Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od kruťák » 27.4.2011 20:37

Tak po měsíci a půl stejný dotaz, jaký odesílám na radnici P10 a ROPID, ale 30 dní na vyřízení u nich mě optimismem nenaplňuje, tak kdyby někdo tady věděl něco nového, budu rád za jakékoliv info.
Jak to nyní vypadá s tím prodlužováním 193 k nádraží Vršovice? Nějak ticho po pěšině :-k

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od kruťák » 02.4.2011 20:46

ČSAD Polkost ve středu vyslal do provozu nový hybridní autobus Volvo 7700.

Je to Volvo 7700 (s CVR na Volvo 7700 :-D ). Je z jakési testovací akce, kterou původní dopravce zrušil a vůz přenechal* Polkostu. Měl být nasazen už včera, ale neměl zámky dveří. Dnes jsem s ním jel a uvnitř jsou ještě původní francouzské nápisy (např. “Appuyez ici ouvrir la porte bouton alume –>”), nebo díry za sklem, kde budou LCDčka.
Další zajímavostí je posuvné otvírání dveří jako v metru a korunu všemu nasazují nepohodlné plyšem potažené sedačky - nedokážu si na nich představit cestu Kutná Hora - Praha. Naopak velmi elegantní je vnitřní design.
* Vůz přenechal Polkostu samozřejmě výměnou za peníze :)



Obrázek

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Láďa » 02.4.2011 20:39

JP3035 píše:Jak to vlastně teď bude s 3031, bude jako autoškolní a v provozovně Hostivař?
Teď jezdí řepské služebáky. STK má do 02/2012.

Uživatelský avatar
honza121ludvik
Uživatel
Příspěvky: 84
Registrován: 19.5.2010 19:54
Bydliště: Praha - u zastávky 117
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od honza121ludvik » 02.4.2011 20:27

Ja myslel, ze tam tech busu v autoskole maj dost...

Uživatelský avatar
JP3035
Uživatel
Příspěvky: 48
Registrován: 08.5.2010 18:13
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od JP3035 » 02.4.2011 20:20

Jak to vlastně teď bude s 3031, bude jako autoškolní a v provozovně Hostivař?

Uživatelský avatar
piskvorrr
Uživatel
Příspěvky: 391
Registrován: 09.6.2010 12:48

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od piskvorrr » 29.3.2011 19:57

gabuliatko píše:
piskvorrr píše:Za křižovatkou nicméně začíná bus pruh, takže zastávka bez zálivu by se těsně vešla:
Nevešla, ten bus pruh není furt. Promiň že Ti stále bořim ideu. Kdyby lidi mysleli, tak vystoupí o stanici dřív a ke Kaufu dojedou tramvají.
Hm, no jo, to je teoreticky mozne, lec navaznost je vselijaka, a psychologicky prestup navic je prece ooooopruuuuz. (ta idea nebyla puvodne moje, ja v ni jen stouram)

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Sirka » 29.3.2011 18:07

OMH píše:Nalezl jsem dnes: Přehled potahů sedadel
http://www.freeforum101.com/autobusforu ... tobusforum
Nalezl jsem asi před rokem...

petr03, piskvorrr: Tipuju, že posun současné zastávky dopředu by vadil policii...

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od gabuliatko » 29.3.2011 16:35

piskvorrr píše:Za křižovatkou nicméně začíná bus pruh, takže zastávka bez zálivu by se těsně vešla:
Nevešla, ten bus pruh není furt. Promiň že Ti stále bořim ideu. Kdyby lidi mysleli, tak vystoupí o stanici dřív a ke Kaufu dojedou tramvají.

