Warning: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./''' in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 456

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 95
TRAM-FÓRUM • Zobrazit téma - Chování zaměstnanců DP

Chování zaměstnanců DP

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Chování zaměstnanců DP

Odeslatod gabuliatko v 10.3.2015 11:19

9001 napsal:MM: Mě to přijde, než to ze sebe vypustíš, tak má dávno policie pachatele naloženého a popíjí kávu na služebně :lol:

(-X MMM se nadechne a celou zprávu dá na jeden dech
gabuliatko
Uživatel
 
Založen: 10.10.2007 12:22

Re: Chování zaměstnanců DP

Odeslatod Honza v 09.3.2015 23:04

von Špilberk napsal:Rozhodně nedoporučuji přát cestujícím pěkného dne a děkovat jim, že cestovali s DPP, když se je zrovna chystám vykopnout z tramvaje nebo se jim chystám hlásit nějaký problém a komplikaci. To musí na cestující nutně působit, jako že si z nich řidič dělá :zadnice .

Neděkuje se za využití služeb Podniků, nýbrž za pochopení, to je značný rozdíl… Poděkování za využití služeb je PR fráze, děkuji je vhodné ukončení hlášení, aby cestující věděli, že nebude již nic následovat.
Uživatelský avatar
Honza
Uživatel
 
Založen: 02.10.2010 12:48

Re: Chování zaměstnanců DP

Odeslatod 9001 v 08.3.2015 15:26

MM: Mě to přijde, než to ze sebe vypustíš, tak má dávno policie pachatele naloženého a popíjí kávu na služebně :lol:
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Chování zaměstnanců DP

Odeslatod MM-Mikulovsky v 08.3.2015 13:20

Petrpes napsal:Lepší je začít hlášení vážené obecentstvo a všichni jsou spokojení a ještě poděkujou.
Hlášení provozuji jasné a minimalistické: Vážené .... z důvodu nehody, uzavírky, dále pokračujeme přímo, přes I.P.Pavlova na Karlovo náměstí. Připadně pro směr Albertov použijte linku 7, nebo ve směru Albertov využijte NAD, resp. NAD není zavedena.
To poslední jsem přidával i ke hlášení o výlukách lanovky :lol:
Tak cca tímto obsahem jsem začínal svá hlášení při mimořádných odklonech - vždy to vyvolalo doplňující dotazy cestujících:
- "odkud (a do kterých zastávek) jede NAD?"
- "už se na trasu linky nevrátíte?" = této otázce lze předejít doplněním uvedeného "..., na kterém se opět vrátíme na pravidelnou trasu linky směr (Petřiny)."

= trvám si na tom, že odklonovou trasu stačí opravdu popsat velmi zjednodušeně, ale neobsloužené/vynechané zastávky je potřeba vyjmenovat všechny, nejsou totiž ojedinělé případy cestujících, kteří si pamatují název své cílové zastávky, ale nemají představu mezi, kterými "uzlovými body" se nachází!
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Chování zaměstnanců DP

Odeslatod Petrpes v 08.3.2015 12:44

Lepší je začít hlášení vážené obecentstvo a všichni jsou spokojení a ještě poděkujou.
Hlášení provozuji jasné a minimalistické: Vážené .... z důvodu nehody, uzavírky, dále pokračujeme přímo, přes I.P.Pavlova na Karlovo náměstí. Připadně pro směr Albertov použijte linku 7, nebo ve směru Albertov využijte NAD, resp. NAD není zavedena.
To poslední jsem přidával i ke hlášení o výlukách lanovky :lol:
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
 
Založen: 28.8.2008 21:03
Bydliště: psí bouda

Re: Chování zaměstnanců DP

Odeslatod MM-Mikulovsky v 08.3.2015 12:32

von Špilberk napsal:........
Rozhodně nedoporučuji přát cestujícím pěkného dne a děkovat jim, že cestovali s DPP, když se je zrovna chystám vykopnout z tramvaje nebo se jim chystám hlásit nějaký problém a komplikaci. To musí na cestující nutně působit, jako že si z nich řidič dělá :zadnice .
100% souhlas

Fořtík napsal:No, jo, jenže to neznáš Milana. Ten totiž z jednoduchíého sdělění typu "Spoj A, nejede přes B, ale jede přes C, protože D." dokáže udělat hlášení "Spoj A, vomáčka vomáčka nejede přes B, ale jede přes vomáčka vomáčka vomáčka C, protože kýbl vomáčky D."
- takže ty (některé) cestující "vykopneš" a ještě jim nepodáš informaci o náhradním řešení přepravy :?:
Z:arrow: no mne bys (na jejich místě) nasral 2x = velmi bych si rozmýšlel jestli tu službu MHD příště využiji = PŘIPRAVUJEŠ NÁS DO BUDOUCNA O PRÁCI V MHD =D> =D> =D>

" Vážení cestující, důležité aktuální upozornění -prosím, upozorněte osoby se sluchátky na uších ve svém okolí- ---------(krátké odmlčení se)------------ omluvte prosím, že z důvodu:
- cizí nehody
/technické závady (poškozené troleje)
- nemůžeme dočasně pokračovat dále
- v jízdě - za moment bude umožněn mimořádný výstup/
/po pravidelné trase linky - mezi touto zastávkou a zastávkou ...(Strosmayerovo náměstí)... pojedeme po trati přes ....(Ortenovo náměstí, Dělnickou, Vltavskou)...
- do vynechávaných
/nejbližších zastávek ....(Výstaviště Holešovice a Veletržní Palác)...
- nebylo (ještě) možno zavést náhradní autobusovou dopravu a pro cestující do nich směřující je nejrychlejší si tam odsud dojít/

/(po)jede náhradní autobusová doprava z ...(této zastávky / naší následující zastávky stejného názvu jako je tato)...
- velmi děkuji za pozornost a pochopení."

Z:arrow: vždy se snažím:
1.) podat informaci co nejstručněji, ale nejpřesněji =
počítat s tím, že se dotyční v místě (jiné dopravě v něm) nevyznají
2.) jednoduše zdůraznit pravdivý důvod "komplikace" nezpůsobený DPP (může to být např. "zásah policie") = nepřímo vyvinit DPP (potažmo "neschopnost" jeho zaměstnanců)
Z:arrow: "ukázat" DPP jako organizaci, maximálně zodpovědnou za své cestující/zákazníky i v "neočekávaných" situacích = jako přepravce na nějž je i v nich spolehnutí = není důvod se bát jej využít z důvodu opakování totožné/obdobné "neočekávané" situace!
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Chování zaměstnanců DP

Odeslatod von Špilberk v 08.3.2015 8:16

Honza napsal:* Vážení cestující, z technických důvodů souprava končí svou jízdu v této zastávce. Pro přepravu do cílové zastávky název konečné, prosím, využijte náhradního vlaku, který stojí za námi. Opakuji, souprava zde jízdu končí, přestupte, prosím, do náhradního vlaku stojícího za soupravou. Děkuji.
* Vážení cestující, vůz pokračuje mimo svou pravidelnou trasu ve směnu následující zastávka, důležitý dopravní uzel do vozovny název vozovny. Opakuji, vůz pokračuje ve směru následující zastávka,důležitý dopravní uzel do vozovny název. Děkuji.

*Vážení cestující, z důvodu nehody v místě X je linka odkloněna. Ze zastávky A jedeme vlevo (vpravo) přes zastávku B a C do zastávky D, a dále po své trase. Opakuji, z důvodu nehody je linka odkloněna. Ze zastávky A jedeme vlevo (vpravo) přes zastávku B a C do zastávky D, a dále po své trase.
*Vážení cestující, z důvodu nehody v místě X nemůžeme pokračovat v jízdě. Postupně bude zajištěn výstup z vozu.

Rozhodně nedoporučuji přát cestujícím pěkného dne a děkovat jim, že cestovali s DPP, když se je zrovna chystám vykopnout z tramvaje nebo se jim chystám hlásit nějaký problém a komplikaci. To musí na cestující nutně působit, jako že si z nich řidič dělá :zadnice .
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Chování zaměstnanců DP

Odeslatod Fořtík v 08.3.2015 4:58

No, jo, jenže to neznáš Milana. Ten totiž z jednoduchíého sdělění typu "Spoj A, nejede přes B, ale jede přes C, protože D." dokáže udělat hlášení "Spoj A, vomáčka vomáčka nejede přes B, ale jede přes vomáčka vomáčka vomáčka C, protože kýbl vomáčky D."
Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
 
Založen: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)

Re: Chování zaměstnanců DP

Odeslatod Honza v 08.3.2015 0:25

MM-Mikulovsky napsal:prostě mne to nikdo nenaučil; myšleno nějaké základní řečnické školení/cvičení


* Vážení cestující, z technických důvodů souprava končí svou jízdu v této zastávce. Pro přepravu do cílové zastávky název konečné, prosím, využijte náhradního vlaku, který stojí za námi. Opakuji, souprava zde jízdu končí, přestupte, prosím, do náhradního vlaku stojícího za soupravou. Děkuji.
* Vážení cestující, vůz pokračuje mimo svou pravidelnou trasu ve směnu následující zastávka, důležitý dopravní uzel do vozovny název vozovny. Opakuji, vůz pokračuje ve směru následující zastávka,důležitý dopravní uzel do vozovny název. Děkuji.

Krizovou komunikaci jsem byl učen, pokud máš jiné situace, ve kterých potřebuješ hlásit do salónu, vypiš mi je, rád ti připravím požadované texty a budeš je moci, stejně jako pokladní v Tescu, dle připraveného papírku odříkávat. Co se týká mluvy, stačí jasné a zřetelné vyslovování, stejně jako při komunikaci vysílačkou, na kterou jsi jistě školen a zdůraznění tučného.
Uživatelský avatar
Honza
Uživatel
 
Založen: 02.10.2010 12:48

Re: Chování zaměstnanců DP

Odeslatod 9001 v 06.3.2015 21:53

Karosák: Tak na debila narazíš vždy... Ještě za svých brigádnických dob u autopůjčovny na letišti jsem vyběhl za chlápkem co se cpal s kolama na autě do garáží. Skoro mě seřval, co si mu dovoluji mu něco říkat. Tak jsem jenom odvětil, jestli chcete auta mít v kufru tak jedte dál...

A že tam těch kol servaných málo nebylo...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Chování zaměstnanců DP

Odeslatod Karosák v 06.3.2015 21:26

Ano, srozumitelně a volně se snažím odříkat stručnou informaci (prosím pozor: z důvodu x pojede náš spoj do y, změna je do odvolání, opakuji... děkuji za pochopení), načež domluvím a u kabiny se vytvoří fronta s dotazy: Takže fakt jedete doleva jo? A pane řidiči, takže sedmička nejede rovně jo? A za jak dlouho to pojede rovně?....omg [-o< Mimochodem struktura položených dotazů většinou nenaznačuje, že tomu nerozuměli, ale že nevěří tomu co slyšeli a chtějí to slyšet ještě jednou ode mě :roll: :D Ne v pohodě, z plné soupravy ji je třeba jen 10. To patří k věci a rozhodně si myslím, že by se něco kváknout mělo vždycky, o což se i snažím. Když to šumí, nebo lidi nerozumí, tak se přijdou zeptat, zbytek jde s davem. Pak jsou i tací, kteří nechtějí poradit ani za zlaté :prase , protože oni si přeci poradí a nepotřebujou něčí rady. Třeba o námraze jsem asi 40 minut informoval na Andělu. Paní bloumala u sloupku, oslovil jsem jí a pomoc odmítla. Po 5 minutách jsem se zeptal, kam potřebuje. Hradčanská. Paní, ale 20 ani 12 nejezdí, takže metrem. Hmm, děkuju, já si počkám na tu 20...po dalších 15 minutách stepování odešla do metra #-o :D
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: Chování zaměstnanců DP

Odeslatod Filip v 06.3.2015 15:18

Pravda je taková, že častokrát, když jsem něco hlásil do vozu, tak cestující přišli, že slyšeli jenom šumění. Často ani nerozumím tomu, co říká dispečer (nebo není signál a vypadne to úplně).

A co se týče mluvení, tak spousta lidí s tím pochopitelně má problém (abychom nebyli i u tramvají). Já jak často používám Němčinu, tak mám třeba tendenci v češtině skládat věty podobným způsobem. A fakt je, že zrovna vystupování před hromadou lidí mi dělalo problém i ve škole.

Bohužel je problém, že lidé často neposlouchají.
Filip
 

Re: Chování zaměstnanců DP

Odeslatod 9001 v 06.3.2015 15:08

MM: Minimálně na žížkovských T3 :devilsmokin vozech jsem s tím nikdy problém nezažil :D
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Chování zaměstnanců DP

Odeslatod MM-Mikulovsky v 06.3.2015 14:01

9001: nemáš pravdu v "klasických" T3 a "Terkách" (což měl být uvedený případ z Palmovky) budou staré repráky - neojedinělý šum či jiné zvukové nečistoty mohou být způsobeny v nich.

Ovšem základní problém je, že nesčetněkrát jsem si na konečných v RP či 15T vyzkoušel, že někdy si sám sobě rozumím v tzv. UFONU (rozhlasu) a jindy (v tom samém voze, čase a místě) naprosto ne.
Ono totiž záleží asi i na centimetrech vzdálenosti mezi ústy a mikrofonem + "čistotě" (hlasové indispozice - chrapot či naopak pištění budou velký problém) i hlasitosti dotyčného = nejsem znalec na mikrofony, ale obávám se, že ten v kabinách TRAM není valné kvality.
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Chování zaměstnanců DP

Odeslatod 9001 v 06.3.2015 13:45

MM: Co to meleš??? Tohle platilo možná za Mypolu, když byly ještě stará sluchátka... S Motorolou je rozumět naprosto jasně po celém voze... (Mnohokrát vyzkoušeno). Než lidi vypustím, zahlasím a hotovo. Zabere to 10 sekund a pomůže to desítce lidí...

Celkově to moc prožíváš... To není projev prezidenta, ale informace, která pomůže... Tam asi nikdo nebude řešit přeřeky, špatnou intonaci a nevím co ještě...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

PředchozíDalší

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron