Stránka 316 z 321
Napsal: 13.9.2005 16:12
od Martin
Tohle mě docela překvapilo:
Od 1.10. se v zavádí proklad v jízdním řádu autobusu a vlaku... Konkrétně jde o linky 204/244 a příměstské vlaky v úseku Smíchov-Radotín, díky čemuž se také prodlužují intervaly na zmíněných bus-linkách. Docela zajímavý tah, pokud bude ovšem dostatečně propagován...
Napsal: 11.9.2005 11:59
od Ondra.H
Martin píše:K 1.10. se mění trasy linek 133 a 207. Linka 207 bude zkrácena do trasy Florenc-Ohrada a v provozu bude v PD od šesti, v sobotu od sedmi a v neděli až od třinácti hodin. Na Staroměstskou bude náhradou prodloužena linka 133.
PS: Nevíte někdo o osudu vyřazeného kačerovského vozu 6068? V pátek byl již bez ev. čísel odstaven na Břevnovské...
6068 je autoškola DP
Napsal: 10.9.2005 22:22
od Martin
K 1.10. se mění trasy linek 133 a 207. Linka 207 bude zkrácena do trasy Florenc-Ohrada a v provozu bude v PD od šesti, v sobotu od sedmi a v neděli až od třinácti hodin. Na Staroměstskou bude náhradou prodloužena linka 133.
PS: Nevíte někdo o osudu vyřazeného kačerovského vozu 6068? V pátek byl již bez ev. čísel odstaven na Břevnovské...
Napsal: 01.9.2005 12:22
od Béďa Trávníček
Afenot píše:Aha, děkuju za vysvětlení, ale těch řidičů utratim víc
, na jeden autobus jsou minimálně dva řidiči, ne??
No nevím, ale 3*2=6 a 2*2=4. Takže ubydou dva řidiči, pokud dva kloubáci nahradí tři klasické...
Napsal: 01.9.2005 10:50
od Afenot
Ondrys píše:Afenot píše:
Platit řidiče se bude muset tak jako tak, ne?? A najeté km taky...
Nebo to zas nechápu??
Místo 3 klasických autobusů, pojedou třeba jen dvo klobusy, takže šetříš za mzdu jednoho řidiče a za kilometry, ale kapacita je stejná (jen jsou delší intervaly).
Aha, děkuju za vysvětlení, ale těch řidičů utratim víc
, na jeden autobus jsou minimálně dva řidiči, ne??
Napsal: 01.9.2005 10:46
od Ondrys
Afenot píše:7036 píše:V budoucnu se spíše počítá s náhradou standardních vozů kloubovými - neochota platit řidiče a najeté km.
Platit řidiče se bude muset tak jako tak, ne?? A najeté km taky...
Nebo to zas nechápu??
Místo 3 klasických autobusů, pojedou třeba jen dvo klobusy, takže šetříš za mzdu jednoho řidiče a za kilometry, ale kapacita je stejná (jen jsou delší intervaly).
Napsal: 01.9.2005 10:40
od Afenot
7036 píše:V budoucnu se spíše počítá s náhradou standardních vozů kloubovými - neochota platit řidiče a najeté km.
Platit řidiče se bude muset tak jako tak, ne?? A najeté km taky...
Nebo to zas nechápu??
Napsal: 01.9.2005 10:29
od 7036
V budoucnu se spíše počítá s náhradou standardních vozů kloubovými - neochota platit řidiče a najeté km.
Napsal: 31.8.2005 19:18
od Tonda Ježek
Já vim, že už to je dávno, ale uvedl jsem to zde, jako reakci na vyřazování busů. A vzpomněl jsem si na to díky tomu, že jsem dneska okolo něj chodil
Napsal: 31.8.2005 16:36
od Tombus
Napsal: 31.8.2005 16:22
od Tonda Ježek
A abych se vrátil k tématu, tak v Praze je vyřazen z pravidelného provozu City Bus ev. č. 3005. Slouží pro potřeby autoškoly a stojí v její učebně.
Napsal: 31.8.2005 16:16
od Tonda Ježek
Ondrys píše:
Inekon nevyrábí Astry, ale DPO-Inekon vyrábí Trio.
Trio je trochu vylepšená Astra
Napsal: 31.8.2005 15:05
od Ondrys
Tonda Ježek píše:Škodovka už pro Prahu tramvaje vyrábí a Inekon vyrábí Astry, které jsou Prahu nevhodné. Krnováky máme v Praze taky.
A když to tak vezmu, tak i v zahraničí se vyrábí NP tramvaje a docela o dost lepší, pravda, jsou poněkud dražší, ale pokud v ČR nejsme schopní udělat 100% NP tramvaj, tak by se aspoň mohla dát vyšší dotace na tramvaje ze zahraničí, než na Poršetru, která 100% NP nebude.
Ano v zahraničí se samozřejmě vyrábí nízkopodlažní tramvaje, ale jsou o hodně více dražší (Kombina sice nebyly drahý, ale jak dopadli víme všichni...). Navíc Praha má tak trochu specifické podmínky, takže tramvaje musí splňovat určité podmínky. V zadání výběrového řízení nebyla podmínka 100% nízkopodlažní tramvaje.
Inekon nevyrábí Astry, ale DPO-Inekon vyrábí Trio.
Nejsem si jistý že zahraniční tramvaje jsou o hodně dražší, viz. DM 4/2004 str. 7 : tramvaje K4500 pro Köln stojí 60 milionů Kč kus, a to je ještě obousměrná což ji prodražuje. Navíc má otočné podvozky. Jinak každé město má svoje specifické podmínky, a věřím tomu že každý výrobce může přinést odpověď.
Napsal: 31.8.2005 13:30
od Tonda Ježek
Afenot píše:Tonda: No dobře, ale pokud vím, tak u nás tramvaje určitě vyrábí Škodovka a Inekon, a "vyrábí" tramvaje i KOS Krnov, když už to tak vezmu, myslím, že by byli schopní udělat novou T3LF s použitím podvozků Komfor.
Škodovka už pro Prahu tramvaje vyrábí a Inekon vyrábí Astry, které jsou Prahu nevhodné. Krnováky máme v Praze taky.
A když to tak vezmu, tak i v zahraničí se vyrábí NP tramvaje a docela o dost lepší, pravda, jsou poněkud dražší, ale pokud v ČR nejsme schopní udělat 100% NP tramvaj, tak by se aspoň mohla dát vyšší dotace na tramvaje ze zahraničí, než na Poršetru, která 100% NP nebude.
Ano v zahraničí se samozřejmě vyrábí nízkopodlažní tramvaje, ale jsou o hodně více dražší (Kombina sice nebyly drahý, ale jak dopadli víme všichni...). Navíc Praha má tak trochu specifické podmínky, takže tramvaje musí splňovat určité podmínky. V zadání výběrového řízení nebyla podmínka 100% nízkopodlažní tramvaje.
Napsal: 30.8.2005 22:44
od Afenot
Tonda: No dobře, ale pokud vím, tak u nás tramvaje určitě vyrábí Škodovka a Inekon, a "vyrábí" tramvaje i KOS Krnov, když už to tak vezmu, myslím, že by byli schopní udělat novou T3LF s použitím podvozků Komfor.
A když to tak vezmu, tak i v zahraničí se vyrábí NP tramvaje a docela o dost lepší, pravda, jsou poněkud dražší, ale pokud v ČR nejsme schopní udělat 100% NP tramvaj, tak by se aspoň mohla dát vyšší dotace na tramvaje ze zahraničí, než na Poršetru, která 100% NP nebude.