Mám podobné info. Nicméně dnes na 130 (mimochodem 5 kočárů v SORce) se díky PROBO na Beroun nezdařilo na Butovicích ZC a chudám mamina s dvojčaťákem nevěděla jak z toho ven. (na chodník nedosáhla a na ulici to je moc vysoko) Takže výhoda vysoké podlahy je v riti, stejně musela požádat muže o podporu.Fořtík píše:K nezajíždění k obrubníku - mám tu informaci jenom od jednoho kolegy od JPA a nevím, jestli se zakládá na pravdě, ale v případě problému s koly (např. proražení) se na takovou událost nevztahuje pojistka na škodu způsobenou zaměstnavateli. Takže když se podívám, co stojí guma na auto, tak docela chápu postoj co by se nahamál.
Chování zaměstnanců DP
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Chování zaměstnanců DP
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
K nezajíždění k obrubníku - mám tu informaci jenom od jednoho kolegy od JPA a nevím, jestli se zakládá na pravdě, ale v případě problému s koly (např. proražení) se na takovou událost nevztahuje pojistka na škodu způsobenou zaměstnavateli. Takže když se podívám, co stojí guma na auto, tak docela chápu postoj co by se nahamál. Ale jak říkám, je to jenom od jednoho člověka a už starší informace. Další věc je ta, o které MMM píše - když lidi stojí jak telata až u obrubníku, tak je neproveditelné k tomu samému obrubníku přistavit autobus.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Pardón, já jsem nevěděl, že na nočních zrušili tzv. garantované návaznosti/přestupy = je naprosto jedno, že spoj jede s více jak přijatelným (179s) zpožděním, protože návazný spoj vždy počká, na ten další atd. - vše ovšem řešeno přes PD se sníženým počtem sloužících proti denní době.9001 píše:MM: Zase na to jdeš moc politicky.
Sorry ale je fakt prasárna ujet někde při intervalu hodina a ještě ve 3 ráno kdy opravdu nemáš kam spěchat. Sry.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
MM: Zase na to jdeš moc politicky.
Sorry ale je fakt prasárna ujet někde při intervalu hodina a ještě ve 3 ráno kdy opravdu nemáš kam spěchat. Sry.
Sorry ale je fakt prasárna ujet někde při intervalu hodina a ještě ve 3 ráno kdy opravdu nemáš kam spěchat. Sry.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Rashid: 1.) Najíždění BUS do zastávek - když stojí čekající kaštanstvo blíže jak 0,5m od nástupní hrany, tak je nebezpečno najíždět s BUS k hraně, protože předním převysem (a zrcátkem na něm) to kaštanstvo bude sejmuto
2.) rozbité sklo (vylitý nápoj) ve voze DPP
a) Nevím, že by řidiči BUS DPP měli dnes košťata ve vozech = nemá možnost to odstranit (+ pokud to bylo, jak píšeš, v zadní části ani o tom nemusel vědět)
b) Když řidič takovým situacím předchází pomocí napomenutí kaštanstva porušujícího SPP a PŘ, tak často dopadá jako kolega na jehož rozhovor v DP KONTAKTU jsem nechal odkaz v mém předešlém příspěvku (těsně před tvým) v tomto vlákně.
Případně dopadá jako já - který při zjištění (ovšem skutečně nemám šanci ani v 15T plné kamer spozorovat vše) události, jež výrazně ohrozila bezpečnost provozu (či cestujících ve voze - např. to vylití pití) za trest hříšníka vykazuji, ale když je tvrdohlavý a vůz opustit nechce, tak PD se za mne nepostaví - naopak mne zesměšní mezi cestujícími ve voze i kolegy! Proto mnoho řidičů neřeší co je osobně skutečně nepálí = pojedou třeba s l.11 křižovatkou Vinice ZC (od zastávky Voz. Strašnice k zastávce Vinice) těsně podél malé řetězové nehody tří OA zasahující do pravého kolejového oblouku pojížděného l.26 a své zjištění této neprůjezdnosti TT na PD nenahlásí. Přitom v opačném případě se může podařit zprůjezdnění TT ještě před příjezdem TRAM potřebující právě zablokovanou kolej (a ještě navíc nakonec možná bude kupodivu, tak jako já v oné nedávné situaci, pochválen přítomnou DK, právě protože to přispěje k zajištění pravidelnosti MHD a mnozí jiní by to ve stejné situaci právě neudělali).
