Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Paulie
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 20.6.2005 13:34

Příspěvek od Paulie » 05.1.2006 22:24

By mě zajímalo,kdy se to postaví.. To už tu nebudou ani Poršetry.. Kde místo na kloubbusy?.. To je jednoduchý,stejně jako dřív na místa,který si vyjmenoval nejezdilo nic nebo málo,pak se tam víc postavilo,osídlilo a teď se pomalu řeší doprava.Stejně tak se v budoucnu bude stavět dál za Prahu kam nikdo tramvaj ani metro ještě nepovede..
PS:rozhodně uvidim jako náhradu za metro a tram radši klouby než B731.Je to daleko praktičtější a ty busy se rozhodně uživěj.Kloub má u mě budoucnost.
Naposledy upravil(a) Paulie dne 05.1.2006 22:29, celkem upraveno 2 x.

kocour

Příspěvek od kocour » 05.1.2006 22:22

Mrknou se třeba sem:

http://vetinari.wz.cz/mapatram.htm

přežijou tu hnusnou zelenou barvu, odmyslej si ty pětistovky, které jsou tam coby velmi nadstandardní nepřestupný luxus za dvojnásobný tarif, a spočítají si, kolik normálních autobusových linek je tam asi tak kloubových ...

kocour

Příspěvek od kocour » 05.1.2006 22:10

Anonymní píše:co je to za blbost?bejt úplně bez kloubů je naprostá blbost,byl by to krok o 30 let zpátky.Praha klouby potřebuje jako každý velký město...
to je jako kdybyste vyřadili všechny KT8 :roll:
Příště se podepiš, to je takový dobrý zvyk.

Jinak:
- Suchdol: nahradí tramvaj
- Dědina, letiště:- nahradí tramvaj a metro/rychlodráha
- relace JM - Spořilov - Vršovice: zralá na tramvaj
- relace Lhotka - Libuš - Thomayerka: nahradí ji metro D
143 - relace pro tramvaj
- Strahov, motolská nem.: zralé na tramvaj
- Bohnice a Čimice: zralé na tramvaj, ale protože by to byla politická sebevražda, popř. bude osobně vraždit absolvent Cechu vrahů lord Vetinari, vyřeší se to snížením intervalů
- relace Ďáblice - Prosek - Vysočany: zralá na tramvaj
- relace Palmovka - sídl. Letňany: zralá na tramvaj
- Na padesátém - Úvalská: zralé na tramvaj
- relace Řepy - Břevnov: zralá na tramvaj
- relace Chodov - Košík - ZM: zralá na tramvaj.

Kde vám zbude - v horizontu 10 - 20 let - místo na kloubusy????

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 05.1.2006 22:08

Sdělím svůj poznatek z MHD - věděl bych o jedné lince, která by si, minimálně ve špičce, zasloužila provoz v kloubových vozech. Je to linka 113, která zejména v úseku Kačerov - Libuš, respektive Kačerov - Jalodvorská je hodně využívána. Bohužel, nevím, zda-li to je nízkopodlažností Citybusu, či jeho nevhodným uspořádáním, ale pokud jsem měl jet 113 Citybusem, naskakovala mi husí kůže. Zlaté standardní autobusy... :roll:

Citybusy jsou pro přeplněné pražské autobusové linky velké neštěstí... :roll:

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 05.1.2006 21:55

Tak 381 je třebas uýž má, ale některé "jesenické" link by si klouby zasloužilyy stopro ... :(

Archibald.

Příspěvek od Archibald. » 05.1.2006 21:53

jara píše:
Anonymní píše:co je to za blbost?bejt úplně bez kloubů je naprostá blbost,byl by to krok o 30 let zpátky.Praha klouby potřebuje jako každý velký město...
to je jako kdybyste vyřadili všechny KT8 :roll:
Nezapomen že se otevře stanice metra Depo hostivař. A busy budou jezdit jen tam. Něco se ušetří a pak se otevře metro do letnan a bude to podobné
No tim Hostivařem se toho teda uštří... :lol:
Letňany chápu,dyk se taky Klíčov už kloubů zbavuje a posílá do řep...ale co na těch okrajových aglomeracích?kde neni aní metro,ani tramvaj a kde sou nějaký ty velký sídliště
jo a jinak i hodně linek 300 by si klouby zasloužilo

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 05.1.2006 21:29

Anonymní píše:co je to za blbost?bejt úplně bez kloubů je naprostá blbost,byl by to krok o 30 let zpátky.Praha klouby potřebuje jako každý velký město...
to je jako kdybyste vyřadili všechny KT8 :roll:
Nezapomen že se otevře stanice metra Depo hostivař. A busy budou jezdit jen tam. Něco se ušetří a pak se otevře metro do letnan a bude to podobné

Anonymní

Příspěvek od Anonymní » 05.1.2006 21:20

co je to za blbost?bejt úplně bez kloubů je naprostá blbost,byl by to krok o 30 let zpátky.Praha klouby potřebuje jako každý velký město...
to je jako kdybyste vyřadili všechny KT8 :roll:

kocour

Příspěvek od kocour » 05.1.2006 21:05

Pravda, klouby se začaly v 1977 nakupovat kvůlivá přetíženým autobusovým tahům - nejdřív se objevily na 177, 190 a 206. Jenže tam, kde je autobus evidentně přetížen, nepatří autobus, ale tramvaj nebo metro, a tam, kde je trochu přetížen, nepatří kloub, ale dva krátké autobusy. Kloubáky byly jsou vlastně řešením vyjímečné situace a mně by třeba vůbec nevadilo, kdyby v horizontu dalších 10 až 15 let zmizely z Prahy úplně.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 05.1.2006 21:01

4021 píše:
Tom píše:Ropid se na to chystal, jenže skutek zatím utek a 177 dále straší v Praze. Nyní jí ještě doplnila i 136... no chce to čas, lidi si už opět začali stěžovat, že to nejezdí dle JŘ... a jelikož DPP bude chtít po transformaci plnit standardy kvality na 110% tak tyhle přeludy budou muset zmizet. Řešení nechám na povolanějších :)
Zaplať pánbůh že se nic dělit nebude a ať žije 136 :!:

Jinak věřim že nemusim se zase nervovat a vysvětlovat tady že kalné tangenciální autobusové linky jsou v Praze důležitý.

Z tvých názorů Tome je opravdu vidět, že pořád sedíš za volantem v autíčku.
Nemám nic proti tangenciálním linkám, 240 mi bodla... ale 177 a 136 už tangenciální relaci přesáhla a stala se spíše tangenciálním odpadem. Taková tangenciální linka která plave v jízdním řádu jak se jí zachce je úplně na nic...
Ano nekdy jedu autem :) vyplatí se to...

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 05.1.2006 20:58

4021 píše:Jak o ničem a mimo mísu proboha? Právě kloubů by se mělo kupovat víc. Nechápu proč je DP tak horečně vyřazuje, kdy žto žádný vraky nejsou. Standardů garáže přetíkaj... mělo by se spíše dělat více kloubových než SD pořadí. Je to hlavně výhodnější.

A vůbec, 961 jsou jedny z nejlepších busů co znám. Nejsou zas tolik drahý, jsou kapacitní, moderní, s Euro 4 ekologický. A Citelis? Malý, nepraktický, drahý. Ale to je jedno. Prostě klouby to chce. No jedno... mě osobně to zas tak jedno neni, ale obecně... zase kupovat 50 SD... jé.. co s nima? Kloubů to chce víc.

No jo, ale přece bude za chvíli vlastně všude jezdit suprové metro, na to sem zapoměl, tak to je zbytečný kupovat autobusy, kór kloubový...
Přesně tak, máš pravdu, všude bude metro... :wink:
No ale naco kloub... DP ví kolik kloubů potřebuje. Já spíš raději kratší interval než delší int. a kloub. 961 neznám, ale podle obrázku je to stále to samé... :) Neříkám že citelis bude to nejlepší ale nízká podlaha je nízká podlaha a je to celkem znát...

Co s 50ti SD... bude se vyřazovat hodně Sd... zato kloubů ani moc ne... podívej se jen kolik je busů po GO, čím je nahradíš? Neříkej že 30 kloubama :)

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 05.1.2006 20:56

Mapl píše:Já auto nemám. :lol:
Taky to nebylo na tebe.

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 05.1.2006 20:56

Mapl píše:No, ta linka 136 je fakt strašák. Občas s ní musímjet ajsem z toho celkem zdrcený. :roll: :x
A z čeho proboha zase? Ze zpoždění? A ty před prodloužením neměla? No tak jí rozdělíme no. 136 pojede Koleje JM ... Olšanské nám. - Florenc a 236 Sídl. Ďáblice ... Černínova - Florenc.

No a těch pár lidí co s ní jezdí z Vršovic, Vinohrad a Žižkova do VYsočan, Proseka a Ďáblic pojede rychlým spolehlivějším metrem přes centrum, který nejezdí tak nacvakaný.

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 05.1.2006 20:55

Já auto nemám. :lol:

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 05.1.2006 20:54

Tom píše:Ropid se na to chystal, jenže skutek zatím utek a 177 dále straší v Praze. Nyní jí ještě doplnila i 136... no chce to čas, lidi si už opět začali stěžovat, že to nejezdí dle JŘ... a jelikož DPP bude chtít po transformaci plnit standardy kvality na 110% tak tyhle přeludy budou muset zmizet. Řešení nechám na povolanějších :)
Zaplať pánbůh že se nic dělit nebude a ať žije 136 :!:

Jinak věřim že nemusim se zase nervovat a vysvětlovat tady že kalné tangenciální autobusové linky jsou v Praze důležitý.

Z tvých názorů Tome je opravdu vidět, že pořád sedíš za volantem v autíčku.

Odpovědět