Stránka 108 z 321

Re: Pražské autobusy

Napsal: 27.4.2011 20:37
od kruťák
Tak po měsíci a půl stejný dotaz, jaký odesílám na radnici P10 a ROPID, ale 30 dní na vyřízení u nich mě optimismem nenaplňuje, tak kdyby někdo tady věděl něco nového, budu rád za jakékoliv info.
Jak to nyní vypadá s tím prodlužováním 193 k nádraží Vršovice? Nějak ticho po pěšině :-k

Re: Pražské autobusy

Napsal: 02.4.2011 20:46
od kruťák
ČSAD Polkost ve středu vyslal do provozu nový hybridní autobus Volvo 7700.

Je to Volvo 7700 (s CVR na Volvo 7700 :-D ). Je z jakési testovací akce, kterou původní dopravce zrušil a vůz přenechal* Polkostu. Měl být nasazen už včera, ale neměl zámky dveří. Dnes jsem s ním jel a uvnitř jsou ještě původní francouzské nápisy (např. “Appuyez ici ouvrir la porte bouton alume –>”), nebo díry za sklem, kde budou LCDčka.
Další zajímavostí je posuvné otvírání dveří jako v metru a korunu všemu nasazují nepohodlné plyšem potažené sedačky - nedokážu si na nich představit cestu Kutná Hora - Praha. Naopak velmi elegantní je vnitřní design.
* Vůz přenechal Polkostu samozřejmě výměnou za peníze :)



Obrázek

Re: Pražské autobusy

Napsal: 02.4.2011 20:39
od Láďa
JP3035 píše:Jak to vlastně teď bude s 3031, bude jako autoškolní a v provozovně Hostivař?
Teď jezdí řepské služebáky. STK má do 02/2012.

Re: Pražské autobusy

Napsal: 02.4.2011 20:27
od honza121ludvik
Ja myslel, ze tam tech busu v autoskole maj dost...

Re: Pražské autobusy

Napsal: 02.4.2011 20:20
od JP3035
Jak to vlastně teď bude s 3031, bude jako autoškolní a v provozovně Hostivař?

Re: Pražské autobusy

Napsal: 29.3.2011 19:57
od piskvorrr
gabuliatko píše:
piskvorrr píše:Za křižovatkou nicméně začíná bus pruh, takže zastávka bez zálivu by se těsně vešla:
Nevešla, ten bus pruh není furt. Promiň že Ti stále bořim ideu. Kdyby lidi mysleli, tak vystoupí o stanici dřív a ke Kaufu dojedou tramvají.
Hm, no jo, to je teoreticky mozne, lec navaznost je vselijaka, a psychologicky prestup navic je prece ooooopruuuuz. (ta idea nebyla puvodne moje, ja v ni jen stouram)

Re: Pražské autobusy

Napsal: 29.3.2011 18:07
od Sirka
OMH píše:Nalezl jsem dnes: Přehled potahů sedadel
http://www.freeforum101.com/autobusforu ... tobusforum
Nalezl jsem asi před rokem...

petr03, piskvorrr: Tipuju, že posun současné zastávky dopředu by vadil policii...

Re: Pražské autobusy

Napsal: 29.3.2011 16:35
od gabuliatko
piskvorrr píše:Za křižovatkou nicméně začíná bus pruh, takže zastávka bez zálivu by se těsně vešla:
Nevešla, ten bus pruh není furt. Promiň že Ti stále bořim ideu. Kdyby lidi mysleli, tak vystoupí o stanici dřív a ke Kaufu dojedou tramvají.

