Stránka 308 z 321

Napsal: 14.1.2006 10:06
od 4021
Ta 216 se mi docela líbí :D . Ale kdyby měla interval jako 128, tak by tam asi moc lidí nejezdilo, kdo by na to čekal. Tam právě je v té oblasti blbý, že od každýho místa to neni moc daleko na tramvaj. Takže když by sme zavedli autobus a chtěli aby s nim jezdili místní na tramvaje, tak by to chtělo pořádný interval. A kdo by to platil, že...

Ale ta 184... no nevim nevim. Z Nových Vokovic by ztratili rychlý spojení na metro. To je docela blbý tohle. Mohly by tam ve špičce zajíždět vybraný 218... no to by mě Dědinští asi uškrtili...

Napsal: 13.1.2006 20:23
od pawel
prý že si obyvatelé Baby přejí bus linku. tudíž navrhuji minibusaci 216:
216 BABA - Matějská - U Matěje (přestup 131) - Špitálka - Dyrinka - Hanspaulka - Bořislavka (přestup tram) - Starodejvická - Pod Vyhlídkou - Macharovo nám. - Sibeliova (přestup tram) - Norbertov - Nám. Před Bateriemi - Na Bateriích - U Vojenské nemocnice - Vojenská nemocnice (přestup tram) - STAMICOVA

Aritmu vyřeší vybrané špičkové spoje 184 :mrgreen: :
184 N.BUTOVICE - ... - PETŘINY - Libocká - Litovický potok - Divoká Šárka - Nádr. Veleslavín - Na Pastvinách - NOVÉ VOKOVICE

nicméně přetížené 179 by to určitě prospělo...

Napsal: 13.1.2006 16:33
od Filippl
po vystavbe metra C na kobylisy autobusy se presnuly tam taky
stejna situace bude na skalce
co se stane z busami na dejvicich po vystavba acka na motola dal?
a po vystavbe decka je planovane nejake nadrazicko autobusove na novych dvorach nebo nekde?
jsou planovane nejake zmny v LV nocnich autobusu z duvody vyvoju metra?

Napsal: 05.1.2006 23:18
od Paulie
Tož o to,nejsem milovníkem kloubů,ale čistě ze strategickýho hlediska si myslim,že momentálně má vyšší kapacita taky větší cenu a od toho mě neodradíš.-)

Napsal: 05.1.2006 23:14
od kocour
No, abych byl upřímný, dopustil jsem se menší provokace a schválně jsem čekal, kolik milovníků kloubáků po mně vystartuje se sekáčkem na led :-)

Nezklamali jste mne :-) :-)

Na oplátku přiznávám, že já kloubusy nerad.

Napsal: 05.1.2006 23:00
od Archibald
Dobře dejme tomu že za 10-15 let bude v provozu několik nových TT,ale území Prahy se zase rozroste a nebo vzniknou velké příměstské obce či drobná města,která budou potřebovat kapacitní autobusovou dopravu.
Prostě vždycky tady budou místa a aglomerace,ked nebude kolejová doprava a SD busy stačit prostě nebudou.

Když o tom tak přemýšlím,tak naše diskuze je velmi relativní,kdoví co bude za 10-15 let.... :)

Napsal: 05.1.2006 22:59
od kocour
To už vyřešil Tom, nevím, proč bych ho měl opakovat, ale když to chcete mermomocí zopakovat:

Letos nových kloubů nebude tolik potřeba, protože
1) je jich hodně po GO a jedna GO, to je jako nový autobus,
2) Bude se protahovat metro, to je další úspora kloubáků.

I v minulosti byla léta, kdy se kloubáky nakupovaly jen omezeně nebo vůbec.

Napsal: 05.1.2006 22:55
od kocour
Archibald píše:Jednak se toho za těch 10-15 let asi moc nepoastaví a jestli tak určitě ne všechno,aby mělo takovou kapacitu,že by se klouby mohli úplně zrušit.
A dokážete si dneska představit např.linku 177,136,119 atd bez kloubů?
Já teda fakt ne
Já mluvím o budoucnosti a o tom, co by mělo být.
Vy mluvíte o dnešku.
Jakou to má, prosím, souvislost?

Dobrou noc.

Napsal: 05.1.2006 22:54
od XSC
kocour píše:Ale pánové, vy jste jak ti novináři.

Já jsem neřekl, že se to postaví.

Já říkám, že takhle nějak vypadá ideální stav a že kloubusy do ideálního stavu prostě nepatří, kloubusy jsou jen dlouhodobé provizorium a že by bylo záhodno, kdyby do 20 let úplně zmizely.
No jo, ale bavíme se o tom, co bude město v nejbližší době kupovat za busy. A to nejde vycházet z ideálního stavu, ale z místní reality. I největší snílek na radnici by nevěřil, že se toho postaví tolik :) . Což ovšem znamená, že klouby bude potřeba kupovat dál.

Napsal: 05.1.2006 22:53
od kocour
Jinak chápu, že někdo má slabost pro kloubáky - taky jsem na ně koukal s otevřenou pusou, když se v roce 1978 poprvé objevily na 177. A naivně jsem si myslel, že časem budou jezdit úplně všude ... někdo má slabost pro kloubáky, někdo pro metro, někdo pro tramvaje a někdo sbírá brouky ...

Napsal: 05.1.2006 22:51
od Archibald
No mě docela šokuje tohle
kocour píše:mně by třeba vůbec nevadilo, kdyby v horizontu dalších 10 až 15 let zmizely z Prahy úplně.
Jednak se toho za těch 10-15 let asi moc nepoastaví a jestli tak určitě ne všechno,aby mělo takovou kapacitu,že by se klouby mohli úplně zrušit.
A dokážete si dneska představit např.linku 177,136,119 atd bez kloubů?
Já teda fakt ne

Napsal: 05.1.2006 22:48
od kocour
Ale pánové, vy jste jak ti novináři.

Já jsem neřekl, že se to postaví.

Já říkám, že takhle nějak vypadá ideální stav a že kloubusy do ideálního stavu prostě nepatří, kloubusy jsou jen dlouhodobé provizorium a že by bylo záhodno, kdyby do 20 let úplně zmizely.

Napsal: 05.1.2006 22:41
od Archibald
kocour píše:
Jinak:
- Suchdol: nahradí tramvaj
- Dědina, letiště:- nahradí tramvaj a metro/rychlodráha
- relace JM - Spořilov - Vršovice: zralá na tramvaj
- relace Lhotka - Libuš - Thomayerka: nahradí ji metro D
143 - relace pro tramvaj
- Strahov, motolská nem.: zralé na tramvaj
- Bohnice a Čimice: zralé na tramvaj, ale protože by to byla politická sebevražda, popř. bude osobně vraždit absolvent Cechu vrahů lord Vetinari, vyřeší se to snížením intervalů
- relace Ďáblice - Prosek - Vysočany: zralá na tramvaj
- relace Palmovka - sídl. Letňany: zralá na tramvaj
- Na padesátém - Úvalská: zralé na tramvaj
- relace Řepy - Břevnov: zralá na tramvaj
- relace Chodov - Košík - ZM: zralá na tramvaj.

Kde vám zbude - v horizontu 10 - 20 let - místo na kloubusy????
A hlavně většinu směrů co píše vůbec nemá naději na výstavbu a nebo určitě ne v dohledný době.

Napsal: 05.1.2006 22:41
od Paulie
kocour píše:Paulie: Ty věnuj pozornost zejména linkám 60 - 70.
Já to beru,ale fakt věříš tomu,že se tohle všechno postaví ve výhledu tak 40ti,50ti let? Já teda ne.. A co do tý doby?.. A pak? pak budou další "satelity".. a bůh ví,co ještě..

Napsal: 05.1.2006 22:37
od XSC
kocour píše: Kde vám zbude - v horizontu 10 - 20 let - místo na kloubusy????
Tak jsem to trochu proškrtal...
- Suchdol: - pravděpodobné
- Dědina, letiště:- při sporech o metro/rychlodráhu bude tramvaj na Dědinu až to poslední
- relace JM - Spořilov - Vršovice: určitě, ale kdy?
- relace Lhotka - Libuš - Thomayerka: D bohužel nenahradí obsluhu sídlišť Lhotka, Kamýk, Modřany, Novodvorská, takže zde autobusové napaječe zůstanou.
143 - je otázka jestli někdo postaví trať v dost náročném terénu, která 1/4 roku nebude využívána.
- Bohnice a Čimice: :twisted:
- relace Ďáblice - Prosek - Vysočany: Ďáblice - Prosek = C (i když nepohodlně, Ládví mělo být trochu dál), Prosek - Vysočany tramvaj nikdo nezavede, už jen kvůli tomu, že Vysočanská estakáda se přestavovala nedávno a kolem není místo.
- relace Palmovka - sídl. Letňany: Letňany se přesměrují na C, co zbyde se bude řešit stejně jako Prosek - Vysočanská - tedy busy.
- Na padesátém - Úvalská: zralé na tramvaj
- relace Řepy - Břevnov: nebo také prodloužené A
- relace Chodov - Košík - ZM: stejně jako u JM-Spořilov mám pocit, že je to na dlouho.

No po tomhle proškrtání a hlavně při rychlosti výstavby tratí v Praze je toho místa dost ještě tak nejmíň na 30 let, přitom mezitím přibude využití kloubů pro satelity.