Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
matus
Uživatel
Příspěvky: 68
Registrován: 09.11.2005 15:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matus » 21.12.2005 12:34

KM píše:A to se těžce mýlíš Honzíku: Já optimalizuji přepravu substrátu padni komu padni. Nebudu zachovávat někde tramku jen proto že je krásnější. Když po postavení metra zbyde frekvence na bus, nebudu tam vláčet 2xT3. Krom toho trasa 193 se na Pankráci taky změní, tak jako 148.
Ja myslim, ze situace je spise opacna. Nikde neni psano, ze po zprovozneni D bude na PP jezdit zrovna 18 v 2xT. Na druhou stranu, koleje tam jsou, napajet trakcni vedeni bude potreba kvuli vyjezdum a zatahum do vozovny a tudiz v teto relaci provozovat bus by byl zbytecny luxus.
Nic nebrani tomu, aby byla 193 ukoncena nekde v oblasti PP nebo pripadne PA. Valna vetsina lidi z oblasti Taborske ulice totiz pojede na D na NBS nebo na C na PP, pripadne do centra pres Nusle a po nabrezi a tam zadna 193 nejezdi. A lidi co z teto oblasti cestuji do oblasti Sidliste Pankrac nebo na Antala Staska je minimum a prestup je neznici. Tady je presne potreba uplatnit to tvoje Padni komu padni.
Zbyle busy bych castecne prevedl na 148, protoze relace Podoli - Pankrac - Kavci hory je dnes ponekud slabsi. Samozrejme linkove vedeni vsech busu v oblasti Pankrace je potreba po vystavbe D optimalizovat, takze ani ta 148 by zrejme nezustala v puvodni trase.

KM

Příspěvek od KM » 21.12.2005 12:04

A to se těžce mýlíš Honzíku: Já optimalizuji přepravu substrátu padni komu padni. Nebudu zachovávat někde tramku jen proto že je krásnější. Když po postavení metra zbyde frekvence na bus, nebudu tam vláčet 2xT3. Krom toho trasa 193 se na Pankráci taky změní, tak jako 148.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

NENENENENE

Příspěvek od Honzík » 21.12.2005 11:37

Ani náhodou. Tak znova všichni jedoucí z NBS na PP pojedou tramvají. všichni, kdo pojedou z NBS na PA či OL (NS) pojedou déčkem. Kvůli zastávce Sídliště Pankrác snad nebude potřeba, aby 193 jezdila na NBS. Ostatně stejnak to mají v dlouhodobém plánu. Stavím trasy metra a TT na snižování autobusových linek a spojů a ne proto, aby rušil TT a nechal autobusy. Ta 193 z NBS bude v té době zbytečným luxusem. Než se dostanou někam 193kou budou dávno v práci. Podle tvé teorie by po všech výstavbách metra byly zachovány všechny bus linky s jejich intervaly. S tím si jdi do KLDR.
KM píše:Jenže ta 193 má mezi dvěma zastávkami metra další dvě zastávky. Proto jako linka pro místní obsluhu tam asi bude stále. Naopak, ponechal bych po realizaci D TT od NBS jen jako manipulační bez provozu pravidelné linky.

KM

Příspěvek od KM » 21.12.2005 10:43

Jenže ta 193 má mezi dvěma zastávkami metra další dvě zastávky. Proto jako linka pro místní obsluhu tam asi bude stále. Naopak, ponechal bych po realizaci D TT od NBS jen jako manipulační bez provozu pravidelné linky.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Re: 148

Příspěvek od Honzík » 19.12.2005 21:51

Ale znám ji docela dobře. Ti co pojedou na zástavky do PP použijí 18ku, ti co pojedou na Pankrác či Sídliště Krč pojedou Déčkem a Sídliště Pankrác se dá dojít pěšky nebo se může přestoupit. Z nuslí by aspoň 193 mohla zmizet, za tím si stojím a tak to bude a basta.
Fořtík píše:
Honzík píše:A proboha na co by byla 193 z NBS, když tam bude metro na Pankrác? Přeci nikdo nepojede busem, když metrem tam bude rychleji. Nehledě na to, že když někam vede metro nemusí tam jezdit tolik povrchové dopravy. Mít vedle D ještě bus linku je zbytečné. Snížením 1 linky se zjednoduší doprava a navrženým opatřením se zlepší situace na trase dnešní 148
Kdepak, je vidět, že dopravu v téhle oblasti vůbec neznáš, protože pak bys nemohl navrhnout takové řešení.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 19.12.2005 21:07

V prosinci přijde do Prahy Citelis eviden.číslo bude 3501 a dostane ho provozovna ŘEPY. bude to ten předvadějicí co byl v praze již 2x zdroj http://www.citybus.cz

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: 148

Příspěvek od Fořtík » 17.12.2005 7:17

Honzík píše:A proboha na co by byla 193 z NBS, když tam bude metro na Pankrác? Přeci nikdo nepojede busem, když metrem tam bude rychleji. Nehledě na to, že když někam vede metro nemusí tam jezdit tolik povrchové dopravy. Mít vedle D ještě bus linku je zbytečné. Snížením 1 linky se zjednoduší doprava a navrženým opatřením se zlepší situace na trase dnešní 148
Kdepak, je vidět, že dopravu v téhle oblasti vůbec neznáš, protože pak bys nemohl navrhnout takové řešení.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Re: 148

Příspěvek od Honzík » 17.12.2005 0:26

A proboha na co by byla 193 z NBS, když tam bude metro na Pankrác? Přeci nikdo nepojede busem, když metrem tam bude rychleji. Nehledě na to, že když někam vede metro nemusí tam jezdit tolik povrchové dopravy. Mít vedle D ještě bus linku je zbytečné. Snížením 1 linky se zjednoduší doprava a navrženým opatřením se zlepší situace na trase dnešní 148
Fořtík píše:
Honzík píše:Ostatně po zavedení trasy D pojedou metrem a ne 193 na Pankrác, takže by byla zbytečná
Další člověk, co sy myslí, že metro je všelék... :roll:

Tita
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 01.12.2005 12:36
Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tita » 16.12.2005 16:39

jara píše:
fricoolinek2 píše:3002 je zdrojem ND pro 3001 a 3003, který díky tomu snad ještě vydržej nějakej čas v provozu...
ono si vem že jsou teda v provozu 12 let to je také na bus něco.
Snad jenom 11(od 1994)
:-k

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 16.12.2005 16:06

fricoolinek2 píše:3002 je zdrojem ND pro 3001 a 3003, který díky tomu snad ještě vydržej nějakej čas v provozu...
ono si vem že jsou teda v provozu 12 let to je také na bus něco.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2412
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 16.12.2005 16:02

3002 je zdrojem ND pro 3001 a 3003, který díky tomu snad ještě vydržej nějakej čas v provozu...

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 16.12.2005 14:20

Já si teda tipuju, že už 3002 nevyjede. Kdyby čekal na náhradní díly, čekal by asi někde vevnitř pod střechou, a ne polorozpadlý venku v počasí, jaké je třeba teď. To by pak museli opravovat i věci, ketré vznikly chátráním...
P.S. Fotky jsou z http://www.citybus.cz :?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: 148

Příspěvek od Fořtík » 11.12.2005 17:55

Honzík píše:Ostatně po zavedení trasy D pojedou metrem a ne 193 na Pankrác, takže by byla zbytečná
Další člověk, co sy myslí, že metro je všelék... :roll:

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Re: 148

Příspěvek od Honzík » 10.12.2005 23:30

Ostatně po zavedení trasy D pojedou metrem a ne 193 na Pankrác, takže by byla zbytečná
Fořtík píše:
Honzík píše:Pokud budou na 18 někdy nízkopodlažní tramvaje, zruší 148, 193 z PP natáhnou na Podolskou Vodárnu a 188 z KH na PP.
Děláš si srandu? Jeď někdy 193 od PP dolu a od Synkáče nahoru a uvidíš, jak vypadá. Spoustu lidí by ti asi za ten krok "poděkovalo". Mysli, než něco plácneš! :evil:

mauricio
Uživatel
Příspěvky: 37
Registrován: 23.11.2004 21:59

Příspěvek od mauricio » 10.12.2005 17:45

9001 píše:
mauricio píše:kolik v Praze jezdí ještě Neoplanů N4014? Na netu sem našel fotku z nezjištěného datumu 3002 po nehodě (zničené přední čelo) s popiskem "je odstaven na vyřazení". Ale hned pod tím fotku 3002 z dubna 2005 jak je v dílnách...a čelo mělo...tak nevím teda :)
Jsou celkem 3. 3001 a 3003 jsou v provozu. 3002 je odstaven na náhradní díly.
aha, ďík

Odpovědět