Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Archibald
Uživatel
Příspěvky: 13
Registrován: 27.2.2005 17:29
Bydliště: daaaleko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Archibald » 05.1.2006 22:41

kocour píše:
Jinak:
- Suchdol: nahradí tramvaj
- Dědina, letiště:- nahradí tramvaj a metro/rychlodráha
- relace JM - Spořilov - Vršovice: zralá na tramvaj
- relace Lhotka - Libuš - Thomayerka: nahradí ji metro D
143 - relace pro tramvaj
- Strahov, motolská nem.: zralé na tramvaj
- Bohnice a Čimice: zralé na tramvaj, ale protože by to byla politická sebevražda, popř. bude osobně vraždit absolvent Cechu vrahů lord Vetinari, vyřeší se to snížením intervalů
- relace Ďáblice - Prosek - Vysočany: zralá na tramvaj
- relace Palmovka - sídl. Letňany: zralá na tramvaj
- Na padesátém - Úvalská: zralé na tramvaj
- relace Řepy - Břevnov: zralá na tramvaj
- relace Chodov - Košík - ZM: zralá na tramvaj.

Kde vám zbude - v horizontu 10 - 20 let - místo na kloubusy????
A hlavně většinu směrů co píše vůbec nemá naději na výstavbu a nebo určitě ne v dohledný době.

Uživatelský avatar
Paulie
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 20.6.2005 13:34

Příspěvek od Paulie » 05.1.2006 22:41

kocour píše:Paulie: Ty věnuj pozornost zejména linkám 60 - 70.
Já to beru,ale fakt věříš tomu,že se tohle všechno postaví ve výhledu tak 40ti,50ti let? Já teda ne.. A co do tý doby?.. A pak? pak budou další "satelity".. a bůh ví,co ještě..

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1553
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 05.1.2006 22:37

kocour píše: Kde vám zbude - v horizontu 10 - 20 let - místo na kloubusy????
Tak jsem to trochu proškrtal...
- Suchdol: - pravděpodobné
- Dědina, letiště:- při sporech o metro/rychlodráhu bude tramvaj na Dědinu až to poslední
- relace JM - Spořilov - Vršovice: určitě, ale kdy?
- relace Lhotka - Libuš - Thomayerka: D bohužel nenahradí obsluhu sídlišť Lhotka, Kamýk, Modřany, Novodvorská, takže zde autobusové napaječe zůstanou.
143 - je otázka jestli někdo postaví trať v dost náročném terénu, která 1/4 roku nebude využívána.
- Bohnice a Čimice: :twisted:
- relace Ďáblice - Prosek - Vysočany: Ďáblice - Prosek = C (i když nepohodlně, Ládví mělo být trochu dál), Prosek - Vysočany tramvaj nikdo nezavede, už jen kvůli tomu, že Vysočanská estakáda se přestavovala nedávno a kolem není místo.
- relace Palmovka - sídl. Letňany: Letňany se přesměrují na C, co zbyde se bude řešit stejně jako Prosek - Vysočanská - tedy busy.
- Na padesátém - Úvalská: zralé na tramvaj
- relace Řepy - Břevnov: nebo také prodloužené A
- relace Chodov - Košík - ZM: stejně jako u JM-Spořilov mám pocit, že je to na dlouho.

No po tomhle proškrtání a hlavně při rychlosti výstavby tratí v Praze je toho místa dost ještě tak nejmíň na 30 let, přitom mezitím přibude využití kloubů pro satelity.
Naposledy upravil(a) XSC dne 05.1.2006 22:41, celkem upraveno 1 x.

kocour

Příspěvek od kocour » 05.1.2006 22:30

Filippl píše:ja bych rad videl tu mapu jen pro tramvaje, je pro mne to moc huste
Tohle ti musí stačit, malovat se s tím nebudu:

http://vetinari.wz.cz/zastavky2031_tram.htm.

Paulie: Ty věnuj pozornost zejména linkám 60 - 70.

Uživatelský avatar
Filippl
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 17.9.2005 21:01
Bydliště: Zabrze-POLSKO

Příspěvek od Filippl » 05.1.2006 22:25

ja bych rad videl tu mapu jen pro tramvaje, je pro mne to moc huste

Uživatelský avatar
Paulie
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 20.6.2005 13:34

Příspěvek od Paulie » 05.1.2006 22:24

By mě zajímalo,kdy se to postaví.. To už tu nebudou ani Poršetry.. Kde místo na kloubbusy?.. To je jednoduchý,stejně jako dřív na místa,který si vyjmenoval nejezdilo nic nebo málo,pak se tam víc postavilo,osídlilo a teď se pomalu řeší doprava.Stejně tak se v budoucnu bude stavět dál za Prahu kam nikdo tramvaj ani metro ještě nepovede..
PS:rozhodně uvidim jako náhradu za metro a tram radši klouby než B731.Je to daleko praktičtější a ty busy se rozhodně uživěj.Kloub má u mě budoucnost.
Naposledy upravil(a) Paulie dne 05.1.2006 22:29, celkem upraveno 2 x.

kocour

Příspěvek od kocour » 05.1.2006 22:22

Mrknou se třeba sem:

http://vetinari.wz.cz/mapatram.htm

přežijou tu hnusnou zelenou barvu, odmyslej si ty pětistovky, které jsou tam coby velmi nadstandardní nepřestupný luxus za dvojnásobný tarif, a spočítají si, kolik normálních autobusových linek je tam asi tak kloubových ...

kocour

Příspěvek od kocour » 05.1.2006 22:10

Anonymní píše:co je to za blbost?bejt úplně bez kloubů je naprostá blbost,byl by to krok o 30 let zpátky.Praha klouby potřebuje jako každý velký město...
to je jako kdybyste vyřadili všechny KT8 :roll:
Příště se podepiš, to je takový dobrý zvyk.