3.) Ujetí ze zastávky:
a) když vidím dobíhající a nejsem zpožděný + přede mnou není "utíkající" volno na SSZ, tak osobně čekám - respektive se o to snažím
b) je mnoho "slepých úhlů" v nichž dobíhající nemá řidič šanci vidět
c) je ovšem blbé, když kaštanstvo vidí, že řidič jednou čeká na hezkou slečnu a podruhé pro něj "neatraktivní osobě" (muži či staré paní) ujede - a to když v obou případech šli/běželi tak, že je vidět musel.
2.) rozbité sklo (vylitý nápoj) ve voze DPP
a) Nevím, že by řidiči BUS DPP měli dnes košťata ve vozech = nemá možnost to odstranit (+ pokud to bylo, jak píšeš, v zadní části ani o tom nemusel vědět)
b) Když řidič takovým situacím předchází pomocí napomenutí kaštanstva porušujícího SPP a PŘ, tak často dopadá jako kolega na jehož rozhovor v DP KONTAKTU jsem nechal odkaz v mém předešlém příspěvku (těsně před tvým) v tomto vlákně.
Případně dopadá jako já - který při zjištění (ovšem skutečně nemám šanci ani v 15T plné kamer spozorovat vše) události, jež výrazně ohrozila bezpečnost provozu (či cestujících ve voze - např. to vylití pití) za trest hříšníka vykazuji, ale když je tvrdohlavý a vůz opustit nechce, tak PD se za mne nepostaví - naopak mne zesměšní mezi cestujícími ve voze i kolegy! Proto mnoho řidičů neřeší co je osobně skutečně nepálí = pojedou třeba s l.11 křižovatkou Vinice ZC (od zastávky Voz. Strašnice k zastávce Vinice) těsně podél malé řetězové nehody tří OA zasahující do pravého kolejového oblouku pojížděného l.26 a své zjištění této neprůjezdnosti TT na PD nenahlásí. Přitom v opačném případě se může podařit zprůjezdnění TT ještě před příjezdem TRAM potřebující právě zablokovanou kolej (a ještě navíc nakonec možná bude kupodivu, tak jako já v oné nedávné situaci, pochválen přítomnou DK, právě protože to přispěje k zajištění pravidelnosti MHD a mnozí jiní by to ve stejné situaci právě neudělali).
3.) Ujetí ze zastávky:
a) když vidím dobíhající a nejsem zpožděný + přede mnou není "utíkající" volno na SSZ, tak osobně čekám - respektive se o to snažím
b) je mnoho "slepých úhlů" v nichž dobíhající nemá řidič šanci vidět
c) je ovšem blbé, když kaštanstvo vidí, že řidič jednou čeká na hezkou slečnu a podruhé pro něj "neatraktivní osobě" (muži či staré paní) ujede - a to když v obou případech šli/běželi tak, že je vidět musel.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 09.8.2009 20:10
- Bydliště: V Bubenči tam kde postavili pár metrů kolejí, zničili vše, utratili miliardy a nyní tleskají jako kd
Re: Chování zaměstnanců DP
Častým problémem hraničícím až s leností či naschválem se setkávám u řidičů autobusů.
Pro některé řidiče je velkým problémem zajet do zastávky až ke kraji.
Samozřejmě někdy to podmínky nedovolují a nebudeme bazírovat na vzdálenosti typu hrana-hrana. Ale zastavit 50 cm od krajnice nebo nezajet vůbec ke kraji je megaprasárna.
K čemu pak potom jsou nízkopodlažní busy, když do nich musí cestující doslova skákat či provádět jiné gymnastické cviky.Myslel jsem, že mají usnadnit nastupování. Sám chodím o berli a vím jaké to je škrábat se do busu. Dál bych rád všechny seznámil s opravdovým řidičem-volem na lince 515.Číslo autobusu: 4094.Sobota 3:22. Začalo to na Hradčanské, kde je bezproblémový vjezd do zastávky, ale on to zaparkoval půl metru od hrany, aniž by se nějak snažil zajeti ke krajnici.Když jsem nastoupil našel jsem na podlaze několik kusů skleněných střepů od rozbitých skleniček od vína. Ten vylitý nápoj ani tolik neřeším. Ale ty střepy, nebyly to ty tenkostenné.Část jich byla vzadu na plošině na podlaze a zbytek jako past ležel na prvním schodě rovněž zadních dveří. Ideální pro nepříjemné zranění. Řidič je povinen udržovat vozidlo v pořádku, ale tenhle se na to prostě vykašlal.A to jel prázdný z konečné. A aby toho nebylo málo ještě naschvál ujel dobíhajícímu cestujícímu na Sibiřském náměstí (kaštan nebyl žádný mlaďas ani bezdomovec) Další spoj této noční linky jede přesně až za hodinu. Tak přesně takové řidiče autobusu vůbec nepotřebujeme. Vše bude nabonzováno do příslušné
provozovny v Řepích. Doufám že dotyčný bude po právu odměněn za své skutky. Ještě že takových jako tenhle extrémní případ je cca půl procenta a ti slušní řidiči převažují.
Všem řidičům, kterým není za těžko zajet trochu ke krajnici děkuji a těm slušným zvlášť.
Pro některé řidiče je velkým problémem zajet do zastávky až ke kraji.
Samozřejmě někdy to podmínky nedovolují a nebudeme bazírovat na vzdálenosti typu hrana-hrana. Ale zastavit 50 cm od krajnice nebo nezajet vůbec ke kraji je megaprasárna.
K čemu pak potom jsou nízkopodlažní busy, když do nich musí cestující doslova skákat či provádět jiné gymnastické cviky.Myslel jsem, že mají usnadnit nastupování. Sám chodím o berli a vím jaké to je škrábat se do busu. Dál bych rád všechny seznámil s opravdovým řidičem-volem na lince 515.Číslo autobusu: 4094.Sobota 3:22. Začalo to na Hradčanské, kde je bezproblémový vjezd do zastávky, ale on to zaparkoval půl metru od hrany, aniž by se nějak snažil zajeti ke krajnici.Když jsem nastoupil našel jsem na podlaze několik kusů skleněných střepů od rozbitých skleniček od vína. Ten vylitý nápoj ani tolik neřeším. Ale ty střepy, nebyly to ty tenkostenné.Část jich byla vzadu na plošině na podlaze a zbytek jako past ležel na prvním schodě rovněž zadních dveří. Ideální pro nepříjemné zranění. Řidič je povinen udržovat vozidlo v pořádku, ale tenhle se na to prostě vykašlal.A to jel prázdný z konečné. A aby toho nebylo málo ještě naschvál ujel dobíhajícímu cestujícímu na Sibiřském náměstí (kaštan nebyl žádný mlaďas ani bezdomovec) Další spoj této noční linky jede přesně až za hodinu. Tak přesně takové řidiče autobusu vůbec nepotřebujeme. Vše bude nabonzováno do příslušné
provozovny v Řepích. Doufám že dotyčný bude po právu odměněn za své skutky. Ještě že takových jako tenhle extrémní případ je cca půl procenta a ti slušní řidiči převažují.
Všem řidičům, kterým není za těžko zajet trochu ke krajnici děkuji a těm slušným zvlášť.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Ty po mně kamenem… a ještě s koblihou?
Vyšlo č.6/2012 DP@Kontaktu - na str. 16 a 17 je článek s uvedeným názvem. Jedná se o rozhovor s řidičem BUS, který byl loni přes média cestující nařčen z napadení.
Paní vyvolal přestupkové řízení - řidič byl v něm "očištěn" a paní sama dostala pokutu 2 000Kč, páč byla uznána vinnou ze spáchání přestupku proti občanskému soužití.
Vyšlo č.6/2012 DP@Kontaktu - na str. 16 a 17 je článek s uvedeným názvem. Jedná se o rozhovor s řidičem BUS, který byl loni přes média cestující nařčen z napadení.
Paní vyvolal přestupkové řízení - řidič byl v něm "očištěn" a paní sama dostala pokutu 2 000Kč, páč byla uznána vinnou ze spáchání přestupku proti občanskému soužití.
Re: Chování zaměstnanců DP
MMM - tentokrát musím napsat jen jediné a to ještě zvýraznit, zlatá slova, hlavně na konci.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
9001: nechci se chvástat, ale mám k vozíčkářům 100% popsaný přístup.
