Kontrolní body, předjetí , postihy ...

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolní body, předjetí , postihy ...

Příspěvek od Karosák » 02.4.2012 18:56

No především ZC. DC je to podle ucpanosti výjezdu a jak se trefí výjezd do cyklu na výjezdu ČKS, ale smyslem předchozího bylo, že ať je noční 40 či denní provoz, zrovna za pohodové ježdění to nepovažuji, neboť je to furt křeč.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolní body, předjetí , postihy ...

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.4.2012 18:53

Petrpes píše:...A provoz ve Vinohradské nebyl moc zlý ;)...
To souhlasí, tam mne dnes nekavasila IAD, ale pouze SSZ - zejména (naprosto vždy) ta před zastávkou Italská DC.
Může mne někdo vysvětlit jakto, že někdy "volno" pro TRAM nechává déle než pro IAD a jindy nikoliv?

ZC zase jedna nebo druhá před Flórou.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolní body, předjetí , postihy ...

Příspěvek od Petrpes » 02.4.2012 18:34

MMM: Děkuji za vyčerpávající odpověď, hned je všechno jasné :)
Jinak jsem si zařádil parádně, RP, SU i 15T jedily jak mají.
A provoz ve Vinohradské nebyl moc zlý ;)
PS: Rychlostma to není, ale musíš mít leteckou tramvaj a důchodce max. s jednou holí...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolní body, předjetí , postihy ...

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.4.2012 17:39

K tématu - čidla z KB Jiřího z Poděbrad byla přenesena na Radhošťskou.
Nechystá se i přenesení KB?

Karosák: Solidarita ZC či DC?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolní body, předjetí , postihy ...

Příspěvek od Karosák » 02.4.2012 17:38

Milan: No vidíš, na tom možná něco bude. Ale ať tak nebo tak, jsem nikdá neměl na Solidaritě problém s nadbytkem času a to je podstatný :P
Naposledy upravil(a) Karosák dne 02.4.2012 17:40, celkem upraveno 1 x.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolní body, předjetí , postihy ...

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.4.2012 17:30

Petrpes píše:Co Milan přestoupil z 8236+320 do 7046+91 už i zdraví.
Ale i tak není v kondici, jezdí až +4.49.
Já měl jednou na Radhošťské +3.25 kvůli SSZ na Želvě + linka 19, ale Synkáč už +0.02 :)
1.) včera (tak jako teď) jsem si schrupl odpoledne
2.) ať mi nikdo netvrdí, že na 100% pozdraví vždy protijedoucí TRAM - někdy nepozdravím já, jindy zase ten naproti, protože řeší něco jiného (hlídá si nějaké kritické místo či zpozorované osoby/vozidla blízko u TT, či něco zapíná/vypíná - např. hlášení, směrovky... = nějak již nemá volné ruce). Jindy naopak se někdy stane, že člověk při pohledu do zpětného zrcátka periferně vidí do proti něco velkého a intuitivně zvedne ruku, ale ona to TRAM není.
3.) se mnou brzo ráno "není řeč běžně" - i kdybych před tím spal 12 hodin v kuse, taky moje největší kiksy - sjetí jsem před 2 a 3 lety uděl v této denní době = znám svou slabinu a snažím se ji minimalizovat větším soustředěním na podstatné.
4.) na BP jsem dokonce přijel ne pouhých pět, ale 7 až 8 minut pozdě - SSZ za IPP DC jsem projížděl na 3. či 4. viděné "volno", protože jak tady frézovaly starý a následně pokládaly nový asfalt, tak zrovna těsně před mým příjezdem, kvůli výměně vozidel stavby, IAD neprojela vpravo od ostrůvku a jela (respektive stála a blokovala) moji kolej! (taky jsem dnes předtím 3x narazil na popeláře)
5.) buď si měl VELKÉ ŠTĚSTÍ na SSZ od Želvy po NBS a volnou Vinohradskou bez IAD či jsi musel HODNĚ PŘEKROČIT RYCHLOSTI (jako ta jedna 15T na 18, co jednou před NBS ZC přímo prolítla přede mnou - 10 /15 přes výhybky kolegovi od pohledu nic neříkaly)
6.) na střídání IPP ZC jsem přijel asi jen 60sek. pozdě!
7.) DK se snaží na 1000% - ale nějak nachází nezvratně jedině 1 (max. 2) "ulítlé" noční 40 za směnu!

Karosák: Včera jsem opomenul - proč by jsi chtěl na l. 11 po 22.hodině přidávat časy kvůli noční 40? Copak ty dokážeš přes den s touto linkou jezdit všude a vždy 50km/h? S přimhouřenýma očima to platí jen o úseku Radhošťská - Černokostelecká, z čehož noční 40 je jen po Želvu! Naopak večer zejména úseky Radhošťská - Muzeum či Synkáč - Chodovská jedeš vyšší průměrnou rychlostí než za dne při povolených 50km/h!

von Š: to by 100% sedělo.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Kontrolní body, předjetí , postihy ...

Příspěvek od von Špilberk » 02.4.2012 16:51

Tak já měl dnes tu 17. Z Levského na Nádr. Modřany 5 min. je naštěstí jen ráno a večer, přes den zůstalo 6. Takže z Modřan držím čas na Palačák, když mě Palačák pustí, tak až k Divadlu. A tím končím, V Holešovicích jsem pozdě, na Trojské také a v Ďáblicích jsem 5 pozdě.
Z Ďáblic jsem jel 3x a měl jsem štěstí - volná jednokolejka. Tak jsem byl v čase až na Štros, u Divadla už zpoždění 3-4 min., střídal jsem asi o 5 pozdě.
A to musím říci, že dnes byla slabá IAD a bylo málo lidí. Větší provoz se na nábřeží udělal až po 13 hod. Takže při normálním provozu to bude katastrofa.
Také se mi líbí výjezdy a zátahy KO - všechno Trojskou. Já měl ráno veliké štestí: Projel jsem z Holešovic k Trojské a Trojskou dolů jela 5, 8, 10 a ještě něco. Také večer to bude výživné: Pojedeme z Ďáblic a kdo na jednokolejce chytí konvoj zatahující do KO, ten bude v háji.
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 02.4.2012 17:47, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolní body, předjetí , postihy ...

Příspěvek od Karosák » 02.4.2012 16:30

Pepa píše:Karosák: Tys měl také 25? Tak to jsem rád za tvůj postřeh neb jsem si myslel, že ji neumím vyjet jenom já... Na Majránce DC jsem čekal půl minuty do času, na Prašňáku mě předjela 26 a na Hradčanský čekala skoro 2minuty no a pak už to bylo v pr.... A přejezd na Bulovce je taky dobrej tělocvik když přijdeš pozdě, chyběla by mi minuta a večer by mě předjela 24, naštěstí je tam dost místa pro dvě KT. Navíc pro neznalého kdo končil na přejezdu poprvé se člověk zdržuje ještě kontrolou jestli udělal opravdu vše co měl (což vysvětluje, proč jedno z pořadí přede mnou jelo na dvě ptg...)
No situace naprosto přes kopírák :lol: Jinak postup (nejen) při obratu mám vždy nabušenej jak básničku, takže si to v duchu odříkávám a jde to ráz na ráz (a snad to i eliminuje chyby v postupu, zatím to funguje), tam si nemyslím, že by jsme byli pomalejší, coby nezkušení. Nebo alespoň ne více jak ostatní, protože na kalifu se opravdu běžně nekončí, takže nějakej fofr asi nelze čekat od nikoho, ani HL pilotů. U nás vyprávěl, že když byl kalif na Hostivařské, tak si tam pobyl vždycky tak 10-12 minut, protože nejdřív běžel zpátky pro desky, pak přepnout OTZ, a pak si ve zpětném zrcátku všiml vytlemené hrazdy :lol:

Jinak z WC jsem nechtěl dělat vědu, samo bych to řešil na Bulovce pozdním odjezdem, nedalo by se svítit. Jen jsem se chtěl podělit o zážitek (humus).

Co se časů týče, tak bych potichu, abych to nezakřikl, chtěl pochválit lajnu 9. To je nááádhernej šolich. Žádný psycho, v klidu se počká na báby, semtam dobíhač, což třeba vykryje tu minutku co před KB zbývá, nebo naopak, nepadne-li Jarov přesně, tak se to dorovná k Olšanské a když si chce člověk svištět, tak v Řepákově není problém. No prostě pohoda-jahoda, takhle by to mělo vypadat :!: Chápu, že to nemůže vycházet u všeho po celé délce linky, ale když je evidentní, že na nějakém KB má linka pravidelně třeba 100 a více (byť vždy zelená, což je možná ta pro OJŘ zavádějící informace)...tak proč tam nedat vatičku? Ne všude naložit lážo, ne všude utáhnout na krev. To se nedá vyřešit univerzálně, ale trošku aktivnějším přístupem-na to jsem myslel, že máme kompetentní oddělení JŘ, které se jistě může kochat barevným DORISem. Třeba na IPP jsem s 11 od Spořilova za své působení byl včas asi tak...no třikrát je moc a to jen když žádní dobíhači a svižný nástup, padla Chodovská a vyšla Otakarka (ta především). Přitom na tom Pavláku i kdyby se při dobrém průjezdu minutku čekalo, tak vo co de? Absolutně nikoho nezdržuju, protože jsem tam jediná linka a na tak vytížené zastávce proběhne výměna kaštanstva v naprostém klídku. Nemusí se tam naložit vaty jak z pouti, ale minuta se tam uživíOpačně je to lepší-co se nabere na výjezdu ze smyčky, to se ještě k JZP v zelené dá, a pak podle zasekanosti Vinohradské se dá dorovnat k IPP, kde případně chvilku postojím, nějací dobíhači se vždy najdou, není to stání v poli. 11 jsem vzal jako příklad, až tak mě nepálí. Nebo třeba trošku dorovnávačka 26 od NH k Olšanské/Hlaváku. Tam to teda neni žádný terno a tam mě to žere dost, protože co když si to někdo vyhledal, aby tím spojem stihl vlak na Hlaváku/Masaryčce? No má smolíka, pevné cykly na Švehlovce rozdají karty na celou trasu dopředu 8-[ Ale to je jen můj názor, třeba melu úplně z cesty, řeším kraviny a odpověď je 42, ale když už tu o tom žvaníme... Z:idea:

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolní body, předjetí , postihy ...

Příspěvek od Petrpes » 02.4.2012 12:06

Co Milan přestoupil z 8236+320 do 7046+91 už i zdraví.
Ale i tak není v kondici, jezdí až +4.49.
Já měl jednou na Radhošťské +3.25 kvůli SSZ na Želvě + linka 19, ale Synkáč už +0.02 :)

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: Kontrolní body, předjetí , postihy ...

Příspěvek od Pepa » 02.4.2012 11:42

Karosák: Tys měl také 25? Tak to jsem rád za tvůj postřeh neb jsem si myslel, že ji neumím vyjet jenom já... Na Majránce DC jsem čekal půl minuty do času, na Prašňáku mě předjela 26 a na Hradčanský čekala skoro 2minuty no a pak už to bylo v pr.... A přejezd na Bulovce je taky dobrej tělocvik když přijdeš pozdě, chyběla by mi minuta a večer by mě předjela 24, naštěstí je tam dost místa pro dvě KT. Navíc pro neznalého kdo končil na přejezdu poprvé se člověk zdržuje ještě kontrolou jestli udělal opravdu vše co měl (což vysvětluje, proč jedno z pořadí přede mnou jelo na dvě ptg...)

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolní body, předjetí , postihy ...

Příspěvek od Petrpes » 02.4.2012 8:09

MMM: Ve 21.35 ještě na fóru a ve 3.41 nástup, zdá že nejsi řádně odpočat. Respektive je to i vidět.
Potkal jsem tě také s 11 už asi 4x a ty vůbec nereaguješ.
Jinak ta moje s nástupem 4.21 pauzuje už v 7.36, ta tvoje až o kolo později, ale zase jsi měl 50 min pauzu na Černokostelecké.

Jinak já jezdím asi 14 let, z toho 11 brigádně a pořád se snažím být včas, tedy pokud je to reálné. Voloviny zase kvůli JŘ dělat nebudu.
A na dispečink volám až když je to opravdu nutné, tramka nejede, houmlesák se skutečně nedá vzbudit.
Celkově požadavek na MP je u mě nejčastější relace, cca 2x za rok.
Hlášení zpoždění, hlášení o močení nevedu a NIKDY nebyl problém kvůli odjezdu z konečné.
A s tramvají si zpravidla poradím.
Jinak pokud máš ivm a budeš o pauze na fóru, tak mě teď budeš potkávat na 7025+75 a po poledni na 9218 :)

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolní body, předjetí , postihy ...

Příspěvek od Petrpes » 02.4.2012 8:07

11 se stíhat dá, ale musíš se snažit :)
Naposledy upravil(a) Petrpes dne 02.4.2012 8:11, celkem upraveno 1 x.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolní body, předjetí , postihy ...

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 01.4.2012 22:35

Karosák: No já tu jsem cca 3,5 roku - časy:
1.) jsem se je naučil hlídat, abych se nepředjížděl (což se nyní stává minimálně), ale už instruktor do mne "vtloukal" nenechat se jimi stresovat (když se z objektivních důvodů - předpisy, obsazená kolej
2.) určitě cca minimálně půl roku po kurzu jsem rozhodně jezdil pomaleji než dnes, ale i dnes, když sednu do typu TRAM s nímž jezdím málo (celou dobu obě KT a T6 + teď už i 14T) jedu pomaleji než "se zažitým" typem
3.) když potřebuji na WC
a) a už přijíždím do obratiště v době, kdy mám být pryč - volám provozního, že se tam zdržím
b) když jsem přijel do obratiště ještě před odjezdem, ale na WC jsem se zdržel, tak jsem se tam zdržel - koluje po DP příhoda o někdejším koktajícím kolegovi co na dotaz PD o důvodu zdržení odpověděl "mo-mo-moje ho-ho-ho.no by-bylo ddddelší než obratový čas"= jestli ti na přejezdu zbývá 90s a potřebuješ jen na malou, tak já bych šel (běžel), protože za 2,5minuty - do 60ti sek. zpoždění na výjezdu bych to stihl.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolní body, předjetí , postihy ...

Příspěvek od 9001 » 01.4.2012 22:17

Karosák: Hygienik by na to dal razítko, protože přece v deskách máš, že WC je mimo provoz :lol:

Ted vážně. Ono to souvisí všechno se vším. Někdo bordel vytvoří - někdo to toleruje něco přihodí - třetí už jde rovnou zvracet - úklid. Ted ta zásadní otázka jak často tento kolotoč je. Je to už delší doba, kdy Radošovická byla po úpravě něco tam hned zmizelo bohužel si už nevzpomenu co...

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Kontrolní body, předjetí , postihy ...

Příspěvek od gabuliatko » 01.4.2012 21:00

Karosák píše:Hajzl totálně vrchovatej namoklýho papíru a sr**ek umocněný atmosférou undergroundu vypichových toalet s 25W žárovkou u stropu.
Tady mne vždy napadne otázka kdo tam něco hodí, že se to do takovédleho stavu dostane. Tím nijak nechci zpochybňovat zbytek napsaného.

Odpovědět