I kdyby bylo, tak místa pro nekočárky jsou myslím v obou tramvajích srovnatelná.Pavel PS píše:Výborný názor! Jenom doufám, že Tě nepotkám, až pojedu se půlročním synem... I kdyby jsi měl na kufru další pořadí, kde máš jistotu, že ve voze již není místo pro kočárky obsazené???MM-Mikulovsky píše:...tak jako já v obdobných případech (pokud mám vysokopodlažní vůz a zejména, když za mnou jede NP) neuděluji povolení k nástupu s kočárkem, protože přepravce = řidič má dle vyhlášky MD - Přepravního řádu právo prohlásit vůz za obsazený.
Chování zaměstnanců DP
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Chování zaměstnanců DP
- Pavel PS
- Uživatel
- Příspěvky: 91
- Registrován: 31.1.2007 21:29
- Bydliště: tak už nejbližší vozovnou nejsou Střašidelnice, ani Pankrác, ale Kobylisy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Výborný názor! Jenom doufám, že Tě nepotkám, až pojedu se půlročním synem... I kdyby jsi měl na kufru další pořadí, kde máš jistotu, že ve voze již není místo pro kočárky obsazené???MM-Mikulovsky píše:...tak jako já v obdobných případech (pokud mám vysokopodlažní vůz a zejména, když za mnou jede NP) neuděluji povolení k nástupu s kočárkem, protože přepravce = řidič má dle vyhlášky MD - Přepravního řádu právo prohlásit vůz za obsazený.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
A zrovna naložení/vyložení kočárku přepravovaného jedinou dospělou osobou a navíc ještě s dalším malým capartem do VP TRAM zdrží víc než počkání na dojití i starých lidí k 2. stanicujícímu vlaku nebo jeho opakovanému stanicování u sloupku (byť to je přímo přikázáno D1/2 a potažmo SPP výslovně jen při výskytu nevidomých a lidí na invalidním vozíku).Fořtík píše:Tak zrovna toto je mi tak srdečně jedno...MM-Mikulovsky píše:neuděluji povolení k nástupu s kočárkem, protože přepravce = řidič má dle vyhlášky MD - Přepravního řádu právo prohlásit vůz za obsazený.
Bruslaři- 100% souhlas
Kočárky mimo vyhrazené místo - souhlasím v případě "vysokopodlažních částí" ne zcela či vůbe NP vozů.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
A tak zase pozor! Jsou dvě věci, na které jsem vysazenej - 1) bruslaři, 2) kočárek mimo určené místo. Dalších věcí jsem si nikdy nevšimnul.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Jeden kolega, který už je nejspíš dávno v důchodu tvrdil:
Dokud si nepřivedou do vozu lva nebo tygra, což by mě asi pokousalo, ať si vozí co chtěj :]
Dokud si nepřivedou do vozu lva nebo tygra, což by mě asi pokousalo, ať si vozí co chtěj :]
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Tak zrovna toto je mi tak srdečně jedno...MM-Mikulovsky píše:neuděluji povolení k nástupu s kočárkem, protože přepravce = řidič má dle vyhlášky MD - Přepravního řádu právo prohlásit vůz za obsazený.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
chemik: Zase se ukázalo, že snaha o zjednodušování vede k omylu/nepochopení.
Tvůj případ z Olšanských hřbitovů byl naprosto OK - tak jako já v obdobných případech (pokud mám vysokopodlažní vůz a zejména, když za mnou jede NP) neuděluji povolení k nástupu s kočárkem, protože přepravce = řidič má dle vyhlášky MD - Přepravního řádu právo prohlásit vůz za obsazený.
Tvůj případ z Olšanských hřbitovů byl naprosto OK - tak jako já v obdobných případech (pokud mám vysokopodlažní vůz a zejména, když za mnou jede NP) neuděluji povolení k nástupu s kočárkem, protože přepravce = řidič má dle vyhlášky MD - Přepravního řádu právo prohlásit vůz za obsazený.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Pánové, doufam, že se tomu nedivíte Vždyť se podívejte na metro. Jezdí v 90sec intervalu a má 5 vagónů. Stejně se najdou jedinci, co by se nejradši na eskalátorech zabili, aby to jejich metro stihli a dovedou se nacpat do neuvěřitelně narvaného vagónu proto, že to mají na výstupu blíž, ikdyž jiné vagóny jsou poloprázdné...Typický ovcovitý efekt Nevím jak jinak bych to nazval
Za další z této diskuze: to mě zaujal ten argument ohledně spěchu lidí s věkem 60+ a velmi omezenou pohyblivostí. Takže argumenty jsou vlastně dva. A) jsme moc mladí, aby jsme to pochopili (viz. cwapa v 2012-05-16 13:33) a B) protože jsou zapomětliví (viz. gabuliatko v 2012-06-07 11:45)? To mi nějak nesedí
Za další z této diskuze: to mě zaujal ten argument ohledně spěchu lidí s věkem 60+ a velmi omezenou pohyblivostí. Takže argumenty jsou vlastně dva. A) jsme moc mladí, aby jsme to pochopili (viz. cwapa v 2012-05-16 13:33) a B) protože jsou zapomětliví (viz. gabuliatko v 2012-06-07 11:45)? To mi nějak nesedí
Re: Chování zaměstnanců DP
Toto je normální i na 22 a stává se mi to často. Jedeme ve vláčku třeba tři 22, první nacvakanej a ostatní prázdný. Všichni se cpou do prvního spoje a tim ho dál zdržujou a nastává další vláčkování, když nepočkáš na dobíhače jsi za ... aniž by věděli, že za tebou je další pořadí a skoro prázdné...
Re: Chování zaměstnanců DP
A tak já to na sebe prásknu. Měl jsme včéra linku 11. cestou od Náměstí bří Synků k Flóře jsem si nasbíral asi 15 minut, další pořadí mi jelo na prdeli. Přiznávám, zhruba tak za 3 minutky z těch 15 jsem mohl já a to sice proto, že jsem měl vozy 2xT6, se kterými nejsem kamarád a proto raději jezdím opatrně. Nicméně zbytek zařídila Vinohradská a zaparkovaná dodávka u kolejí v Bruselské (a pak jsem vlastně jěště 2x počkal na dobíhající porsí). No ale pojďme k věci. Zastávka Olsšanské hřbitovy k Želvě. Stanicuju spolu s linkou deset. Následující pořadí linky 11 se nevejde do zastávky, tak vyčkává před přechodem.Linka 10 začne zavírat dveře. Tak začnu zavírat taky. U T6 to trvá déle, takže desítka pomalu odjíždí, zatím co já se teprve chystám k odjezdu. A v tom mě zří dvě u sloupku vesele tlachající, přibližně šedesátileté "dámy", každá s jednou berlí, nebo holí? Nevim už. Tak přeruší konverzací a vydávají se ke mě velice, velice pomalou chůzí a mávají na mě holemi (následující pořadí stále není v zastávce, vyčkává, až odjedu, aby mohl zaject ke sloupku). A teď k mému doznání - ano, nepočkal jsem na ně a drze jim zavřel dveře 15 metrů před nosem a odjel. jelikož jsem měl otevřené boční okénko od kabiny směrem k refíži, tak jsem si vyslechl tituly jako: čů**ku, zmr*e a ko*ote od těchto dvou dam.
Tak a teď mě Milane můžeš přijít zastřelit.
Ale víte, proč jsem to udělal? Než by ty dvě sprosté dámy došly ke mě a nastoupily do T6 s vysokejma schodama, měl bych po čočkách, musel bych zase stavět u sloupku a zdržoval bych následující pořadí linky 11 a další spoje za mnou. Ano, tušíte možná správně, následující pořadí linky 11 zastavilo u sloupku!!!
Tak a teď mě Milane můžeš přijít zastřelit.
Ale víte, proč jsem to udělal? Než by ty dvě sprosté dámy došly ke mě a nastoupily do T6 s vysokejma schodama, měl bych po čočkách, musel bych zase stavět u sloupku a zdržoval bych následující pořadí linky 11 a další spoje za mnou. Ano, tušíte možná správně, následující pořadí linky 11 zastavilo u sloupku!!!
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Fořtík: Ti důchodci zvlášt u wan, resp kachen že
Jinak opět platí použití selského rozumu dle dané situace. Je mi líto MMM, jsi v práci, kde jde udělat předpis na rychlosti na výhybce, ale ne na každou sitauci...
Jinak opět platí použití selského rozumu dle dané situace. Je mi líto MMM, jsi v práci, kde jde udělat předpis na rychlosti na výhybce, ale ne na každou sitauci...
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
Hele, Milan, brzdi! Jsi tu bez 14 dní týden, tak se netvař, že všemu rozumíš nejlíp. Jednou je zastávka pro dvě tramvaje, tak je pro dvě tramvaje. Proto se tak postavila a schválila. Bohužel, neumíme si to ošetřit tak, jak to mají třeba v Ostravě. Já bych zase střílel všechny, co učí důchodce nastupovat jedněma dveřma od sloupku - k nástupu do vozu se má využívat všech dveří vlaku. Samozřejmě, na přecházející se čeká, ale jestliže se pohybuje velice laxně ve stylu, že mu o tu tramvaj vůbec nejde, tak má smůlu...MM-Mikulovsky píše:gabuliatko: (hledat to nebudu, ale) Už jsem to tu na TF v minulosti několikrát uvedl čekání 2. stanicující TRAM na dojití lidí od sloupku beru za povinnost (tak jako opačně nařízené opakované stanicování u sloupku, když je tam viditelně osoba se sníženou schopností pohybu či orientace) a neberu to za čekání na dojití, ale pouze vyčkání na nastoupení - cestující totiž již na zastávce byl před příjezdem TRAM (včetně možnosti, že přijel TRAM stanicující jako první). Ovšem vím, že mnoho kolegů tak nejdená a osobně by jsem za to nejraději přímo střílel - stejně jako když nečeká NAD na přestup z viděné související TRAM linky či opačně ona na přestup z viděné NAD.
PS: Nevím, co je opačně nařízené opakované stanicování, ale zní to hezky
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
No já nevím... Ale volno pro chodce se volilo klidně i ve chvíli, kdy nejela tramvaj (stejně jako dneska). Jakmile jela tramvaj (navolená kličkou), tak se opět volilo automaticky volno pro chodce, protože auta stejně musela stát, tak se oboje spláchlo najednou. Opět stejně jako dneska.... Jediné co je jinak je to, že dneska se tramvaj volí pantografem a volno padá do cca 30 sec stejně jako padalo u navolení kličkou... Já fakt nevím, co je jinak. Navíc přihlášení ptg na troleji je tak blízko označníku, že popojetí tramvaje až k němu volno ve smyčce opravdu nezvětší o víc než cca 3 metry.gabuliatko píše:Ahoj pane admin. No většinou to bylo tak, že zelená volená kličkou byla extra a mnohdy pan řidič neměl problém když viděl běžící s tou kličkou vylézt znovu. Teď přijede, v poměrně krátké době mu padne zelená a tradá. Dokoncetam někteří najeli dříve, aby bylo volno ve smyčce. Teď už nemohou.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Chování zaměstnanců DP
Ahoj pane admin. No většinou to bylo tak, že zelená volená kličkou byla extra a mnohdy pan řidič neměl problém když viděl běžící s tou kličkou vylézt znovu. Teď přijede, v poměrně krátké době mu padne zelená a tradá. Dokoncetam někteří najeli dříve, aby bylo volno ve smyčce. Teď už nemohou.Petr píše:No, zelená na přechodu pro chodce přes Karlovarskou se zelenou pro vyjíždějící tramvaj ze smyčky tam bývala vždycky, protože se oboje svezlo dohromady. Co je na tom nově "debilního"?gabuliatko píše:Ano, debilita nových světel na Bílé Hoře, kdy je zelená zároveň pro chodce a pro tramvaj odjíždějící ze smyčky budiž pochválena.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování zaměstnanců DP
No, zelená na přechodu pro chodce přes Karlovarskou se zelenou pro vyjíždějící tramvaj ze smyčky tam bývala vždycky, protože se oboje svezlo dohromady. Co je na tom nově "debilního"?gabuliatko píše:Ano, debilita nových světel na Bílé Hoře, kdy je zelená zároveň pro chodce a pro tramvaj odjíždějící ze smyčky budiž pochválena.