Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 03.1.2006 18:23

pawel píše:hm, já myslel, že záložní vozy jsou i NP. pro nebohého vozíčkáře to musí být v tomhle počasí opravdu příjemné, obzvlášť u 130, co jede jednou za uherskej rok.
U 130 teda určitě...
Ale u takový 213 je to jedno ...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 03.1.2006 18:21

hm, já myslel, že záložní vozy jsou i NP. pro nebohého vozíčkáře to musí být v tomhle počasí opravdu příjemné, obzvlášť u 130, co jede jednou za uherskej rok.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 03.1.2006 18:18

muze se to stat uplne vsude,kde jsou garantovana np poradi :roll:

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 03.1.2006 18:14

pawel píše:včera na garantovaně NP lince 130 standardní karosa...
To je často, není se čemu divit. Občas se to děje na lince 213 nebo 138. :wink:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 03.1.2006 18:13

včera na garantovaně NP lince 130 standardní karosa...

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 03.1.2006 16:40

Tak od 7.1. budou 136 kloubový i o víkendech. :D
Zaplať Pánbůh!

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 30.12.2005 13:20

PvvS píše:Lepe receno je narizeni o tom ze do MHD se mohou nakupovat pouze vozy s EURO4 a vyssim . A motor s EURO4 , ktery by se dal vestavet neni za A koncernovy a za B upravy rady 9xx se nevyplatej
A není to tím, že od října 2006 je povoleno do nových silničních vozidel montovat pouze motory splňující limity EURO 4?
Protože automobilka, pro kterou pracuji, ukončila výrobu motorů EURO 3 již letošní podzim.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1398
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 29.12.2005 20:33

Michal píše:
JZD píše:Co bude po řadě 9xx? To se nebudou dělat klasický Karosy?
Ne, jen nízkopodlažní - je to kvůli nějakému zákonu EÚ že se musí vyrábět jenom NP busy - a obecně Praha již jiné jako NP busy nechce :?
Lepe receno je narizeni o tom ze do MHD se mohou nakupovat pouze vozy s EURO4 a vyssim . A motor s EURO4 , ktery by se dal vestavet neni za A koncernovy a za B upravy rady 9xx se nevyplatej

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 29.12.2005 19:57

jinak po rade 9xx nastupuje rodina Arway, ktera ovsem pravdepodobne nebude jako mestska verze

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 29.12.2005 19:56

Michal píše:
JZD píše:Co bude po řadě 9xx? To se nebudou dělat klasický Karosy?
Ne, jen nízkopodlažní - je to kvůli nějakému zákonu EÚ že se musí vyrábět jenom NP busy - a obecně Praha již jiné jako NP busy nechce :?
nesmysl, je to kvuli koncepci Irisbusu. Mercedes taky vyrabi autobusy, ktere nejsou NP, tedy castecne, ale nejsou bezbarierove - Conecto. I kdyz se nevyrabi v Evrope. A maly Sory taky nejsou nizkopodlazni.

Uživatelský avatar
Michal
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 24.7.2005 20:42
Bydliště: Praha - Horní Kunratice

Příspěvek od Michal » 29.12.2005 19:50

JZD píše:Co bude po řadě 9xx? To se nebudou dělat klasický Karosy?
Ne, jen nízkopodlažní - je to kvůli nějakému zákonu EÚ že se musí vyrábět jenom NP busy - a obecně Praha již jiné jako NP busy nechce :?

JZD

Příspěvek od JZD » 29.12.2005 19:48

Co bude po řadě 9xx? To se nebudou dělat klasický Karosy?

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 29.12.2005 19:36

4021 píše:Oni příští rok opravdu přijdou B951E a B961E, mě se tomu teda věřit chce, ale moc tomu nevěřim :cry: . No ale tak asi jo no :lol: .

Stejně ale zase B961E si nejrychleji rozeberou kačáci, řepáci, hostíkovci a u nás na Klíčově se zase všichni budou radovat z qasimodů... :evil:
hmm, ja bych zase rad naky quasimodo do Hostivare, B951E nemusim. Citybusy mam radeji, i kdyz starsi verze se zadnim schodem byly mnohem lepsi nez ty soucasny, ale ty nejnpvejsi zase maji lepsi sedacky.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 29.12.2005 19:30

4021 píše:Oni příští rok opravdu přijdou B951E a B961E, mě se tomu teda věřit chce, ale moc tomu nevěřim :cry: . No ale tak asi jo no :lol: .

Stejně ale zase B961E si nejrychleji rozeberou kačáci, řepáci, hostíkovci a u nás na Klíčově se zase všichni budou radovat z qasimodů... :evil:
jak sem jiz rekl, jestli budou vysoky podlahy, zalezi jak se napsie zadani vyberove rizeni a rychlost dodavky, rada 9xx kolem rijna 2006 konci.

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Příspěvek od 4021 » 29.12.2005 19:26

Oni příští rok opravdu přijdou B951E a B961E, mě se tomu teda věřit chce, ale moc tomu nevěřim :cry: . No ale tak asi jo no :lol: .

Stejně ale zase B961E si nejrychleji rozeberou kačáci, řepáci, hostíkovci a u nás na Klíčově se zase všichni budou radovat z qasimodů... :evil:

Odpovědět