Re: Pražské autobusy

Napsal: 29.3.2011 15:20
od vlakoň
Tahle křižovatka je výživná. Na SSZ padne zelená pro chodce od Kaufu tak na 3 vteřiny. Pak si připadám jak lovené zvíře. Délka přes celkem 6 jízdních pruhů umožňuje odbočujícím autíčkům různě se v křižovatce podjíždět a předjíždět. Ani navazující cesta k zastávce není bezpečná. To co bylo chodníkem, je umačkané od kamionů na úroveň vozovky. Je to jako chůze odstavným pruhem na dálnici. street view

Re: Pražské autobusy

Napsal: 29.3.2011 15:12
od OMH
Nalezl jsem dnes: Přehled potahů sedadel
http://www.freeforum101.com/autobusforu ... tobusforum

Re: Pražské autobusy

Napsal: 29.3.2011 13:37
od Absolut
Kloubová SORka má 18,75 metru.

Re: Pražské autobusy

Napsal: 29.3.2011 13:35
od piskvorrr
Karosák píše:Záliv by se mohl vejít, problém by mohlo pro změnu být vyjíždění ze zastávky přes 2 pruhy. Co na to projektanti :?: 8-)
No, spíš bych se zeptal, která z těch firem bude mít nově výjezd ze dvora do zálivu - ať to na
těch Mapách měřím, jak to měřím, vždycky mi tam překáží aspoň jeden výjezd - kolik musí mít ten záliv minimálně? Kloubové busy mají 17 metrů, plus tři-čtyři metry vpředu a vzadu?

Za křižovatkou nicméně začíná bus pruh, takže zastávka bez zálivu by se těsně vešla: bus sjede z tram tělesa do provozu (ať už na současném přejezdu, nebo nově blíže křižovatce), zařadí se do pravého pruhu ještě před křižovatkou, hned za ní začíná bus pruh, v němž je po několika metrech zastávka - viz toto.

Ale je fakt, že ta zastávka je teď přesně uprostřed ničeho - brání něco vytvoření zálivu blíže ke křižovatce? V současné vzdálenosti už zastávka leží za hranicí, za níž se chodci hrnou (nebo hůře, šourají) přes čtyři pruhy a dvě koleje, než aby se šourali po přechodu, protože je to k němu moc daleko a Kaufland je "hned naproti" (byť vchod je z druhé strany, takže faktická úspora trasy je zanedbatelná).

Re: Pražské autobusy

Napsal: 28.3.2011 18:20
od Karosák
Samé argumenty proč to nejde :roll: Jo, mě už taky kolikrát překvapilo, že jsme zastavili, myslel jsem že v kolově a hle, ona zastávka. Zastávka za křižovatkou, zvlášť, když je tam bus pruh, by byla fajne. Rozhodně by to od ní ke Kaufu nebylo dál, než od té současné Z:arrow: http://www.mapy.cz/#mm=TtTcFP@dm=133188 ... 42880@z=17 oproti dnešnímu Z:arrow: http://www.mapy.cz/#mm=TtTcFP@dm=133190 ... 40360@z=17 Ovšem to volno přes křižovatku je trochu divoká karta.
Záliv by se mohl vejít, problém by mohlo pro změnu být vyjíždění ze zastávky přes 2 pruhy. Co na to projektanti :?: 8-)

Re: Pražské autobusy

Napsal: 28.3.2011 16:34
od gabuliatko
blíž ke x nelze, bo tam není záliv a stanicující bus by zdržoval

Re: Pražské autobusy

Napsal: 28.3.2011 14:25
od petr03
Proč by ne?Nastavit preferenční cyklus.Ale to nebudu řešit,toto je hlubší úvaha. Když pominu tuto alternativu,tak bych stávající stanici posunul blíže ke křižovatce,cca 150 m dopředu, tím by mohl být sjezd busů z kolejí dále a hlavně na rovince. Pro cestující by byl určitě přínos blížší stanice k semaforum, nyný vzdálenost cca 250m, průjezd busů touto krajinou taky o nějakou sekundu rychlejší,a hlavně bezpečnější sjetí z kolejí. Přeci jen ta zatáčka a paka za volantem aut.Je to jen úvaha. Navíc určitě opuštěná lokalita za stávající zastávkou bude v budoucnu zastavěná,takž jistá úprava by se dala očekávat.