Jinak:
- Suchdol: nahradí tramvaj
- Dědina, letiště:- nahradí tramvaj a metro/rychlodráha
- relace JM - Spořilov - Vršovice: zralá na tramvaj
- relace Lhotka - Libuš - Thomayerka: nahradí ji metro D
143 - relace pro tramvaj
- Strahov, motolská nem.: zralé na tramvaj
- Bohnice a Čimice: zralé na tramvaj, ale protože by to byla politická sebevražda, popř. bude osobně vraždit absolvent Cechu vrahů lord Vetinari, vyřeší se to snížením intervalů
- relace Ďáblice - Prosek - Vysočany: zralá na tramvaj
- relace Palmovka - sídl. Letňany: zralá na tramvaj
- Na padesátém - Úvalská: zralé na tramvaj
- relace Řepy - Břevnov: zralá na tramvaj
- relace Chodov - Košík - ZM: zralá na tramvaj.

Kde vám zbude - v horizontu 10 - 20 let - místo na kloubusy????

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 05.1.2006 22:08

Sdělím svůj poznatek z MHD - věděl bych o jedné lince, která by si, minimálně ve špičce, zasloužila provoz v kloubových vozech. Je to linka 113, která zejména v úseku Kačerov - Libuš, respektive Kačerov - Jalodvorská je hodně využívána. Bohužel, nevím, zda-li to je nízkopodlažností Citybusu, či jeho nevhodným uspořádáním, ale pokud jsem měl jet 113 Citybusem, naskakovala mi husí kůže. Zlaté standardní autobusy... :roll:

Citybusy jsou pro přeplněné pražské autobusové linky velké neštěstí... :roll:

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 05.1.2006 21:55

Tak 381 je třebas uýž má, ale některé "jesenické" link by si klouby zasloužilyy stopro ... :(

Archibald.

Příspěvek od Archibald. » 05.1.2006 21:53

jara píše:
Anonymní píše:co je to za blbost?bejt úplně bez kloubů je naprostá blbost,byl by to krok o 30 let zpátky.Praha klouby potřebuje jako každý velký město...
to je jako kdybyste vyřadili všechny KT8 :roll:
Nezapomen že se otevře stanice metra Depo hostivař. A busy budou jezdit jen tam. Něco se ušetří a pak se otevře metro do letnan a bude to podobné
No tim Hostivařem se toho teda uštří... :lol:
Letňany chápu,dyk se taky Klíčov už kloubů zbavuje a posílá do řep...ale co na těch okrajových aglomeracích?kde neni aní metro,ani tramvaj a kde sou nějaký ty velký sídliště
jo a jinak i hodně linek 300 by si klouby zasloužilo

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 05.1.2006 21:29

Anonymní píše:co je to za blbost?bejt úplně bez kloubů je naprostá blbost,byl by to krok o 30 let zpátky.Praha klouby potřebuje jako každý velký město...
to je jako kdybyste vyřadili všechny KT8 :roll:
Nezapomen že se otevře stanice metra Depo hostivař. A busy budou jezdit jen tam. Něco se ušetří a pak se otevře metro do letnan a bude to podobné

Anonymní

Příspěvek od Anonymní » 05.1.2006 21:20

co je to za blbost?bejt úplně bez kloubů je naprostá blbost,byl by to krok o 30 let zpátky.Praha klouby potřebuje jako každý velký město...
to je jako kdybyste vyřadili všechny KT8 :roll:

kocour

Příspěvek od kocour » 05.1.2006 21:05

Pravda, klouby se začaly v 1977 nakupovat kvůlivá přetíženým autobusovým tahům - nejdřív se objevily na 177, 190 a 206. Jenže tam, kde je autobus evidentně přetížen, nepatří autobus, ale tramvaj nebo metro, a tam, kde je trochu přetížen, nepatří kloub, ale dva krátké autobusy. Kloubáky byly jsou vlastně řešením vyjímečné situace a mně by třeba vůbec nevadilo, kdyby v horizontu dalších 10 až 15 let zmizely z Prahy úplně.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 05.1.2006 21:01

4021 píše:
Tom píše:Ropid se na to chystal, jenže skutek zatím utek a 177 dále straší v Praze. Nyní jí ještě doplnila i 136... no chce to čas, lidi si už opět začali stěžovat, že to nejezdí dle JŘ... a jelikož DPP bude chtít po transformaci plnit standardy kvality na 110% tak tyhle přeludy budou muset zmizet. Řešení nechám na povolanějších :)
Zaplať pánbůh že se nic dělit nebude a ať žije 136 :!:

Jinak věřim že nemusim se zase nervovat a vysvětlovat tady že kalné tangenciální autobusové linky jsou v Praze důležitý.

Z tvých názorů Tome je opravdu vidět, že pořád sedíš za volantem v autíčku.
Nemám nic proti tangenciálním linkám, 240 mi bodla... ale 177 a 136 už tangenciální relaci přesáhla a stala se spíše tangenciálním odpadem. Taková tangenciální linka která plave v jízdním řádu jak se jí zachce je úplně na nic...
Ano nekdy jedu autem :) vyplatí se to...

Odpovědět