Stránka 318 z 321

Napsal: 28.8.2005 23:02
od Afenot
9001 píše:
jara píše: Znova se tu má zastavit na DOD a pak snad tu má i zůstat delší dobu na ježdění. Ale kdy normálně to nevím nejsou peníze
Podle mě se dočkáme prvního Citelisu,až se začnou hromadně vyřazovat Citybusy první série.
Vysvětli mi, proč by se vyřazovaly citybusy, když se nedovyřadily Karosy řady 700.. :roll:

Napsal: 28.8.2005 21:02
od Tom
9001 píše:
jara píše: Znova se tu má zastavit na DOD a pak snad tu má i zůstat delší dobu na ježdění. Ale kdy normálně to nevím nejsou peníze
Podle mě se dočkáme prvního Citelisu,až se začnou hromadně vyřazovat Citybusy první série.
myslím že to bude už příští rok... nicméně hromadně se budou vyřazovat spíše staré karosy :lol:

Napsal: 28.8.2005 20:32
od 9001
jara píše:
Afenot píše:7036: aha, díky
Jinak, kdy do Prahy příjde první Citelis? Bude mít citelisácký panel řízení nebo klasický citybusácký??
Znova se tu má zastavit na DOD a pak snad tu má i zůstat delší dobu na ježdění. Ale kdy normálně to nevím nejsou peníze
Podle mě se dočkáme prvního Citelisu,až se začnou hromadně vyřazovat Citybusy první série.

Napsal: 28.8.2005 20:21
od jara
Afenot píše:7036: aha, díky
Jinak, kdy do Prahy příjde první Citelis? Bude mít citelisácký panel řízení nebo klasický citybusácký??
Znova se tu má zastavit na DOD a pak snad tu má i zůstat delší dobu na ježdění. Ale kdy normálně to nevím nejsou peníze

Napsal: 28.8.2005 18:04
od Afenot
7036: aha, díky
Jinak, kdy do Prahy příjde první Citelis? Bude mít citelisácký panel řízení nebo klasický citybusácký??

Re: Nádraží Braník

Napsal: 28.8.2005 17:49
od 7036
Afenot píše:
Honzík píše:Večerní jízdní řád 106,121 v So, Ne a sv. je 04,24,44 úplně shodně žádné mezi po 10min.
Odkud ale? Z Nádraží Braník je to jedno, každá jede až na Novodvorskou jinudy.
No vzhledem k několika výlukám okolo Vavřenovy jedou poměrně dlouhý úsek spolu...

Napsal: 28.8.2005 16:19
od Afenot
Jinak, pro zájemce autobusů. Linka 167 má velmi zajímavou jednosměrnou výluku mezi Sídlištěm Homolka a otlářka. Projíždí sídlištěm Homolka. Jestli máte záem o foto, tak - http://www.mestskadoprava.sk/galeria/ca ... at:322|AND

Jinak taky u příležitosti 80-ti let pražských autobusů vyšla knížka Pražské autobusy 1925 - 2005. Docela povedená a na některých fotkách jsou i tramvaje :)

Re: Nádraží Braník

Napsal: 28.8.2005 16:01
od Afenot
Honzík píše:Večerní jízdní řád 106,121 v So, Ne a sv. je 04,24,44 úplně shodně žádné mezi po 10min.
Odkud ale? Z Nádraží Braník je to jedno, každá jede až na Novodvorskou jinudy.

Nádraží Braník

Napsal: 28.8.2005 11:41
od Honzík
Večerní jízdní řád 106,121 v So, Ne a sv. je 04,24,44 úplně shodně žádné mezi po 10min.

Napsal: 10.8.2005 19:06
od jara
Tonda Ježek píše:Ty menší nákupy autobusů jsou také způsobeny celkovým omlazením vozového parku v předchozích letech. Takže si nemyslím, že by to byla až tak otázka peněz. Prostě už nejsou tolik potřeba.
No snad se dostane už i na tramvaje více peněz :lol: :lol: I když tam to nené moc o penězích

Napsal: 10.8.2005 18:26
od Tonda Ježek
Ty menší nákupy autobusů jsou také způsobeny celkovým omlazením vozového parku v předchozích letech. Takže si nemyslím, že by to byla až tak otázka peněz. Prostě už nejsou tolik potřeba.

