Stránka 137 z 321
Re: Pražské autobusy
Napsal: 01.11.2010 13:37
od OMH
Přesně tak, navíc nejde o nátěr dopravce, ale CVR.
Re: Pražské autobusy
Napsal: 01.11.2010 13:34
od Radek
Provoz linky plně hradí obchodní centrum Šestka.
To je myslím solidní důvod.
Re: Pražské autobusy
Napsal: 01.11.2010 13:10
od OMH
A proč by ho měli mít? Nevidím proto žádný důvod. Nechám se poučit.
Podle mě jste tu jediní, kdo tak usilovně řeší nátěr PID
Všem ostatním je to úplně jedno, resp. z jednoho letáčku tu děláte velké "halóóó".
Re: Pražské autobusy
Napsal: 01.11.2010 13:01
od gabuliatko
japato, že to nemá jednotný PID nátěr ?
Linka 206
Napsal: 01.11.2010 12:37
od OMH
Premiéra linky 206 v trase Dejvická - OC Ruzyně
Re: Pražské autobusy
Napsal: 30.10.2010 22:38
od kruťák
Markus píše:Byly ty dveře na 188 zamčené nebo se jen zpříčily?
Né, normálně slabá vzduchotechnika (v tomto případě tak slabá, že spíš nefunkční) - otevření bez manuální pomoci trvalo asi minutu (stihli se během něho vystřídat řidiči
) A já jsem se divil, že na Pankrác přijel s 10-minutovou sekyrou
EDIT 31.10.: Dneska stejný vůz ve stejný čas, ale už s opraveným otevíráním
Re: Pražské autobusy
Napsal: 30.10.2010 20:05
od Markus
krtinek: U starých kloubů jsem toho byl několikrát svědkem. Pobaveně jsem sledoval první řadu "obrubníkářů", jak se marně snaží otevřít zevnitř uzamčené dveře
Typicky k takové úsměvné situaci docházelo na Kačerově u přetížených linek 139 a 205. Byly ty dveře na 188 zamčené nebo se jen zpříčily?
Re: Pražské autobusy
Napsal: 30.10.2010 16:48
od honza121ludvik
Citybus 12M ev.č. 3385 má novou CVR na GO parking
http://www.youtube.com/watch?v=NMk5rv1YVQs
Re: Pražské autobusy
Napsal: 30.10.2010 16:25
od kruťák
Po průs..u, kdy holka na Sdružení vypadla z jedoucího busu 188, byl dnes na tuto linku nasazen bus, u kterého se dveře neotevíraly vůbec. Problém vyřešen, volám BRAVO!
Re: Pražské autobusy
Napsal: 24.10.2010 21:54
od kruťák
honza121ludvik píše:Vozy About Me jsou také polepeny, nebo už jsou takto natřeny od výroby?
Řekl bych, že taky polep. Viz foto v tématu >
Dovolil jsem si založit téma
Nátěr vozidel PID. Byl bych rád, kdyby se příspěvky v tomto smyslu (jelikož se netýkají pouze pražských autobusů) přesunuly tam, a zde zůstal prostor pro aktuality u pražských autobusů.
Re: Pražské autobusy
Napsal: 24.10.2010 21:29
od honza121ludvik
Vozy About Me jsou také polepeny, nebo už jsou takto natřeny od výroby?
Re: Pražské autobusy
Napsal: 24.10.2010 19:56
od kruťák
demon píše:ke kompletnímu přemalování vozovýho parku do PIDích barev nedojde nikdy, protože než bude za 20 let potřeba přelakovávat v současnosti nový vozy, pětkrát se vymění vedení Ropidu, který minimálně ve třech případech vymyslí zbrusu nový barevný schéma...
Přesně. To jsem tu řikal už na začátku, než se rozvířila tahle diskuse.
5431 píše:Polkostí MAN je také jen polepen
Samozřejmě, že je pouze polepen
V úterý 19. října to byl jeden rok, co celý bílý poprvé vyjel. Nové barvy se na něm objevily na přelomu července a srpna. Jenom idíot by ho nechal lakovat už po půl roce provozu
Re: Pražské autobusy
Napsal: 24.10.2010 18:46
od 5431
Já vám do toho skočím s technickou stránkou věci.
Ten "nátěr" PID nebo vlastně čekohokoliv lze realizovat za nesrovnatelně menší peníze pomocí folie. Nanesení je otázkou hodin, auto se nemusí odstrojovat apod.
Pravděpodobně to znáte u žlutě "nalakovaných" vozidel taxi, jiných firemních aut, celovozových reklam apod.
Folie určené pro polep aut jsou dneska na vysoké úrovni, perfektně se tvarují i na složitě tvarované díly karoserie (natož vesměs rovné bočnice autobusu). Životnost je několikaletá.
Sejmutí folie bez poškození laku je opět v řádu hodin.
Další výhody asi netřeba vyjmenovávat...
Ostatně mám dojem, že ten Polkostí MAN je také jen polepen.
Re: Pražské autobusy
Napsal: 24.10.2010 17:00
od slimman
demon píše:OK, jenže v tom případě ke kompletnímu přemalování vozovýho parku do PIDích barev nedojde nikdy, protože než bude za 20 let potřeba přelakovávat v současnosti nový vozy, pětkrát se vymění vedení Ropidu, který minimálně ve třech případech vymyslí zbrusu nový barevný schéma...
Přesně. Viz můj nedávný dotaz: "Kdy si asi ROPID představuje, že by se nátěr PID měl stát opravdu unifikem ?". Bez odpovědi.
Re: Pražské autobusy
Napsal: 24.10.2010 15:43
od Karosák
cwapa, orky
Uznávám, že u nového busu je to jedno, cenově to vyjde při výrobě nastejno, ale kde je jistota, že dopravce bude s nově zakoupeným busem po celou dobu jeho životnosti jezdit pro (RO)PID
A co když provozuje i jiné linky, jako třeba ČSAD Kladno
Jeden rok bude jezdit nějakou třístovku, druhý rok bude mít lukrativnější linky v jiném regionu, buď ve vlastní režii, nebo pro jiný IDS, a zase by musel přelakovávat
Tam bych to fakt nechal na tom, jak se obě strany dohodnou/vyrovnají...
ad Najbrt
Ty vozy měly jít do šrotu, ne do laku
Za tím si celkem tvrdohlavě stojím. Když už je potřeba překračovat životnost, tak ty finance budu cpát do zvýšené údržby a ne že mi někde u Blanska (nebo kde to bylo) prolítne kolem hlavy utržený brzdový špalek
Nečekám, že bych touto diskusí něco vyřešil, ale když už to fórum máme, tak mě celkem baví si o tom povídat, takže žádný flame prosím