Chování zaměstnanců DP

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 31.12.2006 14:31

Sirka píše:Ač to není k tématu vozovny, píšu to sem: 20.12., podvečer, předvánoční spěch... Vylézám po eskalátoru sm. Na Knížecí a do cesty mi strčí ruku s odznakem revizor. Dobře, vyndavám si legitku, ukážu mu ji a ještě rozhořčen z bezďáků z metra s nim rázně ale slušně začínám konverzaci:
"Ještě bych Vám chtěl něco říct. Teď jsem jel metrem, byli tam 2 bezdomovci a ještě okolo nich 2 volný místa, tak si myslim, že by bylo užitečnější s tím něco dělat. Nashledanou" Načež jsem začal odcházet a revizor se za mnou otočil a řekl "Polib si pr**l!"! Spolu s tím, co psal nedávno tušim Absolut (naprostej nezájem o druhej tram. vůz) toto opravdu dělá velmi dobrej dojem :evil:
P.S. Dokud se DP nezačne víc zajímat o cestující, je celá transformace k ničemu...
Vrátil ses? Trval si na předložení průkazu a čísla odznaku? Poslal si stížnost? Pokud ani jedno z toho ne, trochu za to, že s tímhle hulvátským chováním bude pokračovat můžeš sám. Druhá strana mince je ta, že jak to popisuješ (a předem podotýkám, že revizor se dle mého zachoval nevhodně a to, že se snaží kontrolovat pouze bezproblémové cestující je smutným faktem!), v podstatě si mu řekl, že tě obtěžuje, že tě požádal o jízdenku. A že by se měl věnovat něčemu užitečnějšímu. A to asi taky není dobře, že....

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Příspěvek od Sirka » 30.12.2006 16:41

Ač to není k tématu vozovny, píšu to sem: 20.12., podvečer, předvánoční spěch... Vylézám po eskalátoru sm. Na Knížecí a do cesty mi strčí ruku s odznakem revizor. Dobře, vyndavám si legitku, ukážu mu ji a ještě rozhořčen z bezďáků z metra s nim rázně ale slušně začínám konverzaci:
"Ještě bych Vám chtěl něco říct. Teď jsem jel metrem, byli tam 2 bezdomovci a ještě okolo nich 2 volný místa, tak si myslim, že by bylo užitečnější s tím něco dělat. Nashledanou" Načež jsem začal odcházet a revizor se za mnou otočil a řekl "Polib si pr**l!"! Spolu s tím, co psal nedávno tušim Absolut (naprostej nezájem o druhej tram. vůz) toto opravdu dělá velmi dobrej dojem :evil:
P.S. Dokud se DP nezačne víc zajímat o cestující, je celá transformace k ničemu...

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Příspěvek od Bobek » 19.8.2006 12:15

Netvrdím, že se nehoda nutně musela stát. Ale proč zcela zbytečně takto hloupým způsobem zvyšovat její riziko? A to říkám s vědomím, že v daném úseku Libeňského mostu je provoz minimální. Třeba já se také nerad fotím/nechám fotit, ale tohle by mě v životě nenapadlo.

Jinak rozhodně nejsem zastáncem názoru, že by řidič měl být honěn za každou kravinu - ať si poslouchá rádio a jezdí třeba v podvazcích, když mu to je příjemné, ale tohle by se podle mě stávat vážně nemělo.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 19.8.2006 11:56

Jenom co mi má pamět vzopmíná největší nehody tramvají vznikly za úplně jiných podmínek. Například Modřany, tam to byl mikrospánek, Karlovo náměstí , tam také byly jiné příčiny, to samé brusnice atd.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Nesouhlas

Příspěvek od Bobek » 19.8.2006 9:51

9001 píše:... Silně pochybuji že by si někdo odvážil jet z tramvají jak vy uvádítě 100m bez jediného na situaci silníčního provozu. I z fotografie je patrné že desky neomezovali plně zorné pole řidiče.
Ano, jenom kdyby mu tam někdo/něco vběhl/vjelo... zprava, tak o tom neví. Pokud někdo při výkonu své práce ohrožuje ostatní (ať už účastníky silničního provozu tak cestující), tak přece není možné jej krýt. To je s prominutím velmi falešná kolegialita. Srovnání s reportáží TV Nova zde kulhá, protože ta se snažila vzbuzovat dojem celkově špatného stavu, zde se ukazuje na konkrétního jedince. Nemluvě o tom, že se jedná o statický záznam a dotyčný jej jistě bude schopný smést ze stolu tvrzením, že tak nejel 100 metrů, ale jen se ohnal po mouše.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 19.8.2006 1:00

Reakce na fotožurnál z oblasti Palmovky, resp. na tuto fotku spíče na její popis. http://foto.prazsketramvaje.cz/2006/srp ... kymost.jpg

jako by v poslední nebylo dost špíny na profesi řidiče a touto fotografií to ještě přikrmovat. Sami jste říkali že Nova nešla za žádným řidičem zeptat na názor ohledně. Vy ted děláte totéž. Opravdu nekolegiální mi přijde dokonce uvedení pořadí a dalších poznávacích prvků. Silně pochybuji že by si někdo odvážil jet z tramvají jak vy uvádítě 100m bez jediného na situaci silníčního provozu. I z fotografie je patrné že desky neomezovali plně zorné pole řidiče.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 22.4.2006 19:07

Petr píše:Bohužel v Hlubočepích není moc místa, i když pokud vím, jediný, kdo má oprávnění křižovatku používat je autobus 128 - a nejsou s tím problémy, stačí se dohodnout
Nevím o tom, že používání té křižovatky bylo omezeno na autobus konkrétního evidenčního čísla :wink: , podle doplňkové tabulky na svislém dopravním značení bych řekl, že tam může jakýkoliv prostředek MHD
:oops:

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 22.4.2006 11:15

Proxy píše:(..)
Tramvaj odstavená uprostřed křižovatky - to je kouzelné :shock:
:oops:
Bohužel v Hlubočepích není moc místa, i když pokud vím, jediný, kdo má oprávnění křižovatku používat je autobus 128 - a nejsou s tím problémy, stačí se dohodnout

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 22.4.2006 2:58

Tohle je zajímavá fotka:
http://foto.prazsketramvaje.cz/2006/dub ... bocepy.jpg

Tramvaj odstavená uprostřed křižovatky - to je kouzelné :shock:
:oops:

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 17.2.2006 13:26

KM píše:jara: Jednak by měly být nadšeny odbory, že je nedostatek lidí a ti mohou požadovat vyšší mzdy nebo budou přesčasy a z toho zase vyšší mzdy ......
To je další věc. Pracovník může podepsat že nechce přesčasy. TO je víc jak 9hodinové směny. A to dost řidičů podepisuje. A v tom to pak začiná. Ale jinak máš asi pravdu.

KM

Příspěvek od KM » 17.2.2006 10:23

jara: Jednak by měly být nadšeny odbory, že je nedostatek lidí a ti mohou požadovat vyšší mzdy nebo budou přesčasy a z toho zase vyšší mzdy nebo se budou nabírat noví zaměstnanci nebo těch starých si bude podnik víc vážit. Druhak ovšem chápu současné střídané přestávky jako mezikrok ke střídání na konečných s přechodem na jinou soupravu. Pak bude potřeba počet řidičů stejný jako současný počet pořadí, ale počet souprav bude nižší o ty , co stojej na konečných. A tady už bud úspora jasná.
Jasně že vím, že nejvyšší položkou jsou mzdové náklady - ale s těmi toho nyní moc nenaděláme.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 16.2.2006 15:30

KM píše:Protože každé šetření začíná od malých kousků. Z kapek je potůček a z potůčku řeka. Když si řekneme, že budeme šetřit, já nevím, až od stokoruny výše, neušetříme nic. V principu, kdyby byla na každé lince ušetřena 1 souprava (ale ony by měly vycházet tak 3) tak to máme 26 souprav (podle mě ale aspoň 70) to je cca 100-120 vozů, které mohou být nasazeny na nových linkách, které mohou snížit intervaly - když už bych se tedy rozhodl místo ušetření zkvalitnit. Nebo které mohou být odprodány do potřebných měst a uvolnit místa přicházející hi-tech.
Možná to patří do vypravení. Ale zrovna včera jsem mluvil s kamarádem z kobylis a říkal mi že na lince 10 se pro jejich vozovnu ušetřil jeden vlak ale protože střídají svačiny tak musí mít o 4 lidi víc. Tak nevím co ušetříš teda. Jinak Motol ušetří 2 soupravy. TAkže ušetříš 3 soupravy ale potřebuješ o 4 lidi víc. A je to práce pro výpravčího apod. Prej jim vypadávají lidi a je nedostatek. Tak když to tak vezmu jak ty řikáš že na všech linkách. Tak to se ti teda tohle štření moc nevyplatí. Když budeš platit nejméně o70 řidičů více

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 16.2.2006 12:44

Jenže když zaměstnanci odmítli prostory v metru na Andělu (ani se jim teda nedivim), tak přestávky na 9 zatím být nemohou.

KM

Příspěvek od KM » 16.2.2006 12:38

Protože každé šetření začíná od malých kousků. Z kapek je potůček a z potůčku řeka. Když si řekneme, že budeme šetřit, já nevím, až od stokoruny výše, neušetříme nic. V principu, kdyby byla na každé lince ušetřena 1 souprava (ale ony by měly vycházet tak 3) tak to máme 26 souprav (podle mě ale aspoň 70) to je cca 100-120 vozů, které mohou být nasazeny na nových linkách, které mohou snížit intervaly - když už bych se tedy rozhodl místo ušetření zkvalitnit. Nebo které mohou být odprodány do potřebných měst a uvolnit místa přicházející hi-tech.

Yvona

Příspěvek od Yvona » 16.2.2006 12:23

radek31 píše:ale proč šetřit 1 soupravu na 11, kde to není kritické a ne několik na 9?
souhlasím, protože 9tek je na můj vkus hodně a na Řepákově nemohu označit BP jako za BP, ale spíše jako PP = "popojížděcí přestávka" :(

Odpovědět