Stránka 309 z 321

Napsal: 05.1.2006 22:30
od kocour
Filippl píše:ja bych rad videl tu mapu jen pro tramvaje, je pro mne to moc huste
Tohle ti musí stačit, malovat se s tím nebudu:

http://vetinari.wz.cz/zastavky2031_tram.htm.

Paulie: Ty věnuj pozornost zejména linkám 60 - 70.

Napsal: 05.1.2006 22:25
od Filippl
ja bych rad videl tu mapu jen pro tramvaje, je pro mne to moc huste

Napsal: 05.1.2006 22:24
od Paulie
By mě zajímalo,kdy se to postaví.. To už tu nebudou ani Poršetry.. Kde místo na kloubbusy?.. To je jednoduchý,stejně jako dřív na místa,který si vyjmenoval nejezdilo nic nebo málo,pak se tam víc postavilo,osídlilo a teď se pomalu řeší doprava.Stejně tak se v budoucnu bude stavět dál za Prahu kam nikdo tramvaj ani metro ještě nepovede..
PS:rozhodně uvidim jako náhradu za metro a tram radši klouby než B731.Je to daleko praktičtější a ty busy se rozhodně uživěj.Kloub má u mě budoucnost.

Napsal: 05.1.2006 22:22
od kocour
Mrknou se třeba sem:

http://vetinari.wz.cz/mapatram.htm

přežijou tu hnusnou zelenou barvu, odmyslej si ty pětistovky, které jsou tam coby velmi nadstandardní nepřestupný luxus za dvojnásobný tarif, a spočítají si, kolik normálních autobusových linek je tam asi tak kloubových ...

Napsal: 05.1.2006 22:10
od kocour
Anonymní píše:co je to za blbost?bejt úplně bez kloubů je naprostá blbost,byl by to krok o 30 let zpátky.Praha klouby potřebuje jako každý velký město...
to je jako kdybyste vyřadili všechny KT8 :roll:
Příště se podepiš, to je takový dobrý zvyk.

Jinak:
- Suchdol: nahradí tramvaj
- Dědina, letiště:- nahradí tramvaj a metro/rychlodráha
- relace JM - Spořilov - Vršovice: zralá na tramvaj
- relace Lhotka - Libuš - Thomayerka: nahradí ji metro D
143 - relace pro tramvaj
- Strahov, motolská nem.: zralé na tramvaj
- Bohnice a Čimice: zralé na tramvaj, ale protože by to byla politická sebevražda, popř. bude osobně vraždit absolvent Cechu vrahů lord Vetinari, vyřeší se to snížením intervalů
- relace Ďáblice - Prosek - Vysočany: zralá na tramvaj
- relace Palmovka - sídl. Letňany: zralá na tramvaj
- Na padesátém - Úvalská: zralé na tramvaj
- relace Řepy - Břevnov: zralá na tramvaj
- relace Chodov - Košík - ZM: zralá na tramvaj.

Kde vám zbude - v horizontu 10 - 20 let - místo na kloubusy????

Napsal: 05.1.2006 22:08
od Fořtík
Sdělím svůj poznatek z MHD - věděl bych o jedné lince, která by si, minimálně ve špičce, zasloužila provoz v kloubových vozech. Je to linka 113, která zejména v úseku Kačerov - Libuš, respektive Kačerov - Jalodvorská je hodně využívána. Bohužel, nevím, zda-li to je nízkopodlažností Citybusu, či jeho nevhodným uspořádáním, ale pokud jsem měl jet 113 Citybusem, naskakovala mi husí kůže. Zlaté standardní autobusy... :roll:

Citybusy jsou pro přeplněné pražské autobusové linky velké neštěstí... :roll:

Napsal: 05.1.2006 21:55
od Mapl
Tak 381 je třebas uýž má, ale některé "jesenické" link by si klouby zasloužilyy stopro ... :(

Napsal: 05.1.2006 21:53
od Archibald.
jara píše:
Anonymní píše:co je to za blbost?bejt úplně bez kloubů je naprostá blbost,byl by to krok o 30 let zpátky.Praha klouby potřebuje jako každý velký město...
to je jako kdybyste vyřadili všechny KT8 :roll:
Nezapomen že se otevře stanice metra Depo hostivař. A busy budou jezdit jen tam. Něco se ušetří a pak se otevře metro do letnan a bude to podobné
No tim Hostivařem se toho teda uštří... :lol:
Letňany chápu,dyk se taky Klíčov už kloubů zbavuje a posílá do řep...ale co na těch okrajových aglomeracích?kde neni aní metro,ani tramvaj a kde sou nějaký ty velký sídliště
jo a jinak i hodně linek 300 by si klouby zasloužilo

Napsal: 05.1.2006 21:29
od jara
Anonymní píše:co je to za blbost?bejt úplně bez kloubů je naprostá blbost,byl by to krok o 30 let zpátky.Praha klouby potřebuje jako každý velký město...
to je jako kdybyste vyřadili všechny KT8 :roll:
Nezapomen že se otevře stanice metra Depo hostivař. A busy budou jezdit jen tam. Něco se ušetří a pak se otevře metro do letnan a bude to podobné

Napsal: 05.1.2006 21:20
od Anonymní
co je to za blbost?bejt úplně bez kloubů je naprostá blbost,byl by to krok o 30 let zpátky.Praha klouby potřebuje jako každý velký město...
to je jako kdybyste vyřadili všechny KT8 :roll:

Napsal: 05.1.2006 21:05
od kocour
Pravda, klouby se začaly v 1977 nakupovat kvůlivá přetíženým autobusovým tahům - nejdřív se objevily na 177, 190 a 206. Jenže tam, kde je autobus evidentně přetížen, nepatří autobus, ale tramvaj nebo metro, a tam, kde je trochu přetížen, nepatří kloub, ale dva krátké autobusy. Kloubáky byly jsou vlastně řešením vyjímečné situace a mně by třeba vůbec nevadilo, kdyby v horizontu dalších 10 až 15 let zmizely z Prahy úplně.

Napsal: 05.1.2006 21:01
od Tom
4021 píše:
Tom píše:Ropid se na to chystal, jenže skutek zatím utek a 177 dále straší v Praze. Nyní jí ještě doplnila i 136... no chce to čas, lidi si už opět začali stěžovat, že to nejezdí dle JŘ... a jelikož DPP bude chtít po transformaci plnit standardy kvality na 110% tak tyhle přeludy budou muset zmizet. Řešení nechám na povolanějších :)
Zaplať pánbůh že se nic dělit nebude a ať žije 136 :!:

Jinak věřim že nemusim se zase nervovat a vysvětlovat tady že kalné tangenciální autobusové linky jsou v Praze důležitý.

Z tvých názorů Tome je opravdu vidět, že pořád sedíš za volantem v autíčku.
Nemám nic proti tangenciálním linkám, 240 mi bodla... ale 177 a 136 už tangenciální relaci přesáhla a stala se spíše tangenciálním odpadem. Taková tangenciální linka která plave v jízdním řádu jak se jí zachce je úplně na nic...
Ano nekdy jedu autem :) vyplatí se to...

Napsal: 05.1.2006 20:58
od Tom
4021 píše:Jak o ničem a mimo mísu proboha? Právě kloubů by se mělo kupovat víc. Nechápu proč je DP tak horečně vyřazuje, kdy žto žádný vraky nejsou. Standardů garáže přetíkaj... mělo by se spíše dělat více kloubových než SD pořadí. Je to hlavně výhodnější.

A vůbec, 961 jsou jedny z nejlepších busů co znám. Nejsou zas tolik drahý, jsou kapacitní, moderní, s Euro 4 ekologický. A Citelis? Malý, nepraktický, drahý. Ale to je jedno. Prostě klouby to chce. No jedno... mě osobně to zas tak jedno neni, ale obecně... zase kupovat 50 SD... jé.. co s nima? Kloubů to chce víc.

No jo, ale přece bude za chvíli vlastně všude jezdit suprové metro, na to sem zapoměl, tak to je zbytečný kupovat autobusy, kór kloubový...
Přesně tak, máš pravdu, všude bude metro... :wink:
No ale naco kloub... DP ví kolik kloubů potřebuje. Já spíš raději kratší interval než delší int. a kloub. 961 neznám, ale podle obrázku je to stále to samé... :) Neříkám že citelis bude to nejlepší ale nízká podlaha je nízká podlaha a je to celkem znát...

Co s 50ti SD... bude se vyřazovat hodně Sd... zato kloubů ani moc ne... podívej se jen kolik je busů po GO, čím je nahradíš? Neříkej že 30 kloubama :)

Napsal: 05.1.2006 20:56
od 4021
Mapl píše:Já auto nemám. :lol:
Taky to nebylo na tebe.

Napsal: 05.1.2006 20:56
od 4021
Mapl píše:No, ta linka 136 je fakt strašák. Občas s ní musímjet ajsem z toho celkem zdrcený. :roll: :x
A z čeho proboha zase? Ze zpoždění? A ty před prodloužením neměla? No tak jí rozdělíme no. 136 pojede Koleje JM ... Olšanské nám. - Florenc a 236 Sídl. Ďáblice ... Černínova - Florenc.

No a těch pár lidí co s ní jezdí z Vršovic, Vinohrad a Žižkova do VYsočan, Proseka a Ďáblic pojede rychlým spolehlivějším metrem přes centrum, který nejezdí tak nacvakaný.