Trasy D už využívá i jeden developer. Myslím, že Vivus. "Nové byty u Novodvorské a brzo na trase metra D"MKzB píše:Nic si z toho nedělejte. Na podzim budou volby, tak jsou politici jedna velká slibotechna.
Metro D
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Metro D
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Metro D
Nic si z toho nedělejte. Na podzim budou volby, tak jsou politici jedna velká slibotechna.
Re: Metro D
Plky, plky a zase jenom plky. Termín dodržíme, co na tom, že se termín třikrát posunul.Ploki píše:Rozhovor
Re: Metro D
Deník Metro: Rozhovor: Metro slaví čtyřicet let. Lístky letos nezdražíme, říká šéf DPP Ďuriš
Od minulosti k budoucnosti. Kdy se svezeme prodlouženým áčkem?
Bohužel to nevyjde ke čtyřiceti letům, spíš jednačtyřiceti letům, ale vypadá to dobře. Termín dodržujeme, v listopadu budou dokončeny všechny stavební části a technologické práce, pak nastává čas přejímek, zkušebních jízd a se zahájením provozu počítáme na jaře 2015.
Co bude dál?
Já doufám, že déčko, to je hodně rozpracované, hodně se mu věnujeme, jedeme podle harmonogramu a pokud půjde všechno hladce ipo volbách, tak bychom mohli stavět od roku 2016.
Pořád platí termín dokončení do roku 2022?
Platí, ale pořád je vše na začátku, takže může dojít ke změnám. Vše se odvíjí od toho, kdy se začne stavět.
Už je jasné, jestli to bude samostatná linka nebo jen odbočka z trasy C?
To je věcí diskusí a rozhodovat bude politická reprezentace.
Ale vy jim určitě dáte také nějaké doporučení.
Obě varianty mají pozitiva i negativa. Z hlediska dopravního je lepší varianta přestupní, z hlediska ekonomického odbočka. Ale dá se říct, že u nás převládá názor, že přestupní stanice je lepší varianta. Rozdíl v ceně obou variant činí přibližně 6 až 10 miliard.
Od minulosti k budoucnosti. Kdy se svezeme prodlouženým áčkem?
Bohužel to nevyjde ke čtyřiceti letům, spíš jednačtyřiceti letům, ale vypadá to dobře. Termín dodržujeme, v listopadu budou dokončeny všechny stavební části a technologické práce, pak nastává čas přejímek, zkušebních jízd a se zahájením provozu počítáme na jaře 2015.
Co bude dál?
Já doufám, že déčko, to je hodně rozpracované, hodně se mu věnujeme, jedeme podle harmonogramu a pokud půjde všechno hladce ipo volbách, tak bychom mohli stavět od roku 2016.
Pořád platí termín dokončení do roku 2022?
Platí, ale pořád je vše na začátku, takže může dojít ke změnám. Vše se odvíjí od toho, kdy se začne stavět.
Už je jasné, jestli to bude samostatná linka nebo jen odbočka z trasy C?
To je věcí diskusí a rozhodovat bude politická reprezentace.
Ale vy jim určitě dáte také nějaké doporučení.
Obě varianty mají pozitiva i negativa. Z hlediska dopravního je lepší varianta přestupní, z hlediska ekonomického odbočka. Ale dá se říct, že u nás převládá názor, že přestupní stanice je lepší varianta. Rozdíl v ceně obou variant činí přibližně 6 až 10 miliard.
Re: Metro D
Já jsem pro vizi D, jak byla myšlena, tj. Kbely-Depo Písnice přes Letňany(C)-Vysočanská (B)-Nádraží Libeň (S)-Chmelnice (E)-Hlavní nádraží (S/C)-Náměstí Míru (A)-Náměstí Bratří Synků /S/-Pankrác (C/E)-Krčské nádraží (S)-Thomayerova nemocnice-Kunratice, respektive Vídeňská.
Re: Metro D
Na stránkách dpp.cz se nedávno objevila aktualizace ohledně trasy D - http://strategickeprojekty.dpp.cz/
"Jestli se Pankrác stane přestupní anebo odtud bude každá třetí souprava metra z trasy C odbočovat, o tom se rozhodne na jaře 2014."
"Jestli se Pankrác stane přestupní anebo odtud bude každá třetí souprava metra z trasy C odbočovat, o tom se rozhodne na jaře 2014."
Re: Metro D
To je moje fantazie
DNeratovice-Kojetice (x)-Měšice-Hovorčovice-Třeboradice-Čakovice-Avia Letňany-Letňany-Vysočany-Balabenka-Krejcárek-Karlín-Hlavní nádraží-Nám.Míru-NBS-Vršovické nádraží-Michle-Depo Kačerov-Kačerov- Nádraží Krč-Thomayerova nemocnice-Nové Dvory-Libuš-Písnice-Vestec-Jesenice-Psáry-Jílové u Prahy
Na lince je v provozu v pásmovém provozu v níže uvedených intervalech"
1)Neratovice-Čakovice (20 minut ve špičkách, 30 v sedle a o víkendu, 40 v neděli dopoledne, 60 večer)
2)Čakovice-Hlavní nádraží (10 ve špičce, 15 v sedle a o víkendu, 20 v neděli dopoledne, 30 večer)
3)Hlavní nádraží-Písnice (5 ve špičce, 7,5 v sedle a o víkendu, 10 v neděli dopoledne, 15 večer)
4)Písnice-Jesenice (viz add 1)
5)Jesenice-Jílové u Prahy (dle potřeby)
DNeratovice-Kojetice (x)-Měšice-Hovorčovice-Třeboradice-Čakovice-Avia Letňany-Letňany-Vysočany-Balabenka-Krejcárek-Karlín-Hlavní nádraží-Nám.Míru-NBS-Vršovické nádraží-Michle-Depo Kačerov-Kačerov- Nádraží Krč-Thomayerova nemocnice-Nové Dvory-Libuš-Písnice-Vestec-Jesenice-Psáry-Jílové u Prahy
Na lince je v provozu v pásmovém provozu v níže uvedených intervalech"
1)Neratovice-Čakovice (20 minut ve špičkách, 30 v sedle a o víkendu, 40 v neděli dopoledne, 60 večer)
2)Čakovice-Hlavní nádraží (10 ve špičce, 15 v sedle a o víkendu, 20 v neděli dopoledne, 30 večer)
3)Hlavní nádraží-Písnice (5 ve špičce, 7,5 v sedle a o víkendu, 10 v neděli dopoledne, 15 večer)
4)Písnice-Jesenice (viz add 1)
5)Jesenice-Jílové u Prahy (dle potřeby)
Re: Metro D
Pokud doteď znamená před 20 lety, tak ano.J*M*B píše:Je potřeba nazývat věci pravými jmény, metro se doteď stavělo téměř za státní peníze a nad poměry, nyní pramen ze státní kasy vyschl a promrhané peníze scházejí na řešení akutních problémů.
Re: Metro D
V podstatě musí, pokud to sídliště nechcete nyní celé překopat. Místo na povrchovou trasu metra se tam při jeho návrhu nevyhradilo.Jebi píše:A vždyť to metro taky nutně nemusí bejt celý pod zemí, ne?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 67
- Registrován: 18.11.2010 13:24
- Bydliště: průnik 214, 225, 264, 568
- Kontaktovat uživatele:
Re: Metro D
Když si metro zaslouží sídlišťátko, jako jsou petřiny, nebo jedna (pravda trochu větší) budova, jako Motol, tak bych jako obyvatel například Libuše byl dost naštván, že "tu mam tramvaj, na víc nejsou prachy". A vždyť to metro taky nutně nemusí bejt celý pod zemí, ne?
Re: Metro D
Je potřeba nazývat věci pravými jmény, metro se doteď stavělo téměř za státní peníze a nad poměry, nyní pramen ze státní kasy vyschl a promrhané peníze scházejí na řešení akutních problémů. I kdyby pramen nevyschl, tak MHD v Praze je problém hlavně samotné Prahy na rozdíl od staveb letišť, dálnic, rychlostních komunikací a železničních tratí, což bývá problém vyšších celků než je město. Takže bych prosil nesměšovat jablka s hruškami.
PS Kdyby Brno dostalo ze státní kasy desetinu, co dostala Praha na železnici za dobu cca 25 let, tak by tu kravinu už postavila 4x. Nehledě na to, že železnice v Brně využívá objekty z let 1838 - 1849, v Praze, kam železnice dorazila až v roce 1845, objekty z tehdejších počátků dávno nenajdeme
PS Kdyby Brno dostalo ze státní kasy desetinu, co dostala Praha na železnici za dobu cca 25 let, tak by tu kravinu už postavila 4x. Nehledě na to, že železnice v Brně využívá objekty z let 1838 - 1849, v Praze, kam železnice dorazila až v roce 1845, objekty z tehdejších počátků dávno nenajdeme
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Metro D
XSC píše:A má cenu řešit, co bylo před 20 lety za jiného systému? To bych musel litovat i peněz posílaných roky na Slovensko. Jako pražák zas nemám chuť přispívat na kraviny typu přesun nádraží v Brně a taky s tím nic neudělám.
Proč se toho musí někdo chytat když je to evidentně první příspěve myšlen v nadsázce? Je třeba si ho poměřovat?J*M*B píše:Přispívat nebude asi třeba, ale i kdyby, tak ta kravina není pro brňáky, ti ji taky nechtějí, ta je spíš pro pražáky, aby se rychleji dostali do rodných míst na Slovensku ...
Re: Metro D
Kravinu prosazují politici, ale mohou jí prosazovat, až ji nějaký *** vyprojektuje a původ toho *** nehledejte v Brně
Re: Metro D
Podle mě je spíš pro zainteresované brňáky. Naprosto stejně jako když se v Praze měnilo trasování C a A podle zájmu politiků.J*M*B píše:Přispívat nebude asi třeba, ale i kdyby, tak ta kravina není pro brňáky, ti ji taky nechtějí, ta je spíš pro pražáky, aby se rychleji dostali do rodných míst na Slovensku ...
Re: Metro D
Přispívat nebude asi třeba, ale i kdyby, tak ta kravina není pro brňáky, ti ji taky nechtějí, ta je spíš pro pražáky, aby se rychleji dostali do rodných míst na Slovensku ...XSC píše:... Jako pražák zas nemám chuť přispívat na kraviny typu přesun nádraží v Brně ...