Chování zaměstnanců DP
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
tobě to přijde vtipné, ale ona na tom bude ještě několik hodin jezdit a ten otravný hluk leze na mozek - ale hlavně, že měla přestávkuKM píše: 1) řidička ze Strašnic na 11 k přistoupivšímu kolegovi: Dneska mám šestikolovou pakárnu a ještě mi to po střídání vrátilo pankrácký prase vobutý
přitom na Spořilově se to v pohodě vešlo, řidič si tam mohl koupit jídlo a nemusel řešit, že mu někdo jiný pokazí celý den
Tenhle osobně laděný příspěvek se přímo netýká chování zaměstnanců DP, ale snad mi jej moderátoři odpustí.
Včera, v úterý 7.2., uběhlo přesně neuvěřitelných 40 let od první řidičské služby řidiče vokovické vozovny pana Stanislava Hušáka (ať hledám, jak hledám, myslím, že ve všech vozovnách konkurenci délkou služby nemá). I když původně takové plány neměl, celých 41 let (před nástupem na místo řidiče pracoval jako průvodčí) zasvětil práci pro Dopravní podnik, to vše bez jediné zaviněné nehody. Již několik let by si mohl užívat důchodu, přesto však se svou prací bude letos loučit jenom nerad. Znám se s ním už nějaký pátek na to, abych poznal, že řidičů tak zapáleného pro svou práci, sečtělého, ve svém věku ve výborné kondici nenajdete mnoho, pokud vůbec nějaké. Ve výpravně se s ním budou loučit jen neradi. Je známý svou spolehlivostí-příkladem může být to, že za 40 let zaspal na službu jednou jedinkrát, v případě krize neodmítne z volna žádnou (byť sebedelší) šichtu...
Obvykle superlativy šetřím, ale v případě nestora pržských tramvajáků jsem nucen udělat výjimku. Přemýšlím-li nad tím, do tématu ten příspěvek vlastně patří-ukazuje příklad všem ostatní řidičům...
(a ještě jednou se omlouvám těm, kterým tenhle osobní příspěvěk vcelku logicky nemusí být po chuti)
Včera, v úterý 7.2., uběhlo přesně neuvěřitelných 40 let od první řidičské služby řidiče vokovické vozovny pana Stanislava Hušáka (ať hledám, jak hledám, myslím, že ve všech vozovnách konkurenci délkou služby nemá). I když původně takové plány neměl, celých 41 let (před nástupem na místo řidiče pracoval jako průvodčí) zasvětil práci pro Dopravní podnik, to vše bez jediné zaviněné nehody. Již několik let by si mohl užívat důchodu, přesto však se svou prací bude letos loučit jenom nerad. Znám se s ním už nějaký pátek na to, abych poznal, že řidičů tak zapáleného pro svou práci, sečtělého, ve svém věku ve výborné kondici nenajdete mnoho, pokud vůbec nějaké. Ve výpravně se s ním budou loučit jen neradi. Je známý svou spolehlivostí-příkladem může být to, že za 40 let zaspal na službu jednou jedinkrát, v případě krize neodmítne z volna žádnou (byť sebedelší) šichtu...
Obvykle superlativy šetřím, ale v případě nestora pržských tramvajáků jsem nucen udělat výjimku. Přemýšlím-li nad tím, do tématu ten příspěvek vlastně patří-ukazuje příklad všem ostatní řidičům...
(a ještě jednou se omlouvám těm, kterým tenhle osobní příspěvěk vcelku logicky nemusí být po chuti)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
No, možná jedním z důvodů proč dispečink nehlásí je, že se toto hlášení přeruší, dá-li řidič příkaz k vyhlášení zastávky. A protože jsou v Praze zastávky na každém rohu, cestující by se nedověděl nic...Yvona píše:Také na dispečinku existuje varianta "volba do salónu", což je hlášení ze sálu dispečinku o mimořádné výluce a změně trasy přímo do vozů k cestujícím.
Bohužel tato služba, která by dle mého měla být při mimořádkách automatická, je používaná zřídka kdy, což je škoda.
V této věci by měl být dispečink více aktivní.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Ano existuje ale máš pravdu že se to moc nepouživá. Protože je pak otázka co je důležitější. Pokud pustíš zprávu do salonu. TAk to pouštíš bud všem nebo těm linkám kterých se to tyká. Ale v tu chvilku nemůžeš už upozornovat řidiče.Yvona píše:Také na dispečinku existuje varianta "volba do salónu", což je hlášení ze sálu dispečinku o mimořádné výluce a změně trasy přímo do vozů k cestujícím.
Bohužel tato služba, která by dle mého měla být při mimořádkách automatická, je používaná zřídka kdy, což je škoda.
V této věci by měl být dispečink více aktivní.
Také na dispečinku existuje varianta "volba do salónu", což je hlášení ze sálu dispečinku o mimořádné výluce a změně trasy přímo do vozů k cestujícím.jara píše:Tak to je vedoucí směny na sála na dispečinku Pan Šrámek. Fakt docela dobrej vedoucí směny. A opravdu operuje dost rychle.
Bohužel tato služba, která by dle mého měla být při mimořádkách automatická, je používaná zřídka kdy, což je škoda.
V této věci by měl být dispečink více aktivní.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je vedoucí směny na sála na dispečinku Pan Šrámek. Fakt docela dobrej vedoucí směny. A opravdu operuje dost rychle.KM píše:Dneska pochvala - kolem 7.15 se chvíli nejezdilo pres Nám.Rep. dc, uvázly tam asi jen dvě soupravy, ostatní operativně odkloněno, řidič vokovické 8 podrobně vysvětlil kudy jede a kde přestoupit aby se na Nám.rep. dojelo z druhý strany, stanice sám hlásil s upozorněním kam to jedeme. Bylo mu i rozumět. Příjemný začátek dne navzdory odklonu.
PS Opravdu to bude asi hlavně o lidech, i o těch, co sedí právě na dispečinku. Situace, kdy se někam kvůli přerušení na 15 minut klidně nechaj najet soupravy jsem taky zažil.
Dneska pochvala - kolem 7.15 se chvíli nejezdilo pres Nám.Rep. dc, uvázly tam asi jen dvě soupravy, ostatní operativně odkloněno, řidič vokovické 8 podrobně vysvětlil kudy jede a kde přestoupit aby se na Nám.rep. dojelo z druhý strany, stanice sám hlásil s upozorněním kam to jedeme. Bylo mu i rozumět. Příjemný začátek dne navzdory odklonu.
PS Opravdu to bude asi hlavně o lidech, i o těch, co sedí právě na dispečinku. Situace, kdy se někam kvůli přerušení na 15 minut klidně nechaj najet soupravy jsem taky zažil.
PS Opravdu to bude asi hlavně o lidech, i o těch, co sedí právě na dispečinku. Situace, kdy se někam kvůli přerušení na 15 minut klidně nechaj najet soupravy jsem taky zažil.
Rád bych pochválil kobyliského řidiče "čtrnáctky",vůz 8434,který mně na Palackého nám. při dobíhání ze "šestnáctky" znovu otevřel dveře.Dělá to zázraky,hned jsem měl lepší náladu .
Naopak bych nepoděkoval žižkovskému řidiči "osmičky",který dostal na Palmovce od "dvanáctky" jedoucí zc. přednost,ale na několik přestupujících už nepočkal a ujel jim před nosem .Přitom stačí domyslet,že by někdo možná chtěl pokračovat do Vysočan...
Naopak bych nepoděkoval žižkovskému řidiči "osmičky",který dostal na Palmovce od "dvanáctky" jedoucí zc. přednost,ale na několik přestupujících už nepočkal a ujel jim před nosem .Přitom stačí domyslet,že by někdo možná chtěl pokračovat do Vysočan...
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Vybavily se mi vzpomínky na dnes již legendární hlášku dozorčího na Vyšehradě, kterou směroval nebohým "jézéďákům": "To že ste všichni z jedné vesnice neznamená, že se musíte všichni cpát jedněma dveřma".KM píše: Hezký příklad zrovna včera: řidič 16, v půl deváté večer, načas. Tedy žádný stres. Na stanici shodou okolností vystupovalo 6 lidí ze tří sedadel po obou stranách vepředu + jejich průvodci, tedy asi 10 lidí předními dveřmi.
Za špatné chování k cestujícím bylo už propuštěno tolik lidí, ale pořád nic. Tady bych asi volil cestu navrhovanou KM.Nejefektivnější způsob, jak to naučit ty ostatní, je propustit jednoho z nich.