Napsal: 27.1.2006 18:35
Přesně tak, třeba takovej obrat na Zličíně má kapacitu jedné soupravy.kocour píše:Ono totiž u metra jaksi není kde ty soupravy na dlouho odstavit - 10 odstavných kolejí za každou konečnou by asi neprošlo ...
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=16&t=858
Přesně tak, třeba takovej obrat na Zličíně má kapacitu jedné soupravy.kocour píše:Ono totiž u metra jaksi není kde ty soupravy na dlouho odstavit - 10 odstavných kolejí za každou konečnou by asi neprošlo ...
To záleží na směně, kterou zrovna má. Je tam opravdu rozsah od největších flákáren po docela slušný makačky.Yvona píše:A jak často mají ty přestávky? Třebas po hodině výkonu nebo po půlhodině výkonu?
A jak často mají ty přestávky? Třebas po hodině výkonu nebo po půlhodině výkonu?Tonda Ježek píše:Fírové mají systém oddělení od vozů. Na trasách je několik střídacích bodů, kde se střídají a mají odpočívárny.
Ale jak jsem napsal, umějí to zpoždění nahnat a to vozový JŘ metra je dělán na vteřiny.
Ono totiž u metra jaksi není kde ty soupravy na dlouho odstavit - 10 odstavných kolejí za každou konečnou by asi neprošlo ...Tonda Ježek píše:Někdy ano, někdy ne. Záleží na tom jak má dlouhou pauzu. Za den vystřídá i několi mašin. A dokonce ani místo nástupu a ukončení služby není vždy stejné. Začíná třeba v 5:30 na IPP a končí ve 14:30 v depu Kačerov. Tedy systém, který zde KM prosazuje u tramvají.
Moje slova, všude to tak funguje, to jenom u tramvají "neni" možný, jééé kdy už to někdo pochopí. Ušetří se vozy i lidi... Jenže u DP dělají asi lidi, kteří cokoliv nové berou jako špatné a heldají trapné výmluvy proč to tak nejde...Tonda Ježek píše:Někdy ano, někdy ne. Záleží na tom jak má dlouhou pauzu. Za den vystřídá i několi mašin. A dokonce ani místo nástupu a ukončení služby není vždy stejné. Začíná třeba v 5:30 na IPP a končí ve 14:30 v depu Kačerov. Tedy systém, který zde KM prosazuje u tramvají.
Někdy ano, někdy ne. Záleží na tom jak má dlouhou pauzu. Za den vystřídá i několi mašin. A dokonce ani místo nástupu a ukončení služby není vždy stejné. Začíná třeba v 5:30 na IPP a končí ve 14:30 v depu Kačerov. Tedy systém, který zde KM prosazuje u tramvají.Martin-KT8D5.RN2P píše:Mám otázku, vací se řidič do "svého vlaku" nebo vymění více souprav??
Mám otázku, vací se řidič do "svého vlaku" nebo vymění více souprav??Tonda Ježek píše:Fírové mají systém oddělení od vozů. Na trasách je několik střídacích bodů, kde se střídají a mají odpočívárny.
Ale jak jsem napsal, umějí to zpoždění nahnat a to vozový JŘ metra je dělán na vteřiny.
Fírové mají systém oddělení od vozů. Na trasách je několik střídacích bodů, kde se střídají a mají odpočívárny.Yvona píše:Tonto můžu se zeptat, jak to mají řidiči metra s přestávkami na konečné?
Vůbec nevím, jak to jejich ježdění vypadá, co se týče přestávek nebo pauzy na konečných. Třebas kolik minut mají na konečné nebo tak?
Můžeš mi tuto situaci trochu přiblížit? Děkuji
Tonto můžu se zeptat, jak to mají řidiči metra s přestávkami na konečné?Tonda Ježek píše:Budeš se divit, ale někteří počkají na dobíhající i ve špičce při intervalu 90 sekund. A ještě se na dotyčného usmějí. A ten fíra má téměř jistotu, že jim nikdo nepoděkuje a přesto to dělají...pročpak?
No tak toto by bylo od tebe velmy hnusnééééé .Šmaky píše:To mi připomíná....
Když se ozve moje špatné já:
Sedim v tram, která právě začíná brzdit do stanice a vidím kdesi vzádu se rozbíhá člověk,který by rád využil právě jedoucí spoj, protože je neděle a venku mínus deset....
Tramvaj poklidně stojí na stanici lidi vystoupí a nastoupí, tramvaj fíra čeká, dobíhající se blíží... Už přebíhá silnici... tramvaj čeká .ten člověk je už na ostrůvku... Srdce mi poskočilo. Bože dělej zavírej, vždy´t on to snad stihne!!! dobíhající člověk přibržďuje a natahuje ruku po tramvaji. Teď prosím teď, poskakuje mi čertík na rameni jak v kresleném seriálu...
Najednou se ozve výstražné znamení, dveře se zavřou a tramvaj se ve spěchu rozjíždí, dobíhající člověk klouže po ledu a bezmocně lapá rukama po tramvaji, nemá se čeho chytit a tak ústy dopadá přímo do rozježděné břečky....
Ano zvítězily jsme, prožívám duševní orgasmus....
Ostatní cestující nechápou čemu se hlasitě řehtám....