Stránka 311 z 321
Napsal: 05.1.2006 14:31
od fricoolinek2
6432 píše:První pražský Citelis obdržel číslo 3501. Vypadá to, že už se nové Citybusy nebudou kupovat. (posl. ev.č. Citybusu je 3478)
Co si myslíš, že je Citelis ?!
Je to jen Citybus s jinym čelem a jinejma koncovejma světlama...například interiér je totožnej s posledníma Ciťákama....myslim si, že se ani nemělo začínat s novou číselnou řado 35xx, ale pokračovat s 347x, tedy místo 3501 by měl Citelis 3479....
Napsal: 05.1.2006 14:28
od 6432
První pražský Citelis obdržel číslo 3501. Vypadá to, že už se nové Citybusy nebudou kupovat. (posl. ev.č. Citybusu je 3478)
Napsal: 03.1.2006 18:23
od Mapl
pawel píše:hm, já myslel, že záložní vozy jsou i NP. pro nebohého vozíčkáře to musí být v tomhle počasí opravdu příjemné, obzvlášť u 130, co jede jednou za uherskej rok.
U 130 teda určitě...
Ale u takový 213 je to jedno ...
Napsal: 03.1.2006 18:21
od pawel
hm, já myslel, že záložní vozy jsou i NP. pro nebohého vozíčkáře to musí být v tomhle počasí opravdu příjemné, obzvlášť u 130, co jede jednou za uherskej rok.
Napsal: 03.1.2006 18:18
od Návštěvník
muze se to stat uplne vsude,kde jsou garantovana np poradi
Napsal: 03.1.2006 18:14
od Mapl
pawel píše:včera na garantovaně NP lince 130 standardní karosa...
To je často, není se čemu divit. Občas se to děje na lince 213 nebo 138.
Napsal: 03.1.2006 18:13
od pawel
včera na garantovaně NP lince 130 standardní karosa...
Napsal: 03.1.2006 16:40
od Mapl
Tak od 7.1. budou 136 kloubový i o víkendech.
Zaplať Pánbůh!
Napsal: 30.12.2005 13:20
od Proxy
PvvS píše:Lepe receno je narizeni o tom ze do MHD se mohou nakupovat pouze vozy s EURO4 a vyssim . A motor s EURO4 , ktery by se dal vestavet neni za A koncernovy a za B upravy rady 9xx se nevyplatej
A není to tím, že od října 2006 je povoleno do nových silničních vozidel montovat pouze motory splňující limity EURO 4?
Protože automobilka, pro kterou pracuji, ukončila výrobu motorů EURO 3 již letošní podzim.
Napsal: 29.12.2005 20:33
od PvvS
Michal píše:JZD píše:Co bude po řadě 9xx? To se nebudou dělat klasický Karosy?
Ne, jen nízkopodlažní - je to kvůli nějakému zákonu EÚ že se musí vyrábět jenom NP busy - a obecně Praha již jiné jako NP busy nechce
Lepe receno je narizeni o tom ze do MHD se mohou nakupovat pouze vozy s EURO4 a vyssim . A motor s EURO4 , ktery by se dal vestavet neni za A koncernovy a za B upravy rady 9xx se nevyplatej
Napsal: 29.12.2005 19:57
od Návštěvník
jinak po rade 9xx nastupuje rodina Arway, ktera ovsem pravdepodobne nebude jako mestska verze
Napsal: 29.12.2005 19:56
od Návštěvník
Michal píše:JZD píše:Co bude po řadě 9xx? To se nebudou dělat klasický Karosy?
Ne, jen nízkopodlažní - je to kvůli nějakému zákonu EÚ že se musí vyrábět jenom NP busy - a obecně Praha již jiné jako NP busy nechce
nesmysl, je to kvuli koncepci Irisbusu. Mercedes taky vyrabi autobusy, ktere nejsou NP, tedy castecne, ale nejsou bezbarierove - Conecto. I kdyz se nevyrabi v Evrope. A maly Sory taky nejsou nizkopodlazni.
Napsal: 29.12.2005 19:50
od Michal
JZD píše:Co bude po řadě 9xx? To se nebudou dělat klasický Karosy?
Ne, jen nízkopodlažní - je to kvůli nějakému zákonu EÚ že se musí vyrábět jenom NP busy - a obecně Praha již jiné jako NP busy nechce
Napsal: 29.12.2005 19:48
od JZD
Co bude po řadě 9xx? To se nebudou dělat klasický Karosy?
Napsal: 29.12.2005 19:36
od Návštěvník
4021 píše:Oni příští rok opravdu přijdou B951E a B961E, mě se tomu teda věřit chce, ale moc tomu nevěřim
. No ale tak asi jo no
.
Stejně ale zase B961E si nejrychleji rozeberou kačáci, řepáci, hostíkovci a u nás na Klíčově se zase všichni budou radovat z qasimodů...
hmm, ja bych zase rad naky quasimodo do Hostivare, B951E nemusim. Citybusy mam radeji, i kdyz starsi verze se zadnim schodem byly mnohem lepsi nez ty soucasny, ale ty nejnpvejsi zase maji lepsi sedacky.