Stránka 63 z 74

Napsal: 27.1.2006 18:35
od Tonda Ježek
kocour píše:Ono totiž u metra jaksi není kde ty soupravy na dlouho odstavit - 10 odstavných kolejí za každou konečnou by asi neprošlo ...
Přesně tak, třeba takovej obrat na Zličíně má kapacitu jedné soupravy.

Napsal: 27.1.2006 18:33
od Tonda Ježek
Yvona píše:A jak často mají ty přestávky? Třebas po hodině výkonu nebo po půlhodině výkonu?
To záleží na směně, kterou zrovna má. Je tam opravdu rozsah od největších flákáren po docela slušný makačky.

Napsal: 27.1.2006 18:12
od kocour
Zas abych nebyl jednostranný, autobusáci mají své vozy často trvale - a taky je to vidět třeba v kabině, jak ji mají někteří vyšperkovanou - jenže u autobusů to jde, protože ty se mohou navzájem předjíždět, tudíž jde jen o to, aby se z Bohnic nezatahovalo na Kačerov a z Chodova na Klíčov - a na to je pár fíglů a troufám si tvrdit, že vždycky existuje způsob, jak tohle zcela eliminovat. Pravda, chce to si s tím trochu vyhrát.

Napsal: 27.1.2006 18:08
od Yvona
Tonda Ježek píše:Fírové mají systém oddělení od vozů. Na trasách je několik střídacích bodů, kde se střídají a mají odpočívárny.
Ale jak jsem napsal, umějí to zpoždění nahnat a to vozový JŘ metra je dělán na vteřiny.
A jak často mají ty přestávky? Třebas po hodině výkonu nebo po půlhodině výkonu?

Napsal: 27.1.2006 18:06
od kocour
Tonda Ježek píše:Někdy ano, někdy ne. Záleží na tom jak má dlouhou pauzu. Za den vystřídá i několi mašin. A dokonce ani místo nástupu a ukončení služby není vždy stejné. Začíná třeba v 5:30 na IPP a končí ve 14:30 v depu Kačerov. Tedy systém, který zde KM prosazuje u tramvají.
Ono totiž u metra jaksi není kde ty soupravy na dlouho odstavit - 10 odstavných kolejí za každou konečnou by asi neprošlo ...

Ale u tramvají už taky padly důvody, proč by měl mít každý svůj vůz/soupravu - když to vidím, jak tři tramvaje čekají na smyčce půl hodiny jenom proto, že ta první musí mít BP nebo aby se dostaly do té správné vozovny ... já bych šel ještě dál, než KM, a vůbec bych netrval na tom, aby každá tramvaj měla svou mateřskou vozovnu (s výjimkama typu KT8D5 v Hloubětíně), trval bych pouze na tom, aby počet vypravených tramvají se za určitý časový úsek (den, dva) rovnal počtu zatažených tramvají - to proto, aby se nám někde nehromadily, jako ti trpaslíci v dole.

Napsal: 27.1.2006 18:04
od Martin-KT8D5.RN2P
Tonda Ježek píše:Někdy ano, někdy ne. Záleží na tom jak má dlouhou pauzu. Za den vystřídá i několi mašin. A dokonce ani místo nástupu a ukončení služby není vždy stejné. Začíná třeba v 5:30 na IPP a končí ve 14:30 v depu Kačerov. Tedy systém, který zde KM prosazuje u tramvají.
Moje slova, všude to tak funguje, to jenom u tramvají "neni" možný, jééé kdy už to někdo pochopí. Ušetří se vozy i lidi... :roll: Jenže u DP dělají asi lidi, kteří cokoliv nové berou jako špatné a heldají trapné výmluvy proč to tak nejde... :roll:

Napsal: 27.1.2006 17:58
od Tonda Ježek
Martin-KT8D5.RN2P píše:Mám otázku, vací se řidič do "svého vlaku" nebo vymění více souprav??
Někdy ano, někdy ne. Záleží na tom jak má dlouhou pauzu. Za den vystřídá i několi mašin. A dokonce ani místo nástupu a ukončení služby není vždy stejné. Začíná třeba v 5:30 na IPP a končí ve 14:30 v depu Kačerov. Tedy systém, který zde KM prosazuje u tramvají.

Napsal: 27.1.2006 17:58
od kocour
Pokud já vím, tak zvlášť obíhá řidič a zvlášť souprava - vrátí-li se, pak jen náhodou. Aspoň takhle nějak to bývalo, když jsem byl ještě malej kocourek :-(

Napsal: 27.1.2006 17:55
od Martin-KT8D5.RN2P
Tonda Ježek píše:Fírové mají systém oddělení od vozů. Na trasách je několik střídacích bodů, kde se střídají a mají odpočívárny.
Ale jak jsem napsal, umějí to zpoždění nahnat a to vozový JŘ metra je dělán na vteřiny.
Mám otázku, vací se řidič do "svého vlaku" nebo vymění více souprav??

Napsal: 27.1.2006 17:54
od Tonda Ježek
Yvona píše:Tonto můžu se zeptat, jak to mají řidiči metra s přestávkami na konečné?
Vůbec nevím, jak to jejich ježdění vypadá, co se týče přestávek nebo pauzy na konečných. Třebas kolik minut mají na konečné nebo tak?
Můžeš mi tuto situaci trochu přiblížit? Děkuji
Fírové mají systém oddělení od vozů. Na trasách je několik střídacích bodů, kde se střídají a mají odpočívárny.
Ale jak jsem napsal, umějí to zpoždění nahnat a to vozový JŘ metra je dělán na vteřiny.

Napsal: 27.1.2006 17:40
od Yvona
Tonda Ježek píše:Budeš se divit, ale někteří počkají na dobíhající i ve špičce při intervalu 90 sekund. A ještě se na dotyčného usmějí. A ten fíra má téměř jistotu, že jim nikdo nepoděkuje a přesto to dělají...pročpak?
Tonto můžu se zeptat, jak to mají řidiči metra s přestávkami na konečné?
Vůbec nevím, jak to jejich ježdění vypadá, co se týče přestávek nebo pauzy na konečných. Třebas kolik minut mají na konečné nebo tak?
Můžeš mi tuto situaci trochu přiblížit? Děkuji

Napsal: 27.1.2006 14:52
od Šmaky
tak hnusnej nejsem, ale dokážu si představit že někdo jo...
a dokážu si představit že eště víc lidí, kteří se tady k tomu samozřejmě nepřiznají a budou psát jak je to hnusný by to pobavilo...

Napsal: 27.1.2006 14:48
od Tita
Šmaky píše:To mi připomíná....
Když se ozve moje špatné já:
Sedim v tram, která právě začíná brzdit do stanice a vidím kdesi vzádu se rozbíhá člověk,který by rád využil právě jedoucí spoj, protože je neděle a venku mínus deset....
Tramvaj poklidně stojí na stanici lidi vystoupí a nastoupí, tramvaj fíra čeká, dobíhající se blíží... Už přebíhá silnici... tramvaj čeká .ten člověk je už na ostrůvku... Srdce mi poskočilo. Bože dělej zavírej, vždy´t on to snad stihne!!! dobíhající člověk přibržďuje a natahuje ruku po tramvaji. Teď prosím teď, poskakuje mi čertík na rameni jak v kresleném seriálu...
Najednou se ozve výstražné znamení, dveře se zavřou a tramvaj se ve spěchu rozjíždí, dobíhající člověk klouže po ledu a bezmocně lapá rukama po tramvaji, nemá se čeho chytit a tak ústy dopadá přímo do rozježděné břečky....
Ano zvítězily jsme, prožívám duševní orgasmus....
Ostatní cestující nechápou čemu se hlasitě řehtám....
No tak toto by bylo od tebe velmy hnusnééééé :shock: [-( @3643 .

Napsal: 27.1.2006 9:40
od Šmaky
To mi připomíná....
Když se ozve moje špatné já:
Sedim v tram, která právě začíná brzdit do stanice a vidím kdesi vzádu se rozbíhá člověk,který by rád využil právě jedoucí spoj, protože je neděle a venku mínus deset....
Tramvaj poklidně stojí na stanici lidi vystoupí a nastoupí, tramvaj fíra čeká, dobíhající se blíží... Už přebíhá silnici... tramvaj čeká .ten člověk je už na ostrůvku... Srdce mi poskočilo. Bože dělej zavírej, vždy´t on to snad stihne!!! dobíhající člověk přibržďuje a natahuje ruku po tramvaji. Teď prosím teď, poskakuje mi čertík na rameni jak v kresleném seriálu...
Najednou se ozve výstražné znamení, dveře se zavřou a tramvaj se ve spěchu rozjíždí, dobíhající člověk klouže po ledu a bezmocně lapá rukama po tramvaji, nemá se čeho chytit a tak ústy dopadá přímo do rozježděné břečky....
Ano zvítězily jsme, prožívám duševní orgasmus....
Ostatní cestující nechápou čemu se hlasitě řehtám....

Napsal: 26.1.2006 23:03
od Karotka
Bohužel se to tu bere až moc komplexně ... ujíždění se prostě nedá tolik zobecňovat, každý případ je pro každého něco úplně jiného. Dám pár příkladů a neříkejte, že jste to nezažili.

1. "Grr, ten ** ujel před nosem! Kdy mi jede něco dalšího ... (minuty plynou) ... **, už tu měl dávno bejt! ... (minuty plynou) ... Konečně je tu, to je dost, ty ** ... hele, ale koukej už ty dveře zavřít, ať si támhleten ** nemyslí, že to stihne! ... No, teď jsi pro** semafor/čočky!"

2. Řidič mi zavřel dveře před nosem, popojel ke křižovatce a teď se mi šklebí do ksichtu ... čím ho naštvu ještě víc? Kamenná tvář, přimhouřené oči, bezhlasá artikulace "S ** beztak nejezdím" nebo "Buď rád, že s tebou nejedu, protože to by se děly věci!" Ale tohle už chce hodně odvahodrzosti, stejně jako přijít někam pozdě "triumfálně".