No.
Já to jako dodržuju už teď, takže mě to až tak netrápí, i přes mou roztržitost se mi to kupodivu relativně daří držet...
Ale jsou prostě jisté chvíle a místa... Typicky mě napadá Koh-i-noor se 6 z centra (ale můžeme si krásně domyslet i jiná místa). Člověku to před Otakarkou vyjde vcelku pěkně, dojede, za něj se zařadí zpožděná 7... Po Bohemku se to uloudat nějak dá, v křižovatce K-i-n to padne, dojedu do zastávky, za sebou 7 a od Míráku přijíždí 22. Opravdu je nutné v tomhle případě čekat na čas a nadělit všem ostatním, když stejně cestující budou už jen vystupovat a krejou mě další dva vlaky, které jedou dál?
Ale samozřejmě se to střetává i se zkušenostmi z dispečinku, opravdu mezi sebou máme nemálo expertů, kteří to krom kontrolních bodů solí naplno a pak to blokují, to taky známe všichni.
Chápu ale i snahu zpřesnit provoz, protože jako cestujícího mě taky nezměrně nasere, když mi něco ujede kvůli tomu, že to jede napřed. Udělat všechna čidla závaznými mi ale nepřijde jako úplně nejlepší řešení. Spíš si myslím, že bychom se měli snažit odstartovat nový řídicí systém, který nám konečně bude schopen zobrazit všechno, co potřebujeme, a pak teprve vymýšlet něco dalšího. Udělat všechna čidla závaznými mi přijde jako poněkud polovičaté řešení.
No je to složitá problematika.
Hodně relevantních zájmů, které jsou protichůdné. Ve výsledku bych z toho ale drama nedělal, jako vždy si to sedne a taky to nějak fungovat bude. Předpokládám nějakou větší toleranci a byl bych rád, kdyby to vedlo k nějaké další snaze o úpravu jízdních dob směřující k reálnému stavu a troše té vaty v místech, kde je to vhodné. Uvidíme.