Stránka 312 z 315

Re: Nádraží Braník

Napsal: 28.8.2005 17:49
od 7036
Afenot píše:
Honzík píše:Večerní jízdní řád 106,121 v So, Ne a sv. je 04,24,44 úplně shodně žádné mezi po 10min.
Odkud ale? Z Nádraží Braník je to jedno, každá jede až na Novodvorskou jinudy.
No vzhledem k několika výlukám okolo Vavřenovy jedou poměrně dlouhý úsek spolu...

Napsal: 28.8.2005 16:19
od Afenot
Jinak, pro zájemce autobusů. Linka 167 má velmi zajímavou jednosměrnou výluku mezi Sídlištěm Homolka a otlářka. Projíždí sídlištěm Homolka. Jestli máte záem o foto, tak - http://www.mestskadoprava.sk/galeria/ca ... at:322|AND

Jinak taky u příležitosti 80-ti let pražských autobusů vyšla knížka Pražské autobusy 1925 - 2005. Docela povedená a na některých fotkách jsou i tramvaje :)

Re: Nádraží Braník

Napsal: 28.8.2005 16:01
od Afenot
Honzík píše:Večerní jízdní řád 106,121 v So, Ne a sv. je 04,24,44 úplně shodně žádné mezi po 10min.
Odkud ale? Z Nádraží Braník je to jedno, každá jede až na Novodvorskou jinudy.

Nádraží Braník

Napsal: 28.8.2005 11:41
od Honzík
Večerní jízdní řád 106,121 v So, Ne a sv. je 04,24,44 úplně shodně žádné mezi po 10min.

Napsal: 10.8.2005 19:06
od jara
Tonda Ježek píše:Ty menší nákupy autobusů jsou také způsobeny celkovým omlazením vozového parku v předchozích letech. Takže si nemyslím, že by to byla až tak otázka peněz. Prostě už nejsou tolik potřeba.
No snad se dostane už i na tramvaje více peněz :lol: :lol: I když tam to nené moc o penězích

Napsal: 10.8.2005 18:26
od Tonda Ježek
Ty menší nákupy autobusů jsou také způsobeny celkovým omlazením vozového parku v předchozích letech. Takže si nemyslím, že by to byla až tak otázka peněz. Prostě už nejsou tolik potřeba.

Napsal: 10.8.2005 17:34
od Tom
jara píše:
m@rtin píše:jara:
1) Okna lepená má už Citybus 3004 a po něm všechny ostatní. Jen zadní a přední okan jsou v gumě tak jako u Citelisu.

2) .........
Je to možné nechci se hádat. Ale mluvil jsme s člověkěm v karose a ten říkal že Praha nemá peníze a už autobusy nechce kupovat. A po včerejší debatě s řidičem který s citelisem ted jezdí říkal že to také tak vidí. Tak nevím a jak jsem psal vnitřek je v podstatě stejný až na kabinu ta je dost jiná. Jinak takto lepené skla jsou ted nové a to vím už z karosy. Takové to barvy měla už všechna vozidla v 80.letech dodavané do různých DP. Jen praha si nechala tento lak.
Příští rok se budou busy kupovat ale míň. Slyšel sem o 20KbN a 50SdN.

Napsal: 10.8.2005 16:15
od jara
m@rtin píše:jara:
1) Okna lepená má už Citybus 3004 a po něm všechny ostatní. Jen zadní a přední okan jsou v gumě tak jako u Citelisu.

2) .........
Je to možné nechci se hádat. Ale mluvil jsme s člověkěm v karose a ten říkal že Praha nemá peníze a už autobusy nechce kupovat. A po včerejší debatě s řidičem který s citelisem ted jezdí říkal že to také tak vidí. Tak nevím a jak jsem psal vnitřek je v podstatě stejný až na kabinu ta je dost jiná. Jinak takto lepené skla jsou ted nové a to vím už z karosy. Takové to barvy měla už všechna vozidla v 80.letech dodavané do různých DP. Jen praha si nechala tento lak.

Napsal: 10.8.2005 16:03
od m@rtin
jara:
1) Okna lepená má už Citybus 3004 a po něm všechny ostatní. Jen zadní a přední okan jsou v gumě tak jako u Citelisu.

2) Vnitřek to úplně jiný nemá! Má ho nachlup naprosto stejný jako předchozí Citybusy 3431-3478 nebo klouby 6533-6552

3) Počítač na Citelis lze užít úplně stejný jako na předchozí Citybusy

4) Elektronika je stejná, pouze s pár změnami, jako u Citybusů od ev. č. 3330-.......

5) Jediné co Citelis představuje je omlazení vzhledu tzv. facelift, který provádí po určitém čase jakákoliv automobilka. Především kvůli marketingu a stagnujícímu prodoji do doby než vyvine úplně nový vůz. Irisbus má nástupce Citybusu/Citelisu představit kolem roku 2007, kdy vstoupí v platnost norma EURO 5.

6) Další věcí, kterou se současný Citelis liší je motor s normou EURO 4 a protaženými okny ke střeše vozu.

Podtženo sečeteno:
Citelis je pouze omládlý Citybus a dovolím si tvrdit, že větších změn doznal Citybus při přechodu z normy EURO 2 na normu EURO 3, kdy se celý znízkopodlažnil a dostal úplně jiný motor od jiného výrobce - IVECO (od ev. č. 3330)

A ano Citelis tu je opravdu a opravdu jen na předváděčku, nikoliv jako zkušební provoz. A podle naprosto shodné výbavy s ostatními Citybusy, je zřejmé, že má Karosa v plánu tento vůz po předváděcích jízdách DP Praha odprodat. Otázkou zůstává, jestli tomu bude ještě letos nebo až příští rok nebo jestli vůbec.

Napsal: 10.8.2005 15:59
od jara
MOp píše:a cim se ten vnitrek lisi? to zase zmensili misto pro nohy, abych se tam konecne vubec nevesel? z venku je to opravdu jen facelift..
No já myslel spíše motor a elektroniku. Jinak pro cestujicí nic moc. A pro řidiče má to lepší klimatizaci. Fouká na řidiče :lol:

Pajda píše:Lepená okna = dražší autobus, dražší opravy a vyšší pevnost karoserie. Vliv na spotřebu je u městských busů nulový.
Počítač na spotřebu má dneska každý osobák, takže ...... leda by byla jiná řídící jednotka pro motor a tedy snad lepší emise.
Jinak v Praze se nějaká verze měřičů spotřeby domontovávala snad už do ŠL 11.
Počítačem jsme myslel takovou tu mašinku co potřebuje technik k tomu aby zjistil co tomu je. A lepená skla jsou srandovní třeba první okno za řidičem ze strany kde nejsou dveře je falešná vyklápěčka.

Napsal: 10.8.2005 13:41
od Pajda
Lepená okna = dražší autobus, dražší opravy a vyšší pevnost karoserie. Vliv na spotřebu je u městských busů nulový.
Počítač na spotřebu má dneska každý osobák, takže ...... leda by byla jiná řídící jednotka pro motor a tedy snad lepší emise.
Jinak v Praze se nějaká verze měřičů spotřeby domontovávala snad už do ŠL 11.

Napsal: 10.8.2005 13:11
od MOp
jara píše:NO má to uplně jinej vnitřek a jinou elektroniku. Dokonce je na to potřeba i jinej počítač. A pak to má už všechny okna lepená
a cim se ten vnitrek lisi? to zase zmensili misto pro nohy, abych se tam konecne vubec nevesel? z venku je to opravdu jen facelift..

Napsal: 10.8.2005 12:22
od jara
adam_r píše:
9001 píše:Není to trochu málo, 4 dny na zkoušení vozu.
Ono neni moc co zkouset. Je to porad ten stejny autobus, akorat trochu zamaskovany za jinymi svetly a dalsimi detaily. Z provozniho hlediska nic noveho.
NO má to uplně jinej vnitřek a jinou elektroniku. Dokonce je na to potřeba i jinej počítač. A pak to má už všechny okna lepená

Napsal: 10.8.2005 11:37
od Pajda
Je to obyčejný facelift, to dělá každá automobilka po pár letech. Nedávno např. Škodovka u Fabie.

Napsal: 10.8.2005 10:25
od adam_r
9001 píše:Není to trochu málo, 4 dny na zkoušení vozu.
Ono neni moc co zkouset. Je to porad ten stejny autobus, akorat trochu zamaskovany za jinymi svetly a dalsimi detaily. Z provozniho hlediska nic noveho.