Stránka 311 z 321

Napsal: 05.1.2006 14:31
od fricoolinek2
6432 píše:První pražský Citelis obdržel číslo 3501. Vypadá to, že už se nové Citybusy nebudou kupovat. (posl. ev.č. Citybusu je 3478) :o
Co si myslíš, že je Citelis ?!

Je to jen Citybus s jinym čelem a jinejma koncovejma světlama...například interiér je totožnej s posledníma Ciťákama....myslim si, že se ani nemělo začínat s novou číselnou řado 35xx, ale pokračovat s 347x, tedy místo 3501 by měl Citelis 3479.... :o

Napsal: 05.1.2006 14:28
od 6432
První pražský Citelis obdržel číslo 3501. Vypadá to, že už se nové Citybusy nebudou kupovat. (posl. ev.č. Citybusu je 3478) :o

Napsal: 03.1.2006 18:23
od Mapl
pawel píše:hm, já myslel, že záložní vozy jsou i NP. pro nebohého vozíčkáře to musí být v tomhle počasí opravdu příjemné, obzvlášť u 130, co jede jednou za uherskej rok.
U 130 teda určitě...
Ale u takový 213 je to jedno ...

Napsal: 03.1.2006 18:21
od pawel
hm, já myslel, že záložní vozy jsou i NP. pro nebohého vozíčkáře to musí být v tomhle počasí opravdu příjemné, obzvlášť u 130, co jede jednou za uherskej rok.

Napsal: 03.1.2006 18:18
od Návštěvník
muze se to stat uplne vsude,kde jsou garantovana np poradi :roll:

Napsal: 03.1.2006 18:14
od Mapl
pawel píše:včera na garantovaně NP lince 130 standardní karosa...
To je často, není se čemu divit. Občas se to děje na lince 213 nebo 138. :wink:

Napsal: 03.1.2006 18:13
od pawel
včera na garantovaně NP lince 130 standardní karosa...

Napsal: 03.1.2006 16:40
od Mapl
Tak od 7.1. budou 136 kloubový i o víkendech. :D
Zaplať Pánbůh!

Napsal: 30.12.2005 13:20
od Proxy
PvvS píše:Lepe receno je narizeni o tom ze do MHD se mohou nakupovat pouze vozy s EURO4 a vyssim . A motor s EURO4 , ktery by se dal vestavet neni za A koncernovy a za B upravy rady 9xx se nevyplatej
A není to tím, že od října 2006 je povoleno do nových silničních vozidel montovat pouze motory splňující limity EURO 4?
Protože automobilka, pro kterou pracuji, ukončila výrobu motorů EURO 3 již letošní podzim.

Napsal: 29.12.2005 20:33
od PvvS
Michal píše:
JZD píše:Co bude po řadě 9xx? To se nebudou dělat klasický Karosy?
Ne, jen nízkopodlažní - je to kvůli nějakému zákonu EÚ že se musí vyrábět jenom NP busy - a obecně Praha již jiné jako NP busy nechce :?
Lepe receno je narizeni o tom ze do MHD se mohou nakupovat pouze vozy s EURO4 a vyssim . A motor s EURO4 , ktery by se dal vestavet neni za A koncernovy a za B upravy rady 9xx se nevyplatej

Napsal: 29.12.2005 19:57
od Návštěvník
jinak po rade 9xx nastupuje rodina Arway, ktera ovsem pravdepodobne nebude jako mestska verze

Napsal: 29.12.2005 19:56
od Návštěvník
Michal píše:
JZD píše:Co bude po řadě 9xx? To se nebudou dělat klasický Karosy?
Ne, jen nízkopodlažní - je to kvůli nějakému zákonu EÚ že se musí vyrábět jenom NP busy - a obecně Praha již jiné jako NP busy nechce :?
nesmysl, je to kvuli koncepci Irisbusu. Mercedes taky vyrabi autobusy, ktere nejsou NP, tedy castecne, ale nejsou bezbarierove - Conecto. I kdyz se nevyrabi v Evrope. A maly Sory taky nejsou nizkopodlazni.

Napsal: 29.12.2005 19:50
od Michal
JZD píše:Co bude po řadě 9xx? To se nebudou dělat klasický Karosy?
Ne, jen nízkopodlažní - je to kvůli nějakému zákonu EÚ že se musí vyrábět jenom NP busy - a obecně Praha již jiné jako NP busy nechce :?

Napsal: 29.12.2005 19:48
od JZD
Co bude po řadě 9xx? To se nebudou dělat klasický Karosy?

Napsal: 29.12.2005 19:36
od Návštěvník
4021 píše:Oni příští rok opravdu přijdou B951E a B961E, mě se tomu teda věřit chce, ale moc tomu nevěřim :cry: . No ale tak asi jo no :lol: .

Stejně ale zase B961E si nejrychleji rozeberou kačáci, řepáci, hostíkovci a u nás na Klíčově se zase všichni budou radovat z qasimodů... :evil:
hmm, ja bych zase rad naky quasimodo do Hostivare, B951E nemusim. Citybusy mam radeji, i kdyz starsi verze se zadnim schodem byly mnohem lepsi nez ty soucasny, ale ty nejnpvejsi zase maji lepsi sedacky.