Určitě protože si, díky mé rodinné zkušenosti (již nežijící děda z matčiny strany pár roků před důchodem po mrtvičce a následných dalších zdravotních problémech navždy oslepl), značně uvědomuji jak křehké je zdraví a kdykoliv kdokoliv může nějak ochrnout a poté potřebovat pomocí okolí usnadňovat život (ovšem na druhou stranu nerad vidí a přijímá od okolí soucit).
Určitě protože si, díky mé rodinné zkušenosti (již nežijící děda z matčiny strany pár roků před důchodem po mrtvičce a následných dalších zdravotních problémech navždy oslepl), značně uvědomuji jak křehké je zdraví a kdykoliv kdokoliv může nějak ochrnout a poté potřebovat pomocí okolí usnadňovat život (ovšem na druhou stranu nerad vidí a přijímá od okolí soucit).
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Včera jsem jel na lince 7 wanou a musím poslat velkou pochvalu na řidiče. Velmi zdvořilý přístup k paní na elektrickém vozíku. Ihned pozdravil, zjistil kde paní bude vystupovat, poradil ji jak se dostane kam potřebuje. Při výstupu i vozík přidržel. Pánové tenhle člověk dokáže udělat DP dobrý obraz.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Chování zaměstnanců DP
Kterou z několika nahrávek máš na mysli? Jaká štvanice? Jen se přeci ukazuje, jak má (nebo že by nemá?) vypadat relace mezi řidičem a dispečery. ("ale já" se tam nikde nevyskytuje a určitě tam je jen samé "ano" a "rozumím").Filip píše:Tak ten únik nahrávky komunikace mezi MMM a PD je žalostné selhání DP a smrdí to štvanicí proti aktivnímu člověku. Je děs, jaké praktiky používají proti řidičům. Ale asi bohužel není moc možností, jak se bránit. Rozhodně si to nenechat líbit a řešit s odbory.
Re: Chování zaměstnanců DP
Tak ten únik nahrávky komunikace mezi MMM a PD je žalostné selhání DP a smrdí to štvanicí proti aktivnímu člověku. Je děs, jaké praktiky používají proti řidičům. Ale asi bohužel není moc možností, jak se bránit. Rozhodně si to nenechat líbit a řešit s odbory.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
MMM:Co mi tím chceš dokázat? Jenom další důkaz jak OO dokážou u DPP sebevětšího debila.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Chování zaměstnanců DP
MM-Mikulovsky píše:PS: Vím, že toto (ani ten původně na 2. školení zařazený rozhovor s PD) není první případ, kdy nadřízení štvou kolegy řidiče proti mne - protože v základu mám pravdu (jen ji často prezentuji nevhodnou formou), ale jim to přidělává práci a to oni nemají rádi a tak se snaží tím štvaním:
1.) mne odradit od dalšího přidělávání jim práce
2.) odradit ostatní kolegy řidiče od toho, aby se vůbec kdy pokusili jim přidělávat práci - tím, že ukáží "dovol si to zkusit a mi tě také zesměšníme"
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
A) Jen POVINNOSTI = otročení (o nějž se JPT rozhodně snaží)!9001 píše:MM: Demokracie = práva a POVINOSTI. Ty opravdu plníš své povinnosti na 100%? Pochybuji.
..... At chceš nebo ne, tak tímhle přístupem to dotáhneš tak na pracák... A upřímně čekám, kdy k tomu dojde. Jak se tu psalo, tak na řidiče se hlásí lidí pořád dost.
B) Člověk jako takový není dokonalý = nikdo není bezchybný a tedy ani já, ale:
1.) Za letošek jsem měl určitě minimálně 10 x DK a jen jednou jedinkrát se jim nelíbilo mé projetí "čerstvého" stůj - podal jsem nesouhlas, s oznámením, že jsem schopen dodat videozáznam z oné situace (a ten jsem předal rovnou OO) a je již dlouhou dobu "ticho po pěšině" = "zahráli to do autu"
2.) Snažím se plnit své povinosti co nejlépe:
a) např. za předjetí na KB jsem nebyl ani napomenut -natož aby mi strhli za něj prémie- ani nepamatuji
b) závady na TT (jak mne D1/2 nařizuje) hlásím PD - jako nedávno chybějící zrcadlo na úrovni půlky zastávky Průběžná DC.
C) Na pracák za aktivnost No to si piš, že bych si to rozhodně nenechal líbit!