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 293
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od vlakoň » 29.3.2011 15:20

Tahle křižovatka je výživná. Na SSZ padne zelená pro chodce od Kaufu tak na 3 vteřiny. Pak si připadám jak lovené zvíře. Délka přes celkem 6 jízdních pruhů umožňuje odbočujícím autíčkům různě se v křižovatce podjíždět a předjíždět. Ani navazující cesta k zastávce není bezpečná. To co bylo chodníkem, je umačkané od kamionů na úroveň vozovky. Je to jako chůze odstavným pruhem na dálnici. street view

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od OMH » 29.3.2011 15:12

Nalezl jsem dnes: Přehled potahů sedadel
http://www.freeforum101.com/autobusforu ... tobusforum

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Absolut » 29.3.2011 13:37

Kloubová SORka má 18,75 metru.

Uživatelský avatar
piskvorrr
Uživatel
Příspěvky: 391
Registrován: 09.6.2010 12:48

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od piskvorrr » 29.3.2011 13:35

Karosák píše:Záliv by se mohl vejít, problém by mohlo pro změnu být vyjíždění ze zastávky přes 2 pruhy. Co na to projektanti :?: 8-)
No, spíš bych se zeptal, která z těch firem bude mít nově výjezd ze dvora do zálivu - ať to na
těch Mapách měřím, jak to měřím, vždycky mi tam překáží aspoň jeden výjezd - kolik musí mít ten záliv minimálně? Kloubové busy mají 17 metrů, plus tři-čtyři metry vpředu a vzadu?

Za křižovatkou nicméně začíná bus pruh, takže zastávka bez zálivu by se těsně vešla: bus sjede z tram tělesa do provozu (ať už na současném přejezdu, nebo nově blíže křižovatce), zařadí se do pravého pruhu ještě před křižovatkou, hned za ní začíná bus pruh, v němž je po několika metrech zastávka - viz toto.

Ale je fakt, že ta zastávka je teď přesně uprostřed ničeho - brání něco vytvoření zálivu blíže ke křižovatce? V současné vzdálenosti už zastávka leží za hranicí, za níž se chodci hrnou (nebo hůře, šourají) přes čtyři pruhy a dvě koleje, než aby se šourali po přechodu, protože je to k němu moc daleko a Kaufland je "hned naproti" (byť vchod je z druhé strany, takže faktická úspora trasy je zanedbatelná).
Naposledy upravil(a) piskvorrr dne 29.3.2011 13:52, celkem upraveno 7 x.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Karosák » 28.3.2011 18:20

Samé argumenty proč to nejde :roll: Jo, mě už taky kolikrát překvapilo, že jsme zastavili, myslel jsem že v kolově a hle, ona zastávka. Zastávka za křižovatkou, zvlášť, když je tam bus pruh, by byla fajne. Rozhodně by to od ní ke Kaufu nebylo dál, než od té současné Z:arrow: http://www.mapy.cz/#mm=TtTcFP@dm=133188 ... 42880@z=17 oproti dnešnímu Z:arrow: http://www.mapy.cz/#mm=TtTcFP@dm=133190 ... 40360@z=17 Ovšem to volno přes křižovatku je trochu divoká karta.
Záliv by se mohl vejít, problém by mohlo pro změnu být vyjíždění ze zastávky přes 2 pruhy. Co na to projektanti :?: 8-)

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od gabuliatko » 28.3.2011 16:34

blíž ke x nelze, bo tam není záliv a stanicující bus by zdržoval

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od petr03 » 28.3.2011 14:25

Proč by ne?Nastavit preferenční cyklus.Ale to nebudu řešit,toto je hlubší úvaha. Když pominu tuto alternativu,tak bych stávající stanici posunul blíže ke křižovatce,cca 150 m dopředu, tím by mohl být sjezd busů z kolejí dále a hlavně na rovince. Pro cestující by byl určitě přínos blížší stanice k semaforum, nyný vzdálenost cca 250m, průjezd busů touto krajinou taky o nějakou sekundu rychlejší,a hlavně bezpečnější sjetí z kolejí. Přeci jen ta zatáčka a paka za volantem aut.Je to jen úvaha. Navíc určitě opuštěná lokalita za stávající zastávkou bude v budoucnu zastavěná,takž jistá úprava by se dala očekávat.

Odpovědět