Chování zaměstnanců DP
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Tak už pomalu finišuji na toto téma, takže se jen vyjádřím takto: Když to tak čtu, pak už chápu, proč jsou svačináři, kteří nám předělají vše i ten jízdní řád. Protože jim z pohledu bezpečnosti nesedí, kde ho mám umístěný. Howgh.
PS: s tíma přestávkama oddělením od vozu to bylo asi všelijak, nikdo neznáme pravdu, ani já nechci tvrdit, že moje je 100% pravda a takhle to bylo. Znáte mě, do OO si vždycky rád rejpnu.
PS: s tíma přestávkama oddělením od vozu to bylo asi všelijak, nikdo neznáme pravdu, ani já nechci tvrdit, že moje je 100% pravda a takhle to bylo. Znáte mě, do OO si vždycky rád rejpnu.
Re: Chování zaměstnanců DP
Koukám, že někteří jste opravdu "machři". Ono i na velké dráze je střídání na ose a nedělá se z toho věda jak někteří zdejší. Nejhorší že, že tito "machři" si myslí jak se všemi vydupali a nevidí už, že vlastně to se*ou všem a pak se taky nemůžou divit, že lidi říkají nojo blbej švec.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Zdržovat na střídacím bodě, je de-bilita. Zkusit kolejovky a vypadnout co nejdřív pryč. Bezpečně dokážu na konečnou (nebo do vhodného místa) odvést tramvaj s minimálními úpravami, pohodlí můžu doladit na konečný. Kdo to nechápe, nemá za panelem co dělat...
Re: Chování zaměstnanců DP
Levé zrcátko považuji u tramvaje za důležité. Kolikrát mě někdo předjíždí zleva, tak vidím a přibrzdím, plus dobrá věc na křižovatkách i jinde, do levého zrcátka koukám často, stejně jako do toho pravého. Já se nebavím o pohodlnosti, ale o bezpečnosti. A na T6 se mi zrcátko na spřáhlo jednou velmi hodilo, plus je tam tuším ještě zrcátko na první dveře, což beru jako plus oproti jiným typům. Navíc mám vyjet tak, abych se cítil bezpečně a pokud možno měl přehled o tom, co se děje kolem mého vozu. A to s prominutím nevyřeším při střídání do jedné minuty. Pouze za předpokladu, že předchozí kolega měl nastavená tak zrcátka, že mi to naprosto vyhovuje na minimálně dojezd na konečnou. Bohužel kabinu po kuřákovi (kolegovi nebo cestujícím, popelníček ve voze) větrám až na konečné, stejně jako roletu, svačinu, tágo, rádio, kličku, klíče, vozovou knihu, štítek apod. řeším až na konečné a snažím se délku střídání minimalizovat.willyjeff píše:Levé zrcátko? U tramvaje? Copak jsme autobusy a vyjíždíme ze zastávkového zálivu? To mě překvapuje, že by to souviselo s bezpečností, ale budiž. Na T6 se používají i jiná zrcátka než ty na hrazdě? K čemu je mi nepřetržitý pohled na spřáhlo?Filip píše: Fajn, sedačka dejme tomu, pokud není na šroub (což je potom průser a seřízení takové sedačky i na konečné trvá i 10 minut). Ale zrcátko je už na déle (obzvlášť, když v něm vidím jenom přední dveře, plus ještě levé zrcátko, které jde taky hůř seřizovat), nedejbože seřizovat všechna zrcátka na T6. Roletu nebo tágo dovnitř si řeším na konečné. Ale stejně střídání a úkonům s tím spojených mi trvá minimálně 1-3 minuty. Plus ještě výměna informací od střídajícího kolegy, upozornění na zvláštnosti provozu apod. U
Ne, je to furt dokola. Bezpečnost a pohodlnost. Taky bych mohl čekat, až se kabina vyvětrá po kuřákovi, že mě jeho zápach obtěžuje od řízení (a to kolikrát festovně, že nadávám jak špaček).
Proti střídaným pauzám nebojuji, neboť hlavou zeď neprorazím. Prostě to tak někdo vymyslel, mě se nikdo na to neptal, je třeba se s tím smířit.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Jinak tohle se zde řešilo už před pár lety: viewtopic.php?p=160692#p160692
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Levé zrcátko? U tramvaje? Copak jsme autobusy a vyjíždíme ze zastávkového zálivu? To mě překvapuje, že by to souviselo s bezpečností, ale budiž. Na T6 se používají i jiná zrcátka než ty na hrazdě? K čemu je mi nepřetržitý pohled na spřáhlo?Filip píše: Fajn, sedačka dejme tomu, pokud není na šroub (což je potom průser a seřízení takové sedačky i na konečné trvá i 10 minut). Ale zrcátko je už na déle (obzvlášť, když v něm vidím jenom přední dveře, plus ještě levé zrcátko, které jde taky hůř seřizovat), nedejbože seřizovat všechna zrcátka na T6. Roletu nebo tágo dovnitř si řeším na konečné. Ale stejně střídání a úkonům s tím spojených mi trvá minimálně 1-3 minuty. Plus ještě výměna informací od střídajícího kolegy, upozornění na zvláštnosti provozu apod. U
Ne, je to furt dokola. Bezpečnost a pohodlnost. Taky bych mohl čekat, až se kabina vyvětrá po kuřákovi, že mě jeho zápach obtěžuje od řízení (a to kolikrát festovně, že nadávám jak špaček).
Re: Chování zaměstnanců DP
willyjeff píše:Při střídání si ale nemáme seřizovat veškere vybavení do puntíku, jak nám to vyhovuje, ale do bezpečné polohy. Takže mícháte jabka s hruškama. Nevejdete se za panel, odsuňte si sedačku (úkon na 0,5s). Nedosáhnete na pedály, dejte si sedačku dolu. Nevidíte přes panel před sebe, dejte si sedačku výš. Do zrcátka bouchněte a jedem. To je přesně ono, nerozeznáváte rozdíl mezi "Bezpečností" a "Pohodlností" a násilně to mícháte do sebe. Pak se chcete vymlouvat na to, že když něco někde orvete, tak za to může sedačka, která není tipťop.Filip píše:Včera jsem na Hlaváku seřizoval zrcátka dvě minuty a další minutu mi trvalo si dát sedačku do dobré polohy pro mě. A to ještě na střídání si mám vyplnit štítek. Kdyby alespoň střídání bylo třeba na konečných, jako to mají kolegové od autobusů.
Přestávky na 9 a 22 bych hnal přes odbory. Jo někdy se stane, že sedačka i zrcátka vyhovují mě a to je radost. Ale spíš je to tak, že prostě strávím nějakou minutu seřizováním těchto důležitých věcí. A nehledím na to, kde to dělám, když nemám ideálně nastavená zrcátka a sedačku, tak nejedu. Prostě bezpečnost nade vše, i kdybych měl za sebou kolonu tramvají, bohužel.
"Přestávky na 9 a 22 bych hnal přes odbory." no to se právě stalo a vzniklo z toho toto. OSPEA sama navrhla u linky 9 střídání oddělením od vozu, protože linka v polovičním intervalu byla tenkrát novinkou. Ještě mám v paměti článek na jejich stránkách o tom, jak se řidiči museli naučit **** za jízdy (byla tam i poutavá reportáž ze Sídliště Řepy), protože musí furt popojíždět a tak podnik souhlasil s výrokem, že "Popojíždění na konečné v kratším jak 15 minutovém intervau se nedá považovat za přestávku".
Jo, když se odd. JŘ odváží střídané svačiny zrušit (dělá se to občas při prázdninových JŘ během školního roku), to byste si měl vyslechnout tu bouři, že kolegáčkové nemají svačinu a stoji na konečný, kde není co si koupit...
Fajn, sedačka dejme tomu, pokud není na šroub (což je potom průser a seřízení takové sedačky i na konečné trvá i 10 minut). Ale zrcátko je už na déle (obzvlášť, když v něm vidím jenom přední dveře, plus ještě levé zrcátko, které jde taky hůř seřizovat), nedejbože seřizovat všechna zrcátka na T6. Roletu nebo tágo dovnitř si řeším na konečné. Ale stejně střídání a úkonům s tím spojených mi trvá minimálně 1-3 minuty. Plus ještě výměna informací od střídajícího kolegy, upozornění na zvláštnosti provozu apod. U
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Při střídání si ale nemáme seřizovat veškere vybavení do puntíku, jak nám to vyhovuje, ale do bezpečné polohy. Takže mícháte jabka s hruškama. Nevejdete se za panel, odsuňte si sedačku (úkon na 0,5s). Nedosáhnete na pedály, dejte si sedačku dolu. Nevidíte přes panel před sebe, dejte si sedačku výš. Do zrcátka bouchněte a jedem. To je přesně ono, nerozeznáváte rozdíl mezi "Bezpečností" a "Pohodlností" a násilně to mícháte do sebe. Pak se chcete vymlouvat na to, že když něco někde orvete, tak za to může sedačka, která není tipťop.Filip píše:Včera jsem na Hlaváku seřizoval zrcátka dvě minuty a další minutu mi trvalo si dát sedačku do dobré polohy pro mě. A to ještě na střídání si mám vyplnit štítek. Kdyby alespoň střídání bylo třeba na konečných, jako to mají kolegové od autobusů.
Přestávky na 9 a 22 bych hnal přes odbory. Jo někdy se stane, že sedačka i zrcátka vyhovují mě a to je radost. Ale spíš je to tak, že prostě strávím nějakou minutu seřizováním těchto důležitých věcí. A nehledím na to, kde to dělám, když nemám ideálně nastavená zrcátka a sedačku, tak nejedu. Prostě bezpečnost nade vše, i kdybych měl za sebou kolonu tramvají, bohužel.
"Přestávky na 9 a 22 bych hnal přes odbory." no to se právě stalo a vzniklo z toho toto. OSPEA sama navrhla u linky 9 střídání oddělením od vozu, protože linka v polovičním intervalu byla tenkrát novinkou. Ještě mám v paměti článek na jejich stránkách o tom, jak se řidiči museli naučit **** za jízdy (byla tam i poutavá reportáž ze Sídliště Řepy), protože musí furt popojíždět a tak podnik souhlasil s výrokem, že "Popojíždění na konečné v kratším jak 15 minutovém intervau se nedá považovat za přestávku".
Jo, když se odd. JŘ odváží střídané svačiny zrušit (dělá se to občas při prázdninových JŘ během školního roku), to byste si měl vyslechnout tu bouři, že kolegáčkové nemají svačinu a stoji na konečný, kde není co si koupit...
Re: Chování zaměstnanců DP
Řešit ponožky nebo rádio , to může jenom DPP Kdybych v létě neměl otevřenou kabinu, tak v té kabině se zaživa upeču. Až dá DPP klimatizaci do RP vozů, kabinu si zavřu. V létě jsem si vzal teploměr a na lince 7 po 13.hodině jsem měl krásných 52 stupňů.
Včera jsem na Hlaváku seřizoval zrcátka dvě minuty a další minutu mi trvalo si dát sedačku do dobré polohy pro mě. A to ještě na střídání si mám vyplnit štítek. Kdyby alespoň střídání bylo třeba na konečných, jako to mají kolegové od autobusů.
Přestávky na 9 a 22 bych hnal přes odbory. Jo někdy se stane, že sedačka i zrcátka vyhovují mě a to je radost. Ale spíš je to tak, že prostě strávím nějakou minutu seřizováním těchto důležitých věcí. A nehledím na to, kde to dělám, když nemám ideálně nastavená zrcátka a sedačku, tak nejedu. Prostě bezpečnost nade vše, i kdybych měl za sebou kolonu tramvají, bohužel.
Pokud někdo kontroluje při střídání blinkry, tak předpisy neporušuje. To je každého věc. Já osobně jedu s rizikem, že blinkry zkontroluji na konečné. A nebudu machrovat, že na střídání mi stačí 10-20 sekund. Není moje věc, že někdo vymyslel střídání na takových nevhodných místech jako je IPP, Anděl, Hradčanská. Snažím se nezdržovat, ale s ohledem na bezpečnost.
Včera jsem na Hlaváku seřizoval zrcátka dvě minuty a další minutu mi trvalo si dát sedačku do dobré polohy pro mě. A to ještě na střídání si mám vyplnit štítek. Kdyby alespoň střídání bylo třeba na konečných, jako to mají kolegové od autobusů.
Přestávky na 9 a 22 bych hnal přes odbory. Jo někdy se stane, že sedačka i zrcátka vyhovují mě a to je radost. Ale spíš je to tak, že prostě strávím nějakou minutu seřizováním těchto důležitých věcí. A nehledím na to, kde to dělám, když nemám ideálně nastavená zrcátka a sedačku, tak nejedu. Prostě bezpečnost nade vše, i kdybych měl za sebou kolonu tramvají, bohužel.
Pokud někdo kontroluje při střídání blinkry, tak předpisy neporušuje. To je každého věc. Já osobně jedu s rizikem, že blinkry zkontroluji na konečné. A nebudu machrovat, že na střídání mi stačí 10-20 sekund. Není moje věc, že někdo vymyslel střídání na takových nevhodných místech jako je IPP, Anděl, Hradčanská. Snažím se nezdržovat, ale s ohledem na bezpečnost.
Naposledy upravil(a) Filip dne 13.2.2015 17:08, celkem upraveno 1 x.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Já to celý chápu, bojujete proti střídání na trati tím, že buzerujete a ****** všechny okolo. Drtivá většina řidičů po vystřídání prostě upraví sedačku, postavení zrcátka a jede. Do 30 vteřin jsme hotoví, ale těma ty pohrdáš, protože jsme blbí a měli bysme dát hezky všem okolo dát najevo, jací jsme to machři, že jsme vůbec uráčili přijít na střídání. Měli bysme dostávat příplatek za střídání na trati, že? Asi bysme to měli mít jako autobusáci, kteří by se měli střídat jen na konečných, kdesi v tramtárii. A víš, že bych to tvojí sortě kolegů docela přál? Nejlépe, aby vokovičtí střídali v Hostivaři. To by byl ten pravej výstřik. Že přeháním? Ale to ty přece taky, když podporuješ ty idioty, který odstaví na trati tramvaj a jdou kontrolovat jestli jim svítí všechny blinkry. Těmahle podobnýma natruc akcema akorát poňoukáte všechny okolo, aby nám taky hezky něco natruc provedli.Bobik píše:Willyjeff - jo, to je přesně vono - nechat si s.át na hlavu. Pokud by to dělali všichni, ať už se jedná o dodržování předpisů, nebo rovnání zrcátek, mělo by to tak očividný výsledky, že by s tím někdo prostě musel něco dělat. Ostatně něco málo, co si vzpomínám, už se kdysi lehce zadařilo, když se pár lidí "seklo" a začalo si na IPP v klidu oblejzat tramvaj a vůbec přebírat vůz dle předpisů. Samozřejmě, že se okamžitě vyrojily kecy typu co to zas ty podělaný odporáři vymejšlej a jak "škoděj" všem že zdržujou, nicméně výsledek se dostavil třeba v podobně změny předpisů, že voz. knihu můžeš vyplňovat až na konečný a tak. A dokud si lidi neuvědoměj, že právě tímhle, tou snahou to "nějak udělat", hlavně "neškodit", si akorát kálej do vlastního hnízda a škoděj především sami sobě, tak se to nezmění.
Ano, jak píše Filip, většinou to máš nastavený během chvilky, ale někdy taky ne. A při vší úctě, ale když odjedu se špatně seštelovaným zrcátkem (budu teda muset víc natahovat hlavu) a díky tomu třeba na následující křižovatce někde něco orvu, tak kolega MF bude první, kdo mi to dá - oprávněně - sežrat, až to se mnou přijede sepsat. Takže vodsuď-podsuď.
A mimochodem, to "udělám pohodlí" je v uvozovkách záměrně, včetně tý vysvětlující závorky za tím, bo mi bylo jasný, že se toho někdo chytne. Že to budeš zrovna ty, a že budeš slovíčkařit, jsem teda fakt nečekal. Předpokládal jsem, že jsme normální a tudíž ručníčky, vlaječky, rádia, dresíčky a podobnej bordel za normální "uvelebení se" nepovažujem.
MF - jo, taky jsem se coby svačinář snažil na nic nešahat, pokud to jen šlo (když mi dyndyaj nohy 5 cm nad podlahou, se židlí holt hnout musím ). Ovšem na druhou stranu, prostě daň za střídaný pauzy, no. Ta tramvaj od Anděla přes Buranov zpět není tvoje, ale jeho. Tvoje je až zase od toho Anděla. Tak proč by si nemohl přendat JŘ, když je tak zvyklej?
Docela si myslím, že toho magůrka, co předemnou dneska u Jindřišský naschvál 2 minuty parkoval a pak na mě ukázal fakáče, taky asi minule někoho při parkování vyzvonil a vyblikal, tak si mě tedy musel vychutnat, aby mi to jako nandal. Já jsem mu to potěšení neudělal a ani trochu se nerozčilil, jen se na něj hezky usmíval
A natruc akce, když se předpisů držíte jen když se vám to hodí, jsou k hovnu. Každej vás pak utáhne na otevřený kabině, rádiu nebo nepředpisových ponožkách. Ale vy jste svého štěstí strůjci. Škodíte jen sami sobě.
Re: Chování zaměstnanců DP
A co velká svačina, bez tý ani ránu
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Svačiny mám vyjímečně, spíše když zobu zbylé šichty, ale také se snažím maximum věcí kmenovému neměnit.
Samozřejmě od svačinářů mám občas zkušenost opačnou, předělají co mohou, jinak rosvítí, kódování si raději dělám sám zadáním pouze do orientace předem. Případů nepřekódování svačinářem a kmeňák si toho nevšiml bylo dost!
Jinak co si vozí PeS:
- potah na sedačku (instaluji ihned, svačinářovi ponechám)
- potah na madlo (beru si ssebou)
- rádio SONY (instaluji až po svačině, resp. večer, kdy jž je rádio přijatelnější než ve špičce PD
- závěs (též až na tmu, jde o odrazy ve skle, ne o lidi, na T3 nepoužívám, na 15T jsem přestal, není potřeba, ovšem v KT je to nutnost, v T6 je to přinejmenším příjemné)
- stínítko na výstupek z rychloměrem (neodráží se diody na skle, při slunci zase vidím na kontrolky) v zásadě jsou to desky A5 které rozložím
- hrneček, lžičku, mýdlo
- za dob T3 i šroubovák a kleště, dnes již stačí nožík
- propisku, kličku, klíč na WC
Samozřejmě od svačinářů mám občas zkušenost opačnou, předělají co mohou, jinak rosvítí, kódování si raději dělám sám zadáním pouze do orientace předem. Případů nepřekódování svačinářem a kmeňák si toho nevšiml bylo dost!
Jinak co si vozí PeS:
- potah na sedačku (instaluji ihned, svačinářovi ponechám)
- potah na madlo (beru si ssebou)
- rádio SONY (instaluji až po svačině, resp. večer, kdy jž je rádio přijatelnější než ve špičce PD
- závěs (též až na tmu, jde o odrazy ve skle, ne o lidi, na T3 nepoužívám, na 15T jsem přestal, není potřeba, ovšem v KT je to nutnost, v T6 je to přinejmenším příjemné)
- stínítko na výstupek z rychloměrem (neodráží se diody na skle, při slunci zase vidím na kontrolky) v zásadě jsou to desky A5 které rozložím
- hrneček, lžičku, mýdlo
- za dob T3 i šroubovák a kleště, dnes již stačí nožík
- propisku, kličku, klíč na WC
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Chování zaměstnanců DP
Tenhle podobnej bordel já vůbec nevozím, takže odpadá vybalování i zabalování.Bobik píše:. Předpokládal jsem, že jsme normální a tudíž ručníčky, vlaječky, rádia, dresíčky a podobnej bordel za normální "uvelebení se" nepovažujem.
jo, taky jsem se coby svačinář snažil na nic nešahat, pokud to jen šlo (když mi dyndyaj nohy 5 cm nad podlahou, se židlí holt hnout musím ). Ovšem na druhou stranu, prostě daň za střídaný pauzy, no. Ta tramvaj od Anděla přes Buranov zpět není tvoje, ale jeho. Tvoje je až zase od toho Anděla. Tak proč by si nemohl přendat JŘ, když je tak zvyklej?
Jako svačinář se snažím o minimum změn, takže hlavně sedačka a zrcátka (pokud je to nezbytné). Na JŘ nesahám, to tu chvíli přežiju, a klíče se po použití snažím dát tam, kde jsem je vzal, aby je kolega nehledal. Stejně tak knihy: kde jsem je vzal, tam je vracím (i když já je na své tramvaji dávám třeba jinam).
Když střídám, tak je to podobné: hlavně sedačka a pokud je nutné zrcátko. Všechno ostatní postupně a časem.
Pamatuju, jak onehdá, když ještě l.3 jezdila na Lehovec a BP bylo na Palmovce, mi jeden "kolega" rozryl celou kabinu RP: nejen sedačku, zrcátko uvnitř a vpravo, ale i to malé vlevo; knihy hodil jinam, desky, JŘ, kýbl s pískem, tágo; zkrátka přestěhoval úplně všechno (snad jen na košťátko nesáhl) a jako bonbónek na konec hodil klíče dopředu před panel a div, že nevletěly do průduchu od kafáče, protože tam zrovna nebyl takový ten plastový nástavec, takže když je po 5 minutách celý zpocený našel, tak jeden klič už visel dovnitř. Takže to se mi zdálo jako trochu moc.
A na druhou stranu jako svačináři mi vadí, když kolega při BP opustí tramvaj jen s krabičkou cigaret a zapalovačem, a nechá veškerý bordel v kabině + bundu + batoh + 3 igelitky, a já si ani nemám kam odložit svoje věci, protože se do kabiny téměř nevejdu a ideálně bych měl řídit ve stoje s batohem na zádech.
Re: Chování zaměstnanců DP
podle mě může v tomto případě jít o překážku provozu na pozemních komunikacích, viz § 2 zákona o provozu na pozemních komunikacích:gabuliatko píše: To je někde ve vyhlášce?
ee) překážka provozu na pozemních komunikacích je vše, co by mohlo ohrozit bezpečnost nebo plynulost provozu na pozemních komunikacích...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Chování zaměstnanců DP
To je někde ve vyhlášce? Navštívil jsem hodně velkoměst a viděl jsem tam normální zastavit (kde to výslovně není zakázáno) a nechat spolujezdce vystoupit a nebo nastoupit. A že by to zrovna na světlech nešlo?vac254 píše:říká ti něco plynulost silničního provozu?
PS: U nás v panelákově naležato je u školy semafor bo přechod. Mamina zastaví (jedno jaká je barva - ne auta, ale světel) vystoupí, na jehlách dojde vzad, z kufru vyndá tašku do školy, otevře ratolesti, políbí ratolest, nasedá, odjíždí. No stress. Zajímavé to je, když někdo místní poměry neznaje začne maminu předjíždět a potká v protisměru auto. Protože kolona za maminou ihned zaplní mezeru a vše je v zatáčce, je couvání mezi kolonou a parkujícími auty náročné na čas.