Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od gabuliatko » 16.1.2015 16:57

venca98 píše:Přece na Zličín tam jezdí a bude jezdit ještě 180.
380 nahradí 164 v úseku Beran - Zličín (sice to intervalově nesedí ale co už)

venca98
Uživatel
Příspěvky: 94
Registrován: 17.8.2011 11:34

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od venca98 » 16.1.2015 13:32

gabuliatko píše:
ElWapp píše:ono vnitroměsto snad není součástí PID?
Snad by sis nechtěl vybírat do zastávky Ke Kateřinkám mezi DP a PID? To nemůžeš.
On nápad prodloužit 380 do Motola je zajímavý, ale to všichni co budou chtít z Motola někam ke Zličínu budou muset předem? Nebude to trochu zdržovat? (tedy pokud to nebude výstřel v sudé hodiny za deštivého úplňku jako to teď jezdí k tramvaji do Řep). Ale víc by se mi líbila okružní 347.
Přece na Zličín tam jezdí a bude jezdit ještě 180.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od gabuliatko » 15.1.2015 21:51

ElWapp píše:DPP je součástí PID...
DPP to docela rozlišuje.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 542
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od ElWapp » 15.1.2015 21:10

Já mířil na to, že to rozdělení není BUĎ vnitroměsto NEBO pid. Všechno je to PID - ať už DPP, Arriva, vnitroměsto nebo příměsto. Takže ani výběr mezi DPP a PID nedává smysl, když DPP je součástí PID...

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od gabuliatko » 15.1.2015 21:06

ElWapp píše:ono vnitroměsto snad není součástí PID?
Snad by sis nechtěl vybírat do zastávky Ke Kateřinkám mezi DP a PID? To nemůžeš.
On nápad prodloužit 380 do Motola je zajímavý, ale to všichni co budou chtít z Motola někam ke Zličínu budou muset předem? Nebude to trochu zdržovat? (tedy pokud to nebude výstřel v sudé hodiny za deštivého úplňku jako to teď jezdí k tramvaji do Řep). Ale víc by se mi líbila okružní 347.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 542
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od ElWapp » 15.1.2015 20:45

petr03 píše:
...by měla sloužit pro vnitroměstské linky. Naopak linky PID zůstanou ve stávající poloze...
ono vnitroměsto snad není součástí PID?

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od petr03 » 15.1.2015 8:32

Dám to sem. Nedávno jsem zkusil zjistit, jak to bude vypadat na opatově, někdy v budoucnu. Plus mi byl zaslán i plánek, který přikládám. Dostalo se mi této odpovědi:

Cituji:
Dobrý den,

v rámci projektu NOVÝ OPATOV plánujeme rovněž navýšení kapacity autobusového terminálu na západní straně ul. Chilské, tj. ve směru ven z Prahy. S Ropidem i Dopravním podnikem hl. m. Prahy je projednáno zřízení další paralelní zastávkové hrany a to místo stávajícího dělícího ostrůvku v ul. Chilská (dnes jsou na něm lampy veřejného osvětlení a přiléhá parkování K+R). Tato nová zastávková hrana (2 zastávky za sebou) by měla sloužit pro vnitroměstské linky. Naopak linky PID zůstanou ve stávající poloze pod větším přístřeškem, protože intervaly nejsou tak velké a cestující často čekají ve frontách. Toto uspořádání zastávek se předpokládá do doby zavedení tramvajové trati Spořilov - Opatov - Háje, kdy budou vnitroměstské autobusové linky částečně nahrazeny tramvají a nároky na délky zastávkových hran se sníží. V příloze posílám orientační schéma předpokládaného vývoje dopravního terminálu na západní straně Chilské ul. Rekonstrukce bude samozřejmě zahrnovat i dvě nová komunikační jádra, zahrnující vždy výtah, eskalátor a pevné schodiště.

Děkujeme za podporu, v případě dalších dotazů se neváhejte na nás opět obrátit.

S pozdravem
Příloha:
opatov.jpg
opatov2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od petr03 » 26.12.2014 23:04

Tak jsem ted koukal na zmeny od ledna, a jedna zmena, co se me tyka, je 165 na opatove, a to premisteni do zastavky 177 ad. Tedy dopredu. Uz ted je tam obcas tolik lidi, ze se tam neda projit, a tedy vzdy kdyz prijela ke sve stanici, lidi meli moznost jit na zadni schody. Ach jo, to se neponaucili z druhe strany? Kdyz se tam ted sjedou 2 a vice busu, to bude bordel. V tom uzkem prostoru. Ale je mi jasne, ze dojde k posunu vystupni zastavky pro primesto. Ten opatov je bohuzel nestastne resen pro obe strany. Snad dojde k naprave pri rekonstrukci nekdy v budoucnosti. Ale kdy?

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Láďa » 24.12.2014 11:17

fricoolinek2 píše:A BN-ka na 294 můžou?
Nemohou kvůli šířce.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od fricoolinek2 » 23.12.2014 5:03

A BN-ka na 294 můžou?

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od gabuliatko » 20.12.2014 16:53

MOp píše:
Autobus 294 se v centru opět zasekl. Od ledna dojde u problematické linky ke změnám
http://www.metro.cz/autobus-294-se-v-ce ... e-deje_hyr
Takze se zabiji dve mouchy jednou ranou - zmizi jedine misto, kterym neprojede Ikarus E91 a nic nebude branit jeho nasazeni. :-) Bravo, Bravisimo!
Já někde četl že E91 nemá správné (požadované) Euro a tak na 294 nesmí.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Petrpes » 20.12.2014 15:22

Jedu na střídání 143 v 15:14 z NB. Ovšem visí už ZJŘ od PO a již 2. člověk si stěžuje že to jede o 12 minut později... Ale ono to jede včas ;)
U linek s delším intervalem hold vznikají velké rozdíly mezi časem na ZJŘ a který platí!

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Láďa » 19.12.2014 11:49

MOp píše:Takze se zabiji dve mouchy jednou ranou - zmizi jedine misto, kterym neprojede Ikarus E91 a nic nebude branit jeho nasazeni. :-) Bravo, Bravisimo!
Ale bude.... Ikarusy mají oproti Solarisům horší rejd, takže se na 294 stejně neobjeví.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Bobek » 19.12.2014 11:20

Tam asi i Transit. :D

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od 9001 » 19.12.2014 11:12

Bobek píše:Polák je oproti Maďarovi o víc jak metr delší. Ostatně i na kapacitě je to znát.
Aha. Tak mě to přišlo stejný. :D . Ale tak i kapacita Ikarusu bude na 294 stačit ne?

Odpovědět