Stránka 3 z 34

Re: Metro D

Napsal: 31.1.2020 19:22
od MOp
Hlavní otázkou je, jak přesně zní rozsudek - domnívám se, že je pouze myšlena počínaje určitým dnem zakázána účast přihlašování do výběrových řízení a současně platné a vysoutěžené akce jsou platné.

Re: Metro D

Napsal: 31.1.2020 16:43
od mart337
No nevím, jestli je to tak jednoduché. Jestli se na dceřinou společnost oddělenou nově z Metrostavu ten zákaz taky nebude vztahovat. To by asi musela být nějaká nová. A nebo se bude muset nějak s někým dohodnout.

Re: Metro D

Napsal: 31.1.2020 14:19
od von Špilberk
mart337 píše:
31.1.2020 11:38
Kdo bude stavět metro?
Subterra opustí koncern Metrostav, štíty uložené v Počernicích si pronajme, a jedem. 8-)

Re: Metro D

Napsal: 31.1.2020 11:38
od mart337
Nakonec jsou to pro Metrostav tři roky. Kdo bude stavět metro?

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/davi ... paign=null

Re: Metro D

Napsal: 31.1.2020 10:47
od parrot
Dnes se kromě Brexitu odehrává další událost. Probíhá soud s Davidem Rathem, obžalovaným za korupci. To by z hlediska dopravy nebylo až tak zajímavý. V kauze ale figuruje řada obžalovaných firem, a jednou z nich je Metrostav. Podle soudu by měl Metrostav zaplatit pokutu ve výši 25 mil. Kč, a po dobu následujících 10 let se nebude smět ucházet o žádnou veřejnou zakázku.

aktualizace 11:19 Novinky.CZ: Trest pro Metrostav: Soud zakázal Metrostavu účastnit se po tři roky soutěží na veřejné zakázky, zaplatit má 10 milionů. Řediteli Pavlu Pilátovi uložil tříletý podmíněný trest.

Re: Metro D

Napsal: 19.12.2019 21:59
od 9001
VS: To ještě byl plán, že bude společná Pankrác :-). Ale tak říkal jsem si, že v rámci úspor to přežilo...

Bobik: Tak druhá recyklace rusáků už běží myslím na první soupravě :D. Takže proč ne.D

Re: Metro D

Napsal: 19.12.2019 11:59
od vs-metrak
9001 píše:
18.12.2019 21:31
Původní plán byl, že to bude 2 ku 1 s M1...

Ale vzhledem k tomu, že o nových vozech nikdo nemluvil a ani se neřeší jejich deponace natož nějaké VŘ, tak pochybuji, že se za 8 let stihne sehnat výrobce...
A co to bylo za plan ? Deponace se samozrejme resi, vcetne provozniho osetreni, udrzby a mycky na trase. A vyrobce uz je, rekl bych, celkem jasny. Tim spis, kdyz kazdy dodavatel automatickeho metra pozaduje specificke pozadavky na stavebni provedeni trati a stavebni cast se jiz projektuje...

Re: Metro D

Napsal: 19.12.2019 7:14
od Bobik
Humor je o vlákno vedle... :lol:

Re: Metro D

Napsal: 19.12.2019 6:23
od Radek
Witowski má i jasnou vizi pokud jde o budoucnost flotily. V roce 2027 by měl být zahájen provoz na nové trase D, kde budou jezdit automatické vlaky. Ty by se postupně měly rozšířit na trasu C a vytlačit z ní dnešní vlaky Siemens. „Tím pádem se vlaky od Siemensu budou postupně přesouvat na trasu B, kde staré ruské vlaky postupně zmizí. Ale to se bavíme o horizontu do roku 2040,“ říká Witowski.
https://zdopravy.cz/dpp-ceka-jednani-se ... rdy-23039/

Re: Metro D

Napsal: 18.12.2019 21:31
od 9001
Původní plán byl, že to bude 2 ku 1 s M1...

Ale vzhledem k tomu, že o nových vozech nikdo nemluvil a ani se neřeší jejich deponace natož nějaké VŘ, tak pochybuji, že se za 8 let stihne sehnat výrobce...

Re: Metro D

Napsal: 18.12.2019 21:20
od vs-metrak
A na C bude místo M1 jezdit co ?
A ty M1 tam budou jezdit na Matru ? :roll:

Re: Metro D

Napsal: 18.12.2019 20:24
od 9001
Metro bez řidiče, ale podle toho, že v první etapě nebude Depo Písnice, tak tam stejně budou jezdit M1 ne?

Navíc město ani nemá vyřešené financování :-(

Re: Metro D

Napsal: 18.12.2019 18:21
od von Špilberk
V lednu začne hloubení štol pro metro D, budou součástí nové stanice
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/dopra ... zpravy_rsr

Re: Metro D

Napsal: 17.9.2019 12:52
od vs-metrak
P_V píše:
14.8.2019 10:30
Cihlové domy popraskají a trhliny se zas dají vyplnit maltou. Monolit také jakž takž drží pohromadě za četné armatury, i když praskne. Ale paneláky jsou nejvíc namáhané ve spojích panelů, kterých je jen několik málo, a když prasknou ty, je problém s velkým P. V panelové konstrukci se prostě napětí neumí rozložit do nějakých méně závažných trhlin, ale koncentruje se do bodů.
Viz např. jak prošly tunely III.A pod sídlištěm Skalka, umně se propletly mimo paneláky. Nebo IV.B pod hloubětínským sídlištěm. Tady v Krči budou procházet naštorc. I obecně je snaha vést tunely pod nezastavěnými plochami, aby bylo problémů co nejméně.
Obecne je sice snaha vest tunely mimo zastavbu, ale nema to nic spolecneho s panelaky. Naopak panelove domy, tim spis stavebnice z plejad Novych konstrukcnich soustav po Ronan Point jsou prostorove velmu tuhe jako celek a chovaji se jako krabice, coz mohly dokazat pri povodni, kde v rade pripadu byly paneove domy z poloviny podemlety vodou a ukazkove staly bez sebemensiho problemu dal. Jinak na Sidlisti Hloubetin je stavebnice T03B, tedy blokopanel.

Re: Metro D

Napsal: 14.8.2019 10:30
od P_V
Cihlové domy popraskají a trhliny se zas dají vyplnit maltou. Monolit také jakž takž drží pohromadě za četné armatury, i když praskne. Ale paneláky jsou nejvíc namáhané ve spojích panelů, kterých je jen několik málo, a když prasknou ty, je problém s velkým P. V panelové konstrukci se prostě napětí neumí rozložit do nějakých méně závažných trhlin, ale koncentruje se do bodů.
Viz např. jak prošly tunely III.A pod sídlištěm Skalka, umně se propletly mimo paneláky. Nebo IV.B pod hloubětínským sídlištěm. Tady v Krči budou procházet naštorc. I obecně je snaha vést tunely pod nezastavěnými plochami, aby bylo problémů co nejméně.