Stránka 309 z 318

Napsal: 29.12.2005 13:13
od Návštěvník
Proxy: proc by mela zkrachovat? cca 80% produkce neni pro nas trh

Napsal: 29.12.2005 13:04
od Proxy
Anonymous píše:jeste dodatek, ja sem slysel, ze tato verze je jiz schvalena a tedy shrme si to:
15 x B961E
35 x B951E
35 x Citelis 12
a jeste sem zapomnel u agentury JPP uvest:
15 x Citelis 18
2 x Ikarus E-91
No, už jsem se bál, že nám Karosa zkrachuje, když DPP většinou odebírá desetinu její výroby.
:mrgreen:

Jen mne zajímá, kde DPP sežene tu chybějící čtvrt miliardu :?:
Z vlastních zdrojů :?: Letos se jim to nepodařilo. :(

Napsal: 29.12.2005 13:00
od McMurdo
Tita píše:Ten zelenej Neoplan byl v úterý na 112 :lol: :lol: 8-)

A ještě se chci zeptat,dostane v blízké době DP ňákej Mercedes :?: Například Connecto nebo Citaro(no,jakej jinej) :smt102 :-k .
U DPP je nenajdeš, ale mr.hot je provozuje na linkách 223 (Citaro) a Connecto má myslim na IKEA lince na Ćerňáku. Jinak tipuju, že do 3 let bude mít pan Hot v cajku všechny inky do Počernic :?

Napsal: 29.12.2005 12:57
od Návštěvník
jeste dodatek, ja sem slysel, ze tato verze je jiz schvalena a tedy shrme si to:
15 x B961E
35 x B951E
35 x Citelis 12
a jeste sem zapomnel u agentury JPP uvest:
15 x Citelis 18
2 x Ikarus E-91

Napsal: 29.12.2005 12:47
od Návštěvník
Proxy:
http://www.praha-mesto.cz/(wiw4bx45013e ... kap.03.doc
jinak vytazky pastnu:
5313 Nákup autobusů standard
Poměrně příznivá situace je v současnosti u vozového parku autobusů. V posledních letech se pravidelnými nákupy nových vozů se životností zvýšenou až na 10 let podařilo stabilizovat technický stav vozového parku na kvalitní úrovni. V celkovém počtu nových vozidel se předpokládá další nárůst podílu nízkopodlažních vozů, usnadňujících přepravu starším a zdravotně postiženým osobám. V roce 2005 se autobusy vzhledem k nepřidělení dotace z rozpočtu města nenakupovaly. V roce 2006 se předpokládá nákup 35 ks autobusů standard.

5314 Nákup nízkopodlažních autobusů
Poměrně příznivá situace je v současnosti u vozového parku autobusů. V posledních letech se pravidelnými nákupy nových vozů se životností zvýšenou až na 10 let podařilo stabilizovat technický stav vozového parku na kvalitní úrovni. V celkovém počtu nových vozidel se předpokládá další nárůst podílu nízkopodlažních vozů, usnadňujících přepravu starším a zdravotně postiženým osobám. V roce 2005 se autobusy vzhledem k nepřidělení dotace z rozpočtu města nenakupovaly. V roce 2006 se předpokládá nákup 35 ks nízkopodlažních autobusů.

5312 Nákup autobusů kloubových
Poměrně příznivá situace je v současnosti u vozového parku autobusů. V posledních letech se pravidelnými nákupy nových vozů se životností zvýšenou až na 10 let podařilo stabilizovat technický stav vozového parku na kvalitní úrovni. V celkovém počtu nových vozidel se předpokládá další nárůst podílu nízkopodlažních vozů, usnadňujících přepravu starším a zdravotně postiženým osobám. V roce 2005 se autobusy vzhledem k nepřidělení dotace z rozpočtu města nenakupovaly. V roce 2006 se předpokládá nákup 15 ks autobusů kloubových

a agentura JPP jeste mluvi o 2x Ikarusech E-91

Re: Soráč

Napsal: 29.12.2005 12:19
od Proxy
Anonymous píše:Mercedesy sou hodne nepravdepodobne a Conecto nemyslitelne. V roce 2006 se ma kupovat 35NP + 35VP a 20KB neurceno zda-li budou NP nebo ne, zalezi jak to bude nastavene vyberove rizeni s planovanym ukoncenim vyroby rady 9xx. Kazdopadne to vypada na 99% na citelis, nebot jiz prvni, puvodne zkusebni by mel co nevidet dorazit do Prahy.
Trochu pochybuji, že příští rok bude nakoupeno 90 nových busů, když v rozpočtu HMP, které byly přiděleny DPP to vypadá takto:

Nákup autobusů kloubových .......... 80 000 000 Kč
Nakup autobusu standart .............. 50 000 000 Kč
Nákup nízkopodlažních autobusů ... 50 000 000 Kč

A vzhledem k tomu, že dotace od ministerstva dopravy bývají minimální, viděl bych to spíš 10 KB, 15 SD a 10 NP

Re: Soráč

Napsal: 28.12.2005 20:22
od Návštěvník
Tita píše:
slimman píše: Budou Citelisy a nějaké B9xx. Mercedesy u DP Praha ? Docela stěží si dovedu představit něco více nepravděpodobného. 8-)
Soráč,neuvědomil jsem si ,,menší" krizi DP-BUS :twisted: .
Mercedesy sou hodne nepravdepodobne a Conecto nemyslitelne. V roce 2006 se ma kupovat 35NP + 35VP a 20KB neurceno zda-li budou NP nebo ne, zalezi jak to bude nastavene vyberove rizeni s planovanym ukoncenim vyroby rady 9xx. Kazdopadne to vypada na 99% na citelis, nebot jiz prvni, puvodne zkusebni by mel co nevidet dorazit do Prahy.

Soráč

Napsal: 28.12.2005 19:39
od Tita
slimman píše:
Tita píše:Ten zelenej Neoplan byl v úterý na 112 :lol: :lol: 8-)

A ještě se chci zeptat,dostane v blízké době DP ňákej Mercedes :?: Například Connecto nebo Citaro(no,jakej jinej) :smt102 :-k .
Budou Citelisy a nějaké B9xx. Mercedesy u DP Praha ? Docela stěží si dovedu představit něco více nepravděpodobného. 8-)
Soráč,neuvědomil jsem si ,,menší" krizi DP-BUS :twisted: .

Napsal: 23.12.2005 12:37
od slimman
Tita píše:Ten zelenej Neoplan byl v úterý na 112 :lol: :lol: 8-)

A ještě se chci zeptat,dostane v blízké době DP ňákej Mercedes :?: Například Connecto nebo Citaro(no,jakej jinej) :smt102 :-k .
Budou Citelisy a nějaké B9xx. Mercedesy u DP Praha ? Docela stěží si dovedu představit něco více nepravděpodobného. 8-)

Napsal: 23.12.2005 8:57
od Tita
Ten zelenej Neoplan byl v úterý na 112 :lol: :lol: 8-)

A ještě se chci zeptat,dostane v blízké době DP ňákej Mercedes :?: Například Connecto nebo Citaro(no,jakej jinej) :smt102 :-k .

Snad ne

Napsal: 23.12.2005 0:47
od Honzík
Ale lidé pokud pojedou na radnici, tak nejrychlejší cestou a tím je cesta metram na NBS a tam to dojdou pěšky, neboť je to zrohem. Bych chtěl vidět, kdo se bude chtít kolíbat trasou linky 193. nehledě na to, že já byl na radnici za život jednou. :lol: :lol: :lol:
KM píše:Inu ale radnice P4 je na zastávce linky 193, která vede přes větší část oblasti, která pod radnici spadá, zatímco l.č. 18 zasahuje do P4 jen cancourkem, že. Ono to není o tom že davy budou masově cestovat někam do centra, ale na své úřady, které nakonec tu dopravu platí.

Napsal: 22.12.2005 20:31
od matus
KM píše:Inu ale radnice P4 je na zastávce linky 193, která vede přes větší část oblasti, která pod radnici spadá, zatímco l.č. 18 zasahuje do P4 jen cancourkem, že. Ono to není o tom že davy budou masově cestovat někam do centra, ale na své úřady, které nakonec tu dopravu platí.
Nektere argumenty, ackoliv zneji hodne logicky jsou usmevne. Dopravni proudy se resi predevsim v relacich Bydleni - Zamestnani. Takze pri linkovani MHD se hodne vychazi z toho, kde opravdu jsou cile a zdroje cesty. Lide jedou na urad nekolikrat do roka, zatimco do prace denne a za komerci/kulturou nekolikrat tydne. To je realita. To co popisujete plati spise u spadovych obci/mest v ramci regionu, nikoliv u MHD ve velkem meste. V tak frekventovane oblasti jako je Pankrac - Nusle si myslim, ze lidem nebude cinit vetsi problemy si jednou prestoupit, horsi by to bylo, kdyby se jednalo o okrajovou cast, kde MHD jezdi zridka a je potreba resit casove navaznosti.

Napsal: 22.12.2005 11:57
od KM
Inu ale radnice P4 je na zastávce linky 193, která vede přes větší část oblasti, která pod radnici spadá, zatímco l.č. 18 zasahuje do P4 jen cancourkem, že. Ono to není o tom že davy budou masově cestovat někam do centra, ale na své úřady, které nakonec tu dopravu platí.

18

Napsal: 22.12.2005 11:43
od Honzík
Jinak vedení linky 18 a trasy metra D má hodně málo společného.

plán

Napsal: 22.12.2005 11:33
od Honzík
Někdo mi říkal, že to mají v plánu tak, jak jsem popsal. Byl by nesmysl nechávat 193 v původní trase, když je tam TT a určitě cestujících ubude. Já myslím, že mírné zvýšení bus spojů na trase dnešní 148 linkami 188 na PP a 193 na PV nemůže být na škodu. Dnes celá řada lidí raději jde pěšky než by čekala na bus 10/20minut či 30 minut o víkendu, to raději dojdou pěšky. naopak se spíš z atraktivní i ta trasa. Z oblasti NBS pojedou prostě na Pankrác metrem. Všimnul jsem si, že většina lidí vystoupí právě do zastávky Pankrác a tam nastupuje další sorta lidí jedoucí dál.