Re: Metro D
Napsal: 26.8.2016 8:21
Na dovolený v Mnichově, hahaha
Před 5 lety byli v Mnichově Jája s Pájou a jak to dopadlo víme všichni...
Před 5 lety byli v Mnichově Jája s Pájou a jak to dopadlo víme všichni...
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=17&t=1040
Ale trasa od Pankráce na jih je v podstatě stále odbočka C1 zakreslená v mapě už v roce 1968: https://metroweb.cz/metro/historie/mapy ... pizace.jpgvon Špilberk píše:9001: já myslel plus minus tu stávající (plánovanou) trasu...
Protože asi zrovna někdo z nich byl s rodiči na dovolený v Mnichově. A protože studenti architektury a mladí nadějní architekti, co ještě nic nedokázali, rádi kecají do všeho. A v neposlední řadě protože FB tohleto kecání do všeho čemu nerozumí umožnuje.9001 píše:Obrázky stanic už jsou venku několik let... Proč se najednou oźvou ted??
Protože trubkové zábradlí je velmi nebezpečný prvek v provozu... Nejenže napíchne řidiče auta jako na špíz, ale ani to auto nějak rozumně nezbrzdí... A ano vzhled už taky moc nezapadá...vs-metrak píše:Aspoň to bude na koho svést, proč se stavba 20 let zpožďuje...
Když se někde na nejposlednější tramvajové zastávce objeví trubkové zábradlí, tak řvete, jak je to ošklivé, ale když se jedná o metro, které tu bude min. 100 let, tak je úplně jedno jak bude vypadat...
Tahle úvaha má ten problém, že v dohledné době nebude ani to metro D, ani ty nové TT. (A i kdyby, tak prodloužení z Barrandova do Slivence moc velkou potřebu vozů nehodí.)Karosák píše:A nebo chce ŠT více TT, aby bylo potřeba více 15T a následně i pražský "Karlov". Je to podle mě dosažitelnejší vejvar pro současný management. To aut metro by asi byla větší pecka...
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/dopr ... 94394.htmlTrvalým záborem, a tím tedy i potřebou vykoupit, je z těchto pozemků dotčeno cca 230. Od nástupu Petra Dolínka do funkce radního pro oblast dopravy bylo vykoupeno 13 pozemků Dopravním podnikem hl. m. Prahy, a.s., a 1 pozemek Hl. m. Prahou
Některé zdroje TÝDNE z magistrátu tvrdí, že za projektem automatického metra je plzeňská Škodovka, která by v hlavním městě mohla vyvinout nové vozy pro podzemku a metropole by jejich vývoj zaplatila podobně jako nové pražské tramvaje.