Stránka 17 z 17

Napsal: 28.6.2006 15:12
od Tita
Smím se zeptat na význam zkratky SH,kterou v posledních příspěvcích vídám?

Napsal: 28.6.2006 14:19
od radek31
Yvona píše:U nás třebas nějakých půl prémií za druhé předjetí v měsíci jsem nezažila. Kdyby to fungovalo, jako u vás, asi by byl u nás pěkný rachot.
tak změna, konečně jsem si to přečetl a vypadá to takto:

1. předjetí - varování
2. 250 Kč
3. 500Kč
4. 1000Kč
4x za čtvrtletí - "žlutá karta" a později možný vyhazov (máme to napsané na nástěnce)

jo a předjetí je nově už i 1 vteřina !!!!!!!!!!!!! já jsem většinou slušný, ale až mi přijde SH za 1s předjetí, asi se neudržím - tento rok jsem zatím bez SH a nerad bych si to pokazil takovou blbostí

imho je to cesta k většímu množství nehod - někteří řidiči jsou zmatkáři a když se omylem předjedou, budou to "zachraňovat" couváním a při tom se občas něco semele

nejhorší je, že všechny podobné buzerace řidiče neskutečně stresujou a místo, aby řídil v pohodě a věnoval se PLNĚ řízení, musí nyní v první řadě sledovat hodiny a jízdní řád, aby se náhodou o vteřinu nepředjel

Napsal: 28.6.2006 0:02
od Yvona
MOp píše:Narážíš na P.P.? :-D
Na P.P. nikoli :!: .
Narážela jsem na kádrovací komando v MO, které se dost nechutně otírá o tamní řidiče.

Napsal: 27.6.2006 23:18
od MOp
Yvona píše: Ale neboj se "na každou svini se vaří voda", a toto staré přísloví ještě nezklamalo. 8-)
Narážíš na P.P.? :-D

Napsal: 27.6.2006 23:04
od Yvona
radek31 píše:naopak podnik stále přitvrzuje - teď už se údajně nebude tolerovat ani pár sekund předjetí (doteď bylo cca 10 s v pohodě, ale nově už prý ani sekunda)
ceny ve voz. MO (údajně, neměl jsem osobní zkušenost)
1. předjetí - varování
2. půl prémií (asi 450 Kč)
3. celé prémie
4. 1000Kč
prý to chtějí dopracovat až ke "žluté kartě" a možnému vyhazovu (máme to napsané na nástěnce, ale nestihnul jsem si to přečíst)

v kabině máme přes 60°C, ale to nikoho v klimatizované kanceláři prostě nemůže zajímat - kabina musí být podle přepisů zavřená a řidič ať tam klidně chcípne
Já se veřejně přiznám, že ve vedru mám kabinu u T3M otevřenou. U KT je to už horší, tam to bohužel moc nejde, když jsou tam klasické otevíračky.
Je fakt, že kdyby mě někdo za to postihnul SH nebo ústně, asi bych se vyjádřila velice rychle a otevřeně. Zavřené dveře kabiny znamenají pro řidiče akorát únavu, usínání,malátnost a tím vším sníženou pozornost, což je vysoké riziko při provozu (MU apod.) A pokud by někdo trval na tom,abych kabinu v 60ti stupňovém vedru zavřela, řešila bych to tak, že bych se jednoduše nechala vystřídat. Nejsem blázen, abych ohrožovala okolí a životy ostatních.

Mimochodem, co se týče kádrového oddělení vaší vozovny, je to vůči řidičům hnus z vysoké aktivity vašeho vedoucího. A docela vás lituji, že se vás nezastanou podřízení vašeho vedoucího-nadřízení řidičů.
U nás třebas nějakých půl prémií za druhé předjetí v měsíci jsem nezažila. Kdyby to fungovalo, jako u vás, asi by byl u nás pěkný rachot. Jenže to funguje u nás tak, že obě strany chtějí být v míru a klidu, protože pak se to také odráží i na chuti k práci.

Napsal: 27.6.2006 17:49
od radek31
naopak podnik stále přitvrzuje - teď už se nebude tolerovat ani pár sekund předjetí (doteď bylo cca 10 s v pohodě, ale nově už ani sekunda)
ceny ve voz. MO
1. předjetí - varování
2. 250 Kč
3. 500Kč
4. 1000Kč
4x za čtvrtletí - "žlutá karta" a později možný vyhazov (máme to napsané na nástěnce)

v kabině máme přes 60°C, ale to nikoho v klimatizované kanceláři prostě nemůže zajímat - kabina musí být podle přepisů zavřená a řidič ať tam klidně chcípne