Re: Pražské autobusy
Napsal: 07.2.2014 20:14
ElWapp: se SORem se pleteš - tlačítka "předvolby dveří" (jako u TRAM) do zmáčknutí nesvítí, ale je tam rozdíl jak jinak je aktivuješ = rozsvítíš, jenž uvádím níže!
1.) srovnáváš jen TRAM s BUS od výrobce SOR Libchavy
2.) navíc vynecháš-li, že
a) u TRAM jako znamení pro zastavení slouží tlačítka "předvolby dveří" (protože tlačítka "znamení k řidiči" jsou nad dveřmi = vysoko pro děti a jiné nízké osoby)
b) v SORkách (na rozdíl od TRAM) stisk tlačítka "stop" zároveň předvolí nejbližší dveře (zároveň se rozsvítí příslušné tlačítko na nich)!
PS: dosud jsme se bavili jen o tlačítkách vnitřních - vnější tlačítka "předvolby dveří" fungují jinak nesvítí do doby než řidič/strojvedoucí dveře uvolní = dokud se nerozsvítí nemusí být bezpečné se vozidla dotýkat (a může to být i zbytečné, protože řidič/strojvedoucí vše "natrvdo" otevře, ale na druhou stranu pokud u TRAM stiskneš vnější nesvítící tlačítka "předvolby dveří", tak příslušné dveře se po následném uvolnění otevřou).
Ovšem automatické zavírání dveří 14T a 15T má chybičku - vnější tlačítka "předvolby dveří" se rozsvítí až po zavření dveří, místo při začátku zavírání, od kdy jsou aktivní a mohou jej zastavit - respektive dveře se okamžitě začnou znovu rozevírat!
souhlasí - jenže pouze když:trainzjohny píše:Tlačítka jsou snad všechny stejné, mimo metra, kde ještě navíc ukazují zda se bude otevírat vše či bude použito poptávkové otevírání. Ale bus i tram to mají stejně, nebo ne ?!
1.) srovnáváš jen TRAM s BUS od výrobce SOR Libchavy
2.) navíc vynecháš-li, že
a) u TRAM jako znamení pro zastavení slouží tlačítka "předvolby dveří" (protože tlačítka "znamení k řidiči" jsou nad dveřmi = vysoko pro děti a jiné nízké osoby)
b) v SORkách (na rozdíl od TRAM) stisk tlačítka "stop" zároveň předvolí nejbližší dveře (zároveň se rozsvítí příslušné tlačítko na nich)!
PS: dosud jsme se bavili jen o tlačítkách vnitřních - vnější tlačítka "předvolby dveří" fungují jinak nesvítí do doby než řidič/strojvedoucí dveře uvolní = dokud se nerozsvítí nemusí být bezpečné se vozidla dotýkat (a může to být i zbytečné, protože řidič/strojvedoucí vše "natrvdo" otevře, ale na druhou stranu pokud u TRAM stiskneš vnější nesvítící tlačítka "předvolby dveří", tak příslušné dveře se po následném uvolnění otevřou).
Ovšem automatické zavírání dveří 14T a 15T má chybičku - vnější tlačítka "předvolby dveří" se rozsvítí až po zavření dveří, místo při začátku zavírání, od kdy jsou aktivní a mohou jej zastavit - respektive dveře se okamžitě začnou znovu rozevírat!