Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod 9001 v 11.5.2017 17:24

Demon to psal jasně... V DP se jede s tím, že do roku 2023 se nebude nic řešit, pač nejsou prachy...

Uvidíme co se stane po komunálních volbách 2018. Třeba se pak najednou peníze najdou :devilsmokin
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod fricoolinek2 v 11.5.2017 16:01

fricoolinek2 napsal:Co s nimi? Je reálná varianta, že se vypíše nový tendr na další vozy 15T nebo spíše bude nějaké nedůstojné flikování v podobě "renovací" T3R.P Z:arrow: T3R.PLF atp.


Hm, takže skutečně ono to nedůstojné flikování.

A nějaké náznaky tendru na další 15T tedy fakt nejsou....?
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod fricoolinek2 v 20.11.2016 18:33

9001 napsal:Peníze jsou asi ten poslední problém, když se na účtech Prahy válí volné mld. :wink:

9 let u DP? Nebylo to náhodou pár let porušováno, než začaly masivní dodávky SORů?


To asi jo. 2005, 2006, 2007, 2008... přišlo celkem (vyjma atypických kusovek) 40 B 951E a 10 Citelisů 12M... flikovalo se to velkým množstvím středním oprav v letech 2005-09... a vlastně probíhají dodnes....
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod Radek v 20.11.2016 10:52

9001 napsal:Peníze jsou asi ten poslední problém, když se na účtech Prahy válí volné mld. :wink:
...z pohledu magistrátu dotace na MHD neustále a výrazně roste. Nevěřím, že magistrát jen tak přihodí pár miliard. To leda na stavbu metra.
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod 9001 v 20.11.2016 8:26

Peníze jsou asi ten poslední problém, když se na účtech Prahy válí volné mld. :wink:

9 let u DP? Nebylo to náhodou pár let porušováno, než začaly masivní dodávky SORů?
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod Radek v 20.11.2016 6:33

Dle nějaké vyhlášky nemá být průměrné stáří busů nad 9 let. DPP je v posledních letech neustále na limitu.
Jinak se rozjíždí především obnova metra.
A pak tu máme eventuální rozvoj sítě tram či posílení (viz teď od září).
Jo, a taky ještě musíme ty 15T splatit. :)
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod fricoolinek2 v 20.11.2016 0:00

9001 napsal:Na zelených v busovém foru bylo, že se tendr a busy přesunu na leden 2017. Takže tam si ještě počkáme.

Standard PID je 20 let staří, takže pokud některé busy neshnijou, tak se to dá stihnout tempem 60ks ročně v klidu


No právě. Ty busy jsou koncipovány tak na 12-15 let...
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod 9001 v 19.11.2016 23:43

Na zelených v busovém foru bylo, že se tendr a busy přesunu na leden 2017. Takže tam si ještě počkáme.

Standard PID je 20 let staří, takže pokud některé busy neshnijou, tak se to dá stihnout tempem 60ks ročně v klidu
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod fricoolinek2 v 19.11.2016 22:23

Zdravím, je nějaký koncept, co bude dál?

V součastnosti by mělo být v provozu cca 150 vozů T3SUCS+T3M(2DVC)+T6A5, což zbývající dodávky 15Téček v počtu 63 kusů plně nenahradí.

Nicméně tedy, dle nedávných zpráv na FB PrT, se opravy Poršeter jakž takž daří a od r. 2017 se budou vracet s novým vnitřkem. Pokud by se zadařilo, tak by asi bylo možné se rozloučit i s analogovými R.P (57 ks).

Nicméně, i tak by nám v Praze někdy v roce 2020 zůstalo téměř 300 ks (cca necelá třetina voz. parku) nemoderních vozů bez klimatizace řidiče, bez ručního řízení a se značně vysokou podlahou, které byly modernizovány (optikou roku 2020) před 11-18 lety.

Co s nimi? Je reálná varianta, že se vypíše nový tendr na další vozy 15T nebo spíše bude nějaké nedůstojné flikování v podobě "renovací" T3R.P Z:arrow: T3R.PLF atp.

Nicméně DPP možná má větší problém s busy - pokud to dobře počítám, tak má nyní v inventárním stavu přibližně na 300 vozů, co se příští rok dožijí 15 let... si jen představit tu velikost tohoto tendru, co by nahradil aspoň toto... mimoto dalších více jak 200 vozů je starší 10-let...
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514


Zpět na Budoucnost

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron