Chování zaměstnanců DP

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 27.1.2006 19:41

na l. 3 prý bylo zpoždění i větší, ale to už v podstatě spíš znamená, že odmáznul kolo :-)

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 27.1.2006 19:40

Blbost?? Protože, Ti někdo chce vysvětlit, že je hovadina, aby ses vracel do "své tramvaje" víš, jak to chodí na západě? Přesně takhle.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 27.1.2006 19:38

kocour píše:Proč? A jak?
Např. včerejší odpolední výluka Ječné ulice navazující na ranní stržení troleje na Výtoni znamenala zpoždění linky 16 o cca 60 minut (vlaky byly tak pozdě, že je systém začal registrovat jako předjeté) a celý systém, střídaných přestávek se rozpadl jak domeček z karet.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 27.1.2006 19:38

kocour píše:Vymyslel, ale třeba u d-8 si to umím snadno předtstavit.
můžeš mi vysvětlit, proč by HL střídal na Hradčanské linku, která jezdí přes HL střídací bod - Palmovku? HL bude na Hradčanské střídat jen pokud dostane linku 20 a toho se doufám nedožiju :-)
teda zdá se mi že už fakt nevíte jakou další (s prominutím) blbost vymyslet, tohle je fakt mimo, to je skoro škoda času odpovídat
jinak, pokud to vadí jen ráno a v noci - který řidič má začátek i konec směnu v tuto dobu? Tím se to řeší ...
vadí to pořád, ale v noci/ráno to vadí tak, že by kvůli tomu dost možná odboráři i stávkovali
Naposledy upravil(a) radek31 dne 27.1.2006 19:39, celkem upraveno 1 x.

kocour

Příspěvek od kocour » 27.1.2006 19:27

8750 píše:Jakákoliv nepravidelnost v provozu by ale systém rozhodila.
Proč? A jak?
radek31 píše:přes den je spojení lepší než brzo ráno/pozdě večer - navíc jezdí metro
na jaké lince má HL střídání na Hradčanské? to je fakt nebo jsi to právě vymyslel? MO tam má 15, ale HL?
Vymyslel, ale třeba u d-8 si to umím snadno předtstavit.
Jinak, pokud to vadí jen ráno a v noci - který řidič má začátek i konec směnu v tuto dobu? Tím se to řeší ...

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Příspěvek od 8750 » 27.1.2006 19:08

kocour píše:No dobře, ukecals mne ... JŘ se budou dělat pokud možno tak, aby řidič skončil ve stejné vozovně, co začal, a zatažení do jiné bylo výjimkou. Neplatí pro vozovny Strašnice a Žižkov, ty jsou tak blízko sebe, že tam by to nestálo za to.

Btw, a u střídání to nevadí? Jak k tomu přijde třeba hloubětínský řidič, že má střídání na Hradčanské?
Jakákoliv nepravidelnost v provozu by ale systém rozhodila.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 27.1.2006 19:07

kocour píše:Btw, a u střídání to nevadí? Jak k tomu přijde třeba hloubětínský řidič, že má střídání na Hradčanské?
přes den je spojení lepší než brzo ráno/pozdě večer - navíc jezdí metro
na jaké lince má HL střídání na Hradčanské? to je fakt nebo jsi to právě vymyslel? MO tam má 15, ale HL?

kocour

Příspěvek od kocour » 27.1.2006 18:55

radek31 píše:no nezlob se, ale je rozdíl končit každý den na jedné lince metra a nebo na jiném konci Prahy - vozovny jsou rozstrkané po všech koutech Prahy

možná se pletu, ale ten strojvedoucí jezdí jen 1 trasu metra, ne? takže jestli bude končit na I.P. nebo na Kačerově asi není to stejné jako SA vs. VO nebo HL vs. MO
No dobře, ukecals mne ... JŘ se budou dělat pokud možno tak, aby řidič skončil ve stejné vozovně, co začal, a zatažení do jiné bylo výjimkou. Neplatí pro vozovny Strašnice a Žižkov, ty jsou tak blízko sebe, že tam by to nestálo za to.

Btw, a u střídání to nevadí? Jak k tomu přijde třeba hloubětínský řidič, že má střídání na Hradčanské?

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 27.1.2006 18:54

radek31 píše:no nezlob se, ale je rozdíl končit každý den na jedné lince metra a nebo na jiném konci Prahy - vozovny jsou rozstrkané po všech koutech Prahy

možná se pletu, ale ten strojvedoucí jezdí jen 1 trasu metra, ne? takže jestli bude končit na I.P. nebo na Kačerově asi není to stejné jako SA vs. VO nebo HL vs. MO
Radku, ale proč by mě jako zaměstnavatele (pokud máš smlouvu uzavřenou s DP a ne s "domovskou" vozovnou) zajímat, jak se dostaneš domu?? To je mi prostě jedno, já Tě platim, takže pokud nechceš dojíždět, tak končíš. Jinak Dušan mi kdysi sdělil, že třeba (teoreticky) pokud by bylo hodně řidičů na Pankráci, klidně by ho mohli přemístit do Kobylis (příklad).

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 27.1.2006 18:52

kocour píše:A myslíš, že strojvedoucí metra tenhle problém nemají?
no nezlob se, ale je rozdíl končit každý den na jedné lince metra a nebo na jiném konci Prahy - vozovny jsou rozstrkané po všech koutech Prahy

možná se pletu, ale ten strojvedoucí jezdí jen 1 trasu metra, ne? takže jestli bude končit na I.P. nebo na Kačerově asi není to stejné jako SA vs. VO nebo HL vs. MO

kocour

Příspěvek od kocour » 27.1.2006 18:47

radek31 píše:je mi jasné, že se opět strhne kritika jak všude hledám problémy, ale musím reagovat
zapomínáte, že s těma tramvajema zatahujícíma každý den jinak zatahují také řidiči, kteří se pak musí dostat domů a ráno zase do práce
takže, když mají auto v MO (ne každý bydlí v centru) a budou nuceni zatáhnout třeba do HL, znamená to minimálně hodinu navíc a to si myslíte že vám na to nějaký blázen přistoupí?
A myslíš, že strojvedoucí metra tenhle problém nemají? No, já bych se taky bránil, kdyby mi chtěl někdo brát "můj" autobus ... jako malí jsme s kamarádem přesně věděli, který řidič patří ke kterému autobusu a na kterých linkách ho lze potkat ... a ten šok, když "můj" řidič jednoho dne vyměnil 6732 za 3261 a kamarádův 5663 za 3252 ... :-) ... ale objektivně vzato nemůžu neuznat, že důvodem je má osobní slabost pro "můj" vůz a žádný jiný argument tam není.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 27.1.2006 18:43

radek31 píše:je mi jasné, že se opět strhne kritika jak všude hledám problémy, ale musím reagovat
...
Jistě ono nic nového nejde.
Zeptám se Tě Radku jak máš postavenou pracovní smlouvu?? Pro DP nebo pro vyloženě Vozovnu Motol??

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 27.1.2006 18:40

Martin-KT8D5.RN2P píše:A to asi i Českomoravská, Florenc B, Skalka,...
Čekomoravská ano, Florenc není provozní obrat a na Skalce obrat raději ani nemáme.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 27.1.2006 18:37

Tonda Ježek píše:Přesně tak, třeba takovej obrat na Zličíně má kapacitu jedné soupravy.
A to asi i Českomoravská, Florenc B, Skalka,...

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 27.1.2006 18:37

je mi jasné, že se opět strhne kritika jak všude hledám problémy, ale musím reagovat
zapomínáte, že s těma tramvajema zatahujícíma každý den jinak zatahují také řidiči, kteří se pak musí dostat domů a ráno zase do práce
takže, když mají auto v MO (ne každý bydlí v centru) a budou nuceni zatáhnout třeba do HL, znamená to minimálně hodinu navíc a to si myslíte že vám na to nějaký blázen přistoupí? imho v tom žádná významná úspora stejně není, některé vozovny jsou situované dobře a může do nich zatáhnout v pohodě každý druhý vlak a do jiné si zase každý vlak zajede, že se to nevyplatí - já bych tohle fakt nerozjížděl
nemluvě o tom, že náhradní díly jsou nějak rozmístěné, vyškolený personál je v příslušných vozovnách atd.
stejně jsou to od vás jen takové teoretické řečičky, nikdo ve skutečnosti tuhle hypotetickou úsporu nevyčíslil
ráno to stejně vyjet musí a vlaky tak jako tak jezdí prázdné a na těch několika málo km fakt nezáleží - pokud vlak najede za den 300km a z toho třeba 5km "zbytečně" tak to žádná zajímavá úspora stejně není, ta elektřina není zase tak zásadní položka jak si myslíte

Odpovědět