Napsal: 10.8.2005 17:34
od Tom
jara píše:
m@rtin píše:jara:
1) Okna lepená má už Citybus 3004 a po něm všechny ostatní. Jen zadní a přední okan jsou v gumě tak jako u Citelisu.

2) .........
Je to možné nechci se hádat. Ale mluvil jsme s člověkěm v karose a ten říkal že Praha nemá peníze a už autobusy nechce kupovat. A po včerejší debatě s řidičem který s citelisem ted jezdí říkal že to také tak vidí. Tak nevím a jak jsem psal vnitřek je v podstatě stejný až na kabinu ta je dost jiná. Jinak takto lepené skla jsou ted nové a to vím už z karosy. Takové to barvy měla už všechna vozidla v 80.letech dodavané do různých DP. Jen praha si nechala tento lak.
Příští rok se budou busy kupovat ale míň. Slyšel sem o 20KbN a 50SdN.

Napsal: 10.8.2005 16:15
od jara
m@rtin píše:jara:
1) Okna lepená má už Citybus 3004 a po něm všechny ostatní. Jen zadní a přední okan jsou v gumě tak jako u Citelisu.

2) .........
Je to možné nechci se hádat. Ale mluvil jsme s člověkěm v karose a ten říkal že Praha nemá peníze a už autobusy nechce kupovat. A po včerejší debatě s řidičem který s citelisem ted jezdí říkal že to také tak vidí. Tak nevím a jak jsem psal vnitřek je v podstatě stejný až na kabinu ta je dost jiná. Jinak takto lepené skla jsou ted nové a to vím už z karosy. Takové to barvy měla už všechna vozidla v 80.letech dodavané do různých DP. Jen praha si nechala tento lak.

Napsal: 10.8.2005 16:03
od m@rtin
jara:
1) Okna lepená má už Citybus 3004 a po něm všechny ostatní. Jen zadní a přední okan jsou v gumě tak jako u Citelisu.

2) Vnitřek to úplně jiný nemá! Má ho nachlup naprosto stejný jako předchozí Citybusy 3431-3478 nebo klouby 6533-6552

3) Počítač na Citelis lze užít úplně stejný jako na předchozí Citybusy

4) Elektronika je stejná, pouze s pár změnami, jako u Citybusů od ev. č. 3330-.......

5) Jediné co Citelis představuje je omlazení vzhledu tzv. facelift, který provádí po určitém čase jakákoliv automobilka. Především kvůli marketingu a stagnujícímu prodoji do doby než vyvine úplně nový vůz. Irisbus má nástupce Citybusu/Citelisu představit kolem roku 2007, kdy vstoupí v platnost norma EURO 5.

6) Další věcí, kterou se současný Citelis liší je motor s normou EURO 4 a protaženými okny ke střeše vozu.

Podtženo sečeteno:
Citelis je pouze omládlý Citybus a dovolím si tvrdit, že větších změn doznal Citybus při přechodu z normy EURO 2 na normu EURO 3, kdy se celý znízkopodlažnil a dostal úplně jiný motor od jiného výrobce - IVECO (od ev. č. 3330)

A ano Citelis tu je opravdu a opravdu jen na předváděčku, nikoliv jako zkušební provoz. A podle naprosto shodné výbavy s ostatními Citybusy, je zřejmé, že má Karosa v plánu tento vůz po předváděcích jízdách DP Praha odprodat. Otázkou zůstává, jestli tomu bude ještě letos nebo až příští rok nebo jestli vůbec.

Napsal: 10.8.2005 15:59
od jara
MOp píše:a cim se ten vnitrek lisi? to zase zmensili misto pro nohy, abych se tam konecne vubec nevesel? z venku je to opravdu jen facelift..
No já myslel spíše motor a elektroniku. Jinak pro cestujicí nic moc. A pro řidiče má to lepší klimatizaci. Fouká na řidiče :lol:

Pajda píše:Lepená okna = dražší autobus, dražší opravy a vyšší pevnost karoserie. Vliv na spotřebu je u městských busů nulový.
Počítač na spotřebu má dneska každý osobák, takže ...... leda by byla jiná řídící jednotka pro motor a tedy snad lepší emise.
Jinak v Praze se nějaká verze měřičů spotřeby domontovávala snad už do ŠL 11.
Počítačem jsme myslel takovou tu mašinku co potřebuje technik k tomu aby zjistil co tomu je. A lepená skla jsou srandovní třeba první okno za řidičem ze strany kde nejsou dveře je falešná vyklápěčka.