Metro D

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4039
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Metro D

Příspěvek od von Špilberk » 31.1.2020 14:19

mart337 píše:
31.1.2020 11:38
Kdo bude stavět metro?
Subterra opustí koncern Metrostav, štíty uložené v Počernicích si pronajme, a jedem. 8-)

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 963
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Metro D

Příspěvek od mart337 » 31.1.2020 11:38

Nakonec jsou to pro Metrostav tři roky. Kdo bude stavět metro?

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/davi ... paign=null

parrot
Uživatel
Příspěvky: 241
Registrován: 25.9.2013 16:26

Re: Metro D

Příspěvek od parrot » 31.1.2020 10:47

Dnes se kromě Brexitu odehrává další událost. Probíhá soud s Davidem Rathem, obžalovaným za korupci. To by z hlediska dopravy nebylo až tak zajímavý. V kauze ale figuruje řada obžalovaných firem, a jednou z nich je Metrostav. Podle soudu by měl Metrostav zaplatit pokutu ve výši 25 mil. Kč, a po dobu následujících 10 let se nebude smět ucházet o žádnou veřejnou zakázku.

aktualizace 11:19 Novinky.CZ: Trest pro Metrostav: Soud zakázal Metrostavu účastnit se po tři roky soutěží na veřejné zakázky, zaplatit má 10 milionů. Řediteli Pavlu Pilátovi uložil tříletý podmíněný trest.
Naposledy upravil(a) parrot dne 31.1.2020 11:39, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9881
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Metro D

Příspěvek od 9001 » 19.12.2019 21:59

VS: To ještě byl plán, že bude společná Pankrác :-). Ale tak říkal jsem si, že v rámci úspor to přežilo...

Bobik: Tak druhá recyklace rusáků už běží myslím na první soupravě :D. Takže proč ne.D

vs-metrak
Uživatel
Příspěvky: 137
Registrován: 02.5.2010 8:25

Re: Metro D

Příspěvek od vs-metrak » 19.12.2019 11:59

9001 píše:
18.12.2019 21:31
Původní plán byl, že to bude 2 ku 1 s M1...

Ale vzhledem k tomu, že o nových vozech nikdo nemluvil a ani se neřeší jejich deponace natož nějaké VŘ, tak pochybuji, že se za 8 let stihne sehnat výrobce...
A co to bylo za plan ? Deponace se samozrejme resi, vcetne provozniho osetreni, udrzby a mycky na trase. A vyrobce uz je, rekl bych, celkem jasny. Tim spis, kdyz kazdy dodavatel automatickeho metra pozaduje specificke pozadavky na stavebni provedeni trati a stavebni cast se jiz projektuje...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4549
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Metro D

Příspěvek od Bobik » 19.12.2019 7:14

Humor je o vlákno vedle... :lol:

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1455
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Metro D

Příspěvek od Radek » 19.12.2019 6:23

Witowski má i jasnou vizi pokud jde o budoucnost flotily. V roce 2027 by měl být zahájen provoz na nové trase D, kde budou jezdit automatické vlaky. Ty by se postupně měly rozšířit na trasu C a vytlačit z ní dnešní vlaky Siemens. „Tím pádem se vlaky od Siemensu budou postupně přesouvat na trasu B, kde staré ruské vlaky postupně zmizí. Ale to se bavíme o horizontu do roku 2040,“ říká Witowski.
https://zdopravy.cz/dpp-ceka-jednani-se ... rdy-23039/

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9881
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Metro D

Příspěvek od 9001 » 18.12.2019 21:31

Původní plán byl, že to bude 2 ku 1 s M1...

Ale vzhledem k tomu, že o nových vozech nikdo nemluvil a ani se neřeší jejich deponace natož nějaké VŘ, tak pochybuji, že se za 8 let stihne sehnat výrobce...

vs-metrak
Uživatel
Příspěvky: 137
Registrován: 02.5.2010 8:25

Re: Metro D

Příspěvek od vs-metrak » 18.12.2019 21:20

A na C bude místo M1 jezdit co ?
A ty M1 tam budou jezdit na Matru ? :roll:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9881
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Metro D

Příspěvek od 9001 » 18.12.2019 20:24

Metro bez řidiče, ale podle toho, že v první etapě nebude Depo Písnice, tak tam stejně budou jezdit M1 ne?

Navíc město ani nemá vyřešené financování :-(

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4039
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Metro D

Příspěvek od von Špilberk » 18.12.2019 18:21

V lednu začne hloubení štol pro metro D, budou součástí nové stanice
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/dopra ... zpravy_rsr

vs-metrak
Uživatel
Příspěvky: 137
Registrován: 02.5.2010 8:25

Re: Metro D

Příspěvek od vs-metrak » 17.9.2019 12:52

P_V píše:
14.8.2019 10:30
Cihlové domy popraskají a trhliny se zas dají vyplnit maltou. Monolit také jakž takž drží pohromadě za četné armatury, i když praskne. Ale paneláky jsou nejvíc namáhané ve spojích panelů, kterých je jen několik málo, a když prasknou ty, je problém s velkým P. V panelové konstrukci se prostě napětí neumí rozložit do nějakých méně závažných trhlin, ale koncentruje se do bodů.
Viz např. jak prošly tunely III.A pod sídlištěm Skalka, umně se propletly mimo paneláky. Nebo IV.B pod hloubětínským sídlištěm. Tady v Krči budou procházet naštorc. I obecně je snaha vést tunely pod nezastavěnými plochami, aby bylo problémů co nejméně.
Obecne je sice snaha vest tunely mimo zastavbu, ale nema to nic spolecneho s panelaky. Naopak panelove domy, tim spis stavebnice z plejad Novych konstrukcnich soustav po Ronan Point jsou prostorove velmu tuhe jako celek a chovaji se jako krabice, coz mohly dokazat pri povodni, kde v rade pripadu byly paneove domy z poloviny podemlety vodou a ukazkove staly bez sebemensiho problemu dal. Jinak na Sidlisti Hloubetin je stavebnice T03B, tedy blokopanel.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3769
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Metro D

Příspěvek od P_V » 14.8.2019 10:30

Cihlové domy popraskají a trhliny se zas dají vyplnit maltou. Monolit také jakž takž drží pohromadě za četné armatury, i když praskne. Ale paneláky jsou nejvíc namáhané ve spojích panelů, kterých je jen několik málo, a když prasknou ty, je problém s velkým P. V panelové konstrukci se prostě napětí neumí rozložit do nějakých méně závažných trhlin, ale koncentruje se do bodů.
Viz např. jak prošly tunely III.A pod sídlištěm Skalka, umně se propletly mimo paneláky. Nebo IV.B pod hloubětínským sídlištěm. Tady v Krči budou procházet naštorc. I obecně je snaha vést tunely pod nezastavěnými plochami, aby bylo problémů co nejméně.

vs-metrak
Uživatel
Příspěvky: 137
Registrován: 02.5.2010 8:25

Re: Metro D

Příspěvek od vs-metrak » 14.8.2019 8:37

P_V píše:
09.8.2019 8:57
Původní socialistické trasování pod Štúrovou mělo hlavní důvod, že poklesy od ražby nepostihnou paneláky...
Docela zajímavá úvaha, nicméně by mě zajímal její původ. Paneláky T08B jsou prostorově tuhé konstrukce a nějak si nedovedu představit, že by jim měl vadit tunel metra. Když se popasovali s podchodem historických domů uplácaných z hlíny v centru, tak proč zrovna u paneláků by si s tím neporadili ? :roll:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9881
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Metro D

Příspěvek od 9001 » 12.8.2019 10:21

XSC: On ale společný podnik stejně bude... Radní pro dopravu to zminil, že to bez nej stejně nejspíš nepůjde... Akorát Penta asi nebyl ten správný...

Odpovědět