Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod cwapa v 10.10.2017 12:50

ZXS91 napsal:
cwapa napsal:Nevím kam tak to napíši zde. Zajímalo by mne kolik by potřebovala Praha 15T, aby byla apsolutní nízkopolažnost?


Dnešní vypravení ekvivaletů 15T (bez solo linek a 23) je 382 ks.

Tudíž, aby byly v provozu (mimo solo linky a 23) POUZE 15T, tak by jich muselo byt baj voko 450 až možná spíš 500 (zálohy, prohlídky, nehody atd.)
Při započítání 50 kachen a 20 poršat pak adekvátně o něco méně.
Sol je potřeba 42 (denní linky) + 60 (noční linky).

Díky moc za odpověď.
Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
 
Založen: 05.7.2007 22:08
Bydliště: všude doma

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod ZXS91 v 09.10.2017 18:15

cwapa napsal:Nevím kam tak to napíši zde. Zajímalo by mne kolik by potřebovala Praha 15T, aby byla apsolutní nízkopolažnost?


Dnešní vypravení ekvivaletů 15T (bez solo linek a 23) je 382 ks.

Tudíž, aby byly v provozu (mimo solo linky a 23) POUZE 15T, tak by jich muselo byt baj voko 450 až možná spíš 500 (zálohy, prohlídky, nehody atd.)
Při započítání 50 kachen a 20 poršat pak adekvátně o něco méně.
Sol je potřeba 42 (denní linky) + 60 (noční linky).
Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
 
Založen: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 51

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod cwapa v 09.10.2017 15:11

Nevím kam tak to napíši zde. Zajímalo by mne kolik by potřebovala Praha 15T, aby byla apsolutní nízkopolažnost?
Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
 
Založen: 05.7.2007 22:08
Bydliště: všude doma

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod demon v 09.10.2017 10:54

9001 napsal:Možná to bude tím, že němci neprodlužovali samotnou tramvaj navíc to je bez motorů, takže další prostor, který nemuseli řešit.

To že je to bez motorů nemá vliv na využitelnej prostor ani tuhost karoserie.
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod thriller2 v 09.10.2017 6:53

No a hlavně zkusili jenom čtyři kusy a už to vyřazujou. Fakt bych rád viděl nějakej crashtest, lipskej znízkopolažněnej vlek versus třeba klasická T4 :)
thriller2
Uživatel
 
Založen: 19.2.2009 19:29

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod 9001 v 08.10.2017 23:00

Možná to bude tím, že němci neprodlužovali samotnou tramvaj navíc to je bez motorů, takže další prostor, který nemuseli řešit.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod P_V v 08.10.2017 22:37

Jenže když z podlahy vyřízneš třetinu uprostřed, tuhost zmizí a musíš ty síly vynést jinam.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod 9001 v 08.10.2017 22:01

P_V napsal:Tak to respect... I ta T3 wana má jinou konstrukci rámu, než T3 klasik. Síly se tam přenášejí jinak. NP článek do KT8 je také novostavba a ne přestavba. Předpokládám, že Němci museli přivařit opravdu hodně železa navíc, aby se jim to nekroutilo, a že to bylo těžší než je zdrávo.


Není možná výhoda v tom, že vleky byly tužší už od výroby?
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod P_V v 08.10.2017 20:33

Tak to respect... I ta T3 wana má jinou konstrukci rámu, než T3 klasik. Síly se tam přenášejí jinak. NP článek do KT8 je také novostavba a ne přestavba. Předpokládám, že Němci museli přivařit opravdu hodně železa navíc, aby se jim to nekroutilo, a že to bylo těžší než je zdrávo.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod thriller2 v 08.10.2017 18:30

P_V: V Lipsku přesvářeli několik B4 na wany.
thriller2
Uživatel
 
Založen: 19.2.2009 19:29

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod P_V v 08.10.2017 15:17

On už někdo předělával jakoukoli tramvaj T na wanu formou kouzlení se svářečkou, že je řeč o nějakých "úpravách"?
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod mart337 v 08.10.2017 15:10

No, zajímavé, hm. Další wanoid. Až na to, že se někde jestli se nepletu psalo, že se s tím nedá nic dělat, že údajně autor T6 nedal souhlas s jakýmikoli úpravami.
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod 9001 v 08.10.2017 15:05

Blaueminence napsal:Viděl bych to nějak takhle....


Pochybuji... Řešilo se to před lety i na Krepu a T6 nemá vhodnou konstrukci na wanu... Navíc administrativa s tím spojená nemá naprosto návratnost...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod demon v 08.10.2017 14:43

No schválně, kolik ?
Čtyři ? :D
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Odeslatod MM-Mikulovsky v 08.10.2017 13:06

Blaueminence napsal:Viděl bych to nějak takhle....
až na skutečnost, že T6 se vyřazují z provozu - jdi se podívat do UDDP, kolik jich tam již stojí odstavených = (dle popisek na nich) připravených k odprodeji !
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Další

Zpět na Budoucnost

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník

cron