Pravda, nějakou dobu jsem tam už nebyl a už jsem zapomněl, jak velký je v oblasti smyčky Dlabačov sklon. Tak jsem zkusil trochu změnit svůj návrh a trať umístit do Vaníčkovy ulice. A aby to bylo zajímavější, tak mě napadlo, že kdyby byl ještě se stoupáním problém, tak by se daly nějaké metry nabrat tím, že by se ulice trochu víc stočila do oblouků - no, naznačil jsem to na mapě.pawel píše:napojení TT od strahova na malovance by asi bylo lepší v místě dnešní vaníčkovy, tj. v místě současných zastávek bus Malovanka. mezi trojúhelníkem Běloh x Vaníčkova a Běloh x Myslbekova by pak bylo ideální umístění zastávky Malovanka s přestupy hrana-hrana. místo navrhované malé smyčky podle mě postačí spojovací kolej v ul.hládkov (s předpokladem trvalé průjezdnosti pro tramvaje, nikoli jako do září 05), event. možno zachovat smyčku královka v redukované podobě.
Ta spojovací kolej Hládkov by se určitě využít dala a je pravda, že další manipulační smyčka by v téhle oblasti asi už nutná nebyla, když by navíc byla relativně blízko ta smyčka na Strahově.