavně většinu směrů co píše vůbec nemá naději na výstavbu a nebo určitě ne v dohledný době.

Uživatelský avatar
Paulie
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 20.6.2005 13:34

Příspěvek od Paulie » 05.1.2006 22:41

kocour píše:Paulie: Ty věnuj pozornost zejména linkám 60 - 70.
Já to beru,ale fakt věříš tomu,že se tohle všechno postaví ve výhledu tak 40ti,50ti let? Já teda ne.. A co do tý doby?.. A pak? pak budou další "satelity".. a bůh ví,co ještě..

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 05.1.2006 22:37

kocour píše: Kde vám zbude - v horizontu 10 - 20 let - místo na kloubusy????
Tak jsem to trochu proškrtal...
- Suchdol: - pravděpodobné
- Dědina, letiště:- při sporech o metro/rychlodráhu bude tramvaj na Dědinu až to poslední
- relace JM - Spořilov - Vršovice: určitě, ale kdy?
- relace Lhotka - Libuš - Thomayerka: D bohužel nenahradí obsluhu sídlišť Lhotka, Kamýk, Modřany, Novodvorská, takže zde autobusové napaječe zůstanou.
143 - je otázka jestli někdo postaví trať v dost náročném terénu, která 1/4 roku nebude využívána.
- Bohnice a Čimice: :twisted:
- relace Ďáblice - Prosek - Vysočany: Ďáblice - Prosek = C (i když nepohodlně, Ládví mělo být trochu dál), Prosek - Vysočany tramvaj nikdo nezavede, už jen kvůli tomu, že Vysočanská estakáda se přestavovala nedávno a kolem není místo.
- relace Palmovka - sídl. Letňany: Letňany se přesměrují na C, co zbyde se bude řešit stejně jako Prosek - Vysočanská - tedy busy.
- Na padesátém - Úvalská: zralé na tramvaj
- relace Řepy - Břevnov: nebo také prodloužené A
- relace Chodov - Košík - ZM: stejně jako u JM-Spořilov mám pocit, že je to na dlouho.

No po tomhle proškrtání a hlavně při rychlosti výstavby tratí v Praze je toho místa dost ještě tak nejmíň na 30 let, přitom mezitím přibude využití kloubů pro satelity.
Naposledy upravil(a) XSC dne 05.1.2006 22:41, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět