Vrátil ses? Trval si na předložení průkazu a čísla odznaku? Poslal si stížnost? Pokud ani jedno z toho ne, trochu za to, že s tímhle hulvátským chováním bude pokračovat můžeš sám. Druhá strana mince je ta, že jak to popisuješ (a předem podotýkám, že revizor se dle mého zachoval nevhodně a to, že se snaží kontrolovat pouze bezproblémové cestující je smutným faktem!), v podstatě si mu řekl, že tě obtěžuje, že tě požádal o jízdenku. A že by se měl věnovat něčemu užitečnějšímu. A to asi taky není dobře, že....Sirka píše:Ač to není k tématu vozovny, píšu to sem: 20.12., podvečer, předvánoční spěch... Vylézám po eskalátoru sm. Na Knížecí a do cesty mi strčí ruku s odznakem revizor. Dobře, vyndavám si legitku, ukážu mu ji a ještě rozhořčen z bezďáků z metra s nim rázně ale slušně začínám konverzaci:
"Ještě bych Vám chtěl něco říct. Teď jsem jel metrem, byli tam 2 bezdomovci a ještě okolo nich 2 volný místa, tak si myslim, že by bylo užitečnější s tím něco dělat. Nashledanou" Načež jsem začal odcházet a revizor se za mnou otočil a řekl "Polib si pr**l!"! Spolu s tím, co psal nedávno tušim Absolut (naprostej nezájem o druhej tram. vůz) toto opravdu dělá velmi dobrej dojem
P.S. Dokud se DP nezačne víc zajímat o cestující, je celá transformace k ničemu...
Chování zaměstnanců DP
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Ač to není k tématu vozovny, píšu to sem: 20.12., podvečer, předvánoční spěch... Vylézám po eskalátoru sm. Na Knížecí a do cesty mi strčí ruku s odznakem revizor. Dobře, vyndavám si legitku, ukážu mu ji a ještě rozhořčen z bezďáků z metra s nim rázně ale slušně začínám konverzaci:
"Ještě bych Vám chtěl něco říct. Teď jsem jel metrem, byli tam 2 bezdomovci a ještě okolo nich 2 volný místa, tak si myslim, že by bylo užitečnější s tím něco dělat. Nashledanou" Načež jsem začal odcházet a revizor se za mnou otočil a řekl "Polib si pr**l!"! Spolu s tím, co psal nedávno tušim Absolut (naprostej nezájem o druhej tram. vůz) toto opravdu dělá velmi dobrej dojem
P.S. Dokud se DP nezačne víc zajímat o cestující, je celá transformace k ničemu...
"Ještě bych Vám chtěl něco říct. Teď jsem jel metrem, byli tam 2 bezdomovci a ještě okolo nich 2 volný místa, tak si myslim, že by bylo užitečnější s tím něco dělat. Nashledanou" Načež jsem začal odcházet a revizor se za mnou otočil a řekl "Polib si pr**l!"! Spolu s tím, co psal nedávno tušim Absolut (naprostej nezájem o druhej tram. vůz) toto opravdu dělá velmi dobrej dojem
P.S. Dokud se DP nezačne víc zajímat o cestující, je celá transformace k ničemu...
Netvrdím, že se nehoda nutně musela stát. Ale proč zcela zbytečně takto hloupým způsobem zvyšovat její riziko? A to říkám s vědomím, že v daném úseku Libeňského mostu je provoz minimální. Třeba já se také nerad fotím/nechám fotit, ale tohle by mě v životě nenapadlo.
Jinak rozhodně nejsem zastáncem názoru, že by řidič měl být honěn za každou kravinu - ať si poslouchá rádio a jezdí třeba v podvazcích, když mu to je příjemné, ale tohle by se podle mě stávat vážně nemělo.
Jinak rozhodně nejsem zastáncem názoru, že by řidič měl být honěn za každou kravinu - ať si poslouchá rádio a jezdí třeba v podvazcích, když mu to je příjemné, ale tohle by se podle mě stávat vážně nemělo.
Nesouhlas
Ano, jenom kdyby mu tam někdo/něco vběhl/vjelo... zprava, tak o tom neví. Pokud někdo při výkonu své práce ohrožuje ostatní (ať už účastníky silničního provozu tak cestující), tak přece není možné jej krýt. To je s prominutím velmi falešná kolegialita. Srovnání s reportáží TV Nova zde kulhá, protože ta se snažila vzbuzovat dojem celkově špatného stavu, zde se ukazuje na konkrétního jedince. Nemluvě o tom, že se jedná o statický záznam a dotyčný jej jistě bude schopný smést ze stolu tvrzením, že tak nejel 100 metrů, ale jen se ohnal po mouše.9001 píše:... Silně pochybuji že by si někdo odvážil jet z tramvají jak vy uvádítě 100m bez jediného na situaci silníčního provozu. I z fotografie je patrné že desky neomezovali plně zorné pole řidiče.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Reakce na fotožurnál z oblasti Palmovky, resp. na tuto fotku spíče na její popis. http://foto.prazsketramvaje.cz/2006/srp ... kymost.jpg
jako by v poslední nebylo dost špíny na profesi řidiče a touto fotografií to ještě přikrmovat. Sami jste říkali že Nova nešla za žádným řidičem zeptat na názor ohledně. Vy ted děláte totéž. Opravdu nekolegiální mi přijde dokonce uvedení pořadí a dalších poznávacích prvků. Silně pochybuji že by si někdo odvážil jet z tramvají jak vy uvádítě 100m bez jediného na situaci silníčního provozu. I z fotografie je patrné že desky neomezovali plně zorné pole řidiče.
