Metro D
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 46
- Registrován: 08.9.2007 20:02
- Bydliště: Luka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Metro D
Všechny návrhy jsou hezké, ale nějak to tu upadlo. A asi vím proč - byla schválena oficiální trasa Déčka: PÍSNICE - Libuš - Nové Dvory - Zálesí - Nádraží Krč - Ryšánka (Olbrachtova) - Pankrác - Nusle - Náměstí Míru - HLAVNÍ NÁDRAŽÍ. Při letmém pohledu na mapu je však zřejmé, že zde trasa nemůže končit, a to že musí zajet dále a to minimálně do oblastí Žižkova, Vítkova či Karlína a pak zřejmě dál určitým směrem. Zde to však není podrobněji rozpracováno, kromě pár studií Tomáše Rejdala a jiných lidí ze serveru metroweb.cz, soudím tedy, že návrhy budou tak rozmanité jako už ty zde uveřejněné (moho by jich být možná i trochu víc:-)). Takže by jste to mohli zkusit, nemyslíte?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 39
- Registrován: 25.10.2006 14:06
- Bydliště: Praha 1
Re: Metro D
Já bych tu trasu metra D viděl jako daleko zajímavější (a užitečnější) ve větvené trase: OHRADA - Basilejské nám. - Olšanská - Olšanské nám. - Jiřího z Poděbrad (přestup A) - Vršovické nám. - Nádraží Vršovice - Kloboučnická - Ohradní - Budějovická (přestup C) - Nádraží Krč - Sídl. Krč - Lhotka ( dále jako D1: - Nové Dvory - LIBUŠ) a (dále jako D2: - Kamýk - MODŘANY, Sofijské nám.)Flanagan píše:Takto vypadá metro D podle mého návrhu:
VÝHLEDY - Zemědělská univerzita - Nádraží Sedlec - Sídliště Bohnice - KRAKOV - Zoologická zahrada - Korunovační třída - Letenské náměstí - Náměstí republiky - Hlavní nádraží - Jiřího z Poděbrad - Krymská - Nádraží Vršovice - Jezerka - Pankrác - Krčský hřbitov - NA STRŽI - Nádraží Krč - Novodvorská - LHOTKA (každý druhý spoj jede pouze v úseku Krakov - Na Strži).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nechci Vám kazit náladu, ale toto vední trasy by bylo
a)(jako vše ostatní) VELMI drahé,
b)konstručně opravdu obtížně řešitelné. Doporučil bych se podívat na mapu a zvážit to, že metro má stoupání nejvíce 4%. Stoupání na Letnou by byl problem, jelikož by tunel, již tak dost zahloubený kvůli zástavbě, musel šplhat dost vysoko a i tak by stanice Letná byla dost hluboko. V případě použití VAL nebo jiného lehkého/gumokolového přibližovadla by stoupání bylo větší.
a)(jako vše ostatní) VELMI drahé,
b)konstručně opravdu obtížně řešitelné. Doporučil bych se podívat na mapu a zvážit to, že metro má stoupání nejvíce 4%. Stoupání na Letnou by byl problem, jelikož by tunel, již tak dost zahloubený kvůli zástavbě, musel šplhat dost vysoko a i tak by stanice Letná byla dost hluboko. V případě použití VAL nebo jiného lehkého/gumokolového přibližovadla by stoupání bylo větší.
Metro D
Takto vypadá metro D podle mého návrhu:
VÝHLEDY - Zemědělská univerzita - Nádraží Sedlec - Sídliště Bohnice - KRAKOV - Zoologická zahrada - Korunovační třída - Letenské náměstí - Náměstí republiky - Hlavní nádraží - Jiřího z Poděbrad - Krymská - Nádraží Vršovice - Jezerka - Pankrác - Krčský hřbitov - NA STRŽI - Nádraží Krč - Novodvorská - LHOTKA (každý druhý spoj jede pouze v úseku Krakov - Na Strži).
VÝHLEDY - Zemědělská univerzita - Nádraží Sedlec - Sídliště Bohnice - KRAKOV - Zoologická zahrada - Korunovační třída - Letenské náměstí - Náměstí republiky - Hlavní nádraží - Jiřího z Poděbrad - Krymská - Nádraží Vršovice - Jezerka - Pankrác - Krčský hřbitov - NA STRŽI - Nádraží Krč - Novodvorská - LHOTKA (každý druhý spoj jede pouze v úseku Krakov - Na Strži).