Stránka 137 z 321

Re: Pražské autobusy

Napsal: 01.11.2010 13:37
od OMH
Přesně tak, navíc nejde o nátěr dopravce, ale CVR.

Re: Pražské autobusy

Napsal: 01.11.2010 13:34
od Radek
Provoz linky plně hradí obchodní centrum Šestka.
To je myslím solidní důvod.

Re: Pražské autobusy

Napsal: 01.11.2010 13:10
od OMH
A proč by ho měli mít? Nevidím proto žádný důvod. Nechám se poučit.

Podle mě jste tu jediní, kdo tak usilovně řeší nátěr PID #-o Všem ostatním je to úplně jedno, resp. z jednoho letáčku tu děláte velké "halóóó".

Re: Pražské autobusy

Napsal: 01.11.2010 13:01
od gabuliatko
japato, že to nemá jednotný PID nátěr ? #-o

Linka 206

Napsal: 01.11.2010 12:37
od OMH
Premiéra linky 206 v trase Dejvická - OC Ruzyně

Re: Pražské autobusy

Napsal: 30.10.2010 22:38
od kruťák
Markus píše:Byly ty dveře na 188 zamčené nebo se jen zpříčily?
Né, normálně slabá vzduchotechnika (v tomto případě tak slabá, že spíš nefunkční) - otevření bez manuální pomoci trvalo asi minutu (stihli se během něho vystřídat řidiči :D ) A já jsem se divil, že na Pankrác přijel s 10-minutovou sekyrou :D

EDIT 31.10.: Dneska stejný vůz ve stejný čas, ale už s opraveným otevíráním :)

Re: Pražské autobusy

Napsal: 30.10.2010 20:05
od Markus
krtinek: U starých kloubů jsem toho byl několikrát svědkem. Pobaveně jsem sledoval první řadu "obrubníkářů", jak se marně snaží otevřít zevnitř uzamčené dveře :) Typicky k takové úsměvné situaci docházelo na Kačerově u přetížených linek 139 a 205. Byly ty dveře na 188 zamčené nebo se jen zpříčily?

Re: Pražské autobusy

Napsal: 30.10.2010 16:48
od honza121ludvik
Citybus 12M ev.č. 3385 má novou CVR na GO parking
http://www.youtube.com/watch?v=NMk5rv1YVQs

Re: Pražské autobusy

Napsal: 30.10.2010 16:25
od kruťák
Po průs..u, kdy holka na Sdružení vypadla z jedoucího busu 188, byl dnes na tuto linku nasazen bus, u kterého se dveře neotevíraly vůbec. Problém vyřešen, volám BRAVO! :)


Obrázek

Re: Pražské autobusy

Napsal: 24.10.2010 21:54
od kruťák
honza121ludvik píše:Vozy About Me jsou také polepeny, nebo už jsou takto natřeny od výroby?
Řekl bych, že taky polep. Viz foto v tématu >

:!: :!: :!:
Dovolil jsem si založit téma Nátěr vozidel PID. Byl bych rád, kdyby se příspěvky v tomto smyslu (jelikož se netýkají pouze pražských autobusů) přesunuly tam, a zde zůstal prostor pro aktuality u pražských autobusů.

Re: Pražské autobusy

Napsal: 24.10.2010 21:29
od honza121ludvik
Vozy About Me jsou také polepeny, nebo už jsou takto natřeny od výroby?

Re: Pražské autobusy

Napsal: 24.10.2010 19:56
od kruťák
demon píše:ke kompletnímu přemalování vozovýho parku do PIDích barev nedojde nikdy, protože než bude za 20 let potřeba přelakovávat v současnosti nový vozy, pětkrát se vymění vedení Ropidu, který minimálně ve třech případech vymyslí zbrusu nový barevný schéma... [-o<
Přesně. To jsem tu řikal už na začátku, než se rozvířila tahle diskuse. =D>
5431 píše:Polkostí MAN je také jen polepen
Samozřejmě, že je pouze polepen :!: V úterý 19. října to byl jeden rok, co celý bílý poprvé vyjel. Nové barvy se na něm objevily na přelomu července a srpna. Jenom idíot by ho nechal lakovat už po půl roce provozu :D

Re: Pražské autobusy

Napsal: 24.10.2010 18:46
od 5431
Já vám do toho skočím s technickou stránkou věci.
Ten "nátěr" PID nebo vlastně čekohokoliv lze realizovat za nesrovnatelně menší peníze pomocí folie. Nanesení je otázkou hodin, auto se nemusí odstrojovat apod.
Pravděpodobně to znáte u žlutě "nalakovaných" vozidel taxi, jiných firemních aut, celovozových reklam apod.
Folie určené pro polep aut jsou dneska na vysoké úrovni, perfektně se tvarují i na složitě tvarované díly karoserie (natož vesměs rovné bočnice autobusu). Životnost je několikaletá.
Sejmutí folie bez poškození laku je opět v řádu hodin.
Další výhody asi netřeba vyjmenovávat...

Ostatně mám dojem, že ten Polkostí MAN je také jen polepen.

Re: Pražské autobusy

Napsal: 24.10.2010 17:00
od slimman
demon píše:OK, jenže v tom případě ke kompletnímu přemalování vozovýho parku do PIDích barev nedojde nikdy, protože než bude za 20 let potřeba přelakovávat v současnosti nový vozy, pětkrát se vymění vedení Ropidu, který minimálně ve třech případech vymyslí zbrusu nový barevný schéma... [-o<
Přesně. Viz můj nedávný dotaz: "Kdy si asi ROPID představuje, že by se nátěr PID měl stát opravdu unifikem ?". Bez odpovědi.

Re: Pražské autobusy

Napsal: 24.10.2010 15:43
od Karosák
cwapa, orky Z:arrow: Uznávám, že u nového busu je to jedno, cenově to vyjde při výrobě nastejno, ale kde je jistota, že dopravce bude s nově zakoupeným busem po celou dobu jeho životnosti jezdit pro (RO)PID :?: A co když provozuje i jiné linky, jako třeba ČSAD Kladno :?: Jeden rok bude jezdit nějakou třístovku, druhý rok bude mít lukrativnější linky v jiném regionu, buď ve vlastní režii, nebo pro jiný IDS, a zase by musel přelakovávat :?: :? Tam bych to fakt nechal na tom, jak se obě strany dohodnou/vyrovnají...
ad Najbrt Z:arrow: Ty vozy měly jít do šrotu, ne do laku :!: Za tím si celkem tvrdohlavě stojím. Když už je potřeba překračovat životnost, tak ty finance budu cpát do zvýšené údržby a ne že mi někde u Blanska (nebo kde to bylo) prolítne kolem hlavy utržený brzdový špalek :?
Nečekám, že bych touto diskusí něco vyřešil, ale když už to fórum máme, tak mě celkem baví si o tom povídat, takže žádný flame prosím :wink: