Pepa píše:Karosák: Tys měl také 25? Tak to jsem rád za tvůj postřeh neb jsem si myslel, že ji neumím vyjet jenom já... Na Majránce DC jsem čekal půl minuty do času, na Prašňáku mě předjela 26 a na Hradčanský čekala skoro 2minuty no a pak už to bylo v pr.... A přejezd na Bulovce je taky dobrej tělocvik když přijdeš pozdě, chyběla by mi minuta a večer by mě předjela 24, naštěstí je tam dost místa pro dvě KT. Navíc pro neznalého kdo končil na přejezdu poprvé se člověk zdržuje ještě kontrolou jestli udělal opravdu vše co měl (což vysvětluje, proč jedno z pořadí přede mnou jelo na dvě ptg...)
No situace naprosto přes kopírák
Jinak postup (nejen) při obratu mám vždy nabušenej jak básničku, takže si to v duchu odříkávám a jde to ráz na ráz (a snad to i eliminuje chyby v postupu, zatím to funguje), tam si nemyslím, že by jsme byli pomalejší, coby nezkušení. Nebo alespoň ne více jak ostatní, protože na kalifu se opravdu běžně nekončí, takže nějakej fofr asi nelze čekat od nikoho, ani HL pilotů. U nás vyprávěl, že když byl kalif na Hostivařské, tak si tam pobyl vždycky tak 10-12 minut, protože nejdřív běžel zpátky pro desky, pak přepnout OTZ, a pak si ve zpětném zrcátku všiml vytlemené hrazdy
Jinak z WC jsem nechtěl dělat vědu, samo bych to řešil na Bulovce pozdním odjezdem, nedalo by se svítit. Jen jsem se chtěl podělit o zážitek (humus).
Co se časů týče, tak bych potichu, abych to nezakřikl, chtěl pochválit lajnu 9. To je nááádhernej šolich. Žádný psycho, v klidu se počká na báby, semtam dobíhač, což třeba vykryje tu minutku co před KB zbývá, nebo naopak, nepadne-li Jarov přesně, tak se to dorovná k Olšanské a když si chce člověk svištět, tak v Řepákově není problém. No prostě pohoda-jahoda, takhle by to mělo vypadat
Chápu, že to nemůže vycházet u všeho po celé délce linky, ale když je evidentní, že na nějakém KB má linka pravidelně třeba 100 a více (byť vždy zelená, což je možná ta pro OJŘ zavádějící informace)...tak proč tam nedat vatičku? Ne všude naložit lážo, ne všude utáhnout na krev. To se nedá vyřešit univerzálně, ale trošku aktivnějším přístupem-na to jsem myslel, že máme kompetentní oddělení JŘ, které se jistě může kochat barevným DORISem. Třeba na IPP jsem s 11 od Spořilova za své působení byl včas asi tak...no třikrát je moc a to jen když žádní dobíhači a svižný nástup, padla Chodovská a vyšla Otakarka (ta především). Přitom na tom Pavláku i kdyby se při dobrém průjezdu minutku čekalo, tak vo co de? Absolutně nikoho nezdržuju, protože jsem tam jediná linka a na tak vytížené zastávce proběhne výměna kaštanstva v naprostém klídku. Nemusí se tam naložit vaty jak z pouti, ale minuta se tam uživíOpačně je to lepší-co se nabere na výjezdu ze smyčky, to se ještě k JZP v zelené dá, a pak podle zasekanosti Vinohradské se dá dorovnat k IPP, kde případně chvilku postojím, nějací dobíhači se vždy najdou, není to stání v poli. 11 jsem vzal jako příklad, až tak mě nepálí. Nebo třeba trošku dorovnávačka 26 od NH k Olšanské/Hlaváku. Tam to teda neni žádný terno a tam mě to žere dost, protože co když si to někdo vyhledal, aby tím spojem stihl vlak na Hlaváku/Masaryčce? No má smolíka, pevné cykly na Švehlovce rozdají karty na celou trasu dopředu
Ale to je jen můj názor, třeba melu úplně z cesty, řeším kraviny a odpověď je 42, ale když už tu o tom žvaníme...