jako by v poslední nebylo dost špíny na profesi řidiče a touto fotografií to ještě přikrmovat. Sami jste říkali že Nova nešla za žádným řidičem zeptat na názor ohledně. Vy ted děláte totéž. Opravdu nekolegiální mi přijde dokonce uvedení pořadí a dalších poznávacích prvků. Silně pochybuji že by si někdo odvážil jet z tramvají jak vy uvádítě 100m bez jediného na situaci silníčního provozu. I z fotografie je patrné že desky neomezovali plně zorné pole řidiče.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Nevím o tom, že používání té křižovatky bylo omezeno na autobus konkrétního evidenčního čísla , podle doplňkové tabulky na svislém dopravním značení bych řekl, že tam může jakýkoliv prostředek MHDPetr píše:Bohužel v Hlubočepích není moc místa, i když pokud vím, jediný, kdo má oprávnění křižovatku používat je autobus 128 - a nejsou s tím problémy, stačí se dohodnout
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Tohle je zajímavá fotka:
http://foto.prazsketramvaje.cz/2006/dub ... bocepy.jpg
Tramvaj odstavená uprostřed křižovatky - to je kouzelné
http://foto.prazsketramvaje.cz/2006/dub ... bocepy.jpg
Tramvaj odstavená uprostřed křižovatky - to je kouzelné
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
To je další věc. Pracovník může podepsat že nechce přesčasy. TO je víc jak 9hodinové směny. A to dost řidičů podepisuje. A v tom to pak začiná. Ale jinak máš asi pravdu.KM píše:jara: Jednak by měly být nadšeny odbory, že je nedostatek lidí a ti mohou požadovat vyšší mzdy nebo budou přesčasy a z toho zase vyšší mzdy ......
jara: Jednak by měly být nadšeny odbory, že je nedostatek lidí a ti mohou požadovat vyšší mzdy nebo budou přesčasy a z toho zase vyšší mzdy nebo se budou nabírat noví zaměstnanci nebo těch starých si bude podnik víc vážit. Druhak ovšem chápu současné střídané přestávky jako mezikrok ke střídání na konečných s přechodem na jinou soupravu. Pak bude potřeba počet řidičů stejný jako současný počet pořadí, ale počet souprav bude nižší o ty , co stojej na konečných. A tady už bud úspora jasná.
Jasně že vím, že nejvyšší položkou jsou mzdové náklady - ale s těmi toho nyní moc nenaděláme.
Jasně že vím, že nejvyšší položkou jsou mzdové náklady - ale s těmi toho nyní moc nenaděláme.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Možná to patří do vypravení. Ale zrovna včera jsem mluvil s kamarádem z kobylis a říkal mi že na lince 10 se pro jejich vozovnu ušetřil jeden vlak ale protože střídají svačiny tak musí mít o 4 lidi víc. Tak nevím co ušetříš teda. Jinak Motol ušetří 2 soupravy. TAkže ušetříš 3 soupravy ale potřebuješ o 4 lidi víc. A je to práce pro výpravčího apod. Prej jim vypadávají lidi a je nedostatek. Tak když to tak vezmu jak ty řikáš že na všech linkách. Tak to se ti teda tohle štření moc nevyplatí. Když budeš platit nejméně o70 řidičů víceKM píše:Protože každé šetření začíná od malých kousků. Z kapek je potůček a z potůčku řeka. Když si řekneme, že budeme šetřit, já nevím, až od stokoruny výše, neušetříme nic. V principu, kdyby byla na každé lince ušetřena 1 souprava (ale ony by měly vycházet tak 3) tak to máme 26 souprav (podle mě ale aspoň 70) to je cca 100-120 vozů, které mohou být nasazeny na nových linkách, které mohou snížit intervaly - když už bych se tedy rozhodl místo ušetření zkvalitnit. Nebo které mohou být odprodány do potřebných měst a uvolnit místa přicházející hi-tech.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Protože každé šetření začíná od malých kousků. Z kapek je potůček a z potůčku řeka. Když si řekneme, že budeme šetřit, já nevím, až od stokoruny výše, neušetříme nic. V principu, kdyby byla na každé lince ušetřena 1 souprava (ale ony by měly vycházet tak 3) tak to máme 26 souprav (podle mě ale aspoň 70) to je cca 100-120 vozů, které mohou být nasazeny na nových linkách, které mohou snížit intervaly - když už bych se tedy rozhodl místo ušetření zkvalitnit. Nebo které mohou být odprodány do potřebných měst a uvolnit místa přicházející hi-tech.