Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 29.12.2005 12:57

jeste dodatek, ja sem slysel, ze tato verze je jiz schvalena a tedy shrme si to:
15 x B961E
35 x B951E
35 x Citelis 12
a jeste sem zapomnel u agentury JPP uvest:
15 x Citelis 18
2 x Ikarus E-91

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 29.12.2005 12:47

Proxy:
http://www.praha-mesto.cz/(wiw4bx45013e ... kap.03.doc
jinak vytazky pastnu:
5313 Nákup autobusů standard
Poměrně příznivá situace je v současnosti u vozového parku autobusů. V posledních letech se pravidelnými nákupy nových vozů se životností zvýšenou až na 10 let podařilo stabilizovat technický stav vozového parku na kvalitní úrovni. V celkovém počtu nových vozidel se předpokládá další nárůst podílu nízkopodlažních vozů, usnadňujících přepravu starším a zdravotně postiženým osobám. V roce 2005 se autobusy vzhledem k nepřidělení dotace z rozpočtu města nenakupovaly. V roce 2006 se předpokládá nákup 35 ks autobusů standard.

5314 Nákup nízkopodlažních autobusů
Poměrně příznivá situace je v současnosti u vozového parku autobusů. V posledních letech se pravidelnými nákupy nových vozů se životností zvýšenou až na 10 let podařilo stabilizovat technický stav vozového parku na kvalitní úrovni. V celkovém počtu nových vozidel se předpokládá další nárůst podílu nízkopodlažních vozů, usnadňujících přepravu starším a zdravotně postiženým osobám. V roce 2005 se autobusy vzhledem k nepřidělení dotace z rozpočtu města nenakupovaly. V roce 2006 se předpokládá nákup 35 ks nízkopodlažních autobusů.

5312 Nákup autobusů kloubových
Poměrně příznivá situace je v současnosti u vozového parku autobusů. V posledních letech se pravidelnými nákupy nových vozů se životností zvýšenou až na 10 let podařilo stabilizovat technický stav vozového parku na kvalitní úrovni. V celkovém počtu nových vozidel se předpokládá další nárůst podílu nízkopodlažních vozů, usnadňujících přepravu starším a zdravotně postiženým osobám. V roce 2005 se autobusy vzhledem k nepřidělení dotace z rozpočtu města nenakupovaly. V roce 2006 se předpokládá nákup 15 ks autobusů kloubových

a agentura JPP jeste mluvi o 2x Ikarusech E-91

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: Soráč

Příspěvek od Proxy » 29.12.2005 12:19

Anonymous píše:Mercedesy sou hodne nepravdepodobne a Conecto nemyslitelne. V roce 2006 se ma kupovat 35NP + 35VP a 20KB neurceno zda-li budou NP nebo ne, zalezi jak to bude nastavene vyberove rizeni s planovanym ukoncenim vyroby rady 9xx. Kazdopadne to vypada na 99% na citelis, nebot jiz prvni, puvodne zkusebni by mel co nevidet dorazit do Prahy.
Trochu pochybuji, že příští rok bude nakoupeno 90 nových busů, když v rozpočtu HMP, které byly přiděleny DPP to vypadá takto:

Nákup autobusů kloubových .......... 80 000 000 Kč
Nakup autobusu standart .............. 50 000 000 Kč
Nákup nízkopodlažních autobusů ... 50 000 000 Kč

A vzhledem k tomu, že dotace od ministerstva dopravy bývají minimální, viděl bych to spíš 10 KB, 15 SD a 10 NP

Návštěvník

Re: Soráč

Příspěvek od Návštěvník » 28.12.2005 20:22

Tita píše:
slimman píše: Budou Citelisy a nějaké B9xx. Mercedesy u DP Praha ? Docela stěží si dovedu představit něco více nepravděpodobného. 8-)
Soráč,neuvědomil jsem si ,,menší" krizi DP-BUS :twisted: .
Mercedesy sou hodne nepravdepodobne a Conecto nemyslitelne. V roce 2006 se ma kupovat 35NP + 35VP a 20KB neurceno zda-li budou NP nebo ne, zalezi jak to bude nastavene vyberove rizeni s planovanym ukoncenim vyroby rady 9xx. Kazdopadne to vypada na 99% na citelis, nebot jiz prvni, puvodne zkusebni by mel co nevidet dorazit do Prahy.

