Stránka 309 z 317

Snad ne

Napsal: 23.12.2005 0:47
od Honzík
Ale lidé pokud pojedou na radnici, tak nejrychlejší cestou a tím je cesta metram na NBS a tam to dojdou pěšky, neboť je to zrohem. Bych chtěl vidět, kdo se bude chtít kolíbat trasou linky 193. nehledě na to, že já byl na radnici za život jednou. :lol: :lol: :lol:
KM píše:Inu ale radnice P4 je na zastávce linky 193, která vede přes větší část oblasti, která pod radnici spadá, zatímco l.č. 18 zasahuje do P4 jen cancourkem, že. Ono to není o tom že davy budou masově cestovat někam do centra, ale na své úřady, které nakonec tu dopravu platí.

Napsal: 22.12.2005 20:31
od matus
KM píše:Inu ale radnice P4 je na zastávce linky 193, která vede přes větší část oblasti, která pod radnici spadá, zatímco l.č. 18 zasahuje do P4 jen cancourkem, že. Ono to není o tom že davy budou masově cestovat někam do centra, ale na své úřady, které nakonec tu dopravu platí.
Nektere argumenty, ackoliv zneji hodne logicky jsou usmevne. Dopravni proudy se resi predevsim v relacich Bydleni - Zamestnani. Takze pri linkovani MHD se hodne vychazi z toho, kde opravdu jsou cile a zdroje cesty. Lide jedou na urad nekolikrat do roka, zatimco do prace denne a za komerci/kulturou nekolikrat tydne. To je realita. To co popisujete plati spise u spadovych obci/mest v ramci regionu, nikoliv u MHD ve velkem meste. V tak frekventovane oblasti jako je Pankrac - Nusle si myslim, ze lidem nebude cinit vetsi problemy si jednou prestoupit, horsi by to bylo, kdyby se jednalo o okrajovou cast, kde MHD jezdi zridka a je potreba resit casove navaznosti.

Napsal: 22.12.2005 11:57
od KM
Inu ale radnice P4 je na zastávce linky 193, která vede přes větší část oblasti, která pod radnici spadá, zatímco l.č. 18 zasahuje do P4 jen cancourkem, že. Ono to není o tom že davy budou masově cestovat někam do centra, ale na své úřady, které nakonec tu dopravu platí.

18

Napsal: 22.12.2005 11:43
od Honzík
Jinak vedení linky 18 a trasy metra D má hodně málo společného.

plán

Napsal: 22.12.2005 11:33
od Honzík
Někdo mi říkal, že to mají v plánu tak, jak jsem popsal. Byl by nesmysl nechávat 193 v původní trase, když je tam TT a určitě cestujících ubude. Já myslím, že mírné zvýšení bus spojů na trase dnešní 148 linkami 188 na PP a 193 na PV nemůže být na škodu. Dnes celá řada lidí raději jde pěšky než by čekala na bus 10/20minut či 30 minut o víkendu, to raději dojdou pěšky. naopak se spíš z atraktivní i ta trasa. Z oblasti NBS pojedou prostě na Pankrác metrem. Všimnul jsem si, že většina lidí vystoupí právě do zastávky Pankrác a tam nastupuje další sorta lidí jedoucí dál.

Napsal: 21.12.2005 12:34
od matus
KM píše:A to se těžce mýlíš Honzíku: Já optimalizuji přepravu substrátu padni komu padni. Nebudu zachovávat někde tramku jen proto že je krásnější. Když po postavení metra zbyde frekvence na bus, nebudu tam vláčet 2xT3. Krom toho trasa 193 se na Pankráci taky změní, tak jako 148.
Ja myslim, ze situace je spise opacna. Nikde neni psano, ze po zprovozneni D bude na PP jezdit zrovna 18 v 2xT. Na druhou stranu, koleje tam jsou, napajet trakcni vedeni bude potreba kvuli vyjezdum a zatahum do vozovny a tudiz v teto relaci provozovat bus by byl zbytecny luxus.
Nic nebrani tomu, aby byla 193 ukoncena nekde v oblasti PP nebo pripadne PA. Valna vetsina lidi z oblasti Taborske ulice totiz pojede na D na NBS nebo na C na PP, pripadne do centra pres Nusle a po nabrezi a tam zadna 193 nejezdi. A lidi co z teto oblasti cestuji do oblasti Sidliste Pankrac nebo na Antala Staska je minimum a prestup je neznici. Tady je presne potreba uplatnit to tvoje Padni komu padni.
Zbyle busy bych castecne prevedl na 148, protoze relace Podoli - Pankrac - Kavci hory je dnes ponekud slabsi. Samozrejme linkove vedeni vsech busu v oblasti Pankrace je potreba po vystavbe D optimalizovat, takze ani ta 148 by zrejme nezustala v puvodni trase.

Napsal: 21.12.2005 12:04
od KM
A to se těžce mýlíš Honzíku: Já optimalizuji přepravu substrátu padni komu padni. Nebudu zachovávat někde tramku jen proto že je krásnější. Když po postavení metra zbyde frekvence na bus, nebudu tam vláčet 2xT3. Krom toho trasa 193 se na Pankráci taky změní, tak jako 148.

NENENENENE

Napsal: 21.12.2005 11:37
od Honzík
Ani náhodou. Tak znova všichni jedoucí z NBS na PP pojedou tramvají. všichni, kdo pojedou z NBS na PA či OL (NS) pojedou déčkem. Kvůli zastávce Sídliště Pankrác snad nebude potřeba, aby 193 jezdila na NBS. Ostatně stejnak to mají v dlouhodobém plánu. Stavím trasy metra a TT na snižování autobusových linek a spojů a ne proto, aby rušil TT a nechal autobusy. Ta 193 z NBS bude v té době zbytečným luxusem. Než se dostanou někam 193kou budou dávno v práci. Podle tvé teorie by po všech výstavbách metra byly zachovány všechny bus linky s jejich intervaly. S tím si jdi do KLDR.
KM píše:Jenže ta 193 má mezi dvěma zastávkami metra další dvě zastávky. Proto jako linka pro místní obsluhu tam asi bude stále. Naopak, ponechal bych po realizaci D TT od NBS jen jako manipulační bez provozu pravidelné linky.

Napsal: 21.12.2005 10:43
od KM
Jenže ta 193 má mezi dvěma zastávkami metra další dvě zastávky. Proto jako linka pro místní obsluhu tam asi bude stále. Naopak, ponechal bych po realizaci D TT od NBS jen jako manipulační bez provozu pravidelné linky.

Re: 148

Napsal: 19.12.2005 21:51
od Honzík
Ale znám ji docela dobře. Ti co pojedou na zástavky do PP použijí 18ku, ti co pojedou na Pankrác či Sídliště Krč pojedou Déčkem a Sídliště Pankrác se dá dojít pěšky nebo se může přestoupit. Z nuslí by aspoň 193 mohla zmizet, za tím si stojím a tak to bude a basta.
Fořtík píše:
Honzík píše:A proboha na co by byla 193 z NBS, když tam bude metro na Pankrác? Přeci nikdo nepojede busem, když metrem tam bude rychleji. Nehledě na to, že když někam vede metro nemusí tam jezdit tolik povrchové dopravy. Mít vedle D ještě bus linku je zbytečné. Snížením 1 linky se zjednoduší doprava a navrženým opatřením se zlepší situace na trase dnešní 148
Kdepak, je vidět, že dopravu v téhle oblasti vůbec neznáš, protože pak bys nemohl navrhnout takové řešení.

Napsal: 19.12.2005 21:07
od jara
V prosinci přijde do Prahy Citelis eviden.číslo bude 3501 a dostane ho provozovna ŘEPY. bude to ten předvadějicí co byl v praze již 2x zdroj http://www.citybus.cz

Re: 148

Napsal: 17.12.2005 7:17
od Fořtík
Honzík píše:A proboha na co by byla 193 z NBS, když tam bude metro na Pankrác? Přeci nikdo nepojede busem, když metrem tam bude rychleji. Nehledě na to, že když někam vede metro nemusí tam jezdit tolik povrchové dopravy. Mít vedle D ještě bus linku je zbytečné. Snížením 1 linky se zjednoduší doprava a navrženým opatřením se zlepší situace na trase dnešní 148
Kdepak, je vidět, že dopravu v téhle oblasti vůbec neznáš, protože pak bys nemohl navrhnout takové řešení.

Re: 148

Napsal: 17.12.2005 0:26
od Honzík
A proboha na co by byla 193 z NBS, když tam bude metro na Pankrác? Přeci nikdo nepojede busem, když metrem tam bude rychleji. Nehledě na to, že když někam vede metro nemusí tam jezdit tolik povrchové dopravy. Mít vedle D ještě bus linku je zbytečné. Snížením 1 linky se zjednoduší doprava a navrženým opatřením se zlepší situace na trase dnešní 148
Fořtík píše:
Honzík píše:Ostatně po zavedení trasy D pojedou metrem a ne 193 na Pankrác, takže by byla zbytečná
Další člověk, co sy myslí, že metro je všelék... :roll:

Napsal: 16.12.2005 16:39
od Tita
jara píše:
fricoolinek2 píše:3002 je zdrojem ND pro 3001 a 3003, který díky tomu snad ještě vydržej nějakej čas v provozu...
ono si vem že jsou teda v provozu 12 let to je také na bus něco.
Snad jenom 11(od 1994)
:-k

Napsal: 16.12.2005 16:06
od jara
fricoolinek2 píše:3002 je zdrojem ND pro 3001 a 3003, který díky tomu snad ještě vydržej nějakej čas v provozu...
ono si vem že jsou teda v provozu 12 let to je také na bus něco.