Metro D

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Metro D

Příspěvek od 9001 » 03.5.2014 7:51

MKzB píše:Nic si z toho nedělejte. Na podzim budou volby, tak jsou politici jedna velká slibotechna.
Trasy D už využívá i jeden developer. Myslím, že Vivus. "Nové byty u Novodvorské a brzo na trase metra D" :lol:

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: Metro D

Příspěvek od MKzB » 02.5.2014 13:58

Nic si z toho nedělejte. Na podzim budou volby, tak jsou politici jedna velká slibotechna.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Metro D

Příspěvek od thriller2 » 02.5.2014 12:56

Ploki píše:Rozhovor
Plky, plky a zase jenom plky. Termín dodržíme, co na tom, že se termín třikrát posunul.

Uživatelský avatar
Ploki
Uživatel
Příspěvky: 45
Registrován: 05.10.2008 12:00

Re: Metro D

Příspěvek od Ploki » 02.5.2014 11:35

Deník Metro: Rozhovor: Metro slaví čtyřicet let. Lístky letos nezdražíme, říká šéf DPP Ďuriš

Od minulosti k budoucnosti. Kdy se svezeme prodlouženým áčkem?
Bohužel to nevyjde ke čtyřiceti letům, spíš jednačtyřiceti letům, ale vypadá to dobře. Termín dodržujeme, v listopadu budou dokončeny všechny stavební části a technologické práce, pak nastává čas přejímek, zkušebních jízd a se zahájením provozu počítáme na jaře 2015.

Co bude dál?
Já doufám, že déčko, to je hodně rozpracované, hodně se mu věnujeme, jedeme podle harmonogramu a pokud půjde všechno hladce ipo volbách, tak bychom mohli stavět od roku 2016.

Pořád platí termín dokončení do roku 2022?
Platí, ale pořád je vše na začátku, takže může dojít ke změnám. Vše se odvíjí od toho, kdy se začne stavět.

Už je jasné, jestli to bude samostatná linka nebo jen odbočka z trasy C?
To je věcí diskusí a rozhodovat bude politická reprezentace.

Ale vy jim určitě dáte také nějaké doporučení.
Obě varianty mají pozitiva i negativa. Z hlediska dopravního je lepší varianta přestupní, z hlediska ekonomického odbočka. Ale dá se říct, že u nás převládá názor, že přestupní stanice je lepší varianta. Rozdíl v ceně obou variant činí přibližně 6 až 10 miliard.

mikikopas
Uživatel
Příspěvky: 36
Registrován: 28.12.2013 14:54

Re: Metro D

Příspěvek od mikikopas » 08.1.2014 17:26

Já jsem pro vizi D, jak byla myšlena, tj. Kbely-Depo Písnice přes Letňany(C)-Vysočanská (B)-Nádraží Libeň (S)-Chmelnice (E)-Hlavní nádraží (S/C)-Náměstí Míru (A)-Náměstí Bratří Synků /S/-Pankrác (C/E)-Krčské nádraží (S)-Thomayerova nemocnice-Kunratice, respektive Vídeňská.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Metro D

Příspěvek od petr91 » 08.1.2014 15:08

Na stránkách dpp.cz se nedávno objevila aktualizace ohledně trasy D - http://strategickeprojekty.dpp.cz/
"Jestli se Pankrác stane přestupní anebo odtud bude každá třetí souprava metra z trasy C odbočovat, o tom se rozhodne na jaře 2014."

uzivatel35

Re: Metro D

Příspěvek od uzivatel35 » 25.8.2012 15:58

To je moje fantazie

DNeratovice-Kojetice (x)-Měšice-Hovorčovice-Třeboradice-Čakovice-Avia Letňany-Letňany-Vysočany-Balabenka-Krejcárek-Karlín-Hlavní nádraží-Nám.Míru-NBS-Vršovické nádraží-Michle-Depo Kačerov-Kačerov- Nádraží Krč-Thomayerova nemocnice-Nové Dvory-Libuš-Písnice-Vestec-Jesenice-Psáry-Jílové u Prahy

Na lince je v provozu v pásmovém provozu v níže uvedených intervalech"
1)Neratovice-Čakovice (20 minut ve špičkách, 30 v sedle a o víkendu, 40 v neděli dopoledne, 60 večer)
2)Čakovice-Hlavní nádraží (10 ve špičce, 15 v sedle a o víkendu, 20 v neděli dopoledne, 30 večer)
3)Hlavní nádraží-Písnice (5 ve špičce, 7,5 v sedle a o víkendu, 10 v neděli dopoledne, 15 večer)
4)Písnice-Jesenice (viz add 1)
5)Jesenice-Jílové u Prahy (dle potřeby)

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Metro D

Příspěvek od XSC » 24.8.2012 20:17

J*M*B píše:Je potřeba nazývat věci pravými jmény, metro se doteď stavělo téměř za státní peníze a nad poměry, nyní pramen ze státní kasy vyschl a promrhané peníze scházejí na řešení akutních problémů.
Pokud doteď znamená před 20 lety, tak ano.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Metro D

Příspěvek od XSC » 24.8.2012 20:16

Jebi píše:A vždyť to metro taky nutně nemusí bejt celý pod zemí, ne?
V podstatě musí, pokud to sídliště nechcete nyní celé překopat. Místo na povrchovou trasu metra se tam při jeho návrhu nevyhradilo.

Jebi
Uživatel
Příspěvky: 67
Registrován: 18.11.2010 13:24
Bydliště: průnik 214, 225, 264, 568
Kontaktovat uživatele:

Re: Metro D

Příspěvek od Jebi » 24.8.2012 20:12

Když si metro zaslouží sídlišťátko, jako jsou petřiny, nebo jedna (pravda trochu větší) budova, jako Motol, tak bych jako obyvatel například Libuše byl dost naštván, že "tu mam tramvaj, na víc nejsou prachy". A vždyť to metro taky nutně nemusí bejt celý pod zemí, ne?

Uživatelský avatar
J*M*B
Uživatel
Příspěvky: 105
Registrován: 02.4.2008 19:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Metro D

Příspěvek od J*M*B » 24.8.2012 19:35

Je potřeba nazývat věci pravými jmény, metro se doteď stavělo téměř za státní peníze a nad poměry, nyní pramen ze státní kasy vyschl a promrhané peníze scházejí na řešení akutních problémů. I kdyby pramen nevyschl, tak MHD v Praze je problém hlavně samotné Prahy na rozdíl od staveb letišť, dálnic, rychlostních komunikací a železničních tratí, což bývá problém vyšších celků než je město. Takže bych prosil nesměšovat jablka s hruškami.
PS Kdyby Brno dostalo ze státní kasy desetinu, co dostala Praha na železnici za dobu cca 25 let, tak by tu kravinu už postavila 4x. Nehledě na to, že železnice v Brně využívá objekty z let 1838 - 1849, v Praze, kam železnice dorazila až v roce 1845, objekty z tehdejších počátků dávno nenajdeme

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Metro D

Příspěvek od gabuliatko » 24.8.2012 19:15

XSC píše:A má cenu řešit, co bylo před 20 lety za jiného systému? To bych musel litovat i peněz posílaných roky na Slovensko. Jako pražák zas nemám chuť přispívat na kraviny typu přesun nádraží v Brně a taky s tím nic neudělám.
J*M*B píše:Přispívat nebude asi třeba, ale i kdyby, tak ta kravina není pro brňáky, ti ji taky nechtějí, ta je spíš pro pražáky, aby se rychleji dostali do rodných míst na Slovensku ...
Proč se toho musí někdo chytat když je to evidentně první příspěve myšlen v nadsázce? Je třeba si ho poměřovat?

Uživatelský avatar
J*M*B
Uživatel
Příspěvky: 105
Registrován: 02.4.2008 19:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Metro D

Příspěvek od J*M*B » 24.8.2012 19:09

Kravinu prosazují politici, ale mohou jí prosazovat, až ji nějaký *** vyprojektuje a původ toho *** nehledejte v Brně

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Metro D

Příspěvek od XSC » 24.8.2012 19:02

J*M*B píše:Přispívat nebude asi třeba, ale i kdyby, tak ta kravina není pro brňáky, ti ji taky nechtějí, ta je spíš pro pražáky, aby se rychleji dostali do rodných míst na Slovensku ...
Podle mě je spíš pro zainteresované brňáky. Naprosto stejně jako když se v Praze měnilo trasování C a A podle zájmu politiků.

Uživatelský avatar
J*M*B
Uživatel
Příspěvky: 105
Registrován: 02.4.2008 19:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Metro D

Příspěvek od J*M*B » 24.8.2012 19:00

XSC píše:... Jako pražák zas nemám chuť přispívat na kraviny typu přesun nádraží v Brně ...
Přispívat nebude asi třeba, ale i kdyby, tak ta kravina není pro brňáky, ti ji taky nechtějí, ta je spíš pro pražáky, aby se rychleji dostali do rodných míst na Slovensku ...

Odpovědět