Tita
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 01.12.2005 12:36
Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
Kontaktovat uživatele:

Soráč

Příspěvek od Tita » 28.12.2005 19:39

slimman píše:
Tita píše:Ten zelenej Neoplan byl v úterý na 112 :lol: :lol: 8-)

A ještě se chci zeptat,dostane v blízké době DP ňákej Mercedes :?: Například Connecto nebo Citaro(no,jakej jinej) :smt102 :-k .
Budou Citelisy a nějaké B9xx. Mercedesy u DP Praha ? Docela stěží si dovedu představit něco více nepravděpodobného. 8-)
Soráč,neuvědomil jsem si ,,menší" krizi DP-BUS :twisted: .

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha deset

Příspěvek od slimman » 23.12.2005 12:37

Tita píše:Ten zelenej Neoplan byl v úterý na 112 :lol: :lol: 8-)

A ještě se chci zeptat,dostane v blízké době DP ňákej Mercedes :?: Například Connecto nebo Citaro(no,jakej jinej) :smt102 :-k .
Budou Citelisy a nějaké B9xx. Mercedesy u DP Praha ? Docela stěží si dovedu představit něco více nepravděpodobného. 8-)

Tita
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 01.12.2005 12:36
Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tita » 23.12.2005 8:57

Ten zelenej Neoplan byl v úterý na 112 :lol: :lol: 8-)

A ještě se chci zeptat,dostane v blízké době DP ňákej Mercedes :?: Například Connecto nebo Citaro(no,jakej jinej) :smt102 :-k .

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Snad ne

Příspěvek od Honzík » 23.12.2005 0:47

Ale lidé pokud pojedou na radnici, tak nejrychlejší cestou a tím je cesta metram na NBS a tam to dojdou pěšky, neboť je to zrohem. Bych chtěl vidět, kdo se bude chtít kolíbat trasou linky 193. nehledě na to, že já byl na radnici za život jednou. :lol: :lol: :lol:
KM píše:Inu ale radnice P4 je na zastávce linky 193, která vede přes větší část oblasti, která pod radnici spadá, zatímco l.č. 18 zasahuje do P4 jen cancourkem, že. Ono to není o tom že davy budou masově cestovat někam do centra, ale na své úřady, které nakonec tu dopravu platí.

Uživatelský avatar
matus
Uživatel
Příspěvky: 68
Registrován: 09.11.2005 15:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matus » 22.12.2005 20:31

KM píše:Inu ale radnice P4 je na zastávce linky 193, která vede přes větší část oblasti, která pod radnici spadá, zatímco l.č. 18 zasahuje do P4 jen cancourkem, že. Ono to není o tom že davy budou masově cestovat někam do centra, ale na své úřady, které nakonec tu dopravu platí.
Nektere argumenty, ackoliv zneji hodne logicky jsou usmevne. Dopravni proudy se resi predevsim v relacich Bydleni - Zamestnani. Takze pri linkovani MHD se hodne vychazi z toho, kde opravdu jsou cile a zdroje cesty. Lide jedou na urad nekolikrat do roka, zatimco do prace denne a za komerci/kulturou nekolikrat tydne. To je realita. To co popisujete plati spise u spadovych obci/mest v ramci regionu, nikoliv u MHD ve velkem meste. V tak frekventovane oblasti jako je Pankrac - Nusle si myslim, ze lidem nebude cinit vetsi problemy si jednou prestoupit, horsi by to bylo, kdyby se jednalo o okrajovou cast, kde MHD jezdi zridka a je potreba resit casove navaznosti.

KM

Příspěvek od KM » 22.12.2005 11:57

Inu ale radnice P4 je na zastávce linky 193, která vede přes větší část oblasti, která pod radnici spadá, zatímco l.č. 18 zasahuje do P4 jen cancourkem, že. Ono to není o tom že davy budou masově cestovat někam do centra, ale na své úřady, které nakonec tu dopravu platí.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

18

Příspěvek od Honzík » 22.12.2005 11:43

Jinak vedení linky 18 a trasy metra D má hodně málo společného.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

plán

Příspěvek od Honzík » 22.12.2005 11:33

Někdo mi říkal, že to mají v plánu tak, jak jsem popsal. Byl by nesmysl nechávat 193 v původní trase, když je tam TT a určitě cestujících ubude. Já myslím, že mírné zvýšení bus spojů na trase dnešní 148 linkami 188 na PP a 193 na PV nemůže být na škodu. Dnes celá řada lidí raději jde pěšky než by čekala na bus 10/20minut či 30 minut o víkendu, to raději dojdou pěšky. naopak se spíš z atraktivní i ta trasa. Z oblasti NBS pojedou prostě na Pankrác metrem. Všimnul jsem si, že většina lidí vystoupí právě do zastávky Pankrác a tam nastupuje další sorta lidí jedoucí dál.

Uživatelský avatar
matus
Uživatel
Příspěvky: 68
Registrován: 09.11.2005 15:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matus » 21.12.2005 12:34

KM píše:A to se těžce mýlíš Honzíku: Já optimalizuji přepravu substrátu padni komu padni. Nebudu zachovávat někde tramku jen proto že je krásnější. Když po postavení metra zbyde frekvence na bus, nebudu tam vláčet 2xT3. Krom toho trasa 193 se na Pankráci taky změní, tak jako 148.
Ja myslim, ze situace je spise opacna. Nikde neni psano, ze po zprovozneni D bude na PP jezdit zrovna 18 v 2xT. Na druhou stranu, koleje tam jsou, napajet trakcni vedeni bude potreba kvuli vyjezdum a zatahum do vozovny a tudiz v teto relaci provozovat bus by byl zbytecny luxus.
Nic nebrani tomu, aby byla 193 ukoncena nekde v oblasti PP nebo pripadne PA. Valna vetsina lidi z oblasti Taborske ulice totiz pojede na D na NBS nebo na C na PP, pripadne do centra pres Nusle a po nabrezi a tam zadna 193 nejezdi. A lidi co z teto oblasti cestuji do oblasti Sidliste Pankrac nebo na Antala Staska je minimum a prestup je neznici. Tady je presne potreba uplatnit to tvoje Padni komu padni.
Zbyle busy bych castecne prevedl na 148, protoze relace Podoli - Pankrac - Kavci hory je dnes ponekud slabsi. Samozrejme linkove vedeni vsech busu v oblasti Pankrace je potreba po vystavbe D optimalizovat, takze ani ta 148 by zrejme nezustala v puvodni trase.

KM

Příspěvek od KM » 21.12.2005 12:04

A to se těžce mýlíš Honzíku: Já optimalizuji přepravu substrátu padni komu padni. Nebudu zachovávat někde tramku jen proto že je krásnější. Když po postavení metra zbyde frekvence na bus, nebudu tam vláčet 2xT3. Krom toho trasa 193 se na Pankráci taky změní, tak jako 148.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

NENENENENE

Příspěvek od Honzík » 21.12.2005 11:37

Ani náhodou. Tak znova všichni jedoucí z NBS na PP pojedou tramvají. všichni, kdo pojedou z NBS na PA či OL (NS) pojedou déčkem. Kvůli zastávce Sídliště Pankrác snad nebude potřeba, aby 193 jezdila na NBS. Ostatně stejnak to mají v dlouhodobém plánu. Stavím trasy metra a TT na snižování autobusových linek a spojů a ne proto, aby rušil TT a nechal autobusy. Ta 193 z NBS bude v té době zbytečným luxusem. Než se dostanou někam 193kou budou dávno v práci. Podle tvé teorie by po všech výstavbách metra byly zachovány všechny bus linky s jejich intervaly. S tím si jdi do KLDR.
KM píše:Jenže ta 193 má mezi dvěma zastávkami metra další dvě zastávky. Proto jako linka pro místní obsluhu tam asi bude stále. Naopak, ponechal bych po realizaci D TT od NBS jen jako manipulační bez provozu pravidelné linky.